Auteur Topic: Lottie is niet de mol, maar de verliezer!  (gelezen 208906 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #380 Gepost op: 18-02-2005, 23:13:19 »
Ze hadden er nog net niet onder gezet: 'Lottie is de mol' maar ze willen ons het te graag doen geloven. Voor mij des te meer reden om Lottie af te schrijven: Dag Lottie!  ::zwaai::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #381 Gepost op: 18-02-2005, 23:15:34 »
Ze had natuurlijk weer 'n heeeeeel verdachte uitspraak bij 't stuntvliegen: "Nu heb ik ik een keer écht mijn best gedaan, geloven ze het niet!"  Een keer m'n best gedaan? Dat zou je altijd moeten doen!  ;)

Offline mivabre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #382 Gepost op: 18-02-2005, 23:18:52 »
Hoi  hier nog ff een opmerking,
Lottie speelde op broadway in een musical toffe Tommy,volgens profiel,
In een van de afgelopen afleveringen kwam een man/vrouw voorbij in een roze pak,waarover al veel gezegd is Pino
zie hier de link :pino-tommy
??????????????????????????????????

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #383 Gepost op: 18-02-2005, 23:22:16 »
Tsja Lottie ... zijn er nog redenen waarom ze het NIET is? Echt alles gaat fout bij haar. Kan ze het eigenlijk nog niet zijn vraag ik me af. Stiekem hoop ik nog wel dat Sander het is, maar na vandaag durf ik wel te zeggen: Lottie is de mol.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #384 Gepost op: 18-02-2005, 23:25:57 »
en daaaaarom is lottie dus NIET de mol ::niet-ok::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #385 Gepost op: 18-02-2005, 23:28:04 »
Lottie is niet verdacht, weinig kandidaten stemmen op Lottie, het percentage is hoog.

Lottie is verdacht, veel kandidaten stemmen op Lottie, het percentage is laag.

Conclusie:....

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #386 Gepost op: 18-02-2005, 23:29:36 »
Conclusie: er is gemonteerd

MM zei deze week iets over niet verdacht zijn, vorige week zei hij EXACT hetzelfde. Daarnaast werd Lottie helemaal niet verdacht genoemd, volgens het noemde stemde alleen Yvon op haar, hoewel Sander haar volgens mij nu ook verdenkt.

Offline Yellow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #387 Gepost op: 18-02-2005, 23:33:18 »
Marc-Marie zit ook op haar spoor... hij gaat nog steeds vooral op Yvon, maar neemt Lottie ook mee in z'n overweging. Trouwens, Chrisz... het verschil tussen 37% en 40% is ook wel heel erg groot hè?  ::tandpastasmiley::
Watseggie?! Milouska is te dol?!?!

Offline pitta

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #388 Gepost op: 18-02-2005, 23:35:20 »
ik ben het wel eens met het bovenstaande: Lottie wordt nu wel erg obvious in beeld gebracht als mol...

maar toch blijf ik bij haar als mol ( totdat sander mij weet te overtuigen ;D)


Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #389 Gepost op: 18-02-2005, 23:36:47 »
Marc-Marie zit ook op haar spoor... hij gaat nog steeds vooral op Yvon, maar neemt Lottie ook mee in z'n overweging. Trouwens, Chrisz... het verschil tussen 37% en 40% is ook wel heel erg groot hè?  ::tandpastasmiley::

Wel als het percentage kandidaten kleiner wordt en wel als je er vanuit mag gaan dat de zoektocht je dichterbij de mol leidt.

Conclusie: er is gemonteerd

MM zei deze week iets over niet verdacht zijn, vorige week zei hij EXACT hetzelfde. Daarnaast werd Lottie helemaal niet verdacht genoemd, volgens het noemde stemde alleen Yvon op haar, hoewel Sander haar volgens mij nu ook verdenkt.

Dat van MM klopt idd en er is gemonteerd ja, er is gemonteerd. Misschien stemde iedereen wel op Gijs (omdat ie Roeland heeft vervangen.) Ik geloof dat er wel gemonteerd wordt, maar er zit ook een kern van waarheid in.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #390 Gepost op: 18-02-2005, 23:40:51 »
Citaat van: chriz
Ze hadden er nog net niet onder gezet: 'Lottie is de mol' maar ze willen ons het te graag doen geloven. Voor mij des te meer reden om Lottie af te schrijven: Dag Lottie! 

Dacht ik ook. Staaltje molpsychologie. De mol is iemand die iig niet door Idtv verdacht in beeld wordt gebracht. In de biechten worden er nauwelijks verdenkingen uitgesproken naar MM en Sander (naar de rest wel) dus ik vrees dat één van deze twee 'mannen' nu toch de mol moet zijn.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #391 Gepost op: 18-02-2005, 23:43:16 »
ik vind objectief gezien dat lottie juist niet verdacht in beeld is gebracht.
verdachter juist MM die foto verstopt en Jim die Isabelles boekje verstopt.
Daarna zie je Yvon Lottie verdacht maken en Isabelle verdenkt dan juist Yvon weer.

lottie deed het juist erg goed  ::jaja:: en natuurlijk wist ze de vragen niet want ze had het zo druk met bang-voor-beestjes zijn (dat was makkelijk)

beetje vage aanwijzingen geven in dat vliegtuig - en er waren twee op elkaar lijkende stunts en juist doordat lottie zo vaag was koos Sander de verkeerde.


Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #392 Gepost op: 18-02-2005, 23:44:01 »
Stiekem hoop ik nog wel dat Sander de mol is, ik denk dat ik 'm in de pool ook maar als mol blijf neerzetten, nu nog op Lottie gaan heeft weinig zin denk ik. Maar misschien denken ze dit jaar wel: normaal brengen we de mol nooit verdacht in beeld, dit jaar doen we het eens anders? En daarnaast deden ze bij de executie alsof ze helemaal niet verdacht werd, terwijl volgens mij best een aantal mensen haar raar vond doen. Blijf het raar vinden met die percentages, hoop dat dat nu voorbij is.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #393 Gepost op: 18-02-2005, 23:48:40 »
ik vind objectief gezien dat lottie juist niet verdacht in beeld is gebracht.
verdachter juist MM die foto verstopt


Nee, niet. Want dat is weer de molpsychologie. Een mollenstreek wordt niet uitgelegd als de mol nog niet bekend is. (wat nu wel gebeurde). Iets wat dus verdacht is, wordt als niet verdacht gepresenteerd. (maar stel MM is de mol, dan had ik dit liever gezien tijdens de laatste aflevering)

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #394 Gepost op: 18-02-2005, 23:55:36 »
Zoals reeds gezegd: is er nog een reden aan te voeren waarom zij het niet is??? Daardoor val ik gewoon van mijn geloof.

Op het eind is iedereen een beetje uit zijn doen omdat Jim en Gijs weg zijn. Lottie staat er een beetje verloren bij en lijkt niet te weten hoe ze moet reageren.
Ik verdenk haar ervan dat zij altijd grijnst of haar lachen moet onderdrukken.
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #395 Gepost op: 19-02-2005, 00:27:46 »
Doen/deden/in beeld: Van Teveel naar teweinig: (Van boven naar beneden..)

Jim
MM
Jaspers
Sander
Gijs (Deed niet veel. aar kwam vaak pratend in beeld en gaf goede tips waar niet naar geluisterd werd.)
Roeland (Lag er vroeg uit,maar kwam vaak pratend in beeld.)
Lottie (Maar de afgelopen drie weken is het opeens veel.)
Victoria
Isabell
Denhurk

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #396 Gepost op: 19-02-2005, 00:52:15 »
Hoe vinden jullie dat mollenbrilletje van lottie onder water in het intro-filmpje
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #397 Gepost op: 19-02-2005, 01:27:38 »
Stiekem hoop ik nog wel dat Sander de mol is, ik denk dat ik 'm in de pool ook maar als mol blijf neerzetten, nu nog op Lottie gaan heeft weinig zin denk ik.
Zullen we ruilen  ::rofl:: ik wil nu naar sander maar dat heeft idd weinig zin

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #398 Gepost op: 19-02-2005, 02:39:44 »
Ik blijf toch ook bij Lottie, ondanks dat ze zo verdacht werd neergezet deze en vorige aflevering.
Mijn voornaamste reden is, behalve gevoel van meet af aan, dat de mol toch bij de zangers moet hebben gezeten, i.v.m. de dubbele mogelijkheid tot saboteren.
Nu Jim, Gijs en Victoria weg zijn is zij nog de enige over van dat groepje!

In het topic over Marc-Marie werd ook nog Agatha Christie genoemd, dat zou dan de AC zijn bij de muzikale hints.
Het stuk waar Lottie momenteel in speelt (de gelukkige mandarijn) wordt gepresenteerd als een "whodunnit", en wel vergeleken met een Agatha Christie-achtig stuk.
Bij de muzikale hints werd ook nog Inspector Morse genoemd (i.v.m. de morse tekens), dat is ook zoiets hè, een "whodunnit".


Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #399 Gepost op: 19-02-2005, 02:49:18 »
Ik blijf toch ook bij Lottie, ondanks dat ze zo verdacht werd neergezet deze en vorige aflevering.
Mijn voornaamste reden is, behalve gevoel van meet af aan, dat de mol toch bij de zangers moet hebben gezeten, i.v.m. de dubbele mogelijkheid tot saboteren.
Nu Jim, Gijs en Victoria weg zijn is zij nog de enige over van dat groepje!

In het topic over Marc-Marie werd ook nog Agatha Christie genoemd, dat zou dan de AC zijn bij de muzikale hints.
Het stuk waar Lottie momenteel in speelt (de gelukkige mandarijn) wordt gepresenteerd als een "whodunnit", en wel vergeleken met een Agatha Christie-achtig stuk.
Bij de muzikale hints werd ook nog Inspector Morse genoemd (i.v.m. de morse tekens), dat is ook zoiets hè, een "whodunnit".


Juist daarom verdenk ik haar niet meer, en dat ze speelt in de gelukkige mandarijn was NA het meedoen in de mol..
En ook het stemmen van Victoria kan nog steeds zijn dat se op Lottie stemdde, ze stemdde immers daarvoor ook op Lottie, en het stemmen word zo gemanipuleerd dat het niet duidelijk is wie op wie stemt..
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos