Auteur Topic: Lottie is niet de mol, maar de verliezer!  (gelezen 208893 keer)

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #360 Gepost op: 18-02-2005, 09:23:49 »
ik denk dat je het niet goed begrepen hebt.
Het staat ook een beetje raar bij dat plaatje : stemmen wie er voor stemmen was.
Dat moet zijn : stemmen wie er voor loten was, dus dat het lot zou gaan bepalen wat je ging doen in de opdracht.
Zoals je terecht opmerkt : de mol wil een goede plek om te kunnen mollen en zal dus níet voor loting gestemd hebben.
De tegenstemmers waren : Lottie, Yvon, Sander en Marc-Marie (zoals op het plaatje te zien is).

Ik ben het helemaal met je eens.
Dat plaatje komt voor tijdens de vraag wie gewonnen was voor het "strootje trekken".
En idd Lottie, Yvon, Marc-Marie en Sander waren tegen.
De Mol wil zoveel mogelijk zelf zijn positie en opdracht kunnen bepalen.
Zie hiervoor ook de "Gelijke kansen" theorie.
De Mol is imho één van deze 4 kandi's.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #361 Gepost op: 18-02-2005, 10:46:31 »
ja sorry, dat had ik een beetje onduidelijk gezegd.
dit was in de aflevering waar ze strootje gingen trekken wie stoker, vriend, collega was. Gingen ze stemmen of ze strootje zouden trekken.

Dit is een erg fanatiek gesprek als je het nog eens nakijkt, waar iedereen aan tafel aan meedoet, alleen lottie blijft stilletjes eten.

dan hoor je op de achtergrond Yvon (?) aan lottie vragen (zoiets): en jij dan, wil jij niet stemmen? en lottie zegt dan heel onverschillig "oh maakt maakt mij niets uit"

later als angela zegt: we hebben een stoker nodig want roeland is te ziek om mee te doen steekt lottie meteen haar vinger op en zegt: Oh dat wil ik wel doen, maakt mij niet uit. (als het haar echt niets uit zou maken zou ze passief blijven en anderen voor laten gaan, en anders iemand haar laten aanwijzen: lottie ga jij maar - oh ok, maakt mij niet uit) -- snap je, 'maakt mij niet uit' zeg je niet als je initiatief neemt!

later als het over 'sterk in de schoenen staan' gaat, gaat lottie wel op 1 been staan en laat zien hoe evenwichtig zij is - en bij de controlfreak vraag begint ze out of de blue tijdens het eten: "ik vind mezelf wel een controlfreak"
(bij de vorige geposte screenshots is dat)

er viel me nog iets op overigens. Angela zegt in de opdracht: vind en communicatiemiddel om te overleggen welke zakken wel of niet gepakt moeten worden.

Dan komt er een shot waar je MM, Isabelle en victoria ziet overleggen naast de trein, op het perron. Je hoort de stoomfluit en lottie komt ademloos aanrennen vanuit de richting van de locomotief. "ik hoorde puup puup, is dat een communicatiemiddel?"

Dit lijkt me zo of ze heeft gevraagd aan die machinist of 'ie even aan die fluit wil trekken zodat zij dat als communicatiemiddel kan gebruiken - want hoe kom je er anders dan op? - speculatie maar vond het zo raar dat lottie aan kwam rennen terwijl de anderen er al stonden - wat had zij dan nog gedaan?


Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #362 Gepost op: 18-02-2005, 11:20:20 »
Ik was net even de herhaling aan het kijken en toen viel me nog iets op..

Tijdens het laten zien van enige kunstwerken zie je ook een gouden beeld, en het leek alsof het van een vrouw was. Dat gezicht leek heel erg op dat van Lottie, zo nog eens even een keer goed kijken!! :o

Teruggekeken en het lijkt echt op Lottie.. meer mensen die het gezien hebben?
« Laatst bewerkt op: 18-02-2005, 11:31:17 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #363 Gepost op: 18-02-2005, 11:35:19 »
@ Arco: bedoel je dat beeld dat in beeld komt wanneer Angela de opdracht uitlegt?

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #364 Gepost op: 18-02-2005, 11:39:03 »
@ Arco: bedoel je dat beeld dat in beeld komt wanneer Angela de opdracht uitlegt?

@ Heinz: dat bedoel ik ja, dat gouden beeld, waar je duidelijk een vrouw in ziet!! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #365 Gepost op: 18-02-2005, 11:45:52 »
Dit? Ik zie geen gelijkenis.

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #366 Gepost op: 18-02-2005, 11:51:35 »
Lottie: (letterlijke weergave) ik denk dat zij denken dat dat (de flessen) te simpel is en dat we daar dan niet voor kiezen. ...

Is de zangers iets meer of anders verteld, dan de kunstenaars, de kunstenaars wisten toch niet dat de zangers ook hun kunstwerk moest taxeren? Of hebben ze ons dit niet bewust laten zien, want niemand van de zangers reageert raar op bovenstaande uitspraak van Lottie, of verpsreekt Lottie zich hier en hebben de rest van de zangers dat gewoon niet in de gaten.


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #367 Gepost op: 18-02-2005, 11:51:59 »
Ik zie er inderdaad duidelijk een vrouw in, en je zou er Lottie in kunnen zien, maar ik ben nog niet overtuigd. Dat haar klopt volgens mij niet en omdat het gezicht niet van dichtbij getoond wordt is er niet veel over te zeggen. Maar het zou wel een leuke hint zijn. :D

@ ceetje: nee niet dat beeld, dit beeld:
« Laatst bewerkt op: 18-02-2005, 12:00:50 door Heinz »

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #368 Gepost op: 18-02-2005, 12:03:13 »
o, dat beeld.  ::ohno:: Dat beeld heeft een veel boller gezicht dan Lottie, toch?

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #369 Gepost op: 18-02-2005, 12:07:51 »
Dat beeld inderdaad Heinz.. het zou ook een beetje opgeblazen Lottie kunnen zijn.. DE MOL!! ;D

Vooralsnog hoeft het niks te betekenen, maar het zal zomaar kunnen!! ::)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #370 Gepost op: 18-02-2005, 12:09:12 »
o, dat beeld.  ::ohno:: Dat beeld heeft een veel boller gezicht dan Lottie, toch?

Ja idd, Lottie is veel knapper. ::jaja:: ;)

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #371 Gepost op: 18-02-2005, 13:36:17 »
Ja idd, Lottie is veel knapper. ::jaja:: ;)

Inderdaad, Lottie is best knap :P
Some light in your eyes...

Offline billie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Lottie of Jim...
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #372 Gepost op: 18-02-2005, 15:42:41 »
Waarom stoorde de TV in het Hilton toen Lottie zat te zappen?  Omdat Lottie de stoorzender is?  ::oink::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #373 Gepost op: 18-02-2005, 16:39:49 »
Ehm... Victoria zat te zappen.
The British are not impressed.

Offline chocolat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #374 Gepost op: 18-02-2005, 18:47:48 »
Tureluurs: ja sorry je hebt gelijk, ik had het niet goed begrepen!

nu vat ik em  ::jaja::

Offline Chelly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hier zijn geen woorden voor...
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #375 Gepost op: 18-02-2005, 19:09:02 »
Ik begin toch steeds meer mn evrdenkingen te krijgen t.o. Lottie, kan eigenlijk niet goed uitleggen waarom. Jim lijkt me momenteel to obvious en Gijs valt voor mij op gevoel ook af. Sander lijkt me te fanatiek, Isabella... tsja.. denk het niet  :P (vind dr niet erg mols overkomen. MM is veel te fanatiek en misschien iets te veel met zichzelf bezig.. (geen kritiek hoor.. maar dat idee heb ik soms een beetje) En Yvon? Ja die gaat gewoon winnen natuurlijk  ::tandpastasmiley::. Nou ja zoals ik al zei het is meer een gevoel.. En mijn gevoel is niet altijd even betrouwbaar (ik was er echt zo van overtuigd dat Ron de Mol was dat ik teleurgesteld was toen Elise het bleek te zijn  haha). Ach we zullen zien.. Heb zin in vanavond!

Offline mivabre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #376 Gepost op: 18-02-2005, 22:06:34 »
LOTTIE IS DE MOL,
LUISTER NA DE UITZENDING<met name na de muziek en stukje over vorige week, ze zingt:YOU"ll never catch me, en das het enige wat we horen over lottie vorige week.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #377 Gepost op: 18-02-2005, 22:43:46 »
Lottie bang? Zo achterop de boot staand bij het randje... ???
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Yellow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #378 Gepost op: 18-02-2005, 23:05:40 »
Lottie heeft zo'n beetje álle opdrachten (bijna) verpest, die muzikale hint van "vorige week", het feit dat zij de enige is die gewoon stoïcijns blijft zitten als iedereen schrikt van het feit dat er twéé executies zijn.... het ligt er driedubbeldik bovenop. En het is ook duidelijk dat Yvon gaat winnen.... zij is de enige die Lottie helemaal door heeft. :)
Watseggie?! Milouska is te dol?!?!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #379 Gepost op: 18-02-2005, 23:12:06 »
Mijn MOL zit er nog steeds in, en ik vind dr steeds verdachter worden!! :o ::oink::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...