Auteur Topic: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)  (gelezen 85260 keer)

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #100 Gepost op: 24-06-2008, 15:49:56 »
Mooie en spannende aflevering dit! Ik moet zeggen dat de Amerikaanse producenten toch net iets gemener zijn dan de Nederlanders (al kan ik me ook nog wel iets herinneren met Angela, bagage en een fikkie  >:D). Clay blijft mijn hoofdverdachte. Wel vreemd dat hij tijdens het eten niets gesaboteerd heeft, maar Nicole en Paul die dit wel deden, zie ik toch echt niet als mol.......

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #101 Gepost op: 25-06-2008, 11:47:46 »
Mooie en spannende aflevering dit! Ik moet zeggen dat de Amerikaanse producenten toch net iets gemener zijn dan de Nederlanders (al kan ik me ook nog wel iets herinneren met Angela, bagage en een fikkie  >:D).

Maar dat was niet echt. Al ging dat ook wel te ver vind ik. Net als het verbranden van de molboekjes nu. Nergens voor nodig.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #102 Gepost op: 25-06-2008, 16:48:29 »
Maar je weet niet wat er is gebeurd toen de presentator de boekjes meenam om er vragen uit te halen. Wie weet is de inhoud van de boekjes gekopieerd en kan men die in één van de volgende missies terugwinnen of -kopen
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #103 Gepost op: 25-06-2008, 17:49:41 »
Maar je weet niet wat er is gebeurd toen de presentator de boekjes meenam om er vragen uit te halen. Wie weet is de inhoud van de boekjes gekopieerd en kan men die in één van de volgende missies terugwinnen of -kopen

Zou kunnen, daar had ik nog niet aan gedacht. Dat zou het wel aanvaardbaarder maken. Op deze manier vind ik het wel een erg makkelijke stunt om de kandidaten te stangen.

Offline RENNE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #104 Gepost op: 26-06-2008, 13:40:04 »
Voor mij is Mark de mol. 

'Hij doet mee voor het geld, zodat zijn vrouw niet meer hoeft te werken' - een sentimenteel verhaaltje dus... Hij komt over als een superfanatieke kandidaat. Althans zo wordt hij geportreteerd. Hij noteerde werkelijk alles in zijn molboekje - dat uiteindelijk de vlammen inging. Daardoor lijkt de hele groep te denken dat hij zonder zijn notities niet ver zal raken. Maar als Mark werkelijk zo fanatiek is in alles, waarom gaat er dan zoveel fout bij hem?

 - Robinsonproef: Als leraar geschiedenis weet je toch wel welke voorwerpen zeker NIET thuis horen in 1704!

 - Race naar de top: Liep met de kapotte fiets de helling op en zorgde dat er geen geld in de pot kwam en hij met de vrijstelling ging lopen.

 - When Pigs fly : Het team van Mark loopt verloren in het dorp. Ze verliezen door hem kostbare tijd. En toch is hij degene die zucht dat het zo lang duurt om uiteindelijk de varkens af te schieten.

 - Op zoek naar kleren: Bij het horen van de opdracht liet hij meteen zijn badjas vallen. Maar toen de opdracht van start ging en Clay niet wou meedoen, was het Mark die zich ook terugtrok. Een 'sportleraar' die beschaamd is om in zijn bloot bovenlijf door het dorp te lopen? No way...

 - Goud naar de berg: Hij was degene die zijn team erop wees dat de andere groep vertrokken was. Bij de weegschaal liet Mark zijn vier goudstaven achter om de weegschaal te dragen, hoewel Alex (die niets in zijn handen had) gemakkelijk zijn stenen kon overnemen.

Ik hoop dat ik juist zit!

PS: I love Nicole's B*tching!  ;D

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #105 Gepost op: 28-06-2008, 19:47:22 »
Mwa het is niet de eerste keer dat ze die boekjes in een molreeks verbranden. Het is uiteindelijk van de productie, dus die kunnen er mee doen wat ze willen. Het is iets anders als ze persoonlijke spullen verbranden, zoals in de 2e US reeks.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #106 Gepost op: 30-06-2008, 11:11:54 »
Victoria  ::jaja::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #107 Gepost op: 30-06-2008, 15:21:20 »
Victoria  ::jaja::
totaal mee eens ::rofl::

Mark vind ik wel verdacht :)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #108 Gepost op: 30-06-2008, 17:00:48 »
Het MOET Victoria wel zijn ja!  :D ::pinokkio::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #109 Gepost op: 30-06-2008, 17:06:20 »
Misschien komt ze wel terug. :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #110 Gepost op: 30-06-2008, 17:13:10 »
Ik gok voorlopig nog steeds Alex. Maar iedereen kan het nog zo'n beetje zijn. Jammer dat Victoria een rood scherm kreeg, vond haar een leuke kandidaat én totaal NIET verdacht. Met haar eliminatie schiet ik dus totaal niks op. ;D Morgen weer, ben benieuwd :D

