Auteur Topic: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 341160 keer)

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #200 Gepost op: 27-01-2005, 14:54:46 »
Misschien moet ik mijn bril weer even oppoetsen  ::vergroot:: maar ik heb nog niemand gehoord over de hint in Remarkable Rocks, de lokatie van de 2e executie  ;)
« Laatst bewerkt op: 27-01-2005, 15:00:33 door lynnlynn »

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #201 Gepost op: 27-01-2005, 14:59:16 »
Ik vind 't zeker mooi gevonden hoor!  ::ok::

Zou ook 'n mooie hint zijn en ook goed te bedenken dat Marc-Marie die zelf verzonnen heeft. Hij is immers groot WIDM-fan, dus heeft waarschijnlijk die Belgische serie in Italie gezien met Marc als mol.

Maar eik zie ik Marc-Marie er ook voor aan om dit te verzinnen als grapje. ;D  Dus of 't nu echt erop duidt dat hij de mol is weet ik nog niet.  ;)

Ik kan me haast niet voorstellen dat M-M dit zelf gepost zou hebben... Ik las het toevallig en vond het wel leuk gevonden, haha. Ik kon het niet laten om het hier te posten!!

 ::zwaai::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline pika

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #202 Gepost op: 27-01-2005, 15:08:31 »
Dat is ook het probleem met Marc-Marie, je weet nooit wanneer hij nu serieus is of niet. Daardoor kan hij mols gedrag maskeren met een lach. Kijk nu hoe dom ik weer doe ::schaam:: maar ondertussen ben je lekker aan het mollen ::pinokkio::

Dat zie je ook in het voorstukje voor de volgende aflevering als ze wie van de drie moeten spelen. Hij moet zich als eerste voorstellen en verspreekt zich gelijk. Speelt hij dit of doet hij het expres. Hij laadt daarmee de verdenking op zich, maar doet dat weer zo duidelijk dat je het niet wilt geloven. Zo dom kan de mol niet zijn.

Het kan ook een tactiek van hem zijn door alle verdenkingen op zich te laden zodat hij kan winnen. Iederen stemt op hem behalve uiteraard de mol zelf en Marc Marie is de lachende derde.
« Laatst bewerkt op: 27-01-2005, 15:13:59 door pika »
Talpa ..................who are you

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #203 Gepost op: 27-01-2005, 15:08:57 »
Ik kan me haast niet voorstellen dat M-M dit zelf gepost zou hebben... Ik las het toevallig en vond het wel leuk gevonden, haha. Ik kon het niet laten om het hier te posten!!

Dat bedoelde ik ook niet hoor. Ik bedoel gewoon dat hij idd expres 'spaghetti blue sky' heeft verzonnen, zodat wij er deze hint in zouden zien. Maar dat dat als grapje bedoeld zou kunnen zijn. Dus hij is misschien wel niet de mol en heeft toch hints verzonnen om voor ons verdacht over te komen.  ;D
« Laatst bewerkt op: 27-01-2005, 15:15:40 door Han13 »

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #204 Gepost op: 27-01-2005, 15:14:37 »
Ik ben nu even ontzettend jatterig bezig, maar hier nog wat feitjes waar ik persoonlijk erg achter sta!!!

Opvallend uit aflevering 1 en 2:
- Top 3 enge dingen. Waar is De Mol bang voor? Mensen die 'm op de huid zitten en waarschijnlijk het moment waarop de jacht op De Mol echt begint. MM's antwoorden zijn er maar 2: het vliegen naar een stad (waar de jacht begint) en stalkers (zitten je op de huid, vooral waar je het niet wil en verwacht).
- Verder is de vlag van Lisse geel/blauw/geel
in afl. 1 is 2x heel duidelijk het kasteel te zien van afstand, de drie torens. Ook staat deze foto op de officiele widm site, bij hints en afl. 1.
Het wapen van de geboortestad MM is:
geel met blauw/en aangezicht van kasteel 3 torens, zoek maar na... behoorlijke gelijkenis Kasteel lisse.
-De executie vindt plaats op de reMARKable rocks, toeval? 
- In de grot hoorde je bij iedereen wat er werd gezegd tegen elkaar. Bij MM kon je het bijna niet verstaan, het geluid was heel erg slecht en het leek wel of het vaag was gemaakt. Nou kan het natuurlijk zijn dat zijn microfoontje het neit goed deed, of het is een aanwijzing... weet iemand wat hij zei?


