Auteur Topic: Elise is (niet) de mol!  (gelezen 188037 keer)

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #200 Gepost op: 20-04-2003, 17:34:40 »
Nee dat zegt helemaal niets, vorig jaar stemden de finalisten ook op een vrouw, terwijl de man een mol was...  







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #201 Gepost op: 20-04-2003, 17:36:13 »
Nee dat zegt helemaal niets, vorig jaar stemden de finalisten ook op een vrouw, terwijl de man een mol was...  

edit: oeps.... dat moet dus zijn: terwijl de MOL een MAN was...







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #202 Gepost op: 20-04-2003, 17:37:49 »
Het feit dat iedereen op een vrouw stemt wil nog niet zeggen dat de mol dan ook een vrouw is toch?

Ik kopieerde alleen die reply.
Het is niet mijn eigen theorie.







D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #203 Gepost op: 20-04-2003, 17:39:36 »
Ik had voor de uitzending nog 3 mogelijke mollen over. Twee gingen exit, en hield ik Elise over! Uitstekende mol!  :D








Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #204 Gepost op: 20-04-2003, 19:14:37 »
Vorig jaar had George ook een aanwijzing met een letter. (Hij kerfte de letter G in de boom die hij moest omhakken!)Het herhaaldelijk terug komen van de letter E vind ik dan ook wel een aanwijzing in de richting van Elise. (Nu zit ik al vanaf het begin op Elise dus is alles een aanwijzing in de richting van Eilse, MAAR DAS DUS NIET WAAR!)
Zo vind ik het dagboek van de mol niet echt in de richting van Elise wijzen:

Citaat
Sommigen voelen zich verraden. En dat in dit spel.
 Dit is toch echt een uitspraak voor Ron

Citaat
Het lijkt verdraaid wel alsof ik niet voldoende uit de verf kom.
De enige die niet door een verfbom geraakt is is Ron.

Citaat
Ook ik heb me ontdaan van wat overtollige ballast.
Chandrika die het koffertje weg gaf?

Ik weet het niet meer! Ik was zo overtuigd van Elise, maar na het lezen van het dagboek raak ik een beetje van slag ??? ???







« Laatst bewerkt op: 20-04-2003, 19:15:22 door billyboem »
Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #205 Gepost op: 20-04-2003, 19:18:49 »
Ik denk dat je je niet van slag moet laten maken door dat dagboek. Ik denk niet dat het door de mol zelf is geschreven, en verder zitten er toch allerlei dwaalsporen in.  :)








Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #206 Gepost op: 20-04-2003, 19:25:16 »
Nou ik zal het proberen, maar ik hoop toch dat het met de volgende aflevering een beetje duidelijker wordt allemaal ;)







Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #207 Gepost op: 20-04-2003, 20:29:11 »
Tsja.. Elise was niet egr toeschietielij met de info die ze gaf doo rde porto ( ja, we zitten in ene houten hotel, Ferdi moest het er zo ongeveer uittrekken..)..en dan de porto op een wasmachine leggen..ook niet handig . Maar denk nog steeds niet dat ze het is :)!


heel soms :)







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #208 Gepost op: 20-04-2003, 20:55:20 »
Ik kopieerde alleen die reply.
Het is niet mijn eigen theorie.

Het was dus mijn "theorie"... Laat ik het zo zeggen. Het is wel heel vreemd dat als iedereen op een vrouw stemt... de "mannenstemmer" eruit vliegt... Natuurlijk is het niet zo dat er veel man/ vrouw vragen in zitten die deze conclusie onderbouwen... Laten we het er maar op houden dat ik net iets te hard van stapel ben gelopen  ::) en dat ik uit mijn droom ben geholpen door jullie  :P

I will dream on  ;D







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #209 Gepost op: 21-04-2003, 01:15:44 »
Volgens mij keek ze onder 'n tafeltje waarover 'n wit lang kleed zat. Later als Rene en Elise de tafel gaan dekken, zien we dat Rene daaronder 'n krat met porcelein en bestek haald. Waarschijnlijk zag Elise toen ze net de hotelkamer binnenkwamen al dat daar 'n krat onder stond (als 't witte laken niet helemaal tot op de grond was) en keek ze effe wat er precies onderstond. Rene en Elise wisten immers ook nog niet wat ze in die hotelkamer precies zochten om de anderen van 't eiland af te helpen.
Oke, zou kunnen. Maar ze zijn nog nieteens normaal de kamers doorgelopen en Elise begint ineens op zo'n in mijn ogen rare plek te zoeken... Het is dat René al heel snel die envelop vindt, anders was Elise oa vast begonnen met het afstomen van het behang/het openscheuren van de kussens op zoek naar 'iets'. ;)

Ik denk daarom dat we hier weer te maken hebben met creatieve montage en dat Elise in werkelijkheid op Ron gestemd heeft, die haar immers 'verraden' had door haar af te schieten.
Zou best eens kunnen idd. Ze was ook de enige die eerder Ron heeft verdacht geloof ik en René noemt ze nog een 'rots' oid. Lijkt me idd niet dat ze op René gestemd heeft.








Offline Blubber

  • Forumlid
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #210 Gepost op: 21-04-2003, 02:57:02 »
Ik had eigenlijk best wel te doen met Elise. Schrijf je op een briefje dat je ron vertrouwd, schiet hij je gewoon neer op het moment dat je denkt veel geld verdiend te hebben. En hij wilde ook al niet met haar dansen.

Als ze niet zo had staan zeuren om hem aan het dansen te krijgen had hij haar vast niet neergeschoten... ;)








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #211 Gepost op: 21-04-2003, 09:59:01 »
Als ze niet zo had staan zeuren om hem aan het dansen te krijgen had hij haar vast niet neergeschoten... ;)

Er zijn leukere manieren om een dans te weigeren. Waar verlegenheid al niet toe kan leiden.

In ieder geval... 't Meiske verdient ondertussen ook wel een keer een vrijstelling voor al die moeite die ze doet. Ze is een van de sociaalste kandi's en krijgt elke keer de (egoïstische) kous op haar kop!







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #212 Gepost op: 21-04-2003, 10:10:36 »
Er zijn leukere manieren om een dans te weigeren. Waar verlegenheid al niet toe kan leiden.

In ieder geval... 't Meiske verdient ondertussen ook wel een keer een vrijstelling voor al die moeite die ze doet. Ze is een van de sociaalste kandi's en krijgt elke keer de (egoïstische) kous op haar kop!

't Meiske had er anders geen problemen mee om voor de vrijstelling te gaan bij de Lumberjack opdracht, daar heeft ze gegokt... en verloren, 't is een spel natuurlijk. Als er iemand was die hetzelfde zou hebben gedaan als Ron, dan is zij het wel! (wou ook al het geld in leveren voor het stoppen van de executie)... Vervolgens staat ze met een pruillipje aan het einde van de paintball-opdracht bij de groep. Was dat omdat zij weeeeer een vrijstelling mis is gelopen of omdat er weer geen geld verdiend is... ik weet het niet hoor...  :-\
Maar vind haar ook een toffe meid... ze is soms wat dubbel... verdacht verdacht verdacht...







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #213 Gepost op: 21-04-2003, 10:20:21 »
Er zijn leukere manieren om een dans te weigeren. Waar verlegenheid al niet toe kan leiden.

In ieder geval... 't Meiske verdient ondertussen ook wel een keer een vrijstelling voor al die moeite die ze doet. Ze is een van de sociaalste kandi's en krijgt elke keer de (egoïstische) kous op haar kop!
Heeft ze niet meer nodig, komt wel goed ;)







Thank U

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #214 Gepost op: 21-04-2003, 11:39:43 »
Wat ik zo raar vind is dat ik vind dat de laaste 3 afleveringen,Elise op eens heel actief is en ook heel vaak in beeld komt.

