Auteur Topic: Lottie is niet de mol, maar de verliezer!  (gelezen 208879 keer)

Offline Coen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #140 Gepost op: 31-01-2005, 08:42:12 »
Op basis van aflevering drie zou ik juist zeggen dat Lottie niet de Mol is. Wanneer Marc-Marie twee keer de fluit laat gaan, terwijl hij eigenlijk juist bedoelde één keer de fluit te laten fluiten, is Lottie er als de kippen bij om Marc-Marie op z'n fout te wijzen. Voor de Mol is dat natuurlijk hét moment om zich van de domme te houden. Marc-Marie had in dat geval de verdenking op zich genomen en de montage had heel eenvoudig zo kunnen zijn dat Lottie zich er niet mee bezig hield. Maar wat me het meest opviel aan deze actie was de instinctieve, ogenblikkelijke reactie waarmee Lottie Marc-Marie herstelde. Totaal onmols als je het mij vraagt.

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #141 Gepost op: 31-01-2005, 10:28:01 »
Coen, helemaal met je eens! Daarnaast geeft ze op een gegeven moment de telefoon aan MM terwijl een echte mol imo de telefoon zou houden; een uitstekende manier om info te verzwijgen of te verdraaien.

Offline Suzanna

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Never say goodbye -> Miss Saigon -> Lottie
« Reactie #142 Gepost op: 31-01-2005, 13:40:57 »
Ik wist dat het me bekend voor kwam! Ik heb een geweldige aanwijzing gevonden!

Lottie heeft meegespeeld in de musical Miss Saigon. Daar zocht ik eerst naar songteksten die overeenkwamen met iets over 'never say goodbye', de aanwijzing van schiffers.fm, daarna dacht opeens aan Linda Wagemakers, een bekende ster van Miss Saigon. En zij heeft een nummer dat 'No goodbyes' heet.

Zou dit een hele goede aanwijzing kunnen zijn naar Lottie?
Voor meer hint, gezelligheid en afkick-verschijnselen: kijk eens op het WIDM-afkick-forum!

Offline Sabinethabest

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Never say goodbye -> Miss Saigon -> Lottie
« Reactie #143 Gepost op: 31-01-2005, 13:50:33 »
Ik wist dat het me bekend voor kwam! Ik heb een geweldige aanwijzing gevonden!

Lottie heeft meegespeeld in de musical Miss Saigon. Daar zocht ik eerst naar songteksten die overeenkwamen met iets over 'never say goodbye', de aanwijzing van schiffers.fm, daarna dacht opeens aan Linda Wagemakers, een bekende ster van Miss Saigon. En zij heeft een nummer dat 'No goodbyes' heet.

Zou dit een hele goede aanwijzing kunnen zijn naar Lottie?


Mooi bedacht, maar ik geloof er eerlijk gezegd niet zo in.
You think you know....but you have no idea!

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #144 Gepost op: 31-01-2005, 19:09:19 »
Coen, helemaal met je eens! Daarnaast geeft ze op een gegeven moment de telefoon aan MM terwijl een echte mol imo de telefoon zou houden; een uitstekende manier om info te verzwijgen of te verdraaien.
Zoals alles kan je het ook andersom uitleggen: Lottie geeft op een gegeven moment de telefoon uit handen, zodat als er achteraf gevraagd is waarom de info zo slecht is doorgegeven dat Lottie dat dan op Marc-Marie kan schuiven... ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #145 Gepost op: 1-02-2005, 08:53:38 »
Zoals alles kan je het ook andersom uitleggen: Lottie geeft op een gegeven moment de telefoon uit handen, zodat als er achteraf gevraagd is waarom de info zo slecht is doorgegeven dat Lottie dat dan op Marc-Marie kan schuiven... ;)

Tja.. heb al eerder gezegd, Lottie zou het best kunnen zijn.

Toch hoop ik van niet want het is dan wel een van de meest passieve mollen volgens mij ::ohno:: Zou ik persoonlijk jammer vinden, dan wordt het echt een spelletje 'Wie is de kandidaat?' ::ohno:: (Niks tegen Lottie ofzo hoor maar dan heeft ze na 3 afleveringen wel bitter weinig gedaan en is met name meegegaan in suggesties van anderen. Het dagboek suggereert het een beetje. Denk dat we haar sws in de gaten moeten houden, ik schrijf haar persoonlijk nog niet af iig - maar overtuigd ben ik evenmin ;))
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #146 Gepost op: 1-02-2005, 13:54:40 »
Als iemand de CD keuze van Yvonne al verdacht vindt, lijkt me de keuzen van Lottie voor Stevie Wonder helemaal verdacht.
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #147 Gepost op: 2-02-2005, 11:41:19 »
Lottie doet altijd van die molse uitspraken nu weer: 'De groep is gewoon te groot. Dat houd ik zo echt geen 3 weken vol.'

