Auteur Topic: MolFanDag 2009  (gelezen 316152 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #460 Gepost op: 15-03-2009, 16:53:25 »
De vraag 'Wat zou er gebeurd zijn wanneer geen één van de drie pakketten zou zijn gekozen' dan?
die is aan bod gekomen ::jaja:: de kandidaten hadden onder de blote hemel moeten slapen. Nou good luck with that :P.

En volgens mij had alleen Vief een personal assistant. Bij anniek en froukje heb ik niemand gezien. ja alleen JP, ik kreeg het ook voor elkaar om hem bij elke kandidaat te ontmoeten :(

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #461 Gepost op: 15-03-2009, 16:57:58 »
die is aan bod gekomen ::jaja:: de kandidaten hadden onder de blote hemel moeten slapen. Nou good luck with that :P.

En volgens mij had alleen Vief een personal assistant. Bij anniek en froukje heb ik niemand gezien. ja alleen JP, ik kreeg het ook voor elkaar om hem bij elke kandidaat te ontmoeten :(

Sebas had er tijdens de tweede meet&greetronde ook één.  ;) (Maar die deed niets anders dan bepalen wie er aan de beurt was (er was namelijk wel een soort van rij, maar toch gaan er mensen gewoon tussenstaan) en een beetje mensen die al geweest waren wegsturen ivm met de drukte. Sebas nam gewoon zelf de handtekeningenblokken aan & de foto's maakten de mensen ook gewoon zelf). Maar verder heb ik er (op JP na) geen een gezien.
« Laatst bewerkt op: 15-03-2009, 17:00:41 door MarissaWIDM »

Offline Sander

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #462 Gepost op: 15-03-2009, 16:59:08 »
Mijn foto's van vanmiddag: KLIK

Anniek ::love::  :)



Offline Neon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #463 Gepost op: 15-03-2009, 17:00:15 »
Het "The 1st Annual Stanley Field Pinball Competition"-spandoek is hier beland voor de mooie prijs van 120 euro. :P En daarna natuurlijk drie kussen van Anniek. (A)

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #464 Gepost op: 15-03-2009, 17:00:23 »
Zo, k ben ook weer terug.
Ik vond het echt wel een geslaagde bijeenkomst. Er waren veel kandidaten. Wel jammer was dat de meesten halverwege weg moesten.
Ze waren allemaal ontzettend aardig en heel gewillig om met iedereen leuk op de foto te staan.
Die personal assistant was volgens mij gewoon een van de mensen van de AVRO die probeerde het bij sommigen wat vlotter te laten verlopen en dat werkte wel.

Ik heb vrijwel iedereen op de foto kunnen zetten. Het vragenvuur was leuk en spontaan.

Ik heb er geen spijt van hoor.
Ik ga volgend jaar weer!



Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #465 Gepost op: 15-03-2009, 17:02:33 »
Mijn foto's van vanmiddag: KLIK

Anniek ::love::  :)




Wow mooie foto's joh, top!  ::ok::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #466 Gepost op: 15-03-2009, 17:02:55 »
Sebas had er tijdens de tweede meet&greetronde ook één.  ;) (Maar die deed niets anders dan bepalen wie er aan de beurt was (er was namelijk wel een soort van rij, maar toch gaan er mensen gewoon tussenstaan) en een beetje mensen die al geweest waren wegsturen ivm met de drukte. Sebas nam gewoon zelf de handtekeningenblokken aan & de foto's maakten de mensen ook gewoon zelf). Maar verder heb ik er (op JP na) geen een gezien.
en meisje met blond haar bij vivienne, die liep op een gegeven moment ook met haar bloemen, en was ook bij de veiling op het podium aanwezig naast Anniek.

Offline Neon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #467 Gepost op: 15-03-2009, 17:03:33 »
Wow mooie foto's joh, top!  ::ok::
Zeer mooie foto's inderdaad. (Y)

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #468 Gepost op: 15-03-2009, 17:03:38 »
Mijn foto's van vanmiddag: KLIK

Anniek ::love::  :)




WOW, prachtige foto's!!!!
 ::ok::

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #469 Gepost op: 15-03-2009, 17:05:08 »
Mijn foto's van vanmiddag: KLIK

Anniek ::love::  :)




Wow, wat een geweldige foto's! Ik zie dat je ook fotograaf bent. Echt superbedankt! Anniek is echt te leuk op je foto's.
Ik zie dat je verder ook leuke foto's op je site hebt staan. Die van Carice is leuk!
« Laatst bewerkt op: 15-03-2009, 17:12:43 door ishtara »
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #470 Gepost op: 15-03-2009, 17:05:24 »
Zo, k ben ook weer terug.
Ik vond het echt wel een geslaagde bijeenkomst. Er waren veel kandidaten. Wel jammer was dat de meesten halverwege weg moesten.
Ze waren allemaal ontzettend aardig en heel gewillig om met iedereen leuk op de foto te staan.
Die personal assistant was volgens mij gewoon een van de mensen van de AVRO die probeerde het bij sommigen wat vlotter te laten verlopen en dat werkte wel.

