Auteur Topic: [De Mol!!!] Dennis  (gelezen 220959 keer)

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #280 Gepost op: 7-02-2008, 22:40:36 »
:P Oke, dat XD is gelukkig al opgehelderd..

Ben het met Firesphere eens: de verdubbelaar was geen slimme actie geweest, want het leek er sterk op dat ze het niet gingen halen.

En Lola-aapje :P Ik moet je helemaal gelijk geven, ik zat met Joris helemaal fout :P Ik zag het vorige week al ietsje meer aankomen en dacht nog, als hij niet de mol is, wil ik dat hij er NU uit gaat. Aangezien ik zag hoe goed hij deze keer wél zijn best deed (een keer een aflevering zonder duidelijke Joris molbiechts, molacties en stuff), kreeg ik al zo'n voorgevoel dat hij het veld ging ruimen. Misschien moet ik toch dit topic nog eens goed nalezen en Dennis erkennen als mol. Al vond ik hem nooit zo'n mollerig gedrag tonen :P...

Nouw, als je kijkt hoe Dennis gepresteerd heeft, dan heeftie niet echt kansen gehad om veel geld te verdienen. Maar goed, met deze opdrachten is dat ook moeilijk te berekenen. Hij heeft niet buitensporig veel geld verdiend, maar zeker niet het minste... Denk aan samen met Patrick bij de bommenopdracht... Denk aan Regina vinden... Het kan tactiek van hem zijn: In de groepjes komen waar je géén geld kunt verdienen, en dan zorgne dat de anderen het verprutsen... Moet mij alleen nog even aangewezen worden wanneer hij daar ooit in is geslaagd... :)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #281 Gepost op: 7-02-2008, 22:41:08 »
En vergeet niet dat ie pas heeel laat aan kwam kakken in die taxi.
Zie het al voor me hoe hij tegen die taxichauffeur aangeeft ga hier eerst nog maar een rondje om voor je naar het plein gaat.
Is dan ook extra moeilijk om op zo'n druk plein bij de rest te komen en dan ook nog op de goede plek, het is bijna een wonder dat het is gelukt, aan dennis heeft het niet gelegen  ::)
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #282 Gepost op: 7-02-2008, 22:46:21 »
Verder heb ik het ook idee dat we steeds meer tatoeages te zien krijgen van Dennis, of is dat erg tunnelvisie, hihi

En vergeet niet dat ie pas heeel laat aan kwam kakken in die taxi.
Zie het al voor me hoe hij tegen die taxichauffeur aangeeft ga hier eerst nog maar een rondje om voor je naar het plein gaat.
Is dan ook extra moeilijk om op zo'n druk plein bij de rest te komen en dan ook nog op de goede plek, het is bijna een wonder dat het is gelukt, aan dennis heeft het niet gelegen  ::)

Toen patrick zei, oke dan sluit jij achteraan aan. Toen hoorde je Dennis zeggen, ja oke ik haal ze allemaal in....

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #283 Gepost op: 7-02-2008, 22:49:10 »
Echt? Dat zou gigantisch dom zijn xD Hij moet dat niet zéggen maar gewoon dóen xD Anders denkt Patrick 'Huh? Inhalen? Nee mafkees, LATEN inhalen!'... En gaat t alsnog goed :P

Wat dat betreft heeft het slagen van de opdracht vooral aan Joris en Regina gelegen :O...


Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #284 Gepost op: 7-02-2008, 22:49:25 »
Precies! Hij was gewoon echt aan het klooien.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #285 Gepost op: 7-02-2008, 22:54:12 »
Echt? Dat zou gigantisch dom zijn xD Hij moet dat niet zéggen maar gewoon dóen xD Anders denkt Patrick 'Huh? Inhalen? Nee mafkees, LATEN inhalen!'... En gaat t alsnog goed :P

Wat dat betreft heeft het slagen van de opdracht vooral aan Joris en Regina gelegen :O...



Hij ging ze ook een beetje inhalen, maar toen begon patrick weer te schreeuwen door de telefoon. Wat ik trouwens nog meer verdacht vond was 'hoe' Dennis de telefoon opnam, net nadat hij zogenaamd 'in gesprek' was. Echt zo semi nonchalant. haha. En daarbij waren z'n biechts ook erg mollerig, inclusief degene bij de test. Ja als het patrick niet is dan kies ik wel weer een ander, zoiets zei hij.

oh ja verder ook even wat info van Dennis van de .nl site bij kandidatenpagina's

Citaat
Dennis Weening
Den Haag, 21 februari 1977
presentator, radiomaker

Dennis werkt op de reclameafdeling van TV West als hem wordt gevraagd om het jongerenprogramma Westpop te presenteren. Voor Veronica presenteert hij Stennis  en hij begint zijn eigen productiebedrijf. Hij is vooral actief in de muziek- en jongerencultuur.