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #111 Gepost op: 30-06-2008, 19:23:06 »
Misschien komt ze wel terug. :)
Dat verwacht ik niet: 12 persons; 10 weeks, oftwel:
Afl. 1: 12 personen
Afl. 2: 11
Afl. 3: 10
Afl. 4: 9
Afl. 5: 7
Afl. 6: 6
Afl. 7: 5
Afl. 8: 4
Afl. 9: 3
Afl.10: reünie
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #112 Gepost op: 1-07-2008, 09:57:43 »
Jammer dat Victoria een rood scherm kreeg, vond haar een leuke kandidaat én totaal NIET verdacht. Met haar eliminatie schiet ik dus totaal niks op.
En ze is de Mol ::jaja::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #113 Gepost op: 1-07-2008, 16:37:19 »
En nu kreeg Kristen weer een rood scherm.  ::rofl:: De enige kandidaat die in deze aflevering een beetje normaal deed. Craig verwoorde het wel mooi, omringt met een aantal psychoten. Maar het zou me nog steeds niet verbazen als hij de mol is. Ik weet het echt niet meer. Iedereen kan het zijn. Maar Mark zou ik een slechte mol vinden. Ik zou dan de vrijstelling genomen hebben. Iedereen zou het logisch vinden dat hij hem genomen zou hebben, wel verdacht, maar nu haalt hij 25000 dollar binnen. Niet echt een mollenstreek. Maar bij de opdracht daarna wel, maar daar was eigenlijk iedereen verdacht.

Craig is nu wel Alex voorbij gegaan als mijn nummer 1 verdachte, maar het is erg lastig hoor. Maar daar zijn het Amerikanen voor ;)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #114 Gepost op: 1-07-2008, 18:33:22 »
Heb de aflevering van gisteren nog niet gezien, maar weet wel wie afvalt. Al mijn eerste Mollen liggen eruit, maar goed dat er geen poll is van deze serie. :D

Blijf voorlopig nog bij Clay. Ik geloof niet dat ze een mol kiezen met een conditie als Craig, Paul & Nicole ruziën teveel, Mark's reactie na het verbranden van de boekjes leek nogal echt en Alex valt me eigenlijk nauwelijks op, dus blijft Clay over.  8)
Nog even niks.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #115 Gepost op: 1-07-2008, 21:39:17 »
Ik zit nog steeds erg te twijfelen tussen Mark en Nicole. Mark zorgde ervoor dat hij niet verdacht werd na het molboek incident. Ik betwijfel of hij zo goed kan acteren. Maar nicole vind ik ook verdacht, raar dat ze zo veel ruziet, maar dat is nu ook veel minder.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #116 Gepost op: 2-07-2008, 20:00:04 »
Ik heb gister eens op een Amerikaans forum gespeurt en toch weer een theorie gevonden die richting Alex neigt. Begin nou toch weer te twijfelen. Na ja, ik houd voorlopig maar 2 mollen aan. Is het al dinsdag?

En voor de mensen die zich vervelen, probeer de serie 'Wipeout' eens, ook van ABC, waarin 24 Amerikanen een parcours moeten afleggen. De winnaar wint 50.000 dollar. Echt werkelijk hylarisch. Kan natuurlijk niet tippen aan het Japanse origineel, maar alles is zó over de top, dat het toch superkomisch is ;D

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #117 Gepost op: 4-07-2008, 13:08:39 »
je kunt de afleveringen trouwens ook kijken of www.surfthechannel.com Geweldige site  ::tandpastasmiley::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #118 Gepost op: 7-07-2008, 20:21:07 »
Ik ben wel erg benieuwd wie nou die Mol is..

Nicole doet het meest fout, maar wel zo overduidelijk dat het niet leuk zou zijn als zij het is.

Ik denk ook niet dat Mark het is. Hij pakte de zak met 10.000 dollar (waterval), legde al het fruit in de goede volgorde (rodelbaan), weer een hoop geld, ik meen 12.000 dollar, deed niet mee aan de kledingopdracht (erg opvallend) en gaf een goed antwoord in het spelletje 'wie zei wat?', weer 2.000 dollar.

Voor Clay geldt voor deze opdrachten bijna hetzelfde als voor Mark, met het verschil dat hij 0 dollar verdiende in de fruitopdracht omdat hij gediskwalificeerd werd. Net als Craig, die individueel niets heeft bijgedragen. Hij zou best wel eens de Mol kunnen zijn, als was het vinden van de stomerij een voorbeeld van een onmolse actie van hem.

Paul verdenk ik niet. Hij deed het met Ali te goed in de fruitopdracht (10.000 dollar).

Alex zou het wel goed kunnen zijn. Hij mistte de zak, zat in de rodelbaan met Nicole die het al volledig verprutste, lijkt soms van grote waarde doordat hij Spaans kan, bijvoorbeeld in de varkensopdracht waarin hij uiteindelijk een hoop varkens stukgooide en beantwoordde zijn vraag fout in 'wie zei wat?'.

Craig of Alex dus. Ik kies nu voor Alex. ::vergroot::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #119 Gepost op: 8-07-2008, 10:25:34 »
nicole doet wel erg aan overacting idd.
maar goed, als je ziet ze reageerde bij die waterval... dat vond ze dus echt niet leuk he. en volgens mij was dat niet gespeeld.

en paul.. ach, de mol kan ook wel eens geld binnen halen toch?
even de verdenking van je afzetten en daarna vrolijk doorgaan.

nicole of clay...