Auteur Topic: Molmail  (gelezen 218823 keer)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Molmail
« Reactie #120 Gepost op: 21-01-2009, 10:53:39 »
De interviews met de kandi's gaan allemaal over de opdrachten.

Het laatste stukje is steeds in het grijs en gaat altijd over iets buiten de uitzending om en die nix met de opdrachten hebben te maken.

That's it niet meer, niet minder. Was me vorige week al opgevallen en wilde even afwachten of het weer zo zou zijn en voila ja dus.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #121 Gepost op: 21-01-2009, 11:00:34 »
De interviews met de kandi's gaan allemaal over de opdrachten.

Het laatste stukje is steeds in het grijs en gaat altijd over iets buiten de uitzending om en die nix met de opdrachten hebben te maken.

That's it niet meer, niet minder. Was me vorige week al opgevallen en wilde even afwachten of het weer zo zou zijn en voila ja dus.



Uiteraard. Was allang duidelijk.

Ik merk dat ik steeds meer selectief begin te lezen aan de hand van de gebruiker die het schrijft... 3/4e van dingen die mensen hier roepen ben ik het toch niet mee eens... ;)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Molmail
« Reactie #122 Gepost op: 21-01-2009, 11:02:41 »


Uiteraard. Was allang duidelijk.

Ik merk dat ik steeds meer selectief begin te lezen aan de hand van de gebruiker die het schrijft... 3/4e van dingen die mensen hier roepen ben ik het toch niet mee eens... ;)

 ::ok:: idd in de loop van de jaren heb ik wel geleerd niet OVERAL wat achter te moeten zoeken.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Juudz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #123 Gepost op: 21-01-2009, 14:59:46 »

Wat is Sebastiaan een Sneaky ..., echt te gek, beetje sarren met dat molboekje. Komt hier misschien de ruzie van waar in eerdere interviews/mediaberichten over is gesproken?
Als ik een gok moet doen van welke namen hij noemt zijn dat allereerst Froukje, daarna Vivienne. Wat denken jullie?


Welke ruzie in de media? Heb dat gemist denk ik, denk trouwens niet dat we heel veel uit de molmail kunnen halen. Gewoon leuk dat we weten wat er komen gaat en wat de kandidaten ervan vinden.
Follow the clues to find the one..

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: Molmail
« Reactie #124 Gepost op: 21-01-2009, 16:19:44 »
Ok, dit was dus geen spoiler, want ik heb Paula toch ontdekt in het "beelden aflevering 3" filmpje... :)

Maar ik heb wel nog een kleine spoiler in het interview filmpje ontdekt.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Waar zie je Paula dan? :o
DOM VEEL RADEN

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molmail
« Reactie #125 Gepost op: 21-01-2009, 17:26:19 »

Offline Amanda

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #126 Gepost op: 26-01-2009, 19:02:55 »
Ik heb mij er ook voor ingeschreven maar heb m nog geen enkele keer gehad..?  ::ohno::

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #127 Gepost op: 27-01-2009, 09:28:51 »
Ik heb mij er ook voor ingeschreven maar heb m nog geen enkele keer gehad..?  ::ohno::

Gebruik je het e-mailadres uit je profiel? Al in je Ongewenste mapje gekeken?
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #128 Gepost op: 27-01-2009, 17:39:36 »
Lekker vroeg binnen vandaag!

De achtste foto van de backstage foto's is echt een leuke! De opdracht lijkt me heerlijk chaotisch, met Dennis die Jon niet vertrouwt, niemand die luistert, Viviënne die haar eigen gang maar gaat... Geweldig, nu al.

Dennis was dit keer in het grijs trouwens, maar hij zei niet echt specifiek iets over aflevering vier.

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Molmail
« Reactie #129 Gepost op: 27-01-2009, 17:49:06 »
Voor het eerst in de geschiedenis speelt de groep een rol bij de executie?  ::vergroot:: ::vergroot:: ::vergroot:: ::vergroot:: ::vergroot::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molmail
« Reactie #130 Gepost op: 27-01-2009, 17:54:57 »
Lekker vroeg binnen vandaag!

De achtste foto van de backstage foto's is echt een leuke!

