Auteur Topic: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 342330 keer)

Offline apenstraatje

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #480 Gepost op: 17-02-2005, 16:29:50 »
jaja, daar zit wat in.
een paar jaar geleden zat er ook een hint in de volgorde van de filmpjes, als eerste degene die eruit vloog die aflevering, daarna de winnaar, en als laatste de mol, zoiets in ieder geval, maar zouden zse het dan nog eens doen??? ik weet het niet. Maar op die foto van WieVanDe3 is MM verlicht terwijl de rest in het donker staat, en op andere foto's heeft hij steeds een petje op. Maar ja, je kunt overal hints in zien... :) ;) :D >:( :( 8) :o ::niet-ok:: ::vergroot:: :-X

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #481 Gepost op: 17-02-2005, 16:30:18 »
Voor alle Marc-Marie verdenkers: zoek maar een andere Mol.
Een echte Mol zou nooit het stof op een kunstwerk vermelden.
Idd, Marc-Marie, een kunstwerkje met stof kon nooit afkomstig zijn van Yvon...
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #482 Gepost op: 17-02-2005, 16:31:48 »
Voor alle Marc-Marie verdenkers: zoek maar een andere Mol.
Een echte Mol zou nooit het stof op een kunstwerk vermelden.
Idd, Marc-Marie, een kunstwerkje met stof kon nooit afkomstig zijn van Yvon...
Erg intelligent van MM. Alleen zijn we nu wel zeker dat hij de Mol niet is.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline chocolat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #483 Gepost op: 17-02-2005, 16:36:49 »
uh Jim zei dat toch?

Offline talithaatjuhq

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #484 Gepost op: 17-02-2005, 16:37:11 »
@ Gotcha: dat was Jim..

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #485 Gepost op: 17-02-2005, 16:44:18 »
Oh-oh shame on me
Sorry guys & dolls... Jim is dus zeker niet de Mol.
Hierbij wordt MM opnieuw geactiveerd
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline B209910

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #486 Gepost op: 18-02-2005, 14:11:22 »
Hallo, ik ben ook een enorme MM-fan, en ik verzamel dan ook voornamelijk theorieen die bevestigen dat hij de mol is. Ik  zie dat ik hier goed zit!
Helaas kan ik niet veel met dit forum, omdat mijn computer daar te traag voor is, en ook andere forums werken niet zo goed. Daarom zit op wieisdemol.be, die werkt wel. Ik zou wel graag ook andere forums volgen, daarom kijk ik hier soms eventjes, en ik zie dat er ook mensen zijn die op .be kijken (kom wat posts van mezelf tegen, altijd netjes met bronvermelding overigens hoor (oa door limone en anderen)! En ik neem zelf af en toe wat van hier over naar .be.

Maar omdat dat heel veel tijd en irritaties naar mijn computer toe kost, vroeg ik me af of er misschien een MM-mollenvanger is van hier, die mij zeg 1x per week op de hoogte wil houden van de grootste gevonden hints richting MM van die week. Dan kan ik diegene de grootste gevonden hints van MM op .be en op oneeye.nl sturen, zodat we dan van elkaar kunnen posten op ons eigen forum. Ik zou hier nu wel wat willen posten maar ik ben bang dat er dan zoveel dingen dubbel worden gezegd, dat dat gaat irriteren. Degene die het hier volgt, kan dan zelf uitzoeken wat nieuw is en wat niet. Idee?

Wat ik nog niet in deze topic ben tegengekomen is het verband met agatha christie. Miss Marple is al wel genoemd (MM) maar dat is een boekenserie van agatha christie. In het stadion werden ze aangekondigd als Three Blind Mice, dat is ook een werk van agatha christie. De morsecode (tenminste als je ervan uitgaat dat dat AC was), kan ook op haar slaan. Een van haar bekendste werken is And then there were none (oftwel: ten little niggers), over 10 mensen op een eiland waarvan er een de mol/bedrieger is, de rest gaat dood. Misschien is het niets, misschien ook wel.

Ik hoor het wel als iemand met mij wil uitwisselen :D!

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #487 Gepost op: 18-02-2005, 14:25:24 »
Wat ik nog niet in deze topic ben tegengekomen is het verband met agatha christie. Miss Marple is al wel genoemd (MM) maar dat is een boekenserie van agatha christie. In het stadion werden ze aangekondigd als Three Blind Mice, dat is ook een werk van agatha christie. De morsecode (tenminste als je ervan uitgaat dat dat AC was), kan ook op haar slaan. Een van haar bekendste werken is And then there were none (oftwel: ten little niggers), over 10 mensen op een eiland waarvan er een de mol/bedrieger is, de rest gaat dood. Misschien is het niets, misschien ook wel.




Goed gevonden! Ik wil  je wel  elke week wel de nieuwe MM-informatie rapporteren, maar misschien willen meer dat wel?

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #488 Gepost op: 18-02-2005, 14:52:53 »
The Murder at the Vicarage'
"The murder of Colonel Protheroe is a shock to everyone in St. Mary Mead, though hardly an unpleasant one"
Lijkt me duidelijk ::jaja::

 
The A.B.C. Murders
A serial killer is on the loose, murdering his victims in alphabetical order, leaving an ABC Railway Guide beside each body... and also playing a game with Hercule Poirot, alerting him in advance to the locations of the murders, but Poirot always arrives too late. Intrigued by the psychopath’s mind and methodology Poirot, with the help of Hastings and Japp, travels the length and breadth of England - determined to track down this ruthless kille

ABC--> muzikale aanwijzing, iets met die treinopdracht  ???

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #489 Gepost op: 18-02-2005, 15:28:19 »
Hallo, ik ben ook een enorme MM-fan, en ik verzamel dan ook voornamelijk theorieen die bevestigen dat hij de mol is. Ik  zie dat ik hier goed zit!
Helaas kan ik niet veel met dit forum, omdat mijn computer daar te traag voor is, en ook andere forums werken niet zo goed. Daarom zit op wieisdemol.be, die werkt wel. Ik zou wel graag ook andere forums volgen, daarom kijk ik hier soms eventjes, en ik zie dat er ook mensen zijn die op .be kijken (kom wat posts van mezelf tegen, altijd netjes met bronvermelding overigens hoor (oa door limone en anderen)! En ik neem zelf af en toe wat van hier over naar .be.


Wat ik nog niet in deze topic ben tegengekomen is het verband met agatha christie. Miss Marple is al wel genoemd (MM) maar dat is een boekenserie van agatha christie. In het stadion werden ze aangekondigd als Three Blind Mice, dat is ook een werk van agatha christie. De morsecode (tenminste als je ervan uitgaat dat dat AC was), kan ook op haar slaan. Een van haar bekendste werken is And then there were none (oftwel: ten little niggers), over 10 mensen op een eiland waarvan er een de mol/bedrieger is, de rest gaat dood. Misschien is het niets, misschien ook wel.

Ik hoor het wel als iemand met mij wil uitwisselen :D!


Ik zeg maar zo: beter goed gejat dan slecht verzonnen! En daar hoort ook bij dat vermeld wordt van wie je het gejat hebt, haha!! Maar leuk dat je mijn naam noemt  ::tandpastasmiley::

En ik wil je ook wel op de hoogte houden hoor, no probs.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline B209910

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #490 Gepost op: 18-02-2005, 15:59:49 »
Beter goed gejat dan slecht verzonnen, die houden we erin :D!

Ik ben blij dat er mensen zijn die me op de hoogte willen houden :D, wat is de handigste manier om dat te doen?

