Auteur Topic: Karel van de Graaf nieuwe presentator  (gelezen 95601 keer)

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #300 Gepost op: 10-03-2006, 22:30:34 »
Ik vind het jammer dat Angela weg is, maar aan de ander kant heb ik haar ook niet echt gemist. Karel is een waardige opvolger.

Zijn manier van presenteren lijkt wat meer op de manier van Michiel de Vlieger, de Belgische presentator. Hij is wat afstandelijker, wat formeler en dat is niet verkeerd voor een WIDM-presentator. Zij pak en hoed ragen alleen maar bij aan die afstand.

Aan de andere kant lijkt hij af en toe nog wat moeite te hebben om een lachje te onderdrukken. Ik ben benieuwd hoe hij zich de komende weken zal ontwikkelen.

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #301 Gepost op: 10-03-2006, 22:32:29 »
karel deed het leuk!!! tuurlijk mis ik de "warme" gesprekken van angela met de kandidaten, maar karel creert gewoon zijn eigen sfeertje.. Lekker afstandig en koelbloedig, bijna kil!  ::ok:: ::ok::




Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #302 Gepost op: 10-03-2006, 23:24:24 »
Karel deed het goed!

Offline Nol

  • Forumlid
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #303 Gepost op: 10-03-2006, 23:28:45 »
Een heerlijke wie is de mol sfeer zo met kareltje erbij.
Ik denk dat we er alleen maar beter op zijn geworden. Hij straalt gewoon de sfeer uit die bij zo'n programma hoort: mysterieus, afstandelijk en met kennis van zaken.

En dit is helemaal geen verwijt aan Angela, ik heb aldie jaren van haar en het programma genoten, maar ik moet ook zeggen dat ik haar niet echt heb gemist (kon ook niet want ze was er nog).

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #304 Gepost op: 10-03-2006, 23:34:33 »
Karel doet het  ::ok:: ::ok::

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #305 Gepost op: 10-03-2006, 23:42:06 »
Alleen typt ie wel wat langzaam  ;D

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #306 Gepost op: 10-03-2006, 23:44:29 »
Om de spanning op te voeren joh.
The British are not impressed.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #307 Gepost op: 10-03-2006, 23:44:44 »
Alleen typt ie wel wat langzaam  ;D
deed Angela ook  ;)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #308 Gepost op: 11-03-2006, 01:40:56 »
Alleen typt ie wel wat langzaam  ;D

Met 10 vingers is ie zo snel klaar!! ;) Ik vind Karel het top doen, hopelijk wordt ie alleen maar beter en beter!! 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #309 Gepost op: 11-03-2006, 06:58:54 »
Ik ben ook wel blij met Karel hoor, hij doet het hardstikke goed ::ok::

Moet wel bekennen dat ik toch de voice over van Angela mis....daar luisterde ik graag naar.

Denk dat Karel een beetje "valser" uit de hoek kan komen, heb het idee dat hij wel van een beetje leedvermaak houdt ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Coen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #310 Gepost op: 11-03-2006, 08:04:17 »
Ik vond 'm ook wel leuk, op een klootzakkerige manier dan. Vooral dat gesprekje met Geert op het einde. :D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #311 Gepost op: 11-03-2006, 09:21:54 »
Ik mag Karel zijn manier van presenteren wel  ;D

Hij is niet zoals Angela die naar mijn mening meer op had met de kandidaten. Karel presenteert het lekker spannend en een tikkeltje hard, maar ja, achteraf moet in elke aflevering 1 iemand het veld ruimen, dat is net zo hard.

En dat Geert niet al zijn jokers inzette vond ik een logische gedachte. Ik had ook niet direct al mijn jokers verspilt, want stel dat je door zou gaan, konden die jokers jou nog eens goed van pas komen later in het spel!

Maargoed, Karel je doet het wat mij betreft  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #312 Gepost op: 11-03-2006, 09:31:32 »
Er waren vandaag drie mensen met een vrijstelling: Liz en Roderick met hun vrijstelling aan het begin van de aflevering, en Toine met zijn vrijstelling door het memory-spel.

Als een van hen de mol is, dan weten deze drie kandidaten dat zij door gaan. Als de mol iemand anders is, dan zijn er in totaal vier kandidaten (Liz, Roderick, Toine en de Mol) die weten dat zij doorgaan.

Dus minimaal drie kandidaten (namelijk 3 of 4) weten voor de test dat zij door gaan.

De Mol wordt door de makers (en dus ook Karel) ook beschouwd als kandidaat (de officiële website heeft het over tien kandidaten), hoewel die dat natuurlijk niet echt is.


w8 ff  je zegt dat die mensen hun vrijstelling al hebben maar officieel nog neit h...       ze komen er gewoon pas weer in in aflevering 3.

maar zij   en de mol zijn verzekerd om niet naar huis te gaan     want richard (die had de vrijstelling tog?)   die wist het ps op het einde    en hij zegt     Hoe kan het bestaan dat <b>vanavond nog voor</b> de test, <b>voor de executie</b>, minimaal drie kandidaten zeker weten dat ze niet naar huis worden gestuurd?


ik denk niet dat ie daarmee richard bedoeld...

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #313 Gepost op: 11-03-2006, 09:32:37 »
Hij deed het echt goed!! Zoals jullie al zeggen doet hij het op z'n eigen manier. Dus niet teveel met de kandidaten bemoeien. Dat is goed!

Offline dutchtea

  • Forumlid
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #314 Gepost op: 11-03-2006, 10:54:12 »
Karel deed het leuk. Angela had toch altijd iets moederlijks. Ik denk dat het voor het spel leuker is dat de presentator lichtelijk streng overkomt. Ik snap nog steeds niet goed waarom Angela weg moest, maar ik moet zeggen Karel is een waardige vervanger.  ::ok::
thea

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #315 Gepost op: 11-03-2006, 11:04:10 »
Ik vond Kareltje super hoor.
Mijn complimenten  ::ok::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Anne29

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #316 Gepost op: 11-03-2006, 13:25:16 »
gisten mocht karel een plaatje aanvragen bij 3fm iets van biting the bridge (heb het zelf niet gehoord mijn vriend wel maar wist niet meer precies welk nummer)weet iemand hier meer van? Ik dacht als dit echt de tekst van dit nummer is mary lou is de enige die kruipend over de bridge ging (bijna met dr tanden in de brug)w.s ver gezocht maar ja.

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #317 Gepost op: 11-03-2006, 17:09:07 »
Karel van de Graaf deed het zeker leuk, alleen heb ík Angela wel gemist. Zeker op de momenten waarvan je normaal zeker weet dat er een voice-over komt, of dat zij in beeld komt...
En inderdaad, ik kreeg ook het gevoel dat Karel soms lachjes zat te ondedrukken. Zo had ik het idee dat hij vreselijk moest lachen bij de executie en dat niet wou laten blijken door die hand voor zijn mond te doen. Dat had de spanning ook afgenomen, maar dit vond ik ook wat knullig overkomen.
Voor de rest ben ik wel heeeel blij dat hij de vervanger van Angela geworden is en niet Tooske of een andere bimbo (sorry maar heb er geen ander woord voor), een waardige vervanger absoluut!

Offline puk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aangenaam! puk purk
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #318 Gepost op: 11-03-2006, 17:19:54 »
Ik heb stiekem Angela wel een beetje gemist. Het vertrouwde gezicht en geluid was er niet meer. Maar ik moet zeggen dat ik Karel ook heel goed vind. Misschien zelfs nog wel beter. Zijn uitstraling vind ik oke. Nu alleen nog een typediploma halen. Wat ging het namen intypen moeizaam zeg. Begrijpelijk dat hij niet met Frédérique begon. Dat was te moeilijk typen! ::rofl::
het leven is als een neus: je moet eruit halen wat erin zit

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #319 Gepost op: 11-03-2006, 17:49:21 »
 ::bravo:: karel heeft het goed gedaan!!
Het is natuurlijk ook geen makkelijke taak die hij over heeft genomen. Als hij het zo  blijft doen dan komt alles goed!!!
Niets is wat het lijkt!!!!