Auteur Topic: Molmail  (gelezen 218819 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #620 Gepost op: 10-03-2009, 22:20:11 »
tja ik zie nu dat ze dat inderdaad vragen, maar het is een ongelooflijke stomme vraag eigenlijk.

Trouwens iedereen kan dat toch eenvoudig opzoeken.
« Laatst bewerkt op: 10-03-2009, 22:23:13 door tureluurs »

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Molmail
« Reactie #621 Gepost op: 10-03-2009, 22:26:56 »
tja ik zie nu dat ze dat inderdaad vragen, maar het is een ongelooflijke stomme vraag eigenlijk.

Trouwens iedereen kan dat toch eenvoudig opzoeken.
idd, maar ik had er nu net even geen zin in
andere hadden dat vorige week en toen had ik het antwoord hier weer voorgezegd ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #622 Gepost op: 11-03-2009, 14:52:31 »
Is het heel erg dat het eerste dat ik opmerkte was dat Dennis (gelukkig) weer haar had?  ::schaam::

Vond trouwens die opmerking van Vera tof: "Ja, en dan denk je ik had toch zoveel jaren molkennis? .... HE HANS???" *duwtje


Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #623 Gepost op: 11-03-2009, 15:06:44 »
Jah, viel mij ook op hoor ::schaam:: en die opmerking was idd mega grappig.. De grootste insiders ligger er als eerste uit haha
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Molmail
« Reactie #624 Gepost op: 11-03-2009, 18:05:47 »
Ver had idd zulke leuke opmerkingen!  ::rofl::
Ik vind het eik best jammer dat ze er al zo vroeg uit lag!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail
« Reactie #625 Gepost op: 11-03-2009, 19:19:56 »
Ver had idd zulke leuke opmerkingen!  ::rofl::
Ik vind het eik best jammer dat ze er al zo vroeg uit lag!
Het inderdaad zuur om er na de eerste executie en vlak voor de finale uit te liggen.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Molmail
« Reactie #626 Gepost op: 12-03-2009, 11:53:39 »
Ik hoop zo dat we op tijd mail van de Avro krijgen over zondag! Ik check elke 5 minuten mijn mail, maar heb nog niets. Ik haat wachten... (lijk moppersmurf wel, hahaha)  :-X
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail
« Reactie #627 Gepost op: 12-03-2009, 12:19:11 »

 Ik haat wachten... (lijk moppersmurf wel, hahaha)  :-X
moppersmurfin, zul je bedoelen.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molmail
« Reactie #628 Gepost op: 12-03-2009, 12:33:46 »
Ik hoop zo dat we op tijd mail van de Avro krijgen over zondag! Ik check elke 5 minuten mijn mail, maar heb nog niets. Ik haat wachten... (lijk moppersmurf wel, hahaha)  :-X

Ga jij je eerst maar druk maken om je outfit Limone.  ;D

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Molmail
« Reactie #629 Gepost op: 12-03-2009, 12:42:40 »
Ga jij je eerst maar druk maken om je outfit Limone.  ;D

Daarom wil ik die e-mail ook NU, haha. Als ik weet wie er komt  ;), dan weet ik ook wat ik aan moet trekken, hahaha. Nee, zonder dollen, ik weet wat ik van onderen aantrek, maar van boven moet ik nog ff nadenken... Het is iig geen vest  :P
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #630 Gepost op: 12-03-2009, 13:32:20 »
:P, het zal wel warm worden of niet? Ik doe denk ik iets met korte mouwen aan :P maar weet nog neit wat, zo hobbyloos ben ik niet :-X

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molmail
« Reactie #631 Gepost op: 12-03-2009, 16:49:26 »
Hij is er!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molmail
« Reactie #632 Gepost op: 12-03-2009, 16:50:14 »
"Tussen 09.45 uur en 11.00 uur rijden er speciale Wie is de Mol?bussen van station naar AKN gebouw."

