Auteur Topic: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 343167 keer)

Offline Smee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #680 Gepost op: 25-02-2005, 22:39:30 »
Vorige week was het even stil en zagen we geen getal negen ... maar het was dag 9

ok, misschien een hele domme vraag: maar hoezo dag 9 ???
Was toch aflevering 6? Als iedere aflevering 2 dagen duurt, kom ik op dag 11 of 12

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #681 Gepost op: 25-02-2005, 22:47:48 »
Ik stem nog op lottie, maar MM zit mij al de hele serie dwars. Ik weet niet of hij de mol is, maar ik vind niet dat je het spel niet snapt als je op MM stemt. Als hij de mol is, speelt hij het briljant. Hij snapt het spel zo goed, dat hij het risico durft te nemen zo opvallend te mollen, dat anderen denken dat hij het niet meer kan zijn. Deze strategie hangt hij al de hele serie aan (te hard schreeuwen bij de tonnen dat de duurste open moet etc.). Het kan ook dat hij een kandidaat is die zo graag verdacht wil overkomen, dat het hem niet uitmaakt dat er (veel) geld uit de pot gaat. Hij wil winnen, het geld maakt hem niks uit.
Alle MM-stemmers: ik denk dat jullie het spel goed snappen hoor  ::zwaai:: (alleen Lottie is de mol misschien wel...)

dank je wel ::zwaai:: als mm stemmer en deze hele theorie is dus precies waarom ik mm verdenk een heel andere aanpak maar die werkt wel en ik hoop dat nevermind nu op wil houden om alle mm stemmers belachelijk te maken door steeds weer te stellen dat wij het spel niet snappen ieder zijn eigen mening zou ik zo zeggen.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #682 Gepost op: 25-02-2005, 22:50:00 »
ik maak jullie niet belachelijk ...... tenminste dat was niet mijn bedoeling. maar denk je ECHT dat dat de formule van widm is ? dan is er toch geen hol aan ? .... wat ik al zei, was het niet precies hetzelfde als met karen ? .. ik kan niet plaatsen waarom mm zo ontzettend opvallend die opdracht saboteerde, ik vond het echt egoistisch en enorm raar.
mm is de mol niet, dat weet ik zo ontzettend zeker :) ... maar goed idd ieder zn mening en we zullen zien
dennis for mole !

Offline SpuriuS

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #683 Gepost op: 25-02-2005, 22:52:09 »
het is toch OVERDUIDELIJK nu dat marc marie de mol NIET is ?

door de overweldigende 9 theorie
PLUS nog eens alle ontbrekende letters die de naam Marc-Marie Huibrechts vormen (denk ik)
PLUS mijn eigen gevonden hint van punt 1188 op de landkaart van australie die getoond werd
waarbij het punt St. MARY peak aangaf
en waarbij het getal 1188 helemaal niet de hoogte is
doen mij ervan overtuigen dat Marc-Marie de mol is

over mol acties en zo kun je niet veel van zeggen, want iedereen molt wel op den duur en daardoor is het moeilijk te zien wie nu de echte mol is
daarom vertrouw ik nu meer op de verborgen hints die er door de makers zijn ingestopt

Maar nevermind we zullen zien wie het bij het rechte eind heeft
veel geluk toegewenst met opsporen van de mol  ::zwaai::


Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #684 Gepost op: 25-02-2005, 22:55:22 »
Ik ben sowieso niet van de hintjes, maar die 9-theorie vind ik helemaal niet sterk. Het is net als vroeger met die Cheetos24-kaarten als je maar lang genoeg puzzelde klopte het altijd. De lettertheorie vind ik wel gevaarlijk goed kloppen.

@Heinz: Waarom trek je de conclusie dat 50% tot Marc-Marie leidt?

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #685 Gepost op: 25-02-2005, 22:58:04 »
maar zou de mol denk je zo ontzettend opvallend te werk gaan ? heeft ook maar 1 andere mol dat ooit gedaan ? :) ik denk ( als marc marie de mol zou zijn ) dat de programmamakers als de bliksem dit stukje er dan uit hadden geknipt.
ik blijf het vergelijken met de karen hype die we kregen tijdens de portugal serie :)
maar hej, bedankt en jij plus de rest ook veel suc6 metet zoeken naar isabel

dennis for mole !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #686 Gepost op: 25-02-2005, 23:02:16 »
@Heinz: Waarom trek je de conclusie dat 50% tot Marc-Marie leidt?

Nee dat had er niets mee te maken, was een beetje vaag getypt van mij. Maar hoe Marc-Marie reageerde op de 50% vond ik trouwens wel verdacht; hij leek er om te lachen als een boer met kiespijn.

Maar waarom ik MM verdenk: Ik twijfelde tussen Lottie en MM, maar Lottie deed het wel erg goed in de 1e opdracht, het enige wat wat vaag was was dat 'oog' als symbool voor Lottie zelf, maar voor de rest deed ze het prima. In de tweede opdracht was Lottie niet erg vaak aan de telefoon, MM veel meer, en deed ze ook niet echt veel om de boel te vertragen. MM stopte af en toe (bijvoorbeeld bij het bruggetje) om te klagen dat er niets over water gezegd was.

Isabelle is het zeker niet, zij heeft te veel geld in het laatje gebracht, en Yvon was natuurlijk ook erg verdacht maar ik blijf erbij dat ze het veel te leuk vindt om verdacht te worden.

Daarom zit ik nu, vooral door de anderen weg te strepen en door alle molse acties van MM, ookal zijn sommigen nog zo verdacht voor de kijker, voor 100% op Marc-Marie als de Mol. ::jaja::

Overigens vind ik dat je in dit stadium als Mol best wel wat opvallender mag saboteren. En dan nog iets: wat als bijvoorbeeld het stelen van de foto van Jim (aflevering 6) door Marc-Marie niet in beeld werd gebracht? Zou hij dan bij de kijkers minder verdacht worden? Ik denk het niet.. uit de beelden valt dan wel op te maken dat het Marc-Marie moet zijn die achter Jim stond. Dit voorbeeld geef ik om aan te duiden dat het van de programmamakers dit keer dus de tactiek zou kunnen zijn om wat meer mollenstreken in beeld te brengen. Krijgen ze achteraf ook al die klachten niet meer van 'ja maar hoe konden we dat nou weten, dat hebben ze nooit laten zien..!'
« Laatst bewerkt op: 25-02-2005, 23:07:03 door Heinz »

Offline Ziet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #687 Gepost op: 25-02-2005, 23:05:34 »
maar zou de mol denk je zo ontzettend opvallend te werk gaan ? heeft ook maar 1 andere mol dat ooit gedaan ? :)

misschien juist dáárom...
niemand anders heeft ooit zo gemold,
open en bloot.

daarbij vind ik dat alle kandidaten al eens gemold hebben.
ik vind isabel eigenlijk het minst verdacht,
maar om daarom nu meteen te denken dat zij de mol is?
nee.
ik blijf voor marc marie.
het zou zeker weten de leukste zijn!

Offline Ziet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #688 Gepost op: 25-02-2005, 23:07:44 »
wat ik wel zit te denken:
niemand heeft toch op marc marie gestemd?
dan kan hij het toch eigenlijk niet meer zijn als het percentage 50 % goed is?

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #689 Gepost op: 25-02-2005, 23:23:13 »
Wie en wat mensen stemmen is moeilijk in te schatten. Ik vertrouw de productie niet. Zowel Yvon als Isa twijfelt.

Heeft MM dat kinderjurkje bij de iegenschap eigenwijs van Yvon uit de kas betaald. De kas is nog niet ..open.. geweest..
Heb ik iets gemist, of loopt MM te stoken
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #690 Gepost op: 26-02-2005, 00:20:23 »
Waar zijn nou al die MM/liefhebbers???

Ik denk dat Angela het spel van MM doorziet als zij zegt dat MM kritisch is.
Ik denk niet dat zij daarmee bedoelt dat hij de mol is, wel dat hij het spel goed verziekt.......

Maar ja, het blijft gissen toch==

Door MM mislukt de opdracht, omdat hij er eigenhandig een zwaai heeft gegeven.
Als hij NIET de MOL is, dan is het niet mijn humor. Sorry voor alle MM lovers hier.
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #691 Gepost op: 26-02-2005, 00:37:11 »
ik maak jullie niet belachelijk ...... tenminste dat was niet mijn bedoeling. maar denk je ECHT dat dat de formule van widm is ? dan is er toch geen hol aan ? .... wat ik al zei, was het niet precies hetzelfde als met karen ? .. ik kan niet plaatsen waarom mm zo ontzettend opvallend die opdracht saboteerde, ik vond het echt egoistisch en enorm raar.
mm is de mol niet, dat weet ik zo ontzettend zeker :) ... maar goed idd ieder zn mening en we zullen zien

Nou je laat wel een tikkie merken dat je degene die Marc-Marie verdacht vinden niet goed bij hun hoofd zijn omdat het : oVERDUIDELIJK (jouw woorden) Marc-Marie niet is..
En wat Karen ermee te maken heeft?? Slaat echt nergens op..Die heeft allen gezegd nadat der rugzak weg was: dan doen ze het maar zonder mol...
En dat zinnetje ik weet zo zeker......Yakkk niets is zeker in dit spel, je kan alleen "gokken" op de juiste mol.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #692 Gepost op: 26-02-2005, 00:39:25 »
Right!!
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Jona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #693 Gepost op: 26-02-2005, 00:46:02 »
Zou hij het geld zijn 'kwijtgeraakt'?   ::tandpastasmiley::

En nog iets: sinds de mol in zijn dagboek heeft gezegd dat het echt tijd was voor actie, is MM opvallend gaan mollen. Zegt toch genoeg!

MM is voor mij met zekerheid de mol!
 ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #694 Gepost op: 26-02-2005, 01:01:02 »
Zou hij het geld zijn 'kwijtgeraakt'?   ::tandpastasmiley::

En nog iets: sinds de mol in zijn dagboek heeft gezegd dat het echt tijd was voor actie, is MM opvallend gaan mollen. Zegt toch genoeg!

MM is voor mij met zekerheid de mol!
 ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::


Ik lach me rot als hij die hele pot aan die twee mannen van de bootjes op goat island heeft gegeven  ::rofl::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #695 Gepost op: 26-02-2005, 01:03:01 »
Wie hebben al de hints betaald bij de eerste opdracht
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #696 Gepost op: 26-02-2005, 01:07:36 »
Wie hebben al de hints betaald bij de eerste opdracht

Huh??
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #697 Gepost op: 26-02-2005, 09:48:27 »
Wat ik gewoon heel opvallend vind is dat toen MM de pot van Gijs overnam, Angela vond dat hij niet de aangewezen persoon daarvoor was. Hij doet het toch en floep... pot weg!! Dat moet iemand toch opgevallen zijn, daar in het team? Het komt op mij over dat Lottie, Yvon, Isa en Sander het niet meer dan normaal vonden dat MM de pot niet bij zich had  ::oink::

Verder vond ik de vraag van MM, in de auto, over wat men met het geld zou doen ook heel raar. Hij stelde die vraag wel, maar het antwoord kon hem geen moer schelen volgens mij. Op mij kwam het over dat hij dacht: 'ja, jullie kunnen wel plannen hebben met het geld, maar het is toch al weg'. Hij zei niet voor niets: 'ik zou het aan de arme kindjes geven'. En die heb je vast op Bali... En blij dat die nu zijn?!??  ::bravo::
I got that tunnel vision going through my  head

Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #698 Gepost op: 26-02-2005, 10:09:34 »
Marc MArie de mol? Hmm je weet het nooit, hij doet errug goed zijn best bij de opdr88. Dus waarom zou M-M de mol zijn? Als ie de mol is heeft ie niet goed zijn best gedaan als mol! ::schaam:: ::oink::Daarom verdenk ik mm niet zo. Maar hij blijf raar: Hij doet zó zijn best, daardoor misschien mollerig. ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::oink:: ??? ???

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #699 Gepost op: 26-02-2005, 10:29:12 »
Angela corrigeert MM. Ik denk niet dat zij de mol zou corrigeren. Misschien voelt ze zich schuldig dat ze het spel niet goed heeft uitgelegd? Ik denk dat ze vind dat Marc-Marie nu een beetje te fanatiek de kandidaat speelt die het niks uit maakt of de opdracht lukt, als hij maar mols doet, uithangt. Ze vindt dat mensen wel hun best moeten doen voor een opdracht, en niet zomaar moeten veranderen. Ik vind deze correctie tegen MM als mol pleiten. Angela zou, als dit echt een mollenstreek was, het een mooie mollenstreek vinden, en de mol niet gaan corrigeren.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)