Het simpelste is, wat ik bij het aanmaken van dit draadje al riep: degene die het meest is genoemd als mol is gekozen als mol (mits hij natuurlijk ook ja zei). Valt ook heel makkelijk uit te leggen en kan ook zorgen voor een soort van aha erlebnis.
Ik vind dit ook het logisch. Alleen van deze drie weet ik dat ik Roos het meest opvallend vond bij die joker opdracht en vind dan best logisch dat zij dan misschien wel het meest genoemd is. En wat ik al zei, dat het ook logisch is dat Maaike veel stemmen kreeg, omdat ze actrice is kan ze goed acteren. Stijn viel niet echt op tijdens deze opdracht vind ik, misschien is hij wel om die reden dat hij de meeste stemmen heeft gekregen, omdat hij juist niet op viel. Maar je stemt toch juist op de persoon die het meest opvalt, zeker bij de eerste mini test? Zeker, omdat je verder nog geen enkele info hebt. En misschien eruit kon vliegen, niemand had toen nog geen voorkennis, dus kan makkelijk. Of door de zenuwen hebben ze, maar wat gedaan.
Dus in mijn ogen geloof ik echt niet dat Stijn het meest genoemd is, als hij de mol is. Of de kandidaten noemde hem vooral, omdat hij juist niet op viel, kan.
Ik geloof ook best wat foxhunter zegt, zeker als ik naar Stijn kijk, dat hij gewoon het minst genoemd is en minste bordjes heeft gekregen van de groep. Als ik terug kijk, weet ik dat ik Stijn het minst verdacht vond overkomen van alle 10 kandidaten en dus ook van die 5 die logen.