Auteur Topic: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 342353 keer)

Offline Krokokdilletje

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #720 Gepost op: 26-02-2005, 16:02:11 »
Lieve Mensen,

Ik heb het lang "aan gelezen". Maar nu kan ik het niet meer aan. Ik MOET reageren.
Op het strand kreeg ik te horen; "Marc-Marie is kritisch". Nooit, op welke vragenlijst ook, heb ik voor vertrek ergens ingevuld dat ik kritisch zou zijn. Dus dacht ik dat er iemand ontzettend aan het mollen was en dacht ik juist de opdracht gered te hebben.(domdomdom misschien)
Mij was verteld dat ik uiteindelijk de goede eigenschap bij de juist kandidaat moest kiezen. Niet de eigenschap die Lotte dacht dat bij de juist kandidaat paste. Dus ik heb een "denk-fout" gemaakt.
Sorry, sorry.
Plus nog eens iets. Op dat strand waren vrij veel mensen. Ik stond behoorlijk voor schut omdat Isabelle maar door bleef schreeuwen.
Hopelijk heb ik zo genoeg boete gedaan voor een mislukte opdracht.
Groetjes van Marc-Marie.

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #721 Gepost op: 26-02-2005, 16:23:37 »
Lieve Mensen,

Ik heb het lang "aan gelezen". Maar nu kan ik het niet meer aan. Ik MOET reageren.
Op het strand kreeg ik te horen; "Marc-Marie is kritisch". Nooit, op welke vragenlijst ook, heb ik voor vertrek ergens ingevuld dat ik kritisch zou zijn. Dus dacht ik dat er iemand ontzettend aan het mollen was en dacht ik juist de opdracht gered te hebben.(domdomdom misschien)
Mij was verteld dat ik uiteindelijk de goede eigenschap bij de juist kandidaat moest kiezen. Niet de eigenschap die Lotte dacht dat bij de juist kandidaat paste. Dus ik heb een "denk-fout" gemaakt.
Sorry, sorry.
Plus nog eens iets. Op dat strand waren vrij veel mensen. Ik stond behoorlijk voor schut omdat Isabelle maar door bleef schreeuwen.
Hopelijk heb ik zo genoeg boete gedaan voor een mislukte opdracht.
Groetjes van Marc-Marie.

Alsof je wel had ingevuld dat je ongeduldig was.
Maar goed,
ik kan me voorstellen dat als je eerst hoort dat Isabelle positief is, je vervolgens hoort dat je zelf iets bent wat je totaal niet hebt ingevuld, dat je dan maar het om gaat gooien.
Helaas zijn wij getraind om niet alles zo welwillend te interpreteren: wij weten immers dat een iemand de boel belazerd, dus moeten we van het ergste uitgaan. Dus misschien ben je wel de mol.

Offline B209910

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #722 Gepost op: 26-02-2005, 16:58:48 »
Ik was vooral blij toen hij over het superman-gevoel begon, dat stond immers vorige week op de site (is het een vogel? etc) en er is een superman film die superman and the mole men heet... vind het wel een duidelijke verwijzing naar MM! :D

En mocht Krokokdilletje echt MM zijn: ik zou zeggen, krokodil -> schnappie! snappie? haha :D

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #723 Gepost op: 26-02-2005, 17:01:17 »
Hoi Marc-Mariewannabe

Pfff  ::)
No Milk today???

Offline Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #724 Gepost op: 26-02-2005, 17:24:28 »
Lieve Mensen,

Ik heb het lang "aan gelezen". Maar nu kan ik het niet meer aan. Ik MOET reageren.
Op het strand kreeg ik te horen; "Marc-Marie is kritisch". Nooit, op welke vragenlijst ook, heb ik voor vertrek ergens ingevuld dat ik kritisch zou zijn. Dus dacht ik dat er iemand ontzettend aan het mollen was en dacht ik juist de opdracht gered te hebben.(domdomdom misschien)
Mij was verteld dat ik uiteindelijk de goede eigenschap bij de juist kandidaat moest kiezen. Niet de eigenschap die Lotte dacht dat bij de juist kandidaat paste. Dus ik heb een "denk-fout" gemaakt.
Sorry, sorry.
Plus nog eens iets. Op dat strand waren vrij veel mensen. Ik stond behoorlijk voor schut omdat Isabelle maar door bleef schreeuwen.
Hopelijk heb ik zo genoeg boete gedaan voor een mislukte opdracht.
Groetjes van Marc-Marie.

Hmmm, even nagezocht :
Gebruiker is aangemaakt op 16/08/2004
link : http://www.wieisdemol.com/index.php?action=profile;u=4941
Dit is dus na de opnames !!

1 bericht gepost sinds die tijd.... Verdacht, verdacht,verdacht !

Nice to meet you, MM ! ::zwaai::
Carpe Diem

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #725 Gepost op: 26-02-2005, 17:54:44 »
Mij was verteld dat ik uiteindelijk de goede eigenschap bij de juist kandidaat moest kiezen. Niet de eigenschap die Lotte dacht dat bij de juist kandidaat paste. Dus ik heb een "denk-fout" gemaakt.
Dat dacht ik dus ook. Als jij van mening bent dat wat je niet doorkrijgt niet klopt (mollenstreek misschien?), lijkt me logisch dat je het zo invult hoe jij denkt dat het moet zijn.
The British are not impressed.

Offline Kris Magalles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Alles Mag!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #726 Gepost op: 26-02-2005, 17:55:19 »
Hmmm, even nagezocht :
Gebruiker is aangemaakt op 16/08/2004
link : http://www.wieisdemol.com/index.php?action=profile;u=4941
Dit is dus na de opnames !!

1 bericht gepost sinds die tijd.... Verdacht, verdacht,verdacht !

Nice to meet you, MM ! ::zwaai::

Ik zag hetzelfde. Het lijkt me buitengewoon vreemd dat iemand net na de opnames forumgebruiker is geworden en nu pas een bericht post. Dus wie weet! Just in case: Hee Marc-Marie!  ::zwaai::  ::trots::
Twijfel is de wachtkamer van het inzicht,,,

Offline Kris Magalles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Alles Mag!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #727 Gepost op: 26-02-2005, 17:57:05 »
(hoewel ik moet zeggen dat de schrijfwijze en de (tik-)fout Lotte niet erg lijken te wijzen op MM, maar hee...you never can tell about these things... ;) )
Twijfel is de wachtkamer van het inzicht,,,

Offline Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #728 Gepost op: 26-02-2005, 18:16:24 »
(hoewel ik moet zeggen dat de schrijfwijze en de (tik-)fout Lotte niet erg lijken te wijzen op MM, maar hee...you never can tell about these things... ;) )

Dat wordt weer afleveringen nakijken (Wat een straf  ::rofl::)om te kijken of MM haar zo noemt... Gijs in ieder geval wel, geloof ik.

Carpe Diem

Offline Kris Magalles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Alles Mag!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #729 Gepost op: 26-02-2005, 18:19:09 »
Dat wordt weer afleveringen nakijken (Wat een straf  ::rofl::)om te kijken of MM haar zo noemt... Gijs in ieder geval wel, geloof ik.



Hehehe  ::rofl::, inderdaad! Zullen we gewoon weer bij nummer 1 beginnen?  ;) (jezus, dit is mijn eerste seizoen als mol-kijker en ik word nu al helemaal debiel..ghehe)
Twijfel is de wachtkamer van het inzicht,,,

Offline Snowhite

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #730 Gepost op: 26-02-2005, 19:38:47 »
goed....wat een discussies hier allemaal! zit 1 dag niet op t forum en kan 3 kantjes terug gaan lezen...

iig....ik ben wel een beetje aan het draaien met de mol....ik zit nog steeds heel erg met MM als mol in mn hoofd..maar goed er kan behoorlijk veel geknipt en geplakt worden in uitzendingen en dat wordt ook gedaan. Ik heb tijdens de fietsopdracht niets verdachts gezien van m..alleen van Yvon en Lottie. Ik weet t niet ik weet t niet. Hij doet kleine dingetjes...en grote doorzichtige dingen en dat vind ik eigenlijk wel een beetje raar....Dus ik weet t niet.
Ik blijf ook met Isabelle als mol in mn hoofd. Ik heb haar nooit als verdacht gezien en ze zegt zelf zovan: jaa en ik heb een tijd als heel verdacht rondgelopen...NOU daaaaar heb ik dus niet echt iets van gemerkt. Tenminste, ik vond haar niet verdacht overkomen. Je zal denken dat zij als hulpmol direct 'afvalt' als echte mol. Dat was tenminste mijn gedachte....

Maar goed.....difficult difficult... MM of Isabelle..of toch iemand anders?We blijven kijken... :) (iets wat je bezig kan houden..)


Offline Eat Your Heart Out

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #731 Gepost op: 26-02-2005, 20:15:55 »
Bij het positie verdelen van de 2e opdracht, wordt Marc-Marie direct door iedereen aangewezen als "goed gebekt". Terwijl in de opdracht Marc-Marie eigenlijk niets met zijn spraak moest doen. Hij moest meer luisteren.

Ik denk dus dat de redactie dit woord erin gegooid heeft zodat ze zeker wisten dat Marc-Marie op die positie kwam en daar heeft hij dan ook flink gebruikt van gemaakt. Ik neig nu sterk naar MM, alleen ben ik nog niet over het vertrek van de beste Molkanidaat heen. Sander we missen je nu al  :\'(
It's a tough game, so Eat Your Heart Out!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #732 Gepost op: 26-02-2005, 21:06:27 »
Bij het positie verdelen van de 2e opdracht, wordt Marc-Marie direct door iedereen aangewezen als "goed gebekt". Terwijl in de opdracht Marc-Marie eigenlijk niets met zijn spraak moest doen. Hij moest meer luisteren.

'Goed gebekt' zou er natuurlijk op kunnen slaan dat hij de voorwerpen bij elkaar moest gaan zoeken en daarvoor met de plaatselijke bevolking moest communiceren. Dus 't sloeg toch wel ergens op.

Citaat
Ik denk dus dat de redactie dit woord erin gegooid heeft zodat ze zeker wisten dat Marc-Marie op die positie kwam en daar heeft hij dan ook flink gebruikt van gemaakt.

Maar dit gevoel heb ik hier ook wel bij hoor. 't kon bijna niet anders als hij zou op deze positie gezet worden. Dus dit zou wel 'n goede zet van de productie zijn om de mol (indien Marc-Marie) op deze positie te krijgen.  ::jaja::

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #733 Gepost op: 26-02-2005, 22:25:07 »

Ik ga nog steeds voor MM als de Mol. ;D

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #734 Gepost op: 27-02-2005, 01:05:34 »
 na een dag heel lang en diep nadenken en alles afwegend ben ik eruit!
MARC-MARIE is en blijft mijn eigen kleine molleke ::bravo:: ::bravo:: ::joehoe:: ::jaja::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #735 Gepost op: 27-02-2005, 08:23:46 »
Waarom Marc-Marie de Mol niet is:
Na de duik-opdracht (die hij heeft verknoeid) begint hij tijdens de uitleg van Angela plotseling een rare bek te trekken en te praten met de mede kandi's.
Je ziet zowel bij Yvon, Isabelle en Marc-Marie een echte "shit, opdracht verkeerd begrepen, we zijn ons geld wel kwijt nu" uitdrukking op hun gelaat.
Enkel Lottie en Sander lijken niet echt verwonderd, hoewel zij min of meer een identieke uitleg van Angela (zeker in geval van Lottie en Yvon) hadden gekregen.
Dus schrap Marc-Marie (samen met Yvon en Isabelle, en natuurlijk Sander) almaar van jullie lijstje.
Tja... er blijft er maar eentje over. Alles is nu wel heel duidelijk.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #736 Gepost op: 27-02-2005, 09:48:06 »
ik moet kiezen tussen lottie en isabel :) erg moeilijk, kga al vanaf aflevering 1 voor isabel maar ben me dr van bewust dat lottie een hele goede mol zou kunnen zijn !
mm is het ABSOLUUT niet, net als yvon
dennis for mole !

Offline Phink

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #737 Gepost op: 27-02-2005, 11:07:10 »
Ik denk ook niet eigelijk dat Marc-Marie de mol, (Ik hoop het wel, dan kan hij er de volgende keer niet uit  ;) ) Maar ik vind Isabelle en Lottie erg verdacht!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #738 Gepost op: 27-02-2005, 11:20:43 »
Lieve Mensen,

Ik heb het lang "aan gelezen". Maar nu kan ik het niet meer aan. Ik MOET reageren.
Op het strand kreeg ik te horen; "Marc-Marie is kritisch". Nooit, op welke vragenlijst ook, heb ik voor vertrek ergens ingevuld dat ik kritisch zou zijn. Dus dacht ik dat er iemand ontzettend aan het mollen was en dacht ik juist de opdracht gered te hebben.(domdomdom misschien)
Mij was verteld dat ik uiteindelijk de goede eigenschap bij de juist kandidaat moest kiezen. Niet de eigenschap die Lotte dacht dat bij de juist kandidaat paste. Dus ik heb een "denk-fout" gemaakt.
Sorry, sorry.
Plus nog eens iets. Op dat strand waren vrij veel mensen. Ik stond behoorlijk voor schut omdat Isabelle maar door bleef schreeuwen.
Hopelijk heb ik zo genoeg boete gedaan voor een mislukte opdracht.
Groetjes van Marc-Marie.

Ik vond het helemaal niet erg hoor, dat je de opdracht verzaakte. Voor mij hoef je ook geen sorry te zeggen en al helemaal geen boete doen voor een mislukte opdracht. Ik heb jou als mol, al heeeeeeeeeel lang, en ik was blij dat je eindelijk een keer lekker overdreven hebt zitten mollen. Niet zo'n sneaky mollenstreek, maar lekker open en duidelijk!!  ::ok::

Tnx voor erg leuke tv en voor de (voor mij) leukste Mollenreeks tot nu toe!

Dag lief molletje  ::bravo::

Limone
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Rick.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #739 Gepost op: 27-02-2005, 12:16:57 »
Even tussendoor: Krokodilletje

Werden in het dagboek niet ook heel vaak verkleinwoorden gebruikt? ;)