Auteur Topic: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 343157 keer)

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #660 Gepost op: 24-02-2005, 15:02:04 »
Ik weet niet of het hier al ergens staat Maar ik kwam dit tegen op internet:  Ik heb gisteren ook onwijs gelachen om Marc-Marie Huibrechts. ...
ook de fragmenten uit Vol is Vol zijn aan te raden, vooral de fabeltjeskrant...

Wie heeft het stukje over de fabeltjeskrant gezien en kan daar wat meer over vertellen??

Offline Mollenvanger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #661 Gepost op: 24-02-2005, 16:43:27 »
Ik weet niet of het hier al ergens staat Maar ik kwam dit tegen op internet:  Ik heb gisteren ook onwijs gelachen om Marc-Marie Huibrechts. ...
ook de fragmenten uit Vol is Vol zijn aan te raden, vooral de fabeltjeskrant...

Wie heeft het stukje over de fabeltjeskrant gezien en kan daar wat meer over vertellen??

Je hebt niet gelijk. Ik dacht het eerst ook, toen klikte ik op die link, en zocht ik dat bericht op. Er stond: Ik heb gisteren ook onwijs gelachen om Marc-Marie Huibrechts.Ik word altijd helemaal nerveus van die knaap. Die piepstem doet gewoon pijn aan mijn oren.

Maar ik heb geen flauw id waar dat fabeltjeskrant dan bijhoort... ??? (ik kon namelijk helemaal geen fabeltjeskrant meer vinden op de site)



 
Mollenvanger#1

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #662 Gepost op: 24-02-2005, 16:59:57 »
Citaat van: Mollenvanger


Maar ik heb geen flauw id waar dat fabeltjeskrant dan bijhoort... ??? (ik kon namelijk helemaal geen fabeltjeskrant meer vinden op de site
[quote

Jawel Hij heeft een stukje over de fabeltjeskrant staat zelfs op een cd heb ik ergens eens iets over gelezen

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #663 Gepost op: 24-02-2005, 17:28:55 »
Ik weet niet of het hier al ergens staat Maar ik kwam dit tegen op internet:  Ik heb gisteren ook onwijs gelachen om Marc-Marie Huibrechts. ...
ook de fragmenten uit Vol is Vol zijn aan te raden, vooral de fabeltjeskrant...

Wie heeft het stukje over de fabeltjeskrant gezien en kan daar wat meer over vertellen??
Volgens mij is vol=vol niet van MM. Want Vol is Vol is van Najib Amhali die De Fabeltjeskrant nadoet op harddrugversie. Klik http://nl.sitestat.com/klo/vara/s?vara.internet.cep.media.zoek_op_cabaretier.najib_amhali_vol_is_vol_fabeltjeskrant.rm.bb&ns_type=clickout&ns_url=[http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/vara/variatee/amhali_volisvol_fabeltjeskrant-hi.rm] voor de voorstelling in Realplayer High formaat. En http://nl.sitestat.com/klo/vara/s?vara.internet.cep.media.zoek_op_cabaretier.najib_amhali_vol_is_vol_fabeltjeskrant.asf.bb&ns_type=clickout&ns_url=[http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/vara/variatee/amhali_volisvol_fabeltjeskrant-hi.asf] voor Media PLayer High formaat.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #664 Gepost op: 24-02-2005, 17:33:37 »
Het is wel ver gezocht maar Najib Amhali zit samen met MM in the Comedy Train.
Zie http://www.najibamhali.nl/handlangers.php

Offline Snowhite

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #665 Gepost op: 24-02-2005, 18:44:19 »
mmm in de vorige aflevering viel me op dat het stukje uit het titelfilmpje van MM niet geheel overeenkomt met het stukje wat uitgezonden is. T lijkt of ie heel hard schreeuwt enzo en moeilijk kijkt...maar das niet zo heel erg t geval in de uitzending zelf. Misschien is t wel heel erg vertraagd afgespeeld ofzo of iets eruit geknipt. .. maar t viel mij ff op.

Offline barbiezusje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mag ik Roeland in een doosje stoppen?
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #666 Gepost op: 25-02-2005, 11:52:01 »
Die link doet het niet!

