Geinig. Mij viel het niet op.
Nee, dat is een extra filmpje op de officiële site. Leuk om te zien die filmpjes.
Dank je
Die filmpjes zijn echt leuk.
the playground is cool, echt geweldig!!!
the ice shop is ook cool
. (waarom bleef alex nou buiten staan?)
en dat spying is ook zooo grappig
als ze met ze alle op elkaar liggen
en what is that (met dan dingetje die je uit zo'n contact aknt rekken en dan alle elektriciteit in de kamer eraf gaat
) Craig is hier echt de edo van amerika
getting drunk. alex zegt aarsvicken. vedt grappig!! ik was op vakantie en toen zeiden ze/we ook de hele tijd aarsvicken enzo
making fun of alex
geweldig, Craig: 'I tell you when I'm funny!! *cry*'
What was that called again: 'Gold... Gold Inka? Gold... (Mark) Help me help me!'
workout tips: Craig die er achter staat zijn spierballen te bekijken 9op het laatste)
deleted scene boby and mark: what was your name again? lekker droog
het valt nu pas echt op dat die mensen zich echt vervelen soms
Echt super leuk die filmpjes.
Ik kan de sprint reclame trouwens ook uit me hoofd....
Weet Jon eigenlijk wie de Mol is? Ik denk zelf van wel. Aan het ontbijt in aflevering 5 stelt hij Craig meteen een vraag waardoor hij hem de gelegenheid geeft om als eerste 'exemption' te zeggen. Dit doet Craig, waardoor hij de sleutelrol speelt in de eerstvolgende opdracht, die hij slim om zeep helpt.
Nee hij weet het niet.
Ik ging ff snuffelen op die site van abc.com en daar kwam ik dit tegen: 'Even our host, Jon Kelley, is completely in the dark'. Dit kwam uit een behind-the-scenes 'dagboek' van aflevering 1. Dus toen wist hij het nog niet. Ik denk dat hij het zelf pas op het laatst wist. Maar ik ga allen dagboeken ff lezen dus als ik nog iets tegen kom laat ik het zeker weten.