Gele dubbeldekkers? ::vergroot:: ;D

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molmail
« Reactie #633 Gepost op: 12-03-2009, 17:11:08 »
Dat zou leuk zijn :P Al hoop ik niet dat ze ook aan de linkerkant van de weg gaan rijden.
Maar ze moeten wel een stuk om volgens mij, want die weg naar hetAKN gebouw is éénrichtingsverkeer als ik het goed heb (klopt toch Marissa?) en van de kant waar je aan komt ligt de weg open (klopt ook toch Marissa?), dus bereid je voor op een sightseeing tour door de bossen van Hilversum.
The British are not impressed.

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #634 Gepost op: 12-03-2009, 17:20:34 »
Dat zou leuk zijn :P Al hoop ik niet dat ze ook aan de linkerkant van de weg gaan rijden.
Maar ze moeten wel een stuk om volgens mij, want die weg naar hetAKN gebouw is éénrichtingsverkeer als ik het goed heb (klopt toch Marissa?) en van de kant waar je aan komt ligt de weg open (klopt ook toch Marissa?), dus bereid je voor op een sightseeing tour door de bossen van Hilversum.

Ehh nee.. De weg is tweerichtingsverkeer  ;) Maar de weg ligt wel open vanaf de kant waar ik vandaan kom dus ik kan wel lekker een stuk omrijden met mn fiets  >:(
Maar voor jullie gezien ligt de weg  precies open ná het AKN-gebouw, dus kan de bus precies voor het gebouw stoppen  ;)
« Laatst bewerkt op: 12-03-2009, 17:22:27 door MarissaWIDM »

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Molmail
« Reactie #635 Gepost op: 12-03-2009, 17:44:46 »
Ik ben net thuis en zag al dat iedereen mail had gekregen, dus ik mijn mail openen... doet de site moeilijk. Ik al bang dat ik een verkeerd adres had opgegeven... Maar: ik heb ook de bevestiging!! Je wordt ontvangen met koffie/thee EN gebak... jummie!! IK HEB ER ZIN IN!!!!!!!!!!!!! Jammer alleen dat de kandidaten niet bekend zijn gemaakt, die komen...

Er stonden wel veel fouten in de molmail hoor! Jammer dat dat niet ff gecheckt wordt voor het de deur uit ging. Zal daar maar ff solliciteren...
« Laatst bewerkt op: 12-03-2009, 17:59:18 door limone »
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #636 Gepost op: 12-03-2009, 18:04:30 »
Ik vind het een onduidelijke mail. Moet ik hem nu printen en meenemen? Wat als ik 10 kopieen print? En ik kan geen nummer erin vinden. Gaan ze iedereen op naam controleren? Dan wordt het een chaos.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Molmail
« Reactie #637 Gepost op: 12-03-2009, 18:12:38 »
Tsja, daar had ik ook nog niet aan gedacht. Misschien handig om iets van legitimatie mee te nemen ofzo... Maarja, ook dat is dan raar als je je onder je nick hebt ingeschreven. Pfff... wat als iemand denkt "ik wil er heen en gebruik de naam van een medeforummer" terwijl hij/zij te laat was met opgeven etc. Dan kun jij er niet meer in?! Strange
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #638 Gepost op: 12-03-2009, 18:14:22 »
Er stonden wel veel fouten in de molmail hoor! Jammer dat dat niet ff gecheckt wordt voor het de deur uit ging. Zal daar maar ff solliciteren...

de dochter van mijn collega moet morgenmiddag op sollicitatiegesprek bij het tv programma wie is de mol....aaargghhhh als ze wordt aangenomen dan word ik knettergek.... ::regenboog::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Molmail
« Reactie #639 Gepost op: 12-03-2009, 18:17:48 »
de dochter van mijn collega moet morgenmiddag op sollicitatiegesprek bij het tv programma wie is de mol....aaargghhhh als ze wordt aangenomen dan word ik knettergek.... ::regenboog::

DAT MEEN JE NIET!!! Wat gaaf zeg!!
I got that tunnel vision going through my  head