Probeer het zo..
http://variatee.vara.nl/portal?_scr=videoarchief.cabaretier&lNextPg=1

Maar volgens mij is het niks hoor..
Een wijde blik verruimt het denken --> Loesje

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #667 Gepost op: 25-02-2005, 15:39:21 »
Bekijk dit plaatje dit maar eens!! Daar staat MM op samen met Najib Amhali.
Van links naar rechts: Najib Amhali (van Fabeltjeskrant), Raoel Heertje, Jan Jaap van der Wal, Marc-Marie Huijbregts
Voor de foto klik hier: http://www.najibamhali.nl/nieuws.phpEn kijk bij: Najib Amhali & Comedyfriends halen €55.000 op voor Azie

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #668 Gepost op: 25-02-2005, 16:39:36 »
 en zien jullie ook de Bert (van ernie) achter najibs rug....

nee dat kan niet dat zou wel heel toevallig zijn  :-X


Niets is wat het lijkt!!!!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #669 Gepost op: 25-02-2005, 18:22:54 »
Tsja... ik weet het niet  :-\\ Dat is de website van Najib en toevallig staat de naam van Marc-Marie er ook op, maar verder heeft het weinig met MM te maken... Het is bijzonder dat Bert op die foto staat, maar zo vergezocht kan het toch niet zijn???
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #670 Gepost op: 25-02-2005, 20:07:21 »
nee dat denk ik ook niet hoor........ vond het alleen wel apart dat hij aanwezig was......
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #671 Gepost op: 25-02-2005, 21:21:06 »
50% op de goede Mol. Ik ben helemaal overtuigd. Het moet gewoon MM zijn. ::joehoe::

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #672 Gepost op: 25-02-2005, 21:41:15 »
MM deed echt twee HEEEEEL verdachte uitspraken:
- Op www.wieisdemol.nl staat altijd zo'n citaat achtig iets, laatst was dat ieder vogeltje zing zoals het gebekt is, MM had het daar over

- Superman,.... hij begon er echt zelf over....

Offline TMTCED

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #673 Gepost op: 25-02-2005, 21:47:44 »
Collega mollenjagers .. jullie kunnen het opgeven: het is beslist: Marc-Marie is de mol!

Twee weken geleden kwamen wij met de theorie rond het getal 9 (MM kwam de hele tijd in contact met het getal 9 en zijn naam bestaat uit negen letters .. etc .. zie eerder op het forum voor de rest van onze theorie). Vorige week was het even stil en zagen we geen getal negen ... maar het was dag 9 en MM heeft wel een hele duidelijke mollenstreek uitgehaald met de foto van Jim ('beter opletten .. de mol'). Vandaag zagen we de negen weer terug: MM had een broek aan met het getal 6 en 3 en dat is samen 9. En ook vandaag heeft hij zijn absolute best gedaan om niet alleen geen geld te verdienen, maar ook geld uit de pot te laten vloeien ..('ik trek mijn eigen plan .. dat is het verstandigste') Nou, wat zeggen jullie ervan??

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #674 Gepost op: 25-02-2005, 22:00:21 »
wat ik er van denk ? dat je het spel neit helemaal snapt als je nu nog voor marc marie gaat .
de mol is hartstikke goed geinstrueerd weet heel goed wat hij of zij wel en niet kan doen, ( wat denk je, dit spel zit goed in elkaar hoor ) en zou iig niet zo ontzettend egoistisch en opvallend achterlijk een opdracht saboteren.
marc marie is niet de mol.
spijt me van je theorie maar wss moet je echt op zoek gaan naar een andere mol
x nev
dennis for mole !

Offline SpuriuS

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #675 Gepost op: 25-02-2005, 22:26:51 »
Wij marc-marie mollers snappen het spel heel goed
zeer goed zelfs

Hier nog wat aanwijzingen uit aflevering 7
wat betreft toespelingen van angela
-Angela zei duidelijk tegen mm, dat het Kritisch en Marc-Marie is, erbij zeggende dat het wel heel duidelijk te horen was
-Ten tweede de toespeling van angela die geen 2000 euro van marc-marie kreeg omdat ie het simpelweg niet bijhad: Ik vind persoonlijk dat jij ze moet betalen (gemeen lachje MM tussendoor) maar goed...
duidelijk toespeling dat ze de mol door heeft en dit aan verlies aan een molactie toerekent

