Auteur Topic: Hints op WIDM.nl  (gelezen 234706 keer)

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #840 Gepost op: 2-03-2005, 23:22:29 »
Hé Opa, je houdt het toch niet voor gezien hè?! Ook jij hebt nog geen 100% zekerheid, toch?! Wel gezellig meepuzzelen hoor!  ::joehoe::

Offline Moggerz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #841 Gepost op: 3-03-2005, 01:52:03 »
ben het totaal met opa eens.

denk dat het faden gewoon door moet gaan totaan het einde van de serie.
en dan kunnen we zien of hij gelijk had of niet.

sowieso zegt het plaatje nog nix, nix zegt of dit de mol, de winnaar of de verliezer is.

lekker puzzelen, dat is toch de hele opzet van widm?
« Laatst bewerkt op: 3-03-2005, 01:58:43 door Moggerz »
wow bob wow

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #842 Gepost op: 3-03-2005, 12:17:52 »
Ten tweede wil ik even uitleggen waarom ik voorlopig niet meer wil prijsgeven. Dat heeft niets te maken met octrooirecht o.i.d. De enige reden is dat ik niemand de lol van het mollenvangen wil ontnemen. Als ik beter had gezocht denk ik dat ik deze foto al na twee afleveringen had kunnen vinden. Had ik die informatie dan maar meteen prijs moeten geven? Dan was voor veel mensen de lol er dan toch al afgeweest? Is de situatie nu, na 7 afleveringen veel anders? Ik denk van niet. Ik vind dat ik niet het recht heb om nu al teveel prijs te geven, want dan zou ik simpelweg een spelbreker zijn. En eerlijk gezegd denk ik dat ik dat nu al ben geweest, en daar heb ik al lichte spijt van, maar dat valt nu toch niet meer terug te draaien. Ik ben van plan de rest van de serie hier pas neer te zetten nadat de mol zichzelf bekend heeft gemaakt. Tot die tijd: veel puzzelplezier!
Groet,
Opa.

De lol van het mollenvangen betekent op dit forum samen met elkaar speuren naar de identiteit van de mol. Daarbij worden gevonden hints met elkaar uitgewisseld en worden elkaars gevonden hints aangevuld. Zo wordt de individuele speurtocht naar de mol meer 'n gezamenlijke speurtocht. Dat is de bedoeling van dit forum.  :)

Daarom vind ik 't erg jammer dat zo'n gevonden hint niet gedeeld wordt met anderen. 't is en blijft 'n hint en geen sluitend bewijs voor wie de mol is. Als 't nu 'n spoiler is dan had ik graag dat 't niet bekend werd gemaakt op 't forum, maar dit ligt gewoon anders. Al weet je van wie de foto is, dan nog is 't niet voor 100% zeker dat 't de mol is. Daarom zou 't in mijn ogen best gewoon gedeeld kunnen worden met andere speurders.

Maar goed, 't is je eigen beslissing om 't nu nog niet bekend te maken. Daar kan ik weinig aan veranderen natuurlijk. Ik wil bij deze wel aan iedereen 'n oproep doen om voortaan helemaal niet meer te spreken over 'n gevonden hint als je vervolgens toch niet bekend wil maken wat de hint daadwerkelijk is. Dan kan de hint denk ik beter helemaal voor jezelf worden gehouden. Want op deze manier ontstaat er alleen frustratie bij andere leden.

Alvast bedankt voor jullie medewerking.  :)

jumol

  • Gast
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #843 Gepost op: 3-03-2005, 13:06:36 »
volgens mij is het Marc-Marie op de foto (ik weet het niet 100% zeker)
 :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #844 Gepost op: 3-03-2005, 13:30:14 »
ik ben t eigenlijk wel emt han13 eens...
de foto kan net zo goed van de winnaar zijn, toch? ik vind het vrij vervelend dat er dingen worden gepost en iemand met de 'eer' aan de haal gaat, en er verder nix over kwijt wil, terwijl anderen net zo hard aan t zoeken zijn. en zoals han zegt: t is wsl geen sluitend bewijs en t kan net zo goed de foto van de winnaar zijn :)

Offline dutchdeb

  • Forumlid
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #845 Gepost op: 3-03-2005, 13:30:44 »
Ik denk dat het Yvon op de foto is. Ik heb de twee ogen die hier eerder gepost zijn vergeleken met de foto's op www.wieisdemol.nl. Niet de foto's die je ziet als je op kandidaten drukt, maar de foto's die je krijgt als je op het paspoort drukt. Als je naar deze twee ogen kijkt zie je dat er een randje van oogpotlood aan de zijkant zit. Dit heeft Yvon ook. Verder kan je MM volgens mij uitsluiten omdat hij haar voor zijn ogen heeft. Ik ben benieuwd hoe anderen hier over denken.

