Auteur Topic: Molmail  (gelezen 218817 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molmail
« Reactie #160 Gepost op: 3-02-2009, 18:56:15 »
Waterpijp is echt ontzettend vies! Haha!

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molmail
« Reactie #161 Gepost op: 3-02-2009, 19:02:11 »
Ik zag net een uitgebreidere promo voor aflevering 5 op tv, dan die na afl. 4 te zien was. Sebastiaan rolde over de grond, om een schot te ontwijken waarschijnlijk.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molmail
« Reactie #162 Gepost op: 3-02-2009, 19:07:46 »
Man, wat heb ik een zin in donderdag. Deze aflevering wordt volgens mij heel vet! Maar als ik dit allemaal zo zie en hoor, dan ben ik wel een beetje bang dat het niet allemaal tot zijn recht gaat komen... zoveel moois kan je toch niet in één aflevering kwijt, zonder dat het te gehaast wordt.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Molmail
« Reactie #163 Gepost op: 3-02-2009, 19:36:27 »
En volgens mij blijven ze toch in Noord-Ierland
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Molmail
« Reactie #164 Gepost op: 3-02-2009, 19:41:10 »
Maar wat is de verrassing? Dat Sebastiaan eruit gaat of dat ze naar een ander land vertrekken?  :o
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #165 Gepost op: 3-02-2009, 19:43:55 »
En volgens mij blijven ze toch in Noord-Ierland

Jah, kan ook.
Maar het moet wel..

-PJ zegt alleen : "het is een verrassing"
-Ze laten alleen maar die ene opdracht zien. En ik weet 100% zeker dat ze nog een opdracht hebben.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molmail
« Reactie #166 Gepost op: 3-02-2009, 19:48:16 »
En volgens mij blijven ze toch in Noord-Ierland
Dat was ook mijn gedachte nadat ik het gezien had.... maar ik begin toch weer te twijfelen.

We zien nog altijd maar beelden van één opdracht. De twee andere opdracht die we horen zijn:
  • Iets met een waterpijp: das nou niet typisch Noord Iers, zo ver ik weet.
  • Iets met een arena: ook niet typisch Noord Iers.

Vooral iets met waterpijpen zou ik erg raar vinden in Noord Ierland. De wie is de mol opdrachten hebben toch wel vaak een verband met de locatie.

Daarnaast de volgende quotes:
Rick: "...en heel erg van avontuur hou, maar op een gegeven moment wel wil gaan weten van wat ik ga doen, zodat ik me er op kan voorbereiden."
Klink alsof er iets heel radicaals gebeurt tijdens de aflevering. Bijv. naar een ander land gaan.

PJ: "Aflevering 5... verassing."

(Ik type langzaam. >>Tommie<< was mij voor.)


Toevoeging: India?

Citaat van: wikipedia over de waterpijp
In India waar de pijp oorspronkelijk vandaan komt is het roken van de waterpijp onder jongeren erg populair. Het roken van zogenaamde "Herbal Molasses" wordt steeds populairder en is een alternatief voor 'schadelijke' waterpijptabak. Deze "Herbal Molasses" zijn een mix van onder andere suiker en fruitextracten en is nicotine- en teervrij. 'Herbal Molasses' vallen onder andere onder de merken : SOEX,Black Label,High Life etc.

"Herbal MOLasses"...
Kan iemand even controleren of er iemand met die wikipagina heeft zitten klooien (http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterpijp). Of moet ik mijzelf gewoon laten opnemen in de Malle Molloot.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2009, 20:33:36 door Rat »

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #167 Gepost op: 3-02-2009, 20:34:01 »
Wat een fantastische lokatie voor zo'n lasergame spel... :D




Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #168 Gepost op: 3-02-2009, 20:37:45 »
Wat een fantastische lokatie voor zo'n lasergame spel... :D


Idd!
VInd het een beetje lijken op het kasteel van Seizoen 2 ook met dat Lasergame..
Erg toevallig eigelijk..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molmail
« Reactie #169 Gepost op: 3-02-2009, 20:37:59 »

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #170 Gepost op: 3-02-2009, 20:45:33 »
Man, wat heb ik een zin in donderdag. Deze aflevering wordt volgens mij heel vet! Maar als ik dit allemaal zo zie en hoor, dan ben ik wel een beetje bang dat het niet allemaal tot zijn recht gaat komen... zoveel moois kan je toch niet in één aflevering kwijt, zonder dat het te gehaast wordt.

Ik ben het hier mee eens.....Ik ben ook bang dat het een gehaast aflevering wordt waarbij fantastische opdrachten helaas maar erg kort te zien zijn. Misschien is de Verassing wel dat de aflevering 2 uur duurt:P Dat zou geweldig zijn! !
Ben benieuwd!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Molmail
« Reactie #171 Gepost op: 3-02-2009, 21:05:34 »
Anniek vertelt dat ze in een cafe waterpijp gerookt hebben. Van Wikipedia:

Midden-Oosten

Als de groep echt naar Jordanie gaat dan ga ik flippen, dan moet er een standbeeld voor Heinz komen, en dan wil ik ook eindelijk eens weten hoe Heinz toendertijd aan die hint kwam...
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: Molmail
« Reactie #172 Gepost op: 3-02-2009, 21:09:35 »
Haha, ik zat zo in de preview dat toen hij zwart werd ik echt dacht 'huh? Hoe kan dat? Ojaa.. ::rofl::::tandpastasmiley::
DOM VEEL RADEN

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molmail
« Reactie #173 Gepost op: 3-02-2009, 21:17:24 »
Als de groep echt naar Jordanie gaat dan ga ik flippen, dan moet er een standbeeld voor Heinz komen, en dan wil ik ook eindelijk eens weten hoe Heinz toendertijd aan die hint kwam...

Nounou, een standbeeld nog wel. ;)
Ik droomde eergister overigens dat Heinz in alle kranten stond en dat hij op straat handtekeningen aan het uitdelen was.  ???

Leuke backstage foto's weer, alleen bij sommige denk je, what the is dat??! :P

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Molmail
« Reactie #174 Gepost op: 4-02-2009, 10:31:01 »
Leuke backstage foto's weer, alleen bij sommige denk je, what the is dat??! :P

Ik denk ook vaak 'wie the ... is dat?' bij die foto's, bijv. deze week bij die ene krullebol.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #175 Gepost op: 4-02-2009, 13:12:18 »
En niemand die wat opmerkt over Dennis met zijn: levensecht ganzenbord spelen?  ???

Dat is dus de tweede opdracht, naast de lasergame opdracht.

En ondertussen duiken ze dus een café in met tafeltjes waar ze een waterpijp op hebben gezet. :P

En zei PJ nou: verrassing of verrassend?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #176 Gepost op: 4-02-2009, 13:16:15 »
ik snap er niks van!! :P  heb zin in morgen!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Molmail
« Reactie #177 Gepost op: 4-02-2009, 13:29:33 »
Ik heb zin in overmorgen, moet morge naar een voorstelling :\'(
Maar het lijkt mij echt een geweldige aflevering te worden
opdrachten waarvan ik hou ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Molmail
« Reactie #178 Gepost op: 4-02-2009, 13:46:50 »
Waterpijp is echt ontzettend vies! Haha!

Ik hou niet van roken, ik hou niet van blowen, maar ik heb 1 keer waterpijp met appeltjestabak geprobeerd, en dat was wel echt lekker voor een keertje :) Vond ik :) Maar ik kan er ook inkomen dat het heel vies is.
Ik denk dat deze opdracht zich goed leent voor een cartoon, haha.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #179 Gepost op: 4-02-2009, 13:48:49 »
En niemand die wat opmerkt over Dennis met zijn: levensecht ganzenbord spelen?  ???

Dat is dus de tweede opdracht, naast de lasergame opdracht.

En ondertussen duiken ze dus een café in met tafeltjes waar ze een waterpijp op hebben gezet. :P

En zei PJ nou: verrassing of verrassend?

Mij lijkt dat die waterpijp ook iets met een opdracht te maken heeft. Anders heeft het geen zin om dit zo duidelijk naar voren te brengen. Ik ga vooralsnog dus uit van 3 opdrachten (laserschieten, ganzenbord en waterpijp????)
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)