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #491 Gepost op: 18-02-2005, 16:50:55 »
Je kunt inloggen op deze site, misschien dat het via een PM gestuurd kan worden? Ik zelf kan het dit weekend nog niet doen (morgen jarig, dus huis vol visite), dat zal dan pas vanaf maandag worden. Misschien dat iemand het wel eerder kan doen? En zo niet, dan vanaf maandag.  ::zwaai::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline B209910

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #492 Gepost op: 18-02-2005, 18:00:16 »
Ok Limone, het hoeft echt niet van het weekend hoor, we kunnen het ook in de loop van de week over en weer zenden dan heb je alles van die week op een rijtje. Tot nu toe ben ik wel ongeveer bij, dus... En via zo'n PM vind ik wel een goed idee. Hoef ik in ieder geval niet meer heel het forum door te bladeren, want dat duurt nogal laanngg op mijn computer :D.
Deal dan maar? Alvast bedankt iig! En veel molplezier allemaal vanavond, ik ga het morgenochtend meteen kijken (ben vanavond weg) dus.... spannend!

Offline rietje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #493 Gepost op: 18-02-2005, 18:21:28 »
ik denk niet dat m-m de mol is ik denk dat hij er vanavond er uit gaat sammen met yvon

Offline garibaldi

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #494 Gepost op: 18-02-2005, 19:55:50 »
ik denk niet dat m-m de mol is ik denk dat hij er vanavond er uit gaat sammen met yvon

dat bazeer je puur op de openingsfilmpjes... vind ik toch een beetje kort door de bocht  :-X

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #495 Gepost op: 18-02-2005, 20:02:01 »
Die reactie had ik dus ook toen ik het las, maar vond het te onzinnig om te melden, gezien het een onzinnige post is...  :-X :-\\ :P
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #496 Gepost op: 18-02-2005, 20:53:43 »
Hopelijk krijgen we vanavond weer een MM humor uitzending :D
Some light in your eyes...

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #497 Gepost op: 18-02-2005, 20:57:42 »
Ik weet het bijna wel zeker! Victoria zegt niet voor niets dat hij, met zijn humor, de groep bij elkaar houdt!! En gezien de voorstukjes komt het wel goed met de humor van Marc-Marie!!  ::jaja:: ::rofl::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #498 Gepost op: 18-02-2005, 23:02:02 »
Marc-Marie blijft mijn mol. Reden: 1: tijdens de executie zie je dat het 38% is. Iedereen is in shock (handen voor de monden etc), maar Marc-Marie is zijn... veters aan het strikken  ::oink::!!! Wist hij allang dat er 2 uit zouden gaan.
2: Hij pakt het geld aan van Gijs. Angela zegt (terecht): 'ik denk niet dat jij de aangewezen persoon bent voor 't geld'. MM: 'ja... dat denk ik wel' (met een smile van hier tot Darwin en weer terug   >:D).

Angela wist van te voren niet wie de mol was, maar tijdens de opnamen kwam zij er achter en had het goed (zelf gezegd). Tijdens die uitspraak dat hij het geld niet moest nemen, vernam ik te horen dat zij dacht dat MM de mol is. Conclusie: MM is en blijft de mol!

Verder: geweldig hoe hij de foto van Jim jatte en het terugstopte in zijn tas met: beter op je spullen letten... De M.  ::rofl::   ::rofl::  ::ok::

En oehoehoehoeoo.... nog een loop en nog een loop, hhaha!!! Helemaal goed, die Marc-Marie... luf joe!!

Zo, en nu ga ik fijn het weekend in  ::bravo::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #499 Gepost op: 18-02-2005, 23:29:31 »
Uit het dagboek van de Mol:

"Ik vertel het jullie later, maar ik vind wel dat mijn medespelers niet zo goed opletten. En dat terwijl ze er bovenop zitten. Ik ben heel benieuwd of jullie het allemaal een beetje doorhebben."

Natuurlijk hebben we het door, Marc-Marie is de Mol! En ik weet het zeker! ::jaja::