Auteur Topic: [Kandidaat] Anniek  (gelezen 205139 keer)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #380 Gepost op: 27-02-2009, 00:16:22 »
Want daar ben ik dan het meest benieuwd naar, of ze nog iets kunnen vinden wat geen molgedrag was.

Ze liet de meloen goed liggen.  8)

En Anniek, wat heb je allemaal gedaan?
"Nou, bij het ganzenborden heb ik gewoon expres belachelijke verkeerde antwoorden gegeven. En in de trein heb ik ook opzettelijk mijn vraag verkeerd gelezen. Oh, en ik gooide een pak luiers van 10 dinar in het winkelwagentje. Ja, dat was wel heel spannend hoor! Daar ben ik misschien wel het meest trots op!"

Whehehe! :P

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #381 Gepost op: 27-02-2009, 00:18:42 »
Ze liet de meloen goed liggen.  8)



Oh ja..... jeetje, zomaar 1 goede actie voor de pot!
Dat deed ze trouwens ook niet onopvallend.. Zelf haar ene niet molactie lag er dus duimendik bovenop... ::rofl::

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #382 Gepost op: 27-02-2009, 00:19:25 »
Oh ja..... jeetje, zomaar 1 goede actie voor de pot!
Dat deed ze trouwens ook niet onopvallend.. Zelf haar ene niet molactie lag er dus duimendik bovenop... ::rofl::

meloendik!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #383 Gepost op: 27-02-2009, 09:42:32 »
Sjoerd plaatste op mijn site een mooie hint naar Anniek in de eerste promo:

Het valt op dat er van Sebastiaan geen shot in de taxi getoond wordt, en van de negen andere kandidaten wel. (Zie hier de shots van de promo, bovenaan de pagina.) Onder de beelden horen we "Tien bekende Nederlanders gaan opnieuw op zoek naar de Mol in hun midden." De kandidaat die als vijfde getoond wordt, in het midden dus, is Anniek. Dit midden was er niet geweest met shots van alle tien de kandidaten.

Ik vind het een goede hint naar Anniek, omdat het zo opvallend is dat er maar 9 kandidaten getoond worden (en er over 10 gesproken wordt). Alleen is het wel weer raar dat de hint in de promo zit en niet in een aflevering zelf.

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #384 Gepost op: 27-02-2009, 09:50:49 »
Die 9 in de taxi zitten ook in Molmail aflevering 1. Of bedoel je dat met 'promo'.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #385 Gepost op: 27-02-2009, 09:53:47 »
Die 9 in de taxi zitten ook in Molmail aflevering 1. Of bedoel je dat met 'promo'.

Ik bedoel de promo die op tv is uitgezonden. In de molmail laten ze daar inderdaad ook steeds stukjes uit zien.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #386 Gepost op: 27-02-2009, 10:26:30 »
Anniek, een mol met Lef!
Amen  ::bravo::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #387 Gepost op: 27-02-2009, 11:30:00 »
Sjoerd plaatste op mijn site een mooie hint naar Anniek in de eerste promo:

Het valt op dat er van Sebastiaan geen shot in de taxi getoond wordt, en van de negen andere kandidaten wel. (Zie hier de shots van de promo, bovenaan de pagina.) Onder de beelden horen we "Tien bekende Nederlanders gaan opnieuw op zoek naar de Mol in hun midden." De kandidaat die als vijfde getoond wordt, in het midden dus, is Anniek. Dit midden was er niet geweest met shots van alle tien de kandidaten.

Ik vind het een goede hint naar Anniek, omdat het zo opvallend is dat er maar 9 kandidaten getoond worden (en er over 10 gesproken wordt). Alleen is het wel weer raar dat de hint in de promo zit en niet in een aflevering zelf.


Dat is een mooie ! Waarom zien "we" dit nu pas ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #388 Gepost op: 27-02-2009, 11:39:35 »
Anniek is de Mol.

In de eerste afleveringen speelde ze de lieve onschuldige kandidaat, en was ze bijna onzichtbaar zo onopvallend. Maar met de aflevering werd ze verdachter en op het gegeven moment wel zo verdacht dat ik haar niet meer als Mol kon zien. Ik ben er ook met Yvon ingetrapt.

Ze heeft lekker gemold, inderdaad met lef. Maar ze had ook een aantal mooie subtielere acties zoals het verwisselen van de puzzelstukken 'north theatre' en 'south theatre' waardoor die opdracht al meteen niet meer kon slagen, en de mededeling "thank you very much" aan de toeristen in Petra was ook een mooie molpoging!

En als het toch Jon is... sla ik me voor mijn kop dat ik nu switch, maar heb ik in ieder geval nog een goede poolnotering.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #389 Gepost op: 27-02-2009, 12:42:30 »
"De grootste Mol-speurder allertijden" is eindelijk tot inkeer gekomen. ::tandpastasmiley:: Welkom in Tunnel Anniek. >:D

Offline saroja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #390 Gepost op: 27-02-2009, 13:05:34 »
Ze is volgens mij best een goede mol (als ze het zou zijn). Ze heeft deze aflevering ook lekker gemold bij haar wachtwoord in de trein. Waarom zou er moi hebben gestaan? Lijkt mij dat ze de l expres heeft verward met een i. Die meloen (een mol) vind ik ook nog steeds verdacht....

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #391 Gepost op: 27-02-2009, 13:09:38 »
Huh, Heinz  ::oink::

Had ik niet verwacht. Maar wees welkom.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #392 Gepost op: 27-02-2009, 14:05:46 »
Grappig dat Feniks nu de avatar heeft van Anniek waardoor gisteren bij mij duidelijk werd dat Anniek de mol is.

Die blik van haar, die lichaamstaal dat zegt toch voldoende. Anniek kan gewoon niet verbergen dat ze de mol is, zo leuk vind ze het  :D

Ik ga alle afleveringen nogmaals bekijken en eens zien vanaf welke opdracht/aflevering het me dan begint te dagen van: ja, vanaf dat moment had je Anniek als mol al kunnen aanwijzen. Want ik heb blanco naar elke uitzending gekeken, zonder enige vorm van tunnelvisie. Verder als Anniek inderdaad de mol is vind ik haar een leuke mol. Wat zij doet is een mindfuck met de kijker :P De mol molt te opvallend dus de mol kan de mol niet zijn terwijl de mol wel de mol is tactiek  ;D Is toch schitterend wanneer tig kijkers voor de gek gehouden worden tot bij kans tot aan de finale aan toe.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FCO

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #393 Gepost op: 27-02-2009, 14:10:17 »
"Want ik heb blanco naar elke uitzending gekeken, zonder enige vorm van tunnelvisie."

Wanneer mag ik een cursus van je verwachten :D zit nog steeds vast in de verdomde Viv-Tunnel

Maar goed, begin steeds meer richting Anniek te dagen.. ook gister weer helemaal niks het laadje gebracht, maar ook niet overduidelijk gemold. Waar dat toch wel kon.

"Thank you very much" blijft wel een hele leuke, scheelt toch weer een minuut om de mensen duidelijk te maken dat ze nog niet terug mogen

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #394 Gepost op: 27-02-2009, 14:21:05 »
Sjoerd plaatste op mijn site een mooie hint naar Anniek in de eerste promo:

Het valt op dat er van Sebastiaan geen shot in de taxi getoond wordt, en van de negen andere kandidaten wel. (Zie hier de shots van de promo, bovenaan de pagina.) Onder de beelden horen we "Tien bekende Nederlanders gaan opnieuw op zoek naar de Mol in hun midden." De kandidaat die als vijfde getoond wordt, in het midden dus, is Anniek. Dit midden was er niet geweest met shots van alle tien de kandidaten.

Ik vind het een goede hint naar Anniek, omdat het zo opvallend is dat er maar 9 kandidaten getoond worden (en er over 10 gesproken wordt). Alleen is het wel weer raar dat de hint in de promo zit en niet in een aflevering zelf.


 :\'(

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #395 Gepost op: 27-02-2009, 14:47:32 »
Goede eigenschappen voor de mol, volgens Anniek in de eerste aflevering:

Je onzichtbaar weten te maken.   :)

Juist ook op de voorgrond durven treden   >:D

Sociaal zijn   :D

Geinteresseerd zijn   ;D

Vertrouwen winnen is altijd goed   :-*



Overigens: Bij de terugblik op aflevering 1 zie PJH zeggen: er is no geen mol
en vervolgens komt alleen de reactie van Anniek in beeld !!!!! >:D
« Laatst bewerkt op: 27-02-2009, 15:06:07 door NeekeP »
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline saroja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #396 Gepost op: 27-02-2009, 15:25:09 »
Ik zou het best leuk vinden als Anniek de mol is. Lees hier regelmatig op het forum dat ze een "saaie" of niet goede mol zou zijn. Wat mij betreft zou ze een hele goede mol zijn juist. Ik zou eerder Viv een slechte mol vinden, niet dat ze niet leuk is maar ze heeft veel gedaan om de kas juist te spekken. Als ze de mol zou zijn zou dit zeker als een verrassing komen maar een goede mol zou ik het zeker niet vinden. Anniek daarentegen zou minder als een verrassing komen maar wel een hele goede mol zijn. En over de opvallendheid van haar acties: juist goed want iedereen denkt dat ze te opvallend molt waardoor de verdenkingen ook weer van haar af kunnen vallen.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #397 Gepost op: 27-02-2009, 15:27:42 »
Alleen erg jammer dat ze welliswaar geen geld heeft binnegebracht, maar ook weinig geld uit de pot heeft kunnen houden.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #398 Gepost op: 27-02-2009, 15:49:53 »
@NeekeP: je bent me net voor, wou net ook haar tactiek posten die we in afl. 1 in de taxi hoorden.

Citaat
"Goede karaktereigenschappen van een mol zijn je onzichtbaar weten te maken, juist ook op de voorgrond durven treden. Volgens mij moet je wel sociaal zijn, geïnteresseerd maar ik denk wel dat vertrouwen winnen altijd goed is."

Dit is ook precies de tactiek die ze in de eerste afleveringen gebruikte. In de eerste aflevering ging het haar denk ik echt om vertrouwen winnen. Daarom dat ze ook niet echt opviel, ze wist zich met succes onzichtbaar te maken (ze zegt tegen de anderen dat ze niet de mol wou zijn, ze vond haar camera, stond haar topito af).

Later is ze dan op de voorgrond getreden, vooral door dat rode scherm kwam ze ineens in de picture - kan het, kan het niet? vroegen veel mensen zich af. Ze haalt zelfs aan dat je als mol ook moet durven lef tonen. Dat eerder gewonnen vertrouwen komt dan goed van pas, geeft haar een beetje credit. Ze heeft dus m.a.w. haar eigen tactiek gebruikt.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2009, 15:59:41 door feniks »

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #399 Gepost op: 27-02-2009, 16:06:58 »
Had het vanuit mijn  tunnel niet beter kunnen verwoorden ::ok::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)