Sorry hoor, maar beter goed gejat dan slecht verzonnen  ::tandpastasmiley::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #205 Gepost op: 27-01-2005, 15:19:08 »
Deenigechte heeft ook een keer op de chat ingelogd als 'Marco'  :-X

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #206 Gepost op: 27-01-2005, 15:21:00 »
Deenigechte heeft ook een keer op de chat ingelogd als 'Marco'  :-X

En jij weet zeker dat het deenigeechte was??
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #207 Gepost op: 27-01-2005, 15:27:31 »
Nou, Realitynet (de operatordingesdingetje, jij weet het beter dan ik) zei opeens 'Welkom deenigeechtemol' en gaf hem 'voice' daarna had iemand de IP gecheckd. Ik snap geen zak van de chat, maar oordeel zelf.  ???

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #208 Gepost op: 27-01-2005, 15:29:54 »
Dat bedoelde ik ook niet hoor. Ik bedoel gewoon dat hij idd expres 'spaghetti blue sky' heeft verzonnen, zodat wij er deze hint in zouden zien. Maar dat dat als grapje bedoeld zou kunnen zijn. Dus hij is misschien wel niet de mol en heeft toch hints verzonnen om voor ons verdacht over te komen.  ;D

Ik denk dat Marc-Marie de mol is en denk dus dat het 'voorbedachte rade' is geweest, Spaghetti blue sky. Maar mensen die hem niet als mol zien, reageren anders, zoals jij bijvoorbeeld. Ik zou het een hele goeie grap vinden als hij het daadwerkelijk, zonder bijbedoeling, verzonnen heeft. Jammer genoeg duurt het nog even voordat we het horen!!

 ::zwaai::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #209 Gepost op: 27-01-2005, 15:35:40 »
Nou, Realitynet (de operatordingesdingetje, jij weet het beter dan ik) zei opeens 'Welkom deenigeechtemol' en gaf hem 'voice' daarna had iemand de IP gecheckd. Ik snap geen zak van de chat, maar oordeel zelf.  ???

Ik ben een tijdje 'OP' geweest op de chat, maar heb nog nooit meegemaakt dat de chatbox uit zichzelf ging praten  ::rofl::  :-\\ Dan moet diegene die Realitynet beheert (compuart mssn?) geweten hebben dat het deenigeechte was die inlogde en ook voice gaf. Gek dat er dan wel gezegd wordt: 'welkom...' Zou ik niet gedaan hebben denk ik...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #210 Gepost op: 27-01-2005, 15:57:45 »
Ik denk dat Marc-Marie de mol is en denk dus dat het 'voorbedachte rade' is geweest, Spaghetti blue sky. Maar mensen die hem niet als mol zien, reageren anders, zoals jij bijvoorbeeld.

Ik kan 'm best wel als mol zien hoor. Ik heb momenteel nog niet echt 'n nummer 1 verdachte en houd hem dus zeker in de gaten! ::jaja::

Opvallend uit aflevering 1 en 2:
- Top 3 enge dingen. Waar is De Mol bang voor? Mensen die 'm op de huid zitten en waarschijnlijk het moment waarop de jacht op De Mol echt begint. MM's antwoorden zijn er maar 2: het vliegen naar een stad (waar de jacht begint) en stalkers (zitten je op de huid, vooral waar je het niet wil en verwacht).
- Verder is de vlag van Lisse geel/blauw/geel
in afl. 1 is 2x heel duidelijk het kasteel te zien van afstand, de drie torens. Ook staat deze foto op de officiele widm site, bij hints en afl. 1.
Het wapen van de geboortestad MM is:
geel met blauw/en aangezicht van kasteel 3 torens, zoek maar na... behoorlijke gelijkenis Kasteel lisse.

Deze 2 vind ik ook erg goed gevonden.  ::ok::

Ik ben trouwens wel blij dat er weer 'ns wat mooie hints richting Marc-Marie opduiken, want ik zou 't gewoon heel erg leuk vinden als hij de mol is.  ::tandpastasmiley::

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #211 Gepost op: 27-01-2005, 16:07:07 »
Ik ben trouwens wel blij dat er weer 'ns wat mooie hints richting Marc-Marie opduiken, want ik zou 't gewoon heel erg leuk vinden als hij de mol is.  ::tandpastasmiley::

Dat had ik nou ook, vandaar dat ik het niet kon laten om het te posten. Hopelijk hebben we na morgen nog meer aanwijzingen richting Marc-Marie!!  ::jaja::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline rutje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #212 Gepost op: 27-01-2005, 16:12:21 »
Ja, die Marc-Marie doet me danken aan George, die ook steeds zo onhandig overkwam en -naar hij mij vertelde- niet als mollenstreek bedoeld.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #213 Gepost op: 27-01-2005, 16:51:59 »
Nou, Realitynet (de operatordingesdingetje, jij weet het beter dan ik) zei opeens 'Welkom deenigeechtemol' en gaf hem 'voice' daarna had iemand de IP gecheckd. Ik snap geen zak van de chat, maar oordeel zelf.  ???

dat klopt, want als de enigeechte inlogt op zijn eigen account iets krijgt hij voice geloof ik :)
hij zei trouwens vrij weinig verder

Offline flupke01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #214 Gepost op: 27-01-2005, 21:04:52 »
Ik blijf maar zitten met dat dubbelspel. Nu weer in de aankondiging van morgen heeft MM het over twee keer...
Uw betrouwbare tipgever!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #215 Gepost op: 28-01-2005, 00:34:38 »
Ik blijf maar zitten met dat dubbelspel. Nu weer in de aankondiging van morgen heeft MM het over twee keer...

Punt Punt  ::rofl::

Hij praat Jim na, duurste en godkoopste ton openen....Blabla dan hebben WE tenminste iets gedaan >:D Punt!!

Hij probeerd ook de iedereen een beetje tot de orde te roepen in de chaos : Nu even niet isabelle...
Ik wil nu even goodwill kweken en iereeen mag het horen ::tandpastasmiley::

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #216 Gepost op: 28-01-2005, 02:46:38 »
Ik heb soms zo mijn goeie momenten.   ;)

Ja sws lijkt me dat wel plausibel want hoe had Victoria anders kunnen weten dat ze het laatste geld uit hadden willen geven aan matjes? :)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #217 Gepost op: 28-01-2005, 02:48:06 »
Ik blijf maar zitten met dat dubbelspel. Nu weer in de aankondiging van morgen heeft MM het over twee keer...

hmhmm en in zijn intro hoor je 'nog een keer' heel zachtjes.

Het blijft een thema, lijkt het ::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #218 Gepost op: 28-01-2005, 10:53:21 »
Ja sws lijkt me dat wel plausibel want hoe had Victoria anders kunnen weten dat ze het laatste geld uit hadden willen geven aan matjes? :)
Matjes... én een gitaar en whiskey!  ::) :P

Offline Sabinethabest

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #219 Gepost op: 28-01-2005, 11:06:16 »
Ik heb net nog even naar de herhaling gekeken. Ik begin Marc-Marie steeds verdachter te vinden....met name om dingen die hij zegt...Zoals:

--> "1000 euro voor bekertjes, had ik goedkoper kunnen doen" ( hij leek het eigenlijk helemaal niet erg te vinden dat het zo duur was )
--> Als hij in de grot zit, zegt hij "It's me, Marc-Marie". Is dat misschien een hint die we ook als humor kunnen opvatten?
You think you know....but you have no idea!