Auteur Topic: Molmail  (gelezen 218825 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #520 Gepost op: 3-03-2009, 19:12:35 »
Ja maar, blijkbaar is het juist de bdoeling dat die vlaggetjes worden omgereden...dus dat is precies wat Anniek bedoelt!

Ooh  ::rofl::
Dat kan ook je  ::tandpastasmiley:: ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #521 Gepost op: 3-03-2009, 19:20:11 »
Dennissssssssssssssssssss :D

Ok ik klink nu wel erg overdreven he  ::rofl::

Welke vraag is er gesteld vóórdat Jon zei: "Ja hoe voelt het om in de finale te staan, dat is eigenlijk nog een belangrijkere vraag!!"

"Willen uitschreeuwen wat de uitkomst is"  ???

Of is dit al gezegd?  :-[

Irritant einde trouwens :P

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Molmail
« Reactie #522 Gepost op: 3-03-2009, 19:22:00 »
Vivienne doet al het hele seizoen goed haar best om niet verdacht te worden.
Anniek nu ook weer in die molmail, beetje glimlachen door haar sirieuse praatjes. Als ze de mol is dan is ze echt de slechte mol ooit, en zie je mij hier niet meer verschijnen. En zal niet meer naar WIDM kijken. ::zwaai::

Sorry Jelsir, dat is wel erg kort door de bocht en onsportief, er zijn hier op het forum ook erg veel mensen die Viv een zeer onwaarschijnlijke mol vinden. Dat is dan gewoon jammerdepammer, volgende x beter. Weet je als je in een tunnel zit is het erg moeilijk zicht houden he!  ::tandpastasmiley::
 ::joehoe::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #523 Gepost op: 3-03-2009, 19:23:01 »
Anniek: Ik had nooit verwacht dat ik zo ver zou komen. Dus ik was al heel trots, dat ik in de finale stond en eh... ja.. eigenlijk maakt ..eh.. het ..eh.. ja.. al allemaal niet meer uit, want je hebt ... ja ... je bent heel ver gekomen dus eh.. dat voelt heel goed

Is hier de mol aan het woord?

Vivienne: Ja jeetje, en ineens zat ik in de finale, ooh, Dat was wel echt te gek, maar het eerste wat me overviel was een soort paniek van oh nee nu, nu dit is het einde weet je wel, ik ga nu mee de finale in. Die spellen spelen en ik vond het eigenlijk doodeng.

Het is ook hartstikke eng hoor Vivienne -> verliezen is gewoon vervelend

stukje uit de aflevering
<Jon>: dat weet ik zeker
<Anniek>: ik weet het niet hoor
<Vivienne>: ik weet het ook niet
<Anniek>: oke doe maar

Jon: Hoe is het om in de finale te staan? Dat is eigenlijk nog een belangrijkere vraag! Ja eh Te Gek! En zeker met deze 2, want eh eh ja het zijn alletwee schatten, dus ehm ehm... Dat is te gek! Tegelijkertijd kom je heel erg naar dat einde toe, je werkt zo naar willen uitschreeuwen, wat wat..eh.. wat wat wat willen weten wat de uitkomst is van de laatste aflevering. (zegt Jon met zijn ogen dicht terwijl hij terugdenkt aan hoe leuk het was om te zeggen dat hij de mol was) En als je dat dan met 2 meiden moet doen, die je heel erg sympathiek bent gaan vinden en een beetje van bent gaan houden dan is dat heel raar! (Ja het is inderdaad heel raar Jon, dat je opdrachten moet verpesten terwijl je dat zielig vindt voor die mensen, waarvan je bent gaan houden)

Offline chocolat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #524 Gepost op: 3-03-2009, 19:25:27 »
Vreemd dat Anniek op het eind (in het grijs) in een heel andere setting lijkt te zitten dan ervoor?! Bij Jon en Vivienne is dit niet het geval. Of zie ik dingen?  ???
« Laatst bewerkt op: 3-03-2009, 19:44:17 door chocolat »

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Molmail
« Reactie #525 Gepost op: 3-03-2009, 19:27:14 »
Ohh wat zit Anniek toch duidelijk de boel te fucken en te bedriegen zeg!
Je kunt zo goed zien dat ze een spelletje speelt.
Maar speelt ze dit nou of is dit echt en is ze de mol?

Mijn gevoel zegt van wel maar mijn verstand zegt Jon!  :)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #526 Gepost op: 3-03-2009, 19:30:43 »
Vivienne doet al het hele seizoen goed haar best om niet verdacht te worden.
Anniek nu ook weer in die molmail, beetje glimlachen door haar sirieuse praatjes. Als ze de mol is dan is ze echt de slechte mol ooit, en zie je mij hier niet meer verschijnen. En zal niet meer naar WIDM kijken. ::zwaai::

Wat zielig.. Hoe diep kan je zinken.
Sorry hoor, maar vind het een domme opmerking van je.
Zo van.. Ik wil me zin, en als dat niet gebeurt dan ben ik heel boos.