Vanaf  2003 presenteert hij bij MTV Summer of MTV en Brand New Live. Nu presenteert hij daar het programma Roll the Dice.  Bij 3FM presenteert hij het radioprogramma 3VOOR12FM  op maandag- en donderdagavond. Ook is hij vaak te zien als presentator van popfestivals. Tot oktober 2007 speelt hij gitaar en zingt hij in de garagerockband Spider Rico  .
« Laatst bewerkt op: 7-02-2008, 23:07:16 door Lola-aapje »

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #286 Gepost op: 7-02-2008, 22:55:16 »
Hij zei: Mocht patrick eruit gaan, dan heb ik nog een ander op het oog...

Daar kwam het op neer :P

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #287 Gepost op: 7-02-2008, 23:04:30 »
dennis for mole !!
dennis for mole !

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #288 Gepost op: 7-02-2008, 23:09:25 »
Hij zei: Mocht patrick eruit gaan, dan heb ik nog een ander op het oog...

Daar kwam het op neer :P

Hij zei : dan zijn er meer kandidaten

Nou ja zeg, zoveel zijn er niet meer  ;D

Ik persoonlijk vond dat echt iets voor een mol om te zeggen. Immers, voor een mol zijn er alleen maar kandidaten om uit te kiezen  >:D

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #289 Gepost op: 7-02-2008, 23:10:44 »
Hij zei : dan zijn er meer kandidaten

Nou ja zeg, zoveel zijn er niet meer  ;D

Ik persoonlijk vond dat echt iets voor een mol om te zeggen. Immers, voor een mol zijn er alleen maar kandidaten om uit te kiezen  >:D

Ja dat was het idd wat me zo opviel, er zijn meer kandidaten ipv er zijn meer molverdachten  :D

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #290 Gepost op: 8-02-2008, 00:54:21 »
Ja dat was het idd wat me zo opviel, er zijn meer kandidaten ipv er zijn meer molverdachten  :D


kandidaten om de mol te zijn. Kan toch? ik vind kandidaten een logischer woord dan molverdachten...(?) wat staat wel in het woordenboek en wat niet?
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #291 Gepost op: 8-02-2008, 01:09:35 »
Verder heb ik het ook idee dat we steeds meer tatoeages te zien krijgen van Dennis, of is dat erg tunnelvisie, hihi

Steeds meer? Waar gaat dat heen?  ;)

Citaat van: Lola-aapje
Toen patrick zei, oke dan sluit jij achteraan aan. Toen hoorde je Dennis zeggen, ja oke ik haal ze allemaal in....

hij zei dat omdat hij heel ver achter ze aan reed. Dan moet hij ze 'inhalen' om dichter bij ze in de buurt te komen. Dus inhalen qua snelheid. Al die anderen moesten langzamer rijden (edo:"very slow..."). ::vergroot:: Dus dat was geen mollenactie. Bovendien deed ie dat toch ook helemaal niet?
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #292 Gepost op: 8-02-2008, 01:37:26 »
kandidaten om de mol te zijn. Kan toch? ik vind kandidaten een logischer woord dan molverdachten...(?) wat staat wel in het woordenboek en wat niet?

Dat is zo, maar het is wel heel dubbelzinnig om het zo te zeggen, omdat er in WIDM altijd gesproken wordt over 9 kandidaten + 1 mol. Het woord 'kandidaten' zou in dit verband dus een dubbele betekenis kunnen hebben.
Bovendien vind ik Dennis' z'n hele redenatie vreemd krom, immers als Patrick eruit gaat zat hij blijkbaar op de verkeerde en is de kans (zou hij zelf gewoon kandidaat zijn) veel groter dat hij er dan zelf uitvliegt i.p.v. Patrick, zeker in dit stadium van het spel.

