Ik ben wel erg benieuwd wie nou die Mol is..
Nicole doet het meest fout, maar wel zo overduidelijk dat het niet leuk zou zijn als zij het is.
Ik denk ook niet dat Mark het is. Hij pakte de zak met 10.000 dollar (waterval), legde al het fruit in de goede volgorde (rodelbaan), weer een hoop geld, ik meen 12.000 dollar, deed niet mee aan de kledingopdracht (erg opvallend) en gaf een goed antwoord in het spelletje 'wie zei wat?', weer 2.000 dollar.
Voor Clay geldt voor deze opdrachten bijna hetzelfde als voor Mark, met het verschil dat hij 0 dollar verdiende in de fruitopdracht omdat hij gediskwalificeerd werd. Net als Craig, die individueel niets heeft bijgedragen. Hij zou best wel eens de Mol kunnen zijn, als was het vinden van de stomerij een voorbeeld van een onmolse actie van hem.
Paul verdenk ik niet. Hij deed het met Ali te goed in de fruitopdracht (10.000 dollar).
Alex zou het wel goed kunnen zijn. Hij mistte de zak, zat in de rodelbaan met Nicole die het al volledig verprutste,
lijkt soms van grote waarde doordat hij Spaans kan, bijvoorbeeld in de varkensopdracht waarin hij uiteindelijk een hoop varkens stukgooide en beantwoordde zijn vraag fout in 'wie zei wat?'.
Craig of Alex dus. Ik kies nu voor Alex.