En trouwens.. Denk niet echt dat de makers wakker zullen liggen van het feit dat JIJ nooit meer zal kijken.. :-\\

Wie de mol ook wordt.. het is een fantastische mol! Ik weet nu nog steeds niet wie de mol is..  ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #527 Gepost op: 3-03-2009, 19:41:10 »
Idd. Een beetje jammer om zoiets te zeggen..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #528 Gepost op: 3-03-2009, 19:43:07 »
Die blik zegt toch al genoeg op 't einde met Anniek? :P



En hoe Viviënne niet durft te antwoorden op de vraag, maar het probeert te ontwijken.  ;D

Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Molmail
« Reactie #529 Gepost op: 3-03-2009, 19:45:05 »
Jon zegt dat hij tegen het eind zo graag de uitkomst wilde uitschreeuwen. Dat kan toch alleen als je de Mol bent? Oeh, nog even en ik switch terug naar Jon.

Yes plz! Als de grootste molspeurder allertijden weer switcht voel ik me weer een beetje gesterkt in mijn Jon verdenkine!  ;D
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Molmail
« Reactie #530 Gepost op: 3-03-2009, 19:45:43 »
Vivienne doet al het hele seizoen goed haar best om niet verdacht te worden.
Anniek nu ook weer in die molmail, beetje glimlachen door haar sirieuse praatjes. Als ze de mol is dan is ze echt de slechte mol ooit, en zie je mij hier niet meer verschijnen. En zal niet meer naar WIDM kijken. ::zwaai::

Liever een mol (Anniek, evt Jon) die saboteert dan een mol (Viviënne) die alleen maar de pot loopt te spekken. Want dan heb je als mol het format echt niet begrepen.

En met deze opmerking hoop ik nu echt dat Anniek de mol is. Een geweldige mol zelfs.

::zwaai::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Molmail
« Reactie #531 Gepost op: 3-03-2009, 19:48:20 »
Die blik zegt toch al genoeg op 't einde met Anniek? :P



Haha, goed dat je dit post. ::tandpastasmiley::

Bij ja bedoelt Anniek nee, en bij nee lijkt het erop dat ze ja bedoelt. Haha tja wat moet je ervan denken. Ik denk dat ze hier grandioos zit te acteren.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #532 Gepost op: 3-03-2009, 19:52:11 »
Haha, goed dat je dit post. ::tandpastasmiley::

Bij ja bedoelt Anniek nee, en bij nee lijkt het erop dat ze ja bedoelt. Haha tja wat moet je ervan denken. Ik denk dat ze hier grandioos zit te acteren.

Hoe dan ook, dat laatste beeld van Anniek haar houding spreekt boekdelen  :) Ze kan zich net inhouden om het niet te vertellen dat ze de mol is. En ik geef haar groot gelijk, beetje met zo'n camera recht voor je gezicht en dan zo'n vraag. Red je daar maar eens uit. Viviënne doet dat erg leuk & op een veilige manier. Jon is simpel, daar kan ik nu geen antwoord op geven. Maar Anniek, Anniek maakt er een hele show van als de mol die ze er is  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molmail
« Reactie #533 Gepost op: 3-03-2009, 19:52:41 »
Yes plz! Als de grootste molspeurder allertijden weer switcht voel ik me weer een beetje gesterkt in mijn Jon verdenkine!  ;D

Grootste molspeurder nummer 2 zit nog wel op Jon hoor.  ;)
« Laatst bewerkt op: 3-03-2009, 20:24:39 door Lautjuh »

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #534 Gepost op: 3-03-2009, 20:10:54 »
Die blik zegt toch al genoeg op 't einde met Anniek? :P





Het is weer een echte Anniek actie zoals we van d'r gewend zijn in deze serie haha. Heerlijk iedereen in de war sturen ;)

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #535 Gepost op: 3-03-2009, 20:16:10 »
Nummer 2 zit nog wel op Jon hoor.

1. Heinz ==> Anniek
2. Lautjuh ==> Jon
3. Dikke Controleur ==> Anniek
4. Erik TKS ==> Jon
5. Daedalus ==> Jon

Spannend!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molmail
« Reactie #536 Gepost op: 3-03-2009, 20:25:12 »
1. Heinz ==> Anniek
2. Lautjuh ==> Jon
3. Dikke Controleur ==> Anniek
4. Erik TKS ==> Jon
5. Daedalus ==> Jon

Spannend!

En Heinz heeft ook tot de vorige aflevering op Jon gezeten.  :)

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #537 Gepost op: 3-03-2009, 20:28:58 »
Welke vraag is er gesteld vóórdat Jon zei: "Ja hoe voelt het om in de finale te staan, dat is eigenlijk nog een belangrijkere vraag!!"


Vraag aan Jon:
"Hoe is het om hier net naast de winst te grijpen bij WIDM ??    >:D
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #538 Gepost op: 3-03-2009, 20:43:49 »
Vorig jaar zat de mol in de laatste opdracht onder de grond.

Is de mol dit jaar misschien blind - Anniek in de geblindeerde auto  ???
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Molmail
« Reactie #539 Gepost op: 3-03-2009, 20:53:32 »
Pff, triestig hier. Met al die wannebe Anniek fans, die allemaal Dennis verdachten en de aflevering er voor Rick. ::niet-ok::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)