Het is eigenlijk net alsof hij zegt : het maakt niet uit wie ik als mol neem, en als diegene eruit gaat neem ik gewoon een ander.   ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 8-02-2008, 01:46:51 door tureluurs »

Offline Donnie D

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Is Liesje de Mol...???
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #293 Gepost op: 8-02-2008, 09:26:49 »
Yes! Wat was ik blij toen Dennis die envelop griste! ;D

Blij dat je niet meer zo twijfeld...  Stick to your'e Mole! ;D Anders houden we je wel bij de les...  ::zweep::  ;)
Dennis is de Mol...
Alleen al hoe hij zichzelf verdedigd tegenover Patrick als die hem confronteert dat het best een mollenstreek kan zijn dat hij zich gelijk aanmeld als gokker bij het bootjes spel.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #294 Gepost op: 8-02-2008, 10:26:46 »
Ik heb net pas de uitzending bekeken. Er was 1 ding wat me heel erg opviel bij de executie. Joris stak z'n vinger op om z'n naam in te laten typen en Dennis begon al gelijk te zuchten en te draaien van 'oh wat zielig voor Joris, hij gaat eruit'. Is een beetje moeilijk uit te leggen zo, maar anders moeten jullie maar even bekijken wat ik bedoel. Ik ben benieuwd hoe jullie daar tegenaan kijken.

Offline Denpeg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #295 Gepost op: 8-02-2008, 11:00:29 »
Ik heb niet alles gelezen, dus misschien is dit al besproken...
Laat Dennis bewust zijn tas slingeren om topito's kwijt te raken? Zodat hij bewust boos kan worden, zodat iedereen denkt dat hij echt een vrijstelling wil hebben als kandidaat? Natuurlijk wil de mol die vrijstelling hebben, maar ik denk dat hij bewust die topito heeft laten stelen.

Wat vinden jullie?

En om tunnelvisie te voorkomen, hou ik de andere ook in de gaten. Dennis is de MOL maar mijn tweede verdachte zit er ook gewoon nog steeds in. Weer een week wachten voor de volgende executie.

En ff een kleine poll...Wie is de meest geschikte presentator/presentatrice?

Ik ga nog steeds voor Angela Groothuizen, ondanks dat ze het allemaal wel prima doen.

En kunnen we niet een WIDM maken met alle mollen die zijn geweest? wie is dan de ubermol??? Ik denk George.



Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #296 Gepost op: 8-02-2008, 12:13:37 »
Oke, ik ben om.... het inderdaad Dennis. Tijdens deze aflevering zag je hem 2x een beslissing nemen alsof hij wist wat er ging gebeuren. Bij de bootjes gaf hij gelijk aan gokker te willen zijn en bij de enveloppen liet hij de eerste keer op zijn beloop omdat hij wist dat hij bij de 2e poging kon saboteren (wat die ook deed). Om nog maar te zwijgen over het tijdrekken in zn taxi.

Wel jammer dat Joris er nu uit is. Tijdens de aflevering dacht ik ineens van "het is niet Joris, het is wel Dennis" ... maar als Joris eruit is, klinkt die uiotspraak gelijk een stuk minder overtuigend :P

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #297 Gepost op: 8-02-2008, 13:53:37 »
Er viel me iets raars op.Bij de schietopdracht werden de schutters van de zijkant gefotografeerd en je zag de rest van de kandidaten er naast staan. Bij de foto opdracht in de hotelkamer hangt een foto van Dennis waar hij aan het schieten is. De achtergrond lijkt totaal anders als bij de opdracht en je ziet verder niemand in beeld.
« Laatst bewerkt op: 8-02-2008, 13:55:08 door kwarkje »

Offline De Sonneman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #298 Gepost op: 8-02-2008, 13:56:18 »
Er viel me iets raars op.Bij de schietopdracht werden de schutters van de zijkant gefotografeerd en je zag de rest van de kandidaten er naast staan. Bij de foto opdracht in de hotelkamer hangt een foto van Dennis waar hij aan het schieten is. De achtergrond lijkt totaal anders als bij de opdracht en je ziet verder niemand in beeld.
Die foto op de muur is gewoon uit een iets andere hoek genomen dan het camerastandpunt. Vanuit de camera zie je zijn gezicht meer dan op de foto en als je goed kijkt op de foto zie je ook het been van Edo onder zijn arm uitkomen. Zelfde situatie dus uit een iets ander hoek...

Offline Denpeg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #299 Gepost op: 8-02-2008, 13:59:23 »
Ik moet wel zeggen dat ik hem scherp gevonden vind.
Voor het zelfde geld is die foto veel eerder gemaakt en als dat soort dingen je dan opvallen, knap.
Maar helaas, het is idd dezelfde foto.