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #846 Gepost op: 3-03-2005, 13:46:04 »
De lol van het mollenvangen betekent op dit forum samen met elkaar speuren naar de identiteit van de mol. Daarbij worden gevonden hints met elkaar uitgewisseld en worden elkaars gevonden hints aangevuld. Zo wordt de individuele speurtocht naar de mol meer 'n gezamenlijke speurtocht. Dat is de bedoeling van dit forum.  :)

Daarom vind ik 't erg jammer dat zo'n gevonden hint niet gedeeld wordt met anderen. 't is en blijft 'n hint en geen sluitend bewijs voor wie de mol is. Als 't nu 'n spoiler is dan had ik graag dat 't niet bekend werd gemaakt op 't forum, maar dit ligt gewoon anders. Al weet je van wie de foto is, dan nog is 't niet voor 100% zeker dat 't de mol is. Daarom zou 't in mijn ogen best gewoon gedeeld kunnen worden met andere speurders.

Maar goed, 't is je eigen beslissing om 't nu nog niet bekend te maken. Daar kan ik weinig aan veranderen natuurlijk. Ik wil bij deze wel aan iedereen 'n oproep doen om voortaan helemaal niet meer te spreken over 'n gevonden hint als je vervolgens toch niet bekend wil maken wat de hint daadwerkelijk is. Dan kan de hint denk ik beter helemaal voor jezelf worden gehouden. Want op deze manier ontstaat er alleen frustratie bij andere leden.

Alvast bedankt voor jullie medewerking.  :)

Jij hebt duidelijk meer respect op 't forum  ::rofl:: ::rofl::
Ik postte in pagina 42 van dit topic een bericht met PRECIES dezelfde bedoeling erachter: Het is een hint, waarvan men niet zeker is of ie klopt.


Ik kreeg: Nee, Opa houdt het spannend, wat een man is dat!! Super-idee zeg!

Jij krijgt: Jaaaaa.. je hebt gelijk.....!!

Volgens mij is hier sprake van een molactie op het forun ::ohno::


Mzzl


Offline Mr._Jones

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #847 Gepost op: 3-03-2005, 13:48:18 »
Briljante theorieen, maar ik snap er geen reet van.
Waar hebben jullie welk plaatje gevonden?
Wat is dat faden precies?

You don't wanna fall apart this time

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #848 Gepost op: 3-03-2005, 13:50:45 »
Jij hebt duidelijk meer respect op 't forum  ::rofl:: ::rofl::
Ik postte in pagina 42 van dit topic een bericht met PRECIES dezelfde bedoeling erachter: Het is een hint, waarvan men niet zeker is of ie klopt.
Ik kreeg: Nee, Opa houdt het spannend, wat een man is dat!! Super-idee zeg!

Jij krijgt: Jaaaaa.. je hebt gelijk.....!!

Volgens mij is hier sprake van een molactie op het forun ::ohno::

dat is ook echt 1 ziel die haar gelijk geeft, niet iedereen hoor :P
maar als jij hetzelfde zegt als han, ben ik het ook met jou eens hoor  :P ::ok::

en nu weer on-topic  :P

jumol

  • Gast
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #849 Gepost op: 3-03-2005, 13:53:48 »
haha...ik ook hoor :)

Offline Moggerz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #850 Gepost op: 3-03-2005, 14:19:16 »
ik wacht opa's reactie af voordat ik hier op in ga :-X
wow bob wow

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #851 Gepost op: 3-03-2005, 16:20:55 »
Tsja, voor mij maakt het niet zoveel uit hoor. Ik wil zoals ik al zei voor niemand de lol ontnemen door al teveel bekend te maken. Een aantal mensen heeft inmiddels zelf ook al ontdekt wat ik heb gevonden. Ik heb die mensen gevraagd om hun mening en de overgrote meerderheid was het met me eens dat we nog niet teveel bekend moesten maken. Maar ja, als voor jullie juist dan de lol er af is... dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
Zal ik anders als een soort compromis de rest van de reeks dan maar na de uitzending van morgen laten zien?

jumol

  • Gast
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #852 Gepost op: 3-03-2005, 16:25:33 »
Ik weet (denk ik) toch al wel wie het is :)dus mij maakt het niet zo veel uit...ik ben wel benieuwd of de foto echt klopt

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #853 Gepost op: 3-03-2005, 16:29:31 »
Tsja, voor mij maakt het niet zoveel uit hoor. Ik wil zoals ik al zei voor niemand de lol ontnemen door al teveel bekend te maken. Een aantal mensen heeft inmiddels zelf ook al ontdekt wat ik heb gevonden. Ik heb die mensen gevraagd om hun mening en de overgrote meerderheid was het met me eens dat we nog niet teveel bekend moesten maken. Maar ja, als voor jullie juist dan de lol er af is... dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
Zal ik anders als een soort compromis de rest van de reeks dan maar na de uitzending van morgen laten zien?
Ik lees alleen maar opmerkingen van mensen die iets denken te weten en mensen die kennelijk iets willen weten. Het compromis lijkt me dan duidelijk en kan in dat geval alleen maar posten zijn of erover ophouden :)

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #854 Gepost op: 3-03-2005, 16:31:46 »
Ha Opa, je bent er weer. ::bravo:: Gelukkig, want het klonk bijna als een afscheidsbrief. En we hebben nog zoveel andere hints die ook opgelost moeten worden. Wel mee blijven puzzelen hoor. ::joehoe::

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #855 Gepost op: 3-03-2005, 17:00:24 »
Tuurlijk Ceetje  ::jaja:: Dat was echt geen afscheid hoor. Er zijn nog genoeg andere hints die opgelost moeten worden.  ::vergroot::

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #856 Gepost op: 3-03-2005, 22:13:33 »
off topic: ik twijfelde waar ik hem zou posten(aangezien ik niets dubbels wilde doen omdat ik het zelf ook irri vind als ik in 3 topics dezelfde berichten lees) en aangezien ik hem van dat forum op .nl gehaald heb....  :-X

maargoed ik denk dat het wel een hint kan zijn naar marc marie.. en het plaatje op widm.nl bij hints zie je rechtsonder iets liggen... ik vind het lijken op marc marie met zijn hoedje op..

http://www.wieisdemol.nl/gfx/04hints/bg_hints.jpg


en ik geloof dat de rood theorie tot nu toe nog steeds klopt (op roeland na, maar dat was eigenlijk geen afvaller, maar een zieke  :-X  ) dus dan zou isabelle afvallen deze keer lottie en yvon winnaar verliezer zijn en marc marie is de mol ...... hmzz misschien hebben ze in het begin toch meer prijs gegeven dan wij wilden geloven .

« Laatst bewerkt op: 3-03-2005, 22:33:49 door sneakiej »
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #857 Gepost op: 4-03-2005, 16:41:18 »


Ik vind dit zo'n leuke foto op WIDM.nl dat ik bijna ga denken dat we hier de Mol zien, met de winnaar en en de verliezer.  :-\\

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #858 Gepost op: 4-03-2005, 17:17:44 »
maargoed ik denk dat het wel een hint kan zijn naar marc marie.. en het plaatje op widm.nl bij hints zie je rechtsonder iets liggen... ik vind het lijken op marc marie met zijn hoedje op..

Ik geloof dat je gelijk hebt! Zo zie je het nog (iets) beter of bedoel je deze foto niet? Ik zie hem zitten met zijn hoofd iets gebogen.

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #859 Gepost op: 4-03-2005, 17:19:54 »
thnx voor ut veranderen :)

ja ik zit er al heel de serie mee in mijn maag en dan denk ik neej het is te obvious en dan toch ja maar ik vind hem zo lijken,

ben dus heel blij om te horen dat iemand er ook zo over denkt :)
Niets is wat het lijkt!!!!