Auteur Topic: [Kandidaat] Anniek  (gelezen 205172 keer)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #360 Gepost op: 26-02-2009, 22:46:49 »
Nouja een goede Mol hoeft niet per se een leuke Mol te zijn.
Hmmm, ik denk dat de AVRO voor de kijkcijfers wel liever heeft dat mensen de Mol tof vinden. Serieus!

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #361 Gepost op: 26-02-2009, 22:48:13 »
Anniek haalt wel veel geld uit de pot, maar het is niet zo dat ze door niemand verdacht wordt. De heel serie door zijn er steeds mensen geweest die haar hebben verdacht.
Er waren er toch ook 2 die haar in de grot hebben bevraagd?

Ze is net zo vaak verdacht als Jon volgens mij.......

Ik blijf het een beetje een nare tactiek vinden als je gewoon open en bloot molt omdat mensen dan gaan denken dat je het niet kunt zijn...
Als het Anniek is, dan is ze voor mij echt gewoon een van de slechtste mollen, samen met Miloeska. Dat vond ik ook zo'n desillusie.

Voor mij is een mol iemand die je echt moeilijk kan ontmaskeren.
Dennis van vorig jaar vond ik echt een van de beste mollen.. die heeft echt heel onopgemerkt gemold zonder zoals Viv als het beste jongetje van de klas het meeste geld binnen te halen!



Offline chocolat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #362 Gepost op: 26-02-2009, 22:49:18 »
Nouja een goede Mol hoeft niet per se een leuke Mol te zijn. Milouska vonden de meesten niet leuk, maar ze was wel goed, want bijna niemand verdacht haar en ze haalde veel geld uit de pot. Dat is wat een Mol moet doen, en dat doet Anniek. Toch blijft dat rode scherm me dwars zitten -.-

Veel geld uit de pot? Dat vind ik wel meevallen. In plaats van echt geld te verliezen of iets dergelijks, doet ze voornamelijk gewoon helemaal niets. Ook in de biechts en gesprekken voegt ze totaal niets toe. Ik ben erg bang dat ze het is, en dat zou ik echt ontzettend BALEN vinden ::niet-ok::.

Verder, ben ik het eens met Injetta!

Offline Irving

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #363 Gepost op: 26-02-2009, 22:53:23 »
Hmmm, ik denk dat de AVRO voor de kijkcijfers wel liever heeft dat mensen de Mol tof vinden. Serieus!

Ja kdenk ook wel dat de AVRO wilt dat we de Mol tof vinden, maar ik betwijfel of ze tegen de Mol zouden zeggen wat hij/zij moet doen zodat hij/zij een leuke Mol gevonden wordt. Kdenk dat de Mol het eerder dichtbij zich/haarzelf moet houden. Sowieso waren het de oud-BNers die de Mol kozen, en die houden er natuurlijk geen rekening mee of de kijker deze tactiek leuk vindt, maar die letten er alleen op of het een goede Mol is.

Maar niet mij bashen omdat ik het voor haar opneem hoor -.- Misschien is Anniek geen leuke Mol, maar ze zou geen slechte Mol zijn als je kijkt naar de feiten.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #364 Gepost op: 26-02-2009, 23:00:14 »
Maar niet mij bashen omdat ik het voor haar opneem hoor -.- Misschien is Anniek geen leuke Mol, maar ze zou geen slechte Mol zijn als je kijkt naar de feiten.
Ik bash je zeker niet hoor! ;)

Offline Irving

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #365 Gepost op: 26-02-2009, 23:07:20 »
Ik bash je zeker niet hoor! ;)

Oh dat onderste gedeelte van mn post was niet voor jou bedoeld, sorry als dat zo overkwam :P Maarja, kwacht wel tot het einde van de serie tot ik een persoonlijke mening ofzo bepaal voor mezelf over de Mol.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #366 Gepost op: 26-02-2009, 23:15:15 »
Ach weet je in de SMS zaten Yvon EN Milouska dus de keuze voor zo'n soort mol is mischien wel voor de hand liggend....
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #367 Gepost op: 26-02-2009, 23:25:48 »
De code die anniek kreeg in de trein was volgens haar: {MOI&!//..4
Achter op een van de foto's stond "MOI". Dat is frans voor "ik". Dit zou een hint kunnen zijn.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2009, 23:29:31 door Rat »

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #368 Gepost op: 26-02-2009, 23:28:07 »
zoals ik het begreep uit ik dacht Viv. haar verhaal hebben ze zelf hun wagon gekozen... ::vergroot::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline chocolat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #369 Gepost op: 26-02-2009, 23:29:03 »
De code die anniek kreeg in de trein was volgens haar: {MOI&!//:4
Achter op een van de foto's stond "MOI". Dat is frans voor "ik". Dit zou een hint kunnen zijn.

Alsof we als Anniek de mol is nog hints nodig hadden  ::rofl::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #370 Gepost op: 26-02-2009, 23:31:41 »
Mja, kvind hem sterker als je dat stukje gewoon als "Mol" ziet -.- Maar was het van tevoren bepaald wie naar welke wagon moest of mochten ze zelf kiezen? Was het een dubbele punt of een ".."?
Is inderdaad "..".

@chocolat> Ik moet de komende dagen nog kiezen tussen Anniek en Jon. Ik neig op dit moment naar Anniek.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2009, 23:33:18 door Rat »

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #371 Gepost op: 26-02-2009, 23:32:54 »
Mja, kvind hem sterker als je dat stukje gewoon als "Mol" ziet -.- Maar was het van tevoren bepaald wie naar welke wagon moest of mochten ze zelf kiezen? Was het een dubbele punt of een ".."?

Volgens de voice-over van ?? zijn ze gewoon elk naar een willekeurige wagon gelopen.

Uiteraard weet de mol wel waar zijn/haar voorkeur naar uit gaat en kan wellicht iets sturen.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline MavMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #372 Gepost op: 26-02-2009, 23:37:04 »
Ik vind, en dat meen ik oprecht, dat als Anniek werkelijk de mol is, ze geen goede mol is geweest. ::ohno::

Offline lili(s)chat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • In het land van paranoia is de mol koning
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #373 Gepost op: 26-02-2009, 23:49:57 »
Ik vind, en dat meen ik oprecht, dat als Anniek werkelijk de mol is, ze geen goede mol is geweest. ::ohno::

Ik geef je 100% gelijk.
Anniek zou echt een teleurstelling zijn als mol.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #374 Gepost op: 26-02-2009, 23:55:00 »
Ik geef je 100% gelijk.
Anniek zou echt een teleurstelling zijn als mol.
Ik vind, en dat meen ik oprecht, dat als Anniek werkelijk de mol is, ze geen goede mol is geweest. ::ohno::
waarom wachten jullie niet gewoon voordat je ziet wat ze (als ze dse mol is) allemaal heeft uitgevoerd ::niet-ok::
achteraf mag je pas conclusies trekken, vind ik

Een heleboel vonden Dennis vorig jaar een geniale mol, ik in eerste instantie ook,
maar als je nagaat wat hij allemaal heeft gedaan, redelijk weinig.
een heleboel mensen die ik ken vonden hem daarom een slechte mol, hij had niet zoveel gesaboteerd als de jaren daarvoor
Je kan pas je mening zeggen als je de laatste aflevering hebt gezien ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 27-02-2009, 00:02:05 door tdietz »
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #375 Gepost op: 26-02-2009, 23:59:07 »
Nou, 1 ding weten we zeker... Anniek heeft in ieder geval niet weinig gemold.  :-X
« Laatst bewerkt op: 27-02-2009, 00:04:28 door Jayne »

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #376 Gepost op: 27-02-2009, 00:00:31 »
De kandidaten zeiden het zelfs ;) Viv: Anniek doet gewoon heel vaak... niets. Ja, dat is het. Ze doet gewoon niets.

Dat kan toch geen goede mol zijn? Nou ja, we zullen het zien. Wie weet...

Ik vind Dennis overigens nog steeds een goede mol hoor :) Hij heeft niet alles gesaboteerd, maar toch redelijk veel. Hij had alleen niet overal de sleutelposities in opdrachten.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2009, 00:02:54 door annebeth »

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #377 Gepost op: 27-02-2009, 00:06:16 »
waarom wachten jullie niet gewoon voordat je ziet wat ze (als ze dse mol is) allemaal heeft uitgevoerd ::niet-ok::
achteraf mag je pas conclusies trekken, vind ik


Hoezo wachten??
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

BIj Anniek kan ik ze aanraden om dan te laten zien wanneer ze niet heeft gemold, dan zijn we sneller klaar denk ik.. Want daar ben ik dan het meest benieuwd naar, of ze nog iets kunnen vinden wat geen molgedrag was.

De hele teleurstelling draait juist om het feit dat je alles wat ze heeft uitgevoerd al hebt gezien omdat het er duimendik bovenop ligt.
Bij een mollenstreek denk je aan iets minder opvallends......

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #378 Gepost op: 27-02-2009, 00:10:22 »
Hoezo wachten??
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

BIj Anniek kan ik ze aanraden om dan te laten zien wanneer ze niet heeft gemold, dan zijn we sneller klaar denk ik.. Want daar ben ik dan het meest benieuwd naar, of ze nog iets kunnen vinden wat geen molgedrag was.

De hele teleurstelling draait juist om het feit dat je alles wat ze heeft uitgevoerd al hebt gezien omdat het er duimendik bovenop ligt.
Bij een mollenstreek denk je aan iets minder opvallends......
daar heb je gelijk in,
maar misschien heeft ze veel meer gedaan dan er is laten zien
veel meer geniepige dingen ::)

en misschien zitten we er wel helemaal naast en komt Vera aankomende aflevering terug en blijkt zij de mol te zijn, ik zie het al voor me:
PJ: "dit jaar hebben jullie kandidaten zelf al zat gemold, dat we de mol maar de eerste aflevering eruit hebben laten gaan, Vera kom maar te voorschijn"
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #379 Gepost op: 27-02-2009, 00:10:51 »
Ik denk nu toch ook dat het Anniek wel moet zijn. Dat geklooi met de foto's in de trein, de toeristen toeroepen thank you very much voor de foto genomen was.tja dat ligt er wel dik bovenop. En ik vond dat ze erg gelaten reageerde toen niet zij maar Vivïënne de vrijstelling kreeg.Als je kandidaat bent lijkt me dat toch best een grote teleurstelling.