IK heb al weken Lottie al mol staan en af en toe kwam er een moment dat ik dacht dat ze teweinig doet of in beeld komt.
Vandaag was het echt andersom en was het haar dag...
Maar dat maakte het er niet makkelijker op.
1. Net als vorige week een opdracht die temakkelijk slaagd,was dat meschien de reden voor een Radio studio waarmee ze op de foto stond. Meshien iets voor Wat u niet wist ? 2 weken terug,zei ze ook al het bekende sinnetje,het word gezellig vanavond.
2. Vrijstelling,als Mol weet je dat je de vrij stelling moet hebben en je weet dat je Jim pisniedig mee kan maken.
3. Zat Lottie meschien inbad met Elise ?
Vrijpleiting:
1. Gijs wist ik al,maar opeens stemt bijna iedereen op lottie,terwijl ik denk dat alleen Gijs & Jim meschien dat deden. Aan de ogen van Isabell kon ik afleiden dat ze deze keer niet voor Lottie heeft gestemt,maar voor Victoria.
Heeft Isabell massel gehad door dat Victoria voor Gijs heeft gestemd.
2. Haar lach net als bij het vertrek van Gijs,pleit haar weer vrij,het is tehard.
3. Ik had juist wel het gevoel dat ze het goed deed met kaart lezen,want Jim liep zo langs het Hotel,terwijl zij dat aangaf en Yvon het fout deed. En wat deed Yvon achter de kast,behalve naar de telefoon zoeken.