Auteur Topic: Aflevering 1 - Lezen en schrijven  (gelezen 149476 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 - Lezen en schrijven
« Reactie #320 Gepost op: 5-02-2015, 10:19:41 »
Het NOS-journaal heeft ook een rode lijn, daarop kan het misschien ook eventueel slaan? Wijzend naar Rik dus? Ik beschouw Merlijn vooralsnog nog steeds als winnaar en niet als Mol.

Dat kan. Ik reageerde alleen even op "DE hint". Zelf heb ik Marlijn ook als kandidaat.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2015, 10:21:38 door Mollenmania »

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Aflevering 1 - Lezen en schrijven
« Reactie #321 Gepost op: 5-02-2015, 10:28:13 »
@Dutch-babe, hij heeft het over lijnen in andere seizoenen he ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 1 - Lezen en schrijven
« Reactie #322 Gepost op: 5-02-2015, 10:36:08 »
@Heinz, jij twijfelt, jij stelt een onderzoeksvraag, ik zou zeggen, onderzoek het, ga lijntjes tellen :P en nee, je hoeft ze nog net niet te snuiven :P

Haha. Is dat niet aan de verdediger van de stelling?

Nee, maar met een beetje logisch nadenken is zo na te gaan dat spoorlijnen, kustlijnen (afhankelijk van het land), waslijnen, onaangelijnde honden (::rofl::) en noem maar op, sowieso regelmatig langskomen. Misschien leuk om deze mogelijke hint eens tegen de punten van de kersverse column van Rat te houden? :)

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 - Lezen en schrijven
« Reactie #323 Gepost op: 28-02-2015, 22:08:48 »
Weet niet of dit al gezegd is, maar reden waarom ik Marlijn hoog heb staan is het volgende.

Als we de crew, en presentator mogen geloven, opereert de mol ook bovengronds dit jaar.
Marlijn wist welke kamer ze moest hebben om bij het briefje te komen waar ze 2 jokers moest jatten.
Viktor deed dit heel gierig, en je ziet marlijn METEEN vragen mag ik bij jou. Terwijl ik Marlijn al aan 3/4 mensen had kunnen linken qua band maar niet met Viktor....Volgens mij had ze al meteen een band met Rik dus dan ga je of met Rik op een kamer of met een vrouw. Ze koos zo expliciet voor Viktor, omdat ze natuurlijk wist dat daar het briefje zou liggen waarop jokers gestolen konden worden. Daarna maakt Viktor zich verdacht door niets te vinden, Marlijn kan daardoor lekker de fanatieke kandidaat spelen EN nog belangrijker, de jokers wel pakken (wie weet zijn ze er pas daarna neergelegd, door de crew) en er 1 aan viktor geven (verdeel en heers) en er zelf een houden. Zo kon ze in de volgende aflevering lekker mollen en weer naar rik toe verkondigen dat ze moest hulpmollen om die euro's weg te kijken uit de pot (door dat briefje) zo was ze EN zeker dat ze zelf kon mollen, en had ze hulpmol Viktor. Ze kon niet weten dat hij de joker niet zou inzetten... maar als mol zou dit wel een goeie tactiek zijn. Ondergronds maar ook ergens bovengronds acteren. En in het dagboek staat, ik hou wel van een beetje persoonlijk contact....

Precies...zo denk ik er ook over!!

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 - Lezen en schrijven
« Reactie #324 Gepost op: 2-03-2015, 16:04:12 »
Marlijn toont in een biecht het 0 teken met haar hand

Art toont dit teken ook bij het noemen van 0 euro

Aan het einde bij de executie worden er Boedha's in beeld gebracht die precies hetzelfde doen.

Tijdens de gehele reeks van WIDM zien we dit een aantal malen terug komen.



Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - Lezen en schrijven
« Reactie #325 Gepost op: 2-03-2015, 16:14:12 »
Marlijn toont in een biecht het 0 teken met haar hand

Art toont dit teken ook bij het noemen van 0 euro

Aan het einde bij de executie worden er Boedha's in beeld gebracht die precies hetzelfde doen.

Tijdens de gehele reeks van WIDM zien we dit een aantal malen terug komen.



Viktor heeft het nul-euroteken ook gemaakt met z'n hand en sommige andere kandidaten ook.
Brevis esse laboro, obscurus fio.