De negende vind ik pas leuk! En over de executie; ik weet natuurlijk niet wat er gaat gebeuren, maar in serie 4 had de groep ook al invloed op de executie, toen de meerderheid ineens kon beslissen of de executie werd voortgezet of niet. (Inzet: de hele pot.)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Molmail
« Reactie #131 Gepost op: 27-01-2009, 18:08:39 »
Bij mij werkt foto 9 van 9 niet. Ben ik de enige? Ik zie dat Heinz 'm mooi vind, maar wil niet geheel uitsluiten dat hij dat sarcastisch bedoelt?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline pinguin11

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #132 Gepost op: 27-01-2009, 18:10:05 »
Let op Rick, want Rick is heel raar bezig.::rofl:: Dennis geeft vast een waarschuwing aan de anderen. 
Volgens mij wordt de opdracht met de kistjes heeerlijk chaotisch. Wel jammer dat Hans er niet meer is, want die man is echt heel erg chaotisch.
En ik vond foto 2 wel lollig
« Laatst bewerkt op: 27-01-2009, 18:12:10 door pinguin11 »
Is er een apotheker in de buurt ?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molmail
« Reactie #133 Gepost op: 27-01-2009, 18:10:12 »
Bij mij werkt foto 9 van 9 niet. Ben ik de enige? Ik zie dat Heinz 'm mooi vind, maar wil niet geheel uitsluiten dat hij dat sarcastisch bedoelt?

Haha, nee ik meende het. ::rofl::

Dit is 'm:

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Molmail
« Reactie #134 Gepost op: 27-01-2009, 18:12:55 »
Haha, nee ik meende het. ::rofl::

Dit is 'm:

Tnx Heinz!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molmail
« Reactie #135 Gepost op: 27-01-2009, 18:27:19 »
Graag gedaan. Zo'n foto lijkt me nou prachtig om een afdruk van te hebben. (Veiling MFD.) Gesigneerd door Pieter Jan. Ik zie 'm al ingelijst aan de muur hangen. ;)

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #136 Gepost op: 27-01-2009, 18:49:36 »
Voor het eerst in de geschiedenis speelt de groep een rol bij de executie? 
over de executie; ik weet natuurlijk niet wat er gaat gebeuren, maar in serie 4 had de groep ook al invloed op de executie, toen de meerderheid ineens kon beslissen of de executie werd voortgezet of niet. (Inzet: de hele pot.)

Heeft het misschien te maken met het stukje wat we in de vooruitblik zien: waarin PJ zegt ik begin op 3000, dat er zoveel geld uit de pot gaat als iedereen door wil ofzo??
Verder heb ik net ergens gelezen dat misschien Hans weer terugkomt, zou ik eigenlijk wel grappig vinden en dan duurt de serie weer langer, maar ik denk eerlijkg gezegd niet dat dat gebeurt en ik snap ook niet waar je dat uit kunt halen...

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #137 Gepost op: 27-01-2009, 21:54:14 »
Bij mij werkt foto 9 van 9 niet. Ben ik de enige? Ik zie dat Heinz 'm mooi vind, maar wil niet geheel uitsluiten dat hij dat sarcastisch bedoelt?

Nee bij mij werkt ie ook niet. Dus thanks Heinz voor het plaatsen. Hij is idd. leuk  :D

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Molmail
« Reactie #138 Gepost op: 27-01-2009, 22:22:09 »
Haha, nee ik meende het. ::rofl::

Dit is 'm:
Wel grappig dat toen pas de intro werd opgenomen.
PJ: 10 kandidaten in Ierland. (Terwijl er eigenlijk nog maar 8 zijn ::))
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #139 Gepost op: 27-01-2009, 23:04:53 »
Geweldige uitvinding die molmail.!  :D
Hoop dat ze in de laatste molmail ook nog foto's doen van vorige seizoenen.! Zou echt leuk zijn!!

Wat ik raar vond in het filmpje van 49 sec. Die vooruitblik van Donderdag is dat Vivienne zei dat Rick zo raar deed..
Hint richting Rick? Bedoel er zijn zoveel filmpjes te gebruiken van 49 sec. En dan gebruiken ze precies dat filmpje met die biecht erin...  :-\\
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !