Auteur Topic: Die dag op de helpdesk  (gelezen 379350 keer)

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #280 Gepost op: 29-01-2003, 12:55:54 »
Alcantara met gevaar voor eigen leven en dat voor broeder sonatius, die onze klokken luidt, heb ik het koord in de klokketoren beklommen. Dit viel me idd beter mee, dan de nachtelijke uitstapjes via het touw aan de muur, omdat zuster portensia de deur niet wou openen>

Als dat voor mij geldt, geldt dat misschien ook voor C, met de dikke voet, waaran ze eerder de koker droeg.

xandragon, geloof me , er komen nog momenten met de koker in de hoofdrol en de dierenverzorgster heeft nog altijd hare koker niet kunnen ontworstelen aan de greep van de grijze pij drager.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #281 Gepost op: 29-01-2003, 14:56:23 »
Trouwens zag Tante Nonneke nog iets zeer eigenaardigs :
Bij het blad dat bij de bom stak en waar de 9 vakjes op staan zie je op een bepaald moment een close-up.Als je goed kijkt zie je daar letters verschijnen. Aangezien, zoals reeds eerder vermeld, Zuster Videoteca last krijgt van haar ouderdom en pertinent weigert om stap per stap vooruit of achteruit te gaan, is het voor Tante Nonneke heel moeilijk om de letters te achterhalen.
Maar een onderdeeltje van hetgeen een zin lijkt te zijn gaat volgens Tante Nonneke als volgt :
ITS EEN NAAM. Ondanks verwoede pogingen slaagt Tante Nonneke er niet in om er meer van te maken.
Misschien iemand met meer hi-tech middelen die er meer van kan maken ?

Zuster Viventia is niet wat men noemt handig met video's ed maar Knudde zal wel weten waartoe enkele knopjes leiden enbij deze druk ik dan ook de play-knop in en verbreek heel even de rust van het klooster door uit volle borst Knudde bij me te roepen...

Moge men het mij vergeven (zeker degene die buiten in de tuin waren en die mss door wat opvliegende duiven een boodschap over zich heen gekregen hebben)...







banaan begint met een b, soms met een s

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #282 Gepost op: 29-01-2003, 14:58:29 »
zuster Viventia wat was de boddschap die de duiven over de broeders loslieten..misschien een teken van de grijze pij







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #283 Gepost op: 29-01-2003, 15:11:47 »
nee, eerder een bruine, witte tot groenachtige substantie die niet lekker ruikt  ;D







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #284 Gepost op: 29-01-2003, 15:30:04 »
* een kleine twintig minuten en een pruttelende Zuster Videoteca later:

Sorry Tante Nonneke, de enige letters die ik schijn te bespeuren , zijn de letters van de tekst die erna verschijnt en ik heb er niks uit kunnen opmaken, vrees ik







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Teddybear

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Bach rules !
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #285 Gepost op: 29-01-2003, 15:51:33 »
S haar kokertje is aldus terecht, echter dat van de zoogdierverzorgster I nog alsmaar niet wat als Molse daad de plebejersgroep telkemalen die penitiare boete oplevert. Daar zien onze Zusters en Broeders toch ook graten in hoop ik...?
Telkenmale !
Dat is een originele denkpiste. Want in verhouding tot de ruim 2500 Europese Dollars is een eenmalige 500 maar klein bier, natuurlijk.
Toch moeten wij ons daaromtrent geen zorgen maken. Want in de derde aflevering vernemen wij het nut en ook de bedoeling van de koperen buisjes. Zo leert mij een klein vogeltje op mijn schouder, dat mij door broeder tuinier aka Broeder Mikael gezonden is.
Want daarover gaf de geëditeerde versie van de aflevering die wij te zien kregen geen uitsluitsel.
Had de veearts het kokertje niet meer, of niet bij zich ?
Vergeten op haar kamer ?
Gestolen door de Mol ?
Weggegooid ?
Gebruikt om een gat in de muur te dichten ?
We bleven onze grijze dinges, hoe heet dat ook weer , pijnigen.
We dachten onwillekeurig terug aan Hugo, die vorig jaar zich ook al ophield in een zwembad bij het krieken van de ochtend. De Vespers, om zo te zeggen.
Eén ding weet ik zeker : de meest molse daad was zowel het in mindering brengen van de groepsschatkist met het bedrag van 2500 Eurodollars, plus daarenboven het afnemen van een vrijstelling. Geld weg en tweedracht gezaaid. Toch eens gaan horen bij zuster Zizania (die daarop is afgestudeerd) wat zij daarvan maakt.








« Laatst bewerkt op: 29-01-2003, 15:53:23 door Teddybear »

Offline bas premium

  • Forumlid
  • * dierenarts Boere: kleine huisdierenpraktijk *
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #286 Gepost op: 29-01-2003, 17:13:38 »
Uiteraard eens met Teddy.
Ondertussen in de i-files: een mailtje van hoofdverdachte Inge zelf. Hier te lezen: http://members.lycos.nl/baspremium/







Wie draagt beter zorg voor de mol, dan een gediplomeerde dierenarts?

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #287 Gepost op: 29-01-2003, 17:39:26 »
Tof maar niet echt overtuigend. Mijn hersencellen diep onder mijn kap verscholen zeggen mij dat ze niet anders kon dan zoiets zeggen. Mol of niet, je kan het risico niet nemen dat je iets teveel ofzo zegt.







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #288 Gepost op: 29-01-2003, