Auteur Topic: [DE MOL] Margriet van der Linden  (gelezen 377897 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #160 Gepost op: 31-01-2015, 22:30:18 »
Alleen de pakketjes die in Geldrop goed waren aangekomen brachten geld in de pot. 3 van de 4 zijn daar goed aangekomen.

En wie zegt dus niet dat het pakketje wat Margriet zo spontaan net voor de klok van de boot afwierp niet in Geldrop had moeten staan??

Net als Heinz heb ik ook wel twijfels bij sommige dingen. Dat heeft voornamelijk met haar gezichtsuitdrukkingen te maken. Als ik haar gezicht zie als Viktor een rood scherm krijgt dan zie ik daar een kandidaat in die denkt van huh, mijn mol vliegt er uit. Maar wellicht kan ze dat goed gespeeld hebben. Dat zijn beelden die ik morgen ook nog eens terug wil gaan kijken.

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #161 Gepost op: 31-01-2015, 22:35:32 »
Art zegt letterlijk tegen Chris "Je medekandidaten gaan in duo's per bootje de bestellingen afhalen en leveren. Als jullie binnen 3 kwartier de juiste pakketten op het goede adres bezorgen dan verdienen jullie geld voor de pot".

Lijkt me duidelijk, er is ook niet voor niets een klok in beeld.

Ik zat het net ook terug te kijken en hoewel ik het in eerste instantie ook zo opvatte, heeft hij het niet over 'alle pakketten' maar over de 'juiste pakketten' en 'het goede adres' (Geldrop) dus dat suggereert dat het echt alleen om de pakketten van Geldrop ging en ze voor het slagen van de opdracht de andere pakketjes gewoon hadden kunnen laten liggen.

We zien natuurlijk maar een deel van de speluitleg in beeld, dus wie weet is het wel genoemd door Art buiten beeld, of hebben de kandidaten het zelf zo geïnterpreteerd, anders waren ze wel overdreven uitzinnig over het bezorgen van het laatste pakje binnen de tijd ;) Helaas geen streep door Margriet dus voor mij  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #162 Gepost op: 31-01-2015, 22:36:04 »
Net als Heinz heb ik ook wel twijfels bij sommige dingen. Dat heeft voornamelijk met haar gezichtsuitdrukkingen te maken. Als ik haar gezicht zie als Viktor een rood scherm krijgt dan zie ik daar een kandidaat in die denkt van huh, mijn mol vliegt er uit. Maar wellicht kan ze dat goed gespeeld hebben. Dat zijn beelden die ik morgen ook nog eens terug wil gaan kijken.

Ik krijg niet de indruk dat ze erg van slag is door het vertrek van Viktor, maar wie nou precies haar Mol is of mollen zijn vind ik ook onduidelijk. (En verdacht.) Ze noemde de laatste drie afleveringen Viktor, Chris en Marlijn. Maar als Rik dan de pot wil hebben zegt ze in een biecht ineens ook Rik voor geen cent te vertrouwen...

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #163 Gepost op: 31-01-2015, 22:40:35 »
(vervolg)

Het zou mij niets verbazen als hier de molactie is om geen (goed) pakje naar Geldrop te brengen. Een Mol die al ontzettend verdacht wordt (kijk ook naar Anne-Marie) zal misschien niet ook nog eens vet gaan saboteren door de hele opdracht op het laatste moment te laten mislukken.

Als ik na een of twee nachtjes slapen nog steeds denk dat Margriet de Mol is zal ik ook eens een lijstje molacties plaatsen. ;D ;)

Maar Margriet (en Rik) zitten op dat moment in een sleutelpositie. Ze moeten naar het laatste plaatsje, Poolland, de tijd tikt door en ze zijn nog steeds aan het zoeken zegt Rik. De rest is al klaar. En dan wijst Margriet alsnog Poolland aan echt in de laatste secondes. In feite zorgt de Mol op dit moment (er vanuit gaande dat Margriet de Mol is) dat er €1500,- IN de pot komt. Dat ben je geen Mol. Zie het als een kans! De Mol benut niet eens de KANS om €1500,- UIT de pot te houden, terwijl dit toch het doel is van de Mol.

En ik heb niet voor niets Margriet lang als 1 van de hoofdverdachten gehad maar deze actie valt als Molzijnde niet goed te praten vind ik. Deze kans mag de Mol niet laten liggen... Daar valt achteraf wel een verhaal van te maken want de kans was sowieso klein dat ze het zouden halen, Margriet heeft deze opdracht gered.
 

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #164 Gepost op: 31-01-2015, 22:42:47 »
Als we de montage kunnen geloven (en dat is maar zeer de vraag) staat de vrouw die ze moeten hebben buiten bij de trein op het moment dat Viktor in de trein zoekt. (Vanuit de trein wordt de vrouw die op het perron staat gefilmd.)
Er kan een vrouw buiten die trein staan, maar ik had wel al eens gezien dat de shot van die vrouw in elk geval niet uit de trein wordt genomen waar Victor doorheen loopt. Ander interieur. Dus ja, waarschijnlijk puur een montage dingetje. Doet overigens verder niet ter zake wat betreft jou argument.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #165 Gepost op: 31-01-2015, 22:45:29 »
Maar Margriet (en Rik) zitten op dat moment in een sleutelpositie. Ze moeten naar het laatste plaatsje, Poolland, de tijd tikt door en ze zijn nog steeds aan het zoeken zegt Rik. De rest is al klaar. En dan wijst Margriet alsnog Poolland aan echt in de laatste secondes. In feite zorgt de Mol op dit moment (er vanuit gaande dat Margriet de Mol is) dat er €1500,- IN de pot komt. Dat ben je geen Mol. Zie het als een kans! De Mol benut niet eens de KANS om €1500,- UIT de pot te houden, terwijl dit toch het doel is van de Mol.

Net als hierboven al genoemd is ben ik ook niet zo zeker dat de opdracht zo in elkaar zat. Het kan ook zijn dat het zo was als op de officiële website staat: "Ze halen en brengen pakketjes. Maar het draait uiteindelijk maar om 1 bestemming; Geldrop. Als ze daar de pakketjes met de juiste codes bezorgen, verdienen ze geld voor de pot." En dat dan binnen de tijd. Dus niet onder de voorwaarde dat alle pakjes binnen de tijd ergens bezorgd zijn.

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #166 Gepost op: 31-01-2015, 22:57:21 »
Net als hierboven al genoemd is ben ik ook niet zo zeker dat de opdracht zo in elkaar zat. Het kan ook zijn dat het zo was als op de officiële website staat: "Ze halen en brengen pakketjes. Maar het draait uiteindelijk maar om 1 bestemming; Geldrop. Als ze daar de pakketjes met de juiste codes bezorgen, verdienen ze geld voor de pot." En dat dan binnen de tijd. Dus niet onder de voorwaarde dat alle pakjes binnen de tijd ergens bezorgd zijn.

Maar ik naar een uitzending en ik ga ervan uit dat Art zijn uitleg gewoon klopt. Alle pakketten bezorgen op het juiste adres binnen 3 kwartier. Heel duidelijk. Zou niet weten waarom ik die info in twijfel moet trekken.
Uiteindelijk draait het ook maar om één bestemming Geldrop want daar gaat het geld naartoe. Maar dat weten de kandidaten natuurlijk niet op dat moment. Dus is het noodzaak voor de kandidaten om alle juiste pakketjes op tijd af te leveren om zodoende ook de juiste pakketjes bij Geldrop te krijgen. Ze moeten tenslotte ook opgehaald worden. 
 
Zoals het op de site staat klopt het trouwens ook gewoon. Een beknopte versie met informatie die Art de kandidaten opdat moment niet kon geven. Dat het om 1 plek draait, Geldrop, en als ze daar de juiste pakketten afleveren ze geld kunnen verdienen. Zo is het ook. En Art voegt daar nog aan toe dat het om alle pakketten gaat en binnen de tijd. Als dat lukt win je dus het geld wat er in Geldrop is afgeleverd.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2015, 23:07:42 door Molletjuh »

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #167 Gepost op: 31-01-2015, 23:03:23 »
Als ze daar de pakketjes met de juiste codes bezorgen, verdienen ze geld voor de pot.

Het is gewoon voor elk pakketje dat correct is afgeleverd in Geldrop krijgen ze geld (500 euro). Ze hebben drie kwartier de tijd daarvoor. Andere pakketjes doen er niet toe. Dat lijkt mij de meest logische uitleg.

Offline Perijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Molloot sinds 19-11-99
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #168 Gepost op: 31-01-2015, 23:03:50 »
Art zei letterlijk:
"Als jullie binnen drie kwartier de juiste pakketten op het goede adres bezorgen, verdienen jullie geld voor de pot."

Art zeg dus niet alle pakketten op de juiste adres, maar impliceert dat alleen om de pakketten gaat waarin geld zit in Geldrop aankomen
Nos Iungat Ambulare // WIDM-Pool :: 2015 | #297 :: 2016 | #105

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #169 Gepost op: 31-01-2015, 23:13:26 »
Er kan een vrouw buiten die trein staan, maar ik had wel al eens gezien dat de shot van die vrouw in elk geval niet uit de trein wordt genomen waar Victor doorheen loopt. Ander interieur. Dus ja, waarschijnlijk puur een montage dingetje. Doet overigens verder niet ter zake wat betreft jou argument.
Wat dan wel weer is, is dat op een gegeven moment Margriet en Viktor door Marlijn gewezen worden op een vrouw die het zou moeten zijn. Terwijl ze daarmee staan te praten zie je vanuit het camerapunt dat als Viktor naar rechts kijkt die vrouw zou zien. Op dat moment staat die vrouw (niet heel duidelijk uit de beelden uit te halen) maar links van Viktor en met gezicht richting die vrouw. Dus dan zou Margriet die vrouw bijna zeker hebben moeten zien.

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #170 Gepost op: 1-02-2015, 02:06:09 »

Als ik na een of twee nachtjes slapen nog steeds denk dat Margriet de Mol is zal ik ook eens een lijstje molacties plaatsen. ;D ;)

Ik zit al weer klaar voor een molduel (Margriet vs. Martine?)

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #171 Gepost op: 1-02-2015, 03:54:23 »
Art zei letterlijk:
"Als jullie binnen drie kwartier de juiste pakketten op het goede adres bezorgen, verdienen jullie geld voor de pot."

Art zeg dus niet alle pakketten op de juiste adres, maar impliceert dat alleen om de pakketten gaat waarin geld zit in Geldrop aankomen

En hoe zit het dan met het pakket dat in de boot van Rik en Margriet achterblijft aan het einde van de opdracht? Dit pakket is niet afgeleverd, en zou er volgens jouw redenering voor moeten zorgen dat er 0 euro in de pot kwam. Er kwam gewoon 1500 euro in de pot, dus denk ik dat we met zekerheid kunnen vaststellen dat het alleen ging om de pakketjes die bij Gelddrop waren afgeleverd.

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #172 Gepost op: 1-02-2015, 07:57:35 »
En hoe zit het dan met het pakket dat in de boot van Rik en Margriet achterblijft aan het einde van de opdracht? Dit pakket is niet afgeleverd, en zou er volgens jouw redenering voor moeten zorgen dat er 0 euro in de pot kwam. Er kwam gewoon 1500 euro in de pot, dus denk ik dat we met zekerheid kunnen vaststellen dat het alleen ging om de pakketjes die bij Gelddrop waren afgeleverd.

Maar dit was toch al duidelijk op het moment dat er 1500 ipv de maximale 2000 werd verdiend?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #173 Gepost op: 2-02-2015, 00:08:41 »
Misschien als ze de mol is, een nieuwe strategie: overal boos op worden, maar als ze niet de mol is dan vindt ik haar niet echt een leuke kandidaat. Dat mopperen komt zo negatief over. Als het een strategie is prima, maar bleh.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #174 Gepost op: 2-02-2015, 11:12:08 »
Mogelijke molacties Margriet (aflevering 1 t/m 5)

1.1: station



Margriet en Viktor brengen net als alle andere duo's 0 euro in de pot. Margriet lijkt de leiding te nemen. Aan het begin van de opdracht holt Viktor achter Margriet aan die de foto's en envelop bij zich heeft. Margriet: "Hier moet je op letten. (..)  Op een envelop!" (Die hebben de personen natuurlijk niet zichtbaar bij zich.) Allebei met foto's in de hand zoeken ze het perron af. Margriet: "Dit is het niet. (..) Kom op!" (Loopt weg, Viktor volgt.) (..) Op het gegeven moment zijn Margriet en Viktor apart van elkaar. (Heeft Margriet hier gebruik van kunnen maken door de envelop te pakken en weg te gooien?) Margriet haalt Viktor een trein uit, moppert en maakt hem verdacht in een biecht.

1.2: beeldschermen



De groep beslist dat Margriet in de controlekamer begint. Margriet: "Ik begin hier in de kamer met Pieter." Uiteindelijk blijft Margriet als enige van de kandidaten de hele opdracht in de controlekamer. Van de kandidaten in de controlekamer zien we Pieter de meeste zinvolle bijdragen leveren aan het goed in beeld brengen van de stukken lijn. (..) Op het moment dat er verschillende beeldschermen uitvallen is Margriet in de controlekamer en zien we haar aan een kabel trekken. Uiteindelijk worden er twee lijndelen niet gevonden en is minstens één wel gevonden lijndeel niet goed in beeld. Er wordt 0 euro verdiend. Achteraf merkt Margriet op dat er niet goed overlegd is met de personen in de controlekamer. Ze spreekt de groep streng toe. (Maar waarom neemt ze zelf geen verantwoordelijkheid? Waarom greep ze zelf niet in tijdens het spel?)

2.1: museum



De kandidaten verzamelen om over de onduidelijkheid te praten wat wiens wand is. (..) Chris: "Ok, dus ik wil graag nog een keer terug." Carolina: "Ja, ik ook." (..) Margriet: "Wie en wie? Want alles kost geld." (..) Margriet hakt de knoop door: Chris en Marlijn gaan. -200 euro. (..) Viktor: "Margriet, als wij nou met zijn tweeën eens even naar onze muur gaan kijken." Margriet lijkt het een goed idee te vinden (-200 euro) maar Rik grijpt in. Rik: "Waarom met zijn tweeën?" Viktor gaat alleen kijken. (..) Margriet gaat kijken: -100 euro. Ze zegt "zie je wel!" alsof ze weet hoe de schilderijen moeten hangen, maar uiteindelijk hangt dit gedeelte fout. (Verkeerde volgorde.) Door het vele kijken wordt er slechts 100 euro verdiend.

2.2: roadmovie



Margriet en Rik (met telefoon) staan in contact met Marlijn. Margriet moppert dat Marlijn teveel informatie geeft. Rik in een biecht: "Hier (aan de telefoon: Marlijn) een schreeuwende dame, en hier (in mijn oor: Margriet) een schreeuwende dame..." Het is Rik die meteen weet waar ze heen moeten en dit tegen de chauffeur zegt als Marlijn "witte eikel" doorgeeft. (..) Margriet merkt laconiek "ook een witte eikel..." op en Rik ziet dat het de juiste is.  Rik: "O. Maar dat is het toch? Dat is van de andere kant gezien!" (..) Rik ziet waar ze moeten zijn. Margriet en Rik stappen uit en lopen naar de bioscoop. Ze komen er als tweede duo op tijd aan. 500 euro in de pot. Het lijkt meer de verdienste van Rik dan van Margriet.



2.3: laden en lossen

Margriet, Carolina en Rik vormen een trio dat een kar trekt. Ze krijgen de kar tot tegenstelling van het andere trio niet makkelijk op gang. De lading wordt meermaals opnieuw verdeeld. Margriet en Carolina blijven steeds achteraan lopen terwijl Rik die steeds alleen vooraan loopt het zwaar lijkt te hebben. We zien vier keer lading van de kar vallen (bij het andere trio maar één keer), steeds wordt deze (met hulp van de locals) weer opgepikt. Uiteindelijk slaagt de opdracht maar al met al verloopt het het stroefst bij Margriet, Carolina en Rik. (Het lossen is al helemaal geen probleem.)



Extra: Margriet is erin geslaagd om penningmeester te worden en jat 200 euro uit de pot in ruil voor jokers.

3.1: lasergamen



Margriet wil niet voor de verdubbeling gaan maar is voor "pakken wat je pakken kan". Zelf pakt ze wel haar eigen envelop alvorens ze wordt afgeschoten door Martine. Weg geld en verdubbeling. Het idee was dat Martine haar rugdekking zou geven. Als iedereen is uitgeschakeld en Viktor als enige een envelop heeft weten te pakken, is Margriet voor doorspelen. (Om nog meer geld te kunnen verdienen of in de hoop dat ook Viktor uitgeschakeld wordt en er niets verdiend wordt?) Chris beslist dat Viktor naar de finish moet. Dit haalt hij en er wordt 100 euro verdiend.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2015, 12:42:32 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #175 Gepost op: 2-02-2015, 11:12:23 »
3.2: watervliegtuig



Margriet, Ajouad en Marlijn kopen een hele grote lap knalgele stof en verf. De gele stof blijkt goed zichtbaar maar de gele verf is onbruikbaar op het strand. Viktor loopt met de verf het strand op. Margriet grapt/moppert: "Hee Vik, ik ben wel superblij met die verf..." Nadat Margriet zich met de gele stof heeft bezig gehouden loopt ze rond en kijkt ze of anderen aan het werk zijn. Zelf lijkt ze dan weinig meer te doen.

4.1: foto's maken



Margriet, Chris en Martine gaan samen op pad.  Ze maken een verkeerde foto bij een verkeerd gebouw met een VOC wapen en een verkeerde foto bij het Historisch Huis. Hier leest Margriet het kaartje maar merkt ze niet op dat "Spruitje, Muis en Kukelpapa" op de foto moeten. Pas als Chris opmerkt dat hij "Kukelpapa" is zegt Margriet dat zij "Spruitje" is. (Kon ze dat echt zo snel lezen van die afstand of wist ze dit als Mol al lang maar kan ze het nu niet meer verzwijgen?) (..) Margriet zegt het Parool te lezen maar blijkt uiteindelijk niet op de foto te horen. Ze gaat er ook niet op omdat ze op weg gaat naar het Moon Bastion om op de foto te gaan met kandidaten die New York als favoriete stad hebben. (Niet per se onmols: als Chris op de Parool-foto was gegaan, wat hij ook doet, zou deze toch al mislukt zijn. Een Mol met voorkennis weet dit. Dat Chris ook een foto laat maken zonder hem is dan pech voor de Mol.) Op de New-York foto staat uiteindelijk één persoon teveel. Viktor? Of misschien Margriet? (..) Margriet zegt krakeling als favoriete koekje te hebben en moet met Viktor helemaal naar de andere kant. Ze komen niet op tijd bij de vuurtoren aan. Uiteindelijk levert maar één foto met Margriet erop 250 euro op: de foto bij het Historisch Huis die in eerste instantie fout was.

4.2: bakje kiezen



Margriet pakt de zwarte vrijstelling en geen geld voor de pot. (De zwarte vrijstelling vind ik niet mols, maar dat ie in het spel komt is misschien wel iets wat de makers willen.)

4.3: namen onthouden



Margriet pleit fel voor het goede antwoord 50-75 namen. Voor veel mensen een reden om haar niet (meer) als Mol te zien, maar het zou ook een mooie enigszins risicovolle zet van de Mol geweest kunnen zijn. Margriet wordt namelijk door bijna alle kandidaten verdacht. Door fel voor het goede antwoord te pleiten duwt ze degenen die haar verdenken juist richting het foute, én zorgt ze ervoor dat ze nadien misschien minder verdacht wordt. De meerderheid kiest voor de categorie 30-50 en er wordt 0 euro verdiend. (Alleen Ajouad en Chris die op dat moment waarschijnlijk Marlijn verdenken kiezen ook voor 50-75.)

5.1: rondleiding



Tijdens de rondleiding loopt Margriet soms achteraan en lijkt ze de groep van de bakjes weg te leiden. Laat ze vervolgens expres Marlijn ontsnappen zodat zij ongezien jokers kan pakken? (..) Margriet geeft als eerste het goede antwoord op de (makkelijke) eerste vraag hoe hoog de Boeddha is (40 meter), maar ze is ook de eerste die voor het afpakken van de joker zegt te willen gaan in plaats van 300 euro voor de pot. Halverwege denken Rik en Chris aan het spelen voor geld, maar Margriet en Martine blijven resoluut voor het wegspelen van de jokers kiezen. Martine: "Ik zeg joker spelen." Margriet: "Ja, wegstrepen!" Ze moppert erbij op Carolina en Marlijn die voor zichzelf kozen.

5.2: liegen of de waarheid spreken



Niemand graaft geld op. Dat Margriet in de test op zichzelf gestemd lijkt te hebben is wel zo merkwaardig dat ik het hier ook nog maar eens vermeld, ook al heeft dat met het verdienen van geld niets te maken. Margriet lachend in een biecht: "Spreiden, spreiden. Het is altijd goed om te spreiden." Spreiden: één leugen en één waarheid of spreiden: op jezelf als Mol stemmen?

5.3: pakketjes bezorgen



Margriet en Rik zitten samen in een bootje. We zien ze geen pakket in Geldrop afleveren. Omdat we Carolina en Viktor twee keer en Marlijn en Martine één keer een pakket naar Geldrop zien brengen en er in totaal 1500 euro van de 2000 euro verdiend wordt, lijkt het erop dat de Margriet en Rik geen geld in de pot gebracht hebben. (..) De groep praat na. Rik: "Wij zijn toch ook in Geldrop geweest?" Margriet: "Wij hebben er ook één afgeleverd." (Als Chris alles goed onthouden heeft zou hij kunnen weten of Margriet liegt. Maar voor hem is Margriet misschien al de held omdat zij op het laatste momen nog een waardeloos pakje binnen de tijd afleverde.)
« Laatst bewerkt op: 12-02-2015, 10:17:30 door Heinz »

Offline Bruun

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #176 Gepost op: 2-02-2015, 12:34:59 »
Nederland lijkt een belangrijke rol te spelen dit seizoen. Zo hadden we de opdracht met de Nederlandse gebouwen, en nu weer de pakketjes opdracht.

Nu ben ik eens gaan stoeien met letters (= mijn 'ding') en kwam tot de ontdekking dat je uit de naam "VAN DER LINDEN" het woord "NEDERLAND" kunt maken. Ik heb dan nog wel drie letters over (VIN), maar vond het iets té toevallig om te negeren... Misschien dat anderen hier nog verder op kunnen voortborduren?

Overigens viel me in dit kader ook op dat Margriet geboren is in Nieuw-Lekkerland (NL).

Edit: mooi overzicht Heinz, je hebt me weer een stukje verder in de richting van Margriet getrokken (al sluit ik sommige anderen ook nog niet uit)

Edit 2: In de leader is bij Margriet een vliegende vogel te zien.
VAN DER LINDEN VOGEL LUCHT -> NEDERLAND IN VOGELVLUCHT ?  ;)
« Laatst bewerkt op: 2-02-2015, 13:02:08 door Mol Gibson »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #177 Gepost op: 2-02-2015, 13:16:11 »
Mooi overzichtje Heinz :D

En Mol Gibson, ook goed gevonden :)

Daarbij nog genomen dat Margriet de enige is die 8 letters in haar naam heeft en 8 regelmatig terug blijkt te komen.

Afleveringtitels zijn naar haar te herleiden. (natuurlijk ook wel naar andere kandidaten)

Bij de rondleiding zodra er vragen komen over de bakjes die er staan ineens iedereen doorduwen de trap op. Kan ook onmols zijn maar vanuit mols gezien een slimme zet zodat niemand de bakjes openmaakt

Offline Robindtc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mol WIDMO 2020
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #178 Gepost op: 2-02-2015, 13:17:34 »
Mooi overzicht, Margriet staat zeker in m'n top 3.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #179 Gepost op: 2-02-2015, 13:21:54 »
Ik zeg maar zo: De Mol valt niet ver van de Heinz.
;)