Ik heb vrijwel iedereen op de foto kunnen zetten. Het vragenvuur was leuk en spontaan.

Ik heb er geen spijt van hoor.
Ik ga volgend jaar weer!




Daar ben ik het helemaal mee eens!
Ik vond ook wel jammer ja, dat de meesten halverwege ineens weggingen. Maar de kandi's waren absoluut heel aardig & gewillig om op de foto te gaan/handtekeningen te zetten.  ::ok::  ::jaja::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #471 Gepost op: 15-03-2009, 17:05:34 »
Het was echt helemaal te gek!!!!
Ik zal foto's op m'n hyves zetten en een linkje hier plaatsen zodat jullie ze ook kunnen bewonderen :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #472 Gepost op: 15-03-2009, 17:05:40 »
Ik was trouwens vergeten m'n naamkaartje op te doen  :-[

Al herkende Maud of Bakkertje, weet even niet meer wie het was, mij wel toen ik binnen kwam  ;D

Hebben misschien meer mensen mij nog herkend, maar mij niet aangesproken dan?

Ik heb Tommie, Heinz, Nevermind, Lautjuh (hoe kon je ze missen) en Dech gezien.
« Laatst bewerkt op: 15-03-2009, 17:07:49 door WIDMJokertje »

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #473 Gepost op: 15-03-2009, 17:07:45 »
Ik was trouwens vergeten m'n naamkaartje op te doen  :-[

Al herkende Maud of Bakkertje, weet even niet meer wie het was, mij wel toen ik binnen kwam  ;D

Ik stond bij het uitdelen van de quizzen...en ja ik heb je wel herkend ;)

Mijn foto's van vanmiddag: KLIK


Het zijn werkelijk schitterende foto's zeg ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #474 Gepost op: 15-03-2009, 17:09:38 »
Ik vond het trouwens wel leuk dat die ene jongen polaroids van kandidaten&fans maakte..Alleen een beetje jammer dat telkens als ik een beetje vooraan bij een kandidaat stond & wilde vragen om een polaroid, hij net wegliep.  :P

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #475 Gepost op: 15-03-2009, 17:13:00 »
Ik vond het trouwens wel leuk dat die ene jongen polaroids van kandidaten&fans maakte..Alleen een beetje jammer dat telkens als ik een beetje vooraan bij een kandidaat stond & wilde vragen om een polaroid, hij net wegliep.  :P

 ::rofl:: en dan te bedenken dat er forumers boos op hem zijn geworden omdat hij voor zou dringen...die begrepen blijkbaar niet dat hij juist foto's van hen en de kandidaat wilde nemen, zodat ze die konden laten signeren door de kandidaat...overigens een megaleuk initiatief van de Avro ::ok::

Ik heb een superdag gehad...de accomedatie was helemaal super dit jaar eens geen koude vingers en tenen gehad ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline coach

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #476 Gepost op: 15-03-2009, 17:13:19 »
Mooie foto's Sander!
JP

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #477 Gepost op: 15-03-2009, 17:13:41 »
Ik vond het trouwens wel leuk dat die ene jongen polaroids van kandidaten&fans maakte..Alleen een beetje jammer dat telkens als ik een beetje vooraan bij een kandidaat stond & wilde vragen om een polaroid, hij net wegliep.  :P
ja ik heb er ook geen kunnen bemachtigen :(

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #478 Gepost op: 15-03-2009, 17:14:31 »
Mijn foto's van vanmiddag: KLIK

Anniek ::love::  :)




Mooie foto's man, vooral die van Anniek  ::jaja::
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #479 Gepost op: 15-03-2009, 17:15:13 »
Wie is die op die laatste foto die bijna omvalt omdat hij op die bordjes heeft geboden, die blijkbaar zwaar zijn ::rofl::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)