Auteur Topic: Vragen voor het vragenvuur op de MFD  (gelezen 19663 keer)

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor het vragenvuur op de MFD
« Reactie #20 Gepost op: 2-03-2008, 20:04:08 »
je mag zoveel vragenvuurformuliertjes invullen als je wil (of ze allemaal gesteld kunnen worden is de voglende vraag  ;) )
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragen voor het vragenvuur op de MFD
« Reactie #21 Gepost op: 2-03-2008, 21:10:40 »
Aan Patrick en Regina: of ze nog vrienden zijn  ::rofl::
::hug:: of  >:D  ::nieuwsgierig::

En aangezien ik helaaaaaaas niet kan, aan jullie de vraag of je de (leukste) antwoorden op het forum wil zetten!  :-* Thanxxxx
Ik vrees met grote vreze, dat jij op ishtarawijze hebt besloten dat Regina de mol is?

En dat tweede, dat meen je niet dat je er 9 maart niet bij bent.



OT: Hebben jullie meer medewerking gekregen in Mexico, dan een jaar eerder in Thailand (in Mexico hebben ze immers geen koning Bamibal Bhumibol, die door zijn jubileum roet in het eten dreigde te gooien.)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Vragen voor het vragenvuur op de MFD
« Reactie #22 Gepost op: 2-03-2008, 22:51:14 »
Aan alle kandidaten:
Wie heeft er regelmatig op het forum gekeken?
en wat die gene dan het leukste vond om te volgen.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Vragen voor het vragenvuur op de MFD
« Reactie #23 Gepost op: 2-03-2008, 22:58:54 »
(in Mexico hebben ze immers geen koning Bamibal Bhumibol, die door zijn jubileum roet in het eten dreigde te gooien.)
Wel een begrafenis waardoor een plein vrij moest blijven van een gigantisch papieren telefoonnummer...
The British are not impressed.

Offline PM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor het vragenvuur op de MFD
« Reactie #24 Gepost op: 3-03-2008, 18:32:49 »
Aan Coen: Waarom hij nou eigenlijk beter was dan Sander Lantinga..

En natuurlijk aan Richard (als ie dr is): Wanneer die nou eindelijk eens een keer gaat paaldansen!
The see has many drops of water / But the salt won't let you taste the sweat

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor het vragenvuur op de MFD
« Reactie #25 Gepost op: 3-03-2008, 19:00:51 »
Ik vrees met grote vreze, dat jij op ishtarawijze hebt besloten dat Regina de mol is?

En dat tweede, dat meen je niet dat je er 9 maart niet bij bent.

Regina de mol  ::rofl:: Welnee, ik ga vanaf DIDM op ishtarawijze voor Dennis, da's duidelijk.
Dus ze zullen nog wel vrienden zijn, alhoewel, wat heeft al dit wantrouwen gedaan, en hebben ze nog wel tijd voor elkaar gevonden???
Tja, en dat ik er op 9 maart niet bij kan zijn is zo al pijnlijk genoeg. We hebben het er niet meer over. Jullie veel plezier!
Nou nog even een vraag bedenken om ontopic te blijven:
Aan de productie: Wat wist de hogepriester ( ::tandpastasmiley:: )allemaal over de mol? Hebben ze die in het Mayaas voorgelicht over joodse moeders, kleur ogen etc??? En hoe wist hij of de kalender goed lag?
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Vragen voor het vragenvuur op de MFD
« Reactie #26 Gepost op: 3-03-2008, 19:39:19 »
er zat vast tijd tussen dat ze naar boven mochten en de kalender, of er was iemand van productie bij de kandidaten die doorbriefde aan iemand van de productie op de berg wat het antwoord moest zijn

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragen voor het vragenvuur op de MFD
« Reactie #27 Gepost op: 3-03-2008, 19:46:19 »
Regina de mol  ::rofl:: Welnee, ik ga vanaf DIDM op ishtarawijze voor Dennis, da's duidelijk.
Dus ze zullen nog wel vrienden zijn, alhoewel, wat heeft al dit wantrouwen gedaan, en hebben ze nog wel tijd voor elkaar gevonden???
Tja, en dat ik er op 9 maart niet bij kan zijn is zo al pijnlijk genoeg. We hebben het er niet meer over. Jullie veel plezier!
Nou nog even een vraag bedenken om ontopic te blijven:
Aan de productie: Wat wist de hogepriester ( ::tandpastasmiley:: )allemaal over de mol? Hebben ze die in het Mayaas voorgelicht over joodse moeders, kleur ogen etc??? En hoe wist hij of de kalender goed lag?
Ik denk dat die hogepriester ook graag naar het programma kijkt ::rofl:: ::rofl::


Maar Ish: je kan hier en daar toch wel via youtube iets ervan meekrijgen, misschien een pleister op de wonde?

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: Vragen voor het vragenvuur op de MFD
« Reactie #28 Gepost op: 3-03-2008, 21:36:23 »
Mja, er zitten elk jaar wel vragen bij waarvan de kandidaten en widm-medewerkers flink moeten fronsen omdat het een forum-verzinsel is dat zijn eigen leven is gaan leiden.

Een voorbeeld voor deze reeks zou dan zijn "Hoe zat dat nou met die glaasjes tequila en water op het dienblad. Want we zagen er maar 9!  :o "
Waarop iedereen zijn schouders ophaalt en vragend naar Anton kijkt die dan uiteindelijk zegt dat er gewoon 10 op stonden.
Resultaat:
Geen interessante vraag en het beeld dat WIDM-forummers rare geobsedeerde internetter zijn, wordt met 100% versterkt.  ;D


daar kan je je nog best in vergissen...

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Vragen voor het vragenvuur op de MFD
« Reactie #29 Gepost op: 6-03-2008, 21:27:26 »
Vraag aan georgina: Heb je je slippers mee? Anders wil de AVRO vast wel een wie-is-de-mol teenslippersetje verschaffen :D

Vraag aan Joris: Heb je Edo's pet mee? En was dat de reden dat je bij je executie Edo's pet vroeg?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor het vragenvuur op de MFD
« Reactie #30 Gepost op: 6-03-2008, 21:33:57 »
Mijn vraag is beantwoord over.. Regina en haar jokers :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Vragen voor het vragenvuur op de MFD
« Reactie #31 Gepost op: 6-03-2008, 21:46:19 »
Ik wil ook nog wel weten of Dennis expres is gevraagd om de verkeerde mol door te geven :)

Offline 91ld

  • Forumlid
Re: Vragen voor het vragenvuur op de MFD
« Reactie #32 Gepost op: 6-03-2008, 21:52:07 »
Aan Edo: Wat was de reden dat je om de telefoonnummers van de andere kandidaten vroeg tijdens de taxiopdracht? (dit antwoord hebben ze eruit geknipt)
 
Aan PJ: In de wereld draait door vertelde je dat je na afl 3 wist wie de mol was, en dat hier later van gebruik is gemaakt. Hoe is hier gebruik van gemaakt? (door in de laatste aflevering de mol in de grond te stoppen?)

Waarom waren er twee logo's op de achterkant van de laptop?
Wat is aan het eind van afl 9 in het mayaas gezegd?

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Vragen voor het vragenvuur op de MFD
« Reactie #33 Gepost op: 6-03-2008, 21:53:05 »
- Waarom liep de klok bij de foto-opdracht achteruit? (Wat mij betreft het grootste dwaalspoor van deze serie)
- Heeft Dennis bij die opdracht nou nog iets van dat bandje gewist?
- Er waren behoorlijk veel verdubbelingen": twee mol-logo's op een laptop; een opdracht die in zijn geheel twee keer is gedaan, met zelfs een stel mensen in het zwart die twee keer door het beeld liepen. Betekende dit nog iets?
- Kreeg Dennis toen hij onder de grond lag van de producenten te horen dat er een goudstaafje aan zat te komen?
- Was de 'waning moon' op de site een bedoelde hint, of was dat toeval?
- Werd dat bandje met "Let op" inderdaad in maar een wagen afgespeeld? En waarom was het daarna stil?
« Laatst bewerkt op: 7-03-2008, 19:07:22 door opaweethetbeter »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragen voor het vragenvuur op de MFD
« Reactie #34 Gepost op: 6-03-2008, 21:57:50 »
wel een leuke voor aan Joris:

Heb je bij de vrijstelling echt de test volledig op jezelf ingevuld? of op een bepaalde kandidaat en kreeg je desondanks rood?
Het is maar goed, dat ik twee keer gekeken heb of mijn vraag er al tussen zat... Dit wil ik dus ook wel graag weten van Joris.

Verder ben ik benieuwd waarom nou zoveel kandidaten Dunya verdachten.

En wat mij betreft moeten we de programmamakers ook (elk jaar) blijven lastig vallen met de vraag of er ooit nog weer eens een serie komt zonder bekende nederlanders (met volwassenen).

Offline 91ld

  • Forumlid
Re: Vragen voor het vragenvuur op de MFD
« Reactie #35 Gepost op: 6-03-2008, 22:09:44 »
Aan Dennis: hoe wist je dat je in de fiets-groep terecht zou komen?(2e opdracht van aflevering 1)

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Vragen voor het vragenvuur op de MFD
« Reactie #36 Gepost op: 6-03-2008, 22:15:37 »
Aan iedereen: hoe vonden jullie het om Die is de Mol op te nemen, en hoe vonden vooral de presentator en Dennis dat?

Edo en Dennis: Dennis, dacht je en wilde je winnen, en Edo, was je van plan te verliezen en won je per ongeluk?

Dennis: koos je er in de maisveldopdracht voor om in de voorbereid groep te zitten?

Dennis: wanneer heb je het hardst in je vuistje gelachen? (naast Patrick's seingedoe)

Dennis: Heb je geoefend voor de kist-opdracht?

-betekende de code in de foto opdracht nog iets?  (EDIT: beantwoord op de site :) Op de kluis tijdens de opdracht met de duizenden foto's (aflevering 4) stond de code 1106. Dit wees naar de toekomst. Op deze dag (11 juni) vond de finale plaats. Die dag stond volgens de Mayakalender tevens in het teken van de Red Chrystal Moon. (Bovendien: 1+1+0+6 = 8). )
-was vonden jullie de leukste opdracht
-zijn er acties die aflevering 10 niet hebben gehaald, zo ja, welke?
-wie van jullie heeft het forum wel eens gezocht, en ik welke mate dan?

Crew: was aflevering 8 expres: 1. op Dennis verjaardag uitgezonden en 2. een bord laten zien met felizidad (of iets in die richting) ?
« Laatst bewerkt op: 7-03-2008, 02:38:59 door annebeth »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Vragen voor het vragenvuur op de MFD
« Reactie #37 Gepost op: 7-03-2008, 09:34:22 »
@ Dennis: Vond je het stiekem niet jammer dat Joris en Patrick opdrachten vaak al de mist in hielpen zonder dat jij daar iets aan hoefde te doen?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Vragen voor het vragenvuur op de MFD
« Reactie #38 Gepost op: 7-03-2008, 15:35:36 »
@ de redactie: Zouden jullie volgend jaar de hints nog iets moeilijker en subtieler kunnen maken, zodat de mol niet zo vroeg ontmaskerd wordt?  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Vragen voor het vragenvuur op de MFD
« Reactie #39 Gepost op: 7-03-2008, 19:15:10 »
Aan de productie: Wat wist de hogepriester ( ::tandpastasmiley:: )allemaal over de mol? Hebben ze die in het Mayaas voorgelicht over joodse moeders, ...
::rofl::