Auteur Topic: Hints op WIDM.nl  (gelezen 234699 keer)

Offline creno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #880 Gepost op: 6-03-2005, 16:36:17 »
in het dagboek van de mol staat iets van "hij(oeps)..."

is dit een duidelijk hint van dat een vrouw de mol is ? of is het een mollestreek van MM om ons zo tegen het einde nog op een dwaalspoor te brengen ??

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #881 Gepost op: 6-03-2005, 16:37:58 »
die Hij, dat is Roeland. De eerste mol. ::trots::

Offline aless039

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • vergeet mij niet voor MFD uitnodiging!!!
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #882 Gepost op: 6-03-2005, 18:59:13 »
waar komt die foto van MM vandaan. Heb er meedere gezien maar deze niet, top gevonden zeg. Hij is de mol kan niet anders! We moeten de hints niet moeilijker maken dan ze zijn ;)(Hij is hier wel jong zeg)
Groetjes Aless(andra)

Offline aless039

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • vergeet mij niet voor MFD uitnodiging!!!
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #883 Gepost op: 6-03-2005, 19:06:08 »
Vind de foto dus net, idd kan 'm zijn.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #884 Gepost op: 6-03-2005, 19:16:59 »
in het dagboek van de mol staat iets van "hij(oeps)..."

is dit een duidelijk hint van dat een vrouw de mol is ? of is het een mollestreek van MM om ons zo tegen het einde nog op een dwaalspoor te brengen ??

Ik denk dat het slaat op het liefje van Yvon, Pieter.
Yvon zou hem nooit willen missen en mist hem nu wel. Ze was ook erg moe. Eigenlijk had ze bijna net zo graag in Isabelle's schoenen gestaan (naar huis dus) en daar had hij (Pieter dus) wel raad mee geweten. Maar ja ze blijft nog even  :)
Het kan vanuit elk standpunt geschreven zijn. Vanuit Yvon zelf, die hiermee toegeeft hem wel heel erg te missen, vanuit Lottie omdat zij haar dit ontlokte, en natuurlijk ook wel vanuit MM omdat de mol gewoon alles weet wat er omgaat  ;D

Nou ja misschien heb ik het wel helemaal mis, maar het kwam meteen bij me op en het is op die manier eigenlijk best logisch, want als het op MM zou slaan begrijp ik die hele zin eigenlijk niet.
Bovendien, en dit is veel belangrijker eigenlijk, zou het kunnen aangeven dat in die rare vraag van Lottie een kei van een hint verborgen zit, en dat het daarom nog eens terugkomt in het dagboek.
(10 CC, I'm not in love - de mol heeft geen liefje?)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #885 Gepost op: 6-03-2005, 19:17:35 »
die Hij, dat is Roeland. De eerste mol. ::trots::


 ??? je bent wel erg overtuigd he
roeland is niet de mol.roeland was ook niet de mol.
btw goed gevonden opa :) wat een broekie is et daar nog zeg !
dennis for mole !

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #886 Gepost op: 6-03-2005, 22:27:03 »
nu heb ik eindelijk het filmpje met de cadeaus van yvonne (voor haar verjaardag) kunnen kijken zit ik weer met een ander dilemma...
namelijk: ik had de notebook heel erg hard staan omdat de tv ook aanstond en het leek wel of er een stem doorheen zat en dan zo'n bewerkte stem of achteruit gespoeld ofz..

misschien is dit meer mensen opgevallen of willen jullie er naar luisteren of jullie het ook horen
en misschien voor de hele technische mens kan hij/zij het ook filteren en/of bewerken als er ook werkelijk iets blijkt te zijn

Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Moggerz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #887 Gepost op: 6-03-2005, 22:43:51 »
heb net ff teruggekeken, maar hoor echt nix raars hoor.

weet je waar je het hoort? tijd ofzo?
wow bob wow

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #888 Gepost op: 6-03-2005, 23:08:54 »
sorry de tijd weet ik niet,maar het is bij de cadeaus van yvonne als angela die uit gaat reiken.....
ik had hem wel heel erg hard staan, misschien is daardoor het geluid wat vervormd ofzo ???

Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Moggerz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #889 Gepost op: 6-03-2005, 23:23:16 »
zou heel goed kunnen, die compressie op de filmpjes is dan de boosdoener...

vooral de windowsmedia stream vind ik echt niet te harden.. zooo blikkerig
wow bob wow

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #890 Gepost op: 6-03-2005, 23:32:00 »
Mijn versie van de wie van de drie foto, vond het IMO namelijk door de anderen iets minder uitgelegd:

Wie is de mol (programmanaam)
hierop kun je de formule wie=de mol op los laten

daarnaast:
Wie | van de | drie ? (staat op de foto op widm.nl)
MM     Yvon    lottie
formule:
wie=Marc-Marie

X=X dus ook:
wie=wie


geeft

Marc-Marie=de mol

Offline tartarus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #891 Gepost op: 7-03-2005, 10:46:54 »
en eindelijk is er een verklaring voor de steeds terugkerende pijl boven in het kader...

wie is de mol? degene waar de pijl naar wijst
en dat is degene die de vlieger met "wie" vast hield.

Marc-Marie, goed gespeeld!
Maar helaas is George je voorgegaan, anders had ik je al niet op voorhand verdacht...
"hier klopt wat niet", zei de hartchirurg

Offline magicalme2

  • Forumlid
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #892 Gepost op: 7-03-2005, 11:45:53 »
De manier waarop Angela WIE is de mol zegt is met een duidelijke klemtoon op wie,en zodoende kwam ik idd op de zelfde redenatie als hierboven MM.
Ik kwam er alleen op een andere manier aan door het vraagje:HOE lang is een chinees ,en toen ping dacht ik hey dat is idd zelfde als WIE is de mol.
Tof trouwens dat het tijdens wie van de 3 ook op MM sloeg dat was ik kwijt.

Dagboek OEPSSSSSSSS over hij?ik denk het niet een flinke dwaalspoor ja,want tijdens wie van de 3 doet MM het zelfde ,IK ben  en dan OOOEEPS :)

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #893 Gepost op: 7-03-2005, 12:20:43 »
Ik heb ook maar eens mijn (nog zeer beperke) photo-editing kunsten op het Hintsplaatje losgelaten, en dit is mijn resultaat. Het ziet er weer heel anders uit dan alles wat ik in dit topic voorbij heb zien komen. Wat ik precies allemaal gedaan heb, weet ik niet meer. Ik gebruik ArcSoft Photostudio en heb Channels gescheiden, het plaatje gespiegeld en nog zo wat. Ik zie nu rechts boven een gezicht en rechtsonder letters. Was dat iemand al opgevallen en wie kan daar chocola van maken?

Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #894 Gepost op: 7-03-2005, 12:54:49 »
Ceetje, help me ff... want ik zie niets hahahaha
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #895 Gepost op: 7-03-2005, 13:33:23 »
Ik heb ook maar eens mijn (nog zeer beperke) photo-editing kunsten op het Hintsplaatje losgelaten, en dit is mijn resultaat. Het ziet er weer heel anders uit dan alles wat ik in dit topic voorbij heb zien komen. Wat ik precies allemaal gedaan heb, weet ik niet meer. Ik gebruik ArcSoft Photostudio en heb Channels gescheiden, het plaatje gespiegeld en nog zo wat. Ik zie nu rechts boven een gezicht en rechtsonder letters. Was dat iemand al opgevallen en wie kan daar chocola van maken?

Tja maar waarom zouden ze dat doen? ;) Die ogen lijken me op zich heel duidelijk, dat lijkt me ook de hint die erin zit - vraag is alleen hint naar Mol of winnaar :) (gek ik zag hem toch altijd eerder als de verliezer :P)

Overigens, wie van de drie, Albert Mol , was die ook niet homosexueel? Miss een beetje een vreemde hint :-[ Maar goed, wie=de Mol en wie gelijkstellen aan MM. Goed gevonden!

Vreemd ik blijf het moeilijk vinden in MM te geloven als mol maar er lijken wel veel dingen zijn kant uit te wijzen (een hoop dingen ook fabricage en hersenspinsel miss ;)) maar toch ook een aantal frappante dingen zoals dit. En toch.. vind ik het moeilijk echt overtuigd te raken van hem ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #896 Gepost op: 7-03-2005, 14:38:51 »
Tja maar waarom zouden ze dat doen? ;)

Gewoon omdat het leuk is?  ;) :P En omdat ik zo ook eens kan oefenen met mijn photoediting programma. ;)

Ceetje, help me ff... want ik zie niets hahahaha

Het vierkantje staat om het gezicht, het rondje om de meest duidelijke letters.

Offline Guido123

  • Forumlid
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #897 Gepost op: 7-03-2005, 15:20:52 »
m-m is een slimme mol, verdacht doen waardoor je minder verdacht wordt. maar toch is hij de mol >:D

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #898 Gepost op: 7-03-2005, 23:36:37 »
Die nummer 9's blijven mij boeien. Ik heb nog eens teruggekeken en vond dit:


Dat van de grotere 4 en 5 is ook wel apart, maar mss is dat gewoonte bij zulke lineup-muren oid ???

Dit was bij de lineup. En wie stond er op nummmer 9? Juist.... MM
Ik ber er bijna van overtuigd dat de 9 op MM wijst.

Mol of winnaar???

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #899 Gepost op: 7-03-2005, 23:40:50 »
Tevens vond ik dit (op blz 27 dacht ik):



Dit zou misschien een hand kunnen zijn die geld pakt. De duim zit dan rechts tegen de kangaroos aan, de vingers steken aan de linkerkant omhoog. Je kijkt tegen de zijkant van de duim en de wijsvinger aan. Links liggen de symbolen voor het muntgeld, rechts de bankbiljetten.

De hand van de mol in de kas?
Zien we hier idd een hand in de banner van het geld? Is dit dan de hand van de mol die de pot in handen heeft? Hmmm,  ::vergroot:: niet lang daarna had MM de pot in zijn zak (nu nog steeds)

Toeval.....?