Auteur Topic: Molmail  (gelezen 219111 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail
« Reactie #200 Gepost op: 4-02-2009, 22:47:24 »
noem nou eens een logische reden om van noord-ierland naar jordanie te verkassen.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Molmail
« Reactie #201 Gepost op: 4-02-2009, 22:50:32 »
noem nou eens een logische reden om van noord-ierland naar jordanie te verkassen.
Omdat het juist onlogisch is!  ::rofl::
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail
« Reactie #202 Gepost op: 4-02-2009, 22:51:34 »
Omdat het juist onlogisch is!  ::rofl::
en onbetaalbaar, dus het zal echt niet gebeuren.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #203 Gepost op: 4-02-2009, 22:53:05 »
noem nou eens een logische reden om van noord-ierland naar jordanie te verkassen.

Hoeft diegene toch niet te hebben? Als het iemand van de avro is.. En die weet het allemaal al. Dan kan diegene het toch gewoon zeggen? Ja veel mensen zullen buffie niet geloven, en daarom doen ze het misschien wel.  :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Molmail
« Reactie #204 Gepost op: 4-02-2009, 23:04:26 »
Ik snap heel de hetze over Jordanië eigenlijk niet. Ik vind Noord-Ierland een toplocatie en van mij mogen ze dus zeker blijven. Ik heb zelfs veel liever dat ze op één locatie het spel spelen. Bij de Vlaamse serie ging men toch ook naar normale locaties als Frankrijk, Spanje en Italië. Dat was juist de charme het programma. Naar mijn weten was het elke keer even goed.

Ze zijn gestart in Noord-Ierland en het past veel beter bij deze serie om daar uiteindelijk ook te blijven. Waarom heeft iedereen toch een hekel aan de locatie dit jaar? Vind het juist één van de beste locaties ooit!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molmail
« Reactie #205 Gepost op: 4-02-2009, 23:11:06 »
Helemaal mee eens. Ik vind het een leuke locatie. Het is er m.i. ook best divers. Stedelijk, platteland, kust, water.
The British are not impressed.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail
« Reactie #206 Gepost op: 4-02-2009, 23:12:01 »
Nou, ik heb helemaal geen hekel aan de lokatie hoor. De deelnemers zijn er inmiddels ook heel positief over.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molmail
« Reactie #207 Gepost op: 4-02-2009, 23:19:20 »
Ze zijn gestart in Noord-Ierland en het past veel beter bij deze serie om daar uiteindelijk ook te blijven. Waarom heeft iedereen toch een hekel aan de locatie dit jaar? Vind het juist één van de beste locaties ooit!
Ik vindt Noord Ierland ook een top locatie. Ik heb echt genoten van de beelden uit de afleveringen. (Ook omdat het voor mij herinneringen oproept.) Maar de mooiste (bekende) plekken hebben we nu wel bijna allemaal gehad.

Daarnaast heb ik al sinds het begin van de serie het vermoeden dat ze nog ergens anders heen gaan, daarom wil ik het ook graag. (Dat is goed voor mijn ego.  :-X)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Molmail
« Reactie #208 Gepost op: 5-02-2009, 07:59:17 »
noem nou eens een logische reden om van noord-ierland naar jordanie te verkassen.

Noem nou eens een logische reden om van Australie naar Bali te verkassen.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molmail
« Reactie #209 Gepost op: 5-02-2009, 09:19:25 »
ze begonnen op 18 september op het avro-forum. Ene Buffie meende interessant te zijn, en noemde dat land als lokatie. Heinz had het opgepikt, van iemand waarvan hij overtuigd was dat die niet zomaar met geruchten  naar buiten treedt. Kennelijk heeft die bron zich ook op de uitspraak van ´buffie´ gebaseerd.

Dat laatste is onjuist. Mijn bron heeft het van totaal iemand anders opgepikt. De 'geruchten' vind je trouwens hier.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molmail
« Reactie #210 Gepost op: 5-02-2009, 10:09:45 »
Dus mocht het zo zijn, dan is het niet iets wat iedereen had kunnen weten.

Gek land eigenlijk, Jordanie, zo in het Midden-Oosten. Is dat wel veilig genoeg?
« Laatst bewerkt op: 5-02-2009, 10:11:58 door Lautjuh »

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Molmail
« Reactie #211 Gepost op: 5-02-2009, 15:34:33 »
en onbetaalbaar, dus het zal echt niet gebeuren.
Hoe weet je dat? Misschien hebben ze wel genoeg geld.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Molmail
« Reactie #212 Gepost op: 5-02-2009, 15:36:29 »
Hoe weet je dat? Misschien hebben ze wel genoeg geld.

De WIDM crew heeft nu misschien wel 5850 euro, kunnen ze vast wel de trip naar Jordanie van betalen! Hoera!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #213 Gepost op: 5-02-2009, 15:38:38 »
Misschien heeft de verrassing te maken met de oplossing van de Avrobode-puzzel van deze week :
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Molmail
« Reactie #214 Gepost op: 5-02-2009, 15:43:07 »
De WIDM crew heeft nu misschien wel 5850 euro, kunnen ze vast wel de trip naar Jordanie van betalen! Hoera!
::rofl::
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #215 Gepost op: 5-02-2009, 15:47:36 »
De WIDM crew heeft nu misschien wel 5850 euro, kunnen ze vast wel de trip naar Jordanie van betalen! Hoera!

 ::rofl::

Dat maakt Anniek wel weer een stuk verdachter want die wilde een comfortabel hotel, en wat dacht je van Dennis, die het meteen al vond tegenvallen, Noord-Ierland.

Ik zie het al voor me, de mol die een flink bedrag terug uit de pot haalt, op voorwaarde dat hij/zij dan wel naar een warmere plek mag  >:D

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Molmail
« Reactie #216 Gepost op: 5-02-2009, 16:02:31 »
Moest het zo zijn dat ze toch vertrekken naar een luxueuzer oord, dan maakt dat al die luxepaardjes inderdaad heel wat verdachter. Over wie hebben we het nu? Froukje, Anniek en Dennis. Alhoewel Froukje het landschap prachtig vond, had ze toch maar van die zomerjurkjes achtergehouden. Anniek en Dennis altijd maar aan het klagen dat het koud is.  ::rofl:: Kan zeker iets achterzitten.

En over dat geld, tja iedereen moet besparen in tijde van crisis, ook De Mol dus.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Molmail
« Reactie #217 Gepost op: 5-02-2009, 16:47:54 »
De WIDM crew heeft nu misschien wel 5850 euro, kunnen ze vast wel de trip naar Jordanie van betalen! Hoera!

Nah, ik weet niet of ze daar wel Molgeld accepteren  :P

Offline pimsalabim

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • eenmaal een mol - altijd een mol!
Re: Molmail
« Reactie #218 Gepost op: 5-02-2009, 18:11:31 »
....

En over dat geld, tja iedereen moet besparen in tijde van crisis, ook De Mol dus.

En dan is het idd best handig om iets van 6000 euro achter de hand te hebben.. Hmm.. best slim die mol. hahaha ;D
Vrienden maak je niet, je krijgt ze door er zelf een te zijn!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molmail
« Reactie #219 Gepost op: 5-02-2009, 19:07:41 »
Nah, ik weet niet of ze daar wel Molgeld accepteren  :P
Als je weet hoeveel dat op een veiling opbrengt...
The British are not impressed.