Door dat mijn Mol zaterdag naar huis is gegaan,moet ik een nieuwe kiezen.
Ik heb veel te veel getwijfeld tussen bepaalde personen waaronder Elise.
Ik heb me teveel vast gehouden aan 1 persoon als Mol en Afvaller.
Ik ben er ook meschien ook te veel van uit gegaan dat de MOL een vrouw is.
Nu gaat meschien blijken dat ik de namen gedeeltelijk wel goed heb,maar niet in de goede volgorde.
Ik heb eigelijk een klein beetje hoop dat Rene Elise of Ferdi er volgende week uit vliegt.
Het zal wel Ferdi worden.







« Laatst bewerkt op: 21-04-2003, 11:42:03 door Pierce Brosnan »

Offline jeebee

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #215 Gepost op: 21-04-2003, 11:50:35 »
Elise liep bij de kofferopdracht achter chandrika. Chandrika werd van links beschoten , maar bleek van achteren geraakt te zijn...heeft elise op haar geschoten ??  en waarom rende ze niet achter Rene aan richting helicopter??








Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #216 Gepost op: 21-04-2003, 12:48:13 »
Dat heb ik ook bedacht: als Elise zo dicht bij Chandrika liep, was het dan geen koud kunstje voor de jagers geweest om Elise in 1 moeite door ook te raken?

Maar wat vinden jullie dan hiervan: ik heb 3 foto's van de .nl geplukt.
Op de eerste foto loopt Elise door het bos met een geel fluorescerende armband om (en waarom eigenlijk zo'n opvallende armband? zo is ze in een duister bos wel héél duidelijk te spotten).
Op de tweede foto gaat ze richting de helikopter. HIER DRAAGT ZE DE ARMBAND NIET!!! Als ze hem om had gehad was 'ie duidelijk op de foto te zien geweest.
Op de derde foto is ze net geraakt door Ron en voilá, de armband is terug...

Ik heb echter geel flauw idee wat het kan betekenen... manipulatie door de redaktie?   ::)

In de aflevering heeft ze de armband pas afgedaan toen ze wegliep nadat Ron weer was opgestegen.

Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #217 Gepost op: 21-04-2003, 13:08:00 »
Goed opgemerkt :)

Eigenlijk vind ik deze WIDM Serie echt nep vergeleken met de vorige.
Alles wordt gemonteerd en geknipt.
Biechten kloppen niet, ze laten je dingen geloven die niet kloppen (het stemmen) ...







D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #218 Gepost op: 21-04-2003, 13:43:14 »
Eigenlijk vind ik deze WIDM Serie echt nep vergeleken met de vorige.
Alles wordt gemonteerd en geknipt.
Biechten kloppen niet, ze laten je dingen geloven die niet kloppen (het stemmen) ...

Misschien is 't je vorig jaar niet opgevallen, maar toen werd er ook behoorlijk 'creatief gemonteerd'. Toen werden ook biechten van de ene naar de andere aflevering verplaatst en klopte 't stemmen ook niet altijd. Niks nieuws dus eigenlijk wat de makers nu doen.








Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #219 Gepost op: 21-04-2003, 20:20:22 »
Beetje vreemd dat het nog niet op dit forum staat (of ik ben zo blind als een mol) maar ik heb al een aantal keer het goede idee gelezen dat het wel heel vreemd is dat Elise niet is afgeschoten. Eerst liep ze helemaal achteraan, makkelijk van achteren aan te vallen dus, bovendien had ze een geel lintje, valt nogal op, verder zou het heel stom zijn van de jagers om bij het koffertje weg te gaan, ze konden nu met z'n allen op elise! Oftewel, hebben de jagers de instructie gekregen niet op de mol te schieten? Het lijkt er wel op. Waarom? Zodat ze kon saboteren? zodat Ron haar af kon schieten? Volgens mij zag ze wel dat Ron haar neer ging schieten en anders was ze vast gevallen ofzo zodat ze de heli niet zou bereiken. In ieder geval is elise de mol, ik weet alleen niet meer wie er gaat winnen, ik heb telkens Ron ingevuld maar die is weer helemaal van Elise af, misschien heeft René nu wel meer kans maar dat gaat weer ten koste van mijn pool >:(. Maar ja, nu ga ik weer een beetje off-topic. Succes met zoeken!







'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)