Auteur Topic: Wie is de Mol? in de media  (gelezen 308620 keer)

Offline presentatortje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Vodcast - Bedankt Joeri
« Reactie #400 Gepost op: 1-02-2016, 08:45:54 »
Joeri, superbedankt voor je enthousiasme al die jaren :D

Ik ben, vanwege het gat dat je achterlaat, zelf maar begonnen met een vodcast.
Laat ik even duidelijk zijn, ik ben jou niet en zal ook nooit bij je vodcast in de buurt komen.
Dat is ook niet de insteek.

Mochten jullie nog wat opvallende zaken hebben,
laat me dat dan weten via deze link
bit.ly/moltalk

Dit is de aflevering van vorige week, iedere donderdagavond een nieuwe!
« Laatst bewerkt op: 1-02-2016, 08:47:33 door presentatortje »
RATATATATATATATATA - Imanuelle Grives

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #401 Gepost op: 1-02-2016, 15:23:58 »
Backstage foto's: http://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/backstage-fotos-aflevering-5/?platform=hootsuite

Lekkere guitige V weer van Rop en Klaas.... ::rofl::
Verheijen vs Conquerer?
Meer L

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #402 Gepost op: 1-02-2016, 15:26:53 »
Backstage foto's: http://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/backstage-fotos-aflevering-5/?platform=hootsuite

Lekkere guitige V weer van Rop en Klaas.... ::rofl::
Verheijen vs Conquerer?
Marjolein die Rop wil wurgen... ::rofl:: Tsja, het was haar mol, of niet?
Tell me what your telescope says

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #403 Gepost op: 1-02-2016, 16:21:06 »
Grappig!

Ook deze nog: "Even tussendoor, die code: 113. Als je volgens de titel de '3 al weg' haalt houd je 11 over. Ik ben zo benieuwd wat de elfde letter van het alfabet is! Hopelijk is het de T van Taeke of Tim!"  ::)

Niet de T van Tim of Taeke maar de K van Klaas.
nog dieper in de tunnel

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #404 Gepost op: 1-02-2016, 21:36:59 »
Deze hadden we nog niet he?

http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Show/article/detail/4235711/2016/02/01/Ik-zat-in-de-langste-tunnel-van-Europa.dhtml

Het AD publiceert dit jaar elke maandag een interview met de afvaller.

Interessant stukje:

>>>Het welbekende fenomeen 'tunnelvisie' nekte Keuning uiteindelijk: ze was gefocust op één persoon, overtuigd dat diegene de Mol was. Grappend: ,,Ik zat in de langste tunnel van Europa!'' Toch dacht de actrice dat ze helemaal op het goede spoor zat. ,,Er is iets gebeurd waardoor ik zeker dacht te weten wie de Mol was. Ik snap nog steeds niet hoe dat zit.''<<<

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #405 Gepost op: 2-02-2016, 10:08:29 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #406 Gepost op: 2-02-2016, 11:33:04 »
Extra beeldmateriaal

Weer een heel leuk extra fragment van de kandidaten buiten de opdrachten om. ::ok::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #407 Gepost op: 2-02-2016, 12:40:13 »
Weer een heel leuk extra fragment van de kandidaten buiten de opdrachten om. ::ok::

Ik vind het zelf niet zo spectaculair. Je haalt er niet veel uit. Maar ik meld het bestaan van die beelden toch maar. ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #408 Gepost op: 2-02-2016, 12:42:12 »
Ik vind het zelf niet zo spectaculair. Je haalt er niet veel uit. Maar ik meld het bestaan van die beelden toch maar. ;)

Je haalt er niet veel uit maar ik vind het wel erg leuk om wat meer van de groepsdynamiek te zien. Net zoals ze daar in De Mol 4 veel aandacht aan besteden.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #409 Gepost op: 2-02-2016, 12:59:21 »
Ik vind het zelf niet zo spectaculair. Je haalt er niet veel uit. Maar ik meld het bestaan van die beelden toch maar. ;)

Moet dat dan altijd?

Ik vind het ook leuke gezellige beelden!

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #410 Gepost op: 2-02-2016, 13:01:40 »
Precies, altijd leuk om te zien dat de kandidaten buiten de opdrachten om echt een vriendengroep aan het worden zijn :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #411 Gepost op: 2-02-2016, 15:31:43 »
Ik vind dit soort extra beelden juist heel leuk. Dan zie je inderdaad hoe ze met elkaar omgaan buiten het spel om en wellicht ook altijd handig om te weten wie bij wie slaapt :D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #412 Gepost op: 2-02-2016, 16:00:19 »
Martine, Peter & Nynke zitten allemaal net zo diep in de Klaastunnel als het halve forum hier
Ja en wat dacht je van Margriet (en Martine) bij Jinek? Die heeft het ook allang door!!!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #413 Gepost op: 2-02-2016, 18:27:32 »
In het dagboek van de mol staat: me rug. Ik kan me niet voorstellen dat Annemieke of Cecile dit zouden schrijven, omdat ze beiden talig zijn. En dan die gekke puntkomma's.

Of zou de mol redactie dit door de stagiaire hebben laten schrijven  :o



Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #415 Gepost op: 3-02-2016, 18:13:47 »
Nico Dijkshoorn blijkt al jaren vast kijker van Wie Is De Mol  ;D http://www.volkskrant.nl/magazine/wie-is-de-mol~a4237112/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_content=free&utm_campaign=shared%20content&hash=44e78819d3003fb688e5bc0e59f0ddb52b6f1e2b
Heel leuk ::rofl::

Citaat
Een aantal jaren geleden werd mij gevraagd of ik mee wilde doen. Wie is de mol? zou dit keer worden opgenomen in Cuba. Een buitenkansje, als ik van oude auto's en roze huizen hield. Ik moet u eerlijk zeggen: ik heb daar even over nagedacht.
Zou het waar zijn, dat ze ooit naar Cuba wilden gaan? De rest van de column is complete onzin, maar dit klonk toch vrij serieus. Maar 'ns aan Art vragen volgende week ::jaja::
...óf niet!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #416 Gepost op: 3-02-2016, 18:39:38 »
Heel leuk ::rofl::
Zou het waar zijn, dat ze ooit naar Cuba wilden gaan? De rest van de column is complete onzin, maar dit klonk toch vrij serieus. Maar 'ns aan Art vragen volgende week ::jaja::
Ik geloof er helemaal niks van.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #417 Gepost op: 3-02-2016, 18:54:06 »
Hij snapt er sowieso geen reet van. Als je wie is de mol vergelijkt met fysieke proeven waar je moet zwemmen, snapt hij er inderdaad niks van. Ik hoop voor WIDM dat hij nooit meedoet aan deze serie, want hij heeft zelf laten zien dat hij dingen doet waar hij helemaal niks van bakt(zingen, praten over voetbal etc.)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #418 Gepost op: 3-02-2016, 19:14:40 »
Er staat een artikel vandaag in de Volkskrant over (sletterige) carnavalsuitdossingen voor vrouwen waarin Cécile Narinx ook af en toe in geciteerd wordt. Auteur Gidi Heesakkers eindigt haar artikel als volgt:

Citaat van: De Volkskrant
De geest van het feest in het Brabants: 'Agge mar leut et'. Waarschijnlijk heb ik komend weekend plezier als Frida Kahlo. Klassiek. Niet actueel. Niet obscuur. Niet grappig. Highbrow genoeg voor de meest gebezigde openingszin tijdens carnaval ('Als wat ben jij?'). Niet per se sexy (die monowenkbrauw), maar ook weer niet geheel onsexy. Precies bijna-goed.
Al is de suggestie van Narinx, verwijzend naar haar medekandidaat in tv-programma Wie is de mol?, ook het overwegen waard: 'Wordt het niet eens tijd voor een vrouwelijk politiepak à la Ellie Lust, mét korte stekeltjespruik?'

 ;D

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #419 Gepost op: 3-02-2016, 19:28:06 »
Hij snapt er sowieso geen reet van. Als je wie is de mol vergelijkt met fysieke proeven waar je moet zwemmen, snapt hij er inderdaad niks van. Ik hoop voor WIDM dat hij nooit meedoet aan deze serie, want hij heeft zelf laten zien dat hij dingen doet waar hij helemaal niks van bakt(zingen, praten over voetbal etc.)

Hij neemt je in de zeik. Natuurlijk weet hij waar het om gaat.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”