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #148 Gepost op: 2-02-2005, 19:34:21 »
Het is waarschijnlijk allang opgemerkt (ik heb niet alle reacties gelezen), maar bij het stemgedrag zegt Lottie niet wie volgens haar de mol si, want ze is bijgelovig. Als ze de naam zou noemen dan...

Is dat verdacht of juist niet??
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Sin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • No one can stop my crazyness
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #149 Gepost op: 2-02-2005, 19:35:51 »
Het is waarschijnlijk allang opgemerkt (ik heb niet alle reacties gelezen), maar bij het stemgedrag zegt Lottie niet wie volgens haar de mol si, want ze is bijgelovig. Als ze de naam zou noemen dan...

Is dat verdacht of juist niet??

ja is best verdacht hoewel ze volgens mij in de tweede aflevering wel zegt dat het een hij is

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #150 Gepost op: 2-02-2005, 20:27:12 »
Toch hoop ik van niet want het is dan wel een van de meest passieve mollen volgens mij ::ohno:: Zou ik persoonlijk jammer vinden, dan wordt het echt een spelletje 'Wie is de kandidaat?' ::ohno:: (Niks tegen Lottie ofzo hoor maar dan heeft ze na 3 afleveringen wel bitter weinig gedaan en is met name meegegaan in suggesties van anderen. Het dagboek suggereert het een beetje. Denk dat we haar sws in de gaten moeten houden, ik schrijf haar persoonlijk nog niet af iig - maar overtuigd ben ik evenmin ;))
Dat is wel waar... pas bij de trein opdracht heb je haar wat actiever in beeld gezien, maar nog niet heel uitgebreid... En ze zullen niet alle molacties van de mol eruit knippen, want dat gaat ook opvallen! ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #151 Gepost op: 3-02-2005, 09:12:21 »
ja is best verdacht hoewel ze volgens mij in de tweede aflevering wel zegt dat het een hij is
En ze heeft ook al wat namen genoemd... dus zo bijgelovig is ze niet...
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #152 Gepost op: 4-02-2005, 11:29:43 »
Vanochtend van Lottie Hellingman te gast bij het radioprogramma van Giel Beelen.
Het was erg gezellig  ::trots:: ze hebben ook nog even gebeld met Gijs, Sander en Iabelle.
Giel is duidelijk fan van het programma en doet erg zijn best om zoveel mogelijk over De Mol te weten te komen.


 Lottie te gast bij Giel Beelen[/b] 4,6MB
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #153 Gepost op: 4-02-2005, 11:35:47 »
'Ik moest gisteravond spelen' ik had deenigeechte ook al niet online gezien  ::)

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #154 Gepost op: 4-02-2005, 11:38:48 »
Voor de Lottiefans  ::) is het interview een echte aanrader
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #155 Gepost op: 4-02-2005, 12:44:10 »
Vanochtend van Lottie Hellingman te gast bij het radioprogramma van Giel Beelen.
Het was erg gezellig  ::trots:: ze hebben ook nog even gebeld met Gijs, Sander en Iabelle.
Giel is duidelijk fan van het programma en doet erg zijn best om zoveel mogelijk over De Mol te weten te komen.


 Lottie te gast bij Giel Beelen[/b] 4,6MB

Ben hem nu aan het luisteren, halverwege maar,.......


Luisteren, allemaal, iedereen.
Is leuk!!!
En heel interessant, niet alleen voor de Lottie fans.
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #156 Gepost op: 4-02-2005, 13:04:27 »
Geweldig dat interview! ::tandpastasmiley:: ::ok::
Het lijkt er trouwens echt op dat Isabelle er in trapte. ::rofl::

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #157 Gepost op: 4-02-2005, 14:36:08 »
Geweldig dat interview! ::tandpastasmiley:: ::ok::
Het lijkt er trouwens echt op dat Isabelle er in trapte. ::rofl::

Haar reactie was wel zondermeer de meest verdachte, ben het met Chiel eens wat haar betreft.
Maar ik ga eigenlijk vooral Lottie steeds leuker vinden, van stil muurbloempje groeit ze uit tot prachtige zwaan (of toch bruin-zwarte mol?)



Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #158 Gepost op: 4-02-2005, 15:09:51 »
Leuk interview! Bedankt!

Maarre...wat hoor ik nu...KLOKHUIS voor volwassenen  ::oink::

En waar hebben we eerder over PINGUINS gehoord  ::oink::

 ::rofl::

Offline Gerrit K

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #159 Gepost op: 4-02-2005, 21:34:16 »
Ik geloof niet dat Lottie de mol is. Dan was ze niet een paar keer stil gaan staan bij de eerste opdracht in aflevering 4. De tweede groep moest sneller en moest minder pionnen omver rijden. Ze had als mol dus gewoon plankgas kunnen geven. Of eigenlijk nog beter: rustig door de eerste paar en dan vol gas. Dan wordt het voor de tweede groep nog lastiger dan het nu al was.