Greetings SpuriuS

PS Marc-Marie we hebben je door!!!  >:D

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #676 Gepost op: 25-02-2005, 22:34:06 »
:) whaha denk je dat serieus ? denk je echt dat angela hem doorhad en dat dan zo voor de camera even zou vertellen ?
nee ...... angela zei dat marc marie het geld uit eigen zak moest betalen, omdat hij heel bewust de opdracht gesaboteerd had.
dat heeft iedereen heel duidelijk kunnen zien en horen. die lag er zo ontzettend dik bovenop. angela die nog even : " het was kritisch " zei, en marc marie die toch deed wat hij wilde.
denk je ECHT dat als marc marie de mol is dat de programma makers dit stukje er dan niet uit hadden geknipt ?
als je dat denkt dan bebrijp je het spel toch niet ? 
de programma makers knippen alles eruit wat voor de kijker maar teveel naar de mol zou verwijzen, en de mol zou NOOIT zo opvallend doen.
of het moet een mol zijn die niet goed bij zn hoofd is.
was het niet met karen net zo ? ..... karen die zei dat ze de mol was, deed heel opvallende dingen en prompt verkondigde iedereen dat karen de mol was.
ik snap het niet
het is toch OVERDUIDELIJK nu dat marc marie de mol NIET is ?
dennis for mole !

Offline SpuriuS

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #677 Gepost op: 25-02-2005, 22:34:52 »
Ik druk weer te vlug op verzenden  ::regenboog::

meer hints uit aflevering 7
- hij is wel heel vlug tevreden met positie om als goedgebekte als middenpersoon te fungeren
- Hij molt ontzettend bij de positie als goedgebekte (-2000)
- Bij fietsopdracht zie ik hem minder verdacht maar zaait gewoon onrust en verwarring en rijdt als een gek door zonder goed op te letten op de  omgeving
- op de site staat communicatie en orientatie zijn twee dankbare sabotage middelen
communicatie --> middenpersoon (goedgebekte) eerste opdracht
orientatie --> als fietser

kan niet op meer komen maar zullen nog wel paar hints meer in zitten

greetings SpuriuS

Molletje Marc-Marie maakt menig mollenvanger manisch-depressief
maar mij niet want ik heb hem door

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #678 Gepost op: 25-02-2005, 22:37:51 »
:) whaha denk je dat serieus ? denk je echt dat angela hem doorhad en dat dan zo voor de camera even zou vertellen ?
nee ...... angela zei dat marc marie het geld uit eigen zak moest betalen, omdat hij heel bewust de opdracht gesaboteerd had.
dat heeft iedereen heel duidelijk kunnen zien en horen. die lag er zo ontzettend dik bovenop. angela die nog even : " het was kritisch " zei, en marc marie die toch deed wat hij wilde.
denk je ECHT dat als marc marie de mol is dat de programma makers dit stukje er dan niet uit hadden geknipt ?
als je dat denkt dan bebrijp je het spel toch niet ? 
de programma makers knippen alles eruit wat voor de kijker maar teveel naar de mol zou verwijzen, en de mol zou NOOIT zo opvallend doen.
of het moet een mol zijn die niet goed bij zn hoofd is.
was het niet met karen net zo ? ..... karen die zei dat ze de mol was, deed heel opvallende dingen en prompt verkondigde iedereen dat karen de mol was.
ik snap het niet
het is toch OVERDUIDELIJK nu dat marc marie de mol NIET is ?
dennis for mole !

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #679 Gepost op: 25-02-2005, 22:38:43 »
wat ik er van denk ? dat je het spel neit helemaal snapt als je nu nog voor marc marie gaat .
de mol is hartstikke goed geinstrueerd weet heel goed wat hij of zij wel en niet kan doen, ( wat denk je, dit spel zit goed in elkaar hoor ) en zou iig niet zo ontzettend egoistisch en opvallend achterlijk een opdracht saboteren.
marc marie is niet de mol.
spijt me van je theorie maar wss moet je echt op zoek gaan naar een andere mol
x nev


Ik stem nog op lottie, maar MM zit mij al de hele serie dwars. Ik weet niet of hij de mol is, maar ik vind niet dat je het spel niet snapt als je op MM stemt. Als hij de mol is, speelt hij het briljant. Hij snapt het spel zo goed, dat hij het risico durft te nemen zo opvallend te mollen, dat anderen denken dat hij het niet meer kan zijn. Deze strategie hangt hij al de hele serie aan (te hard schreeuwen bij de tonnen dat de duurste open moet etc.). Het kan ook dat hij een kandidaat is die zo graag verdacht wil overkomen, dat het hem niet uitmaakt dat er (veel) geld uit de pot gaat. Hij wil winnen, het geld maakt hem niks uit.
Alle MM-stemmers: ik denk dat jullie het spel goed snappen hoor  ::zwaai:: (alleen Lottie is de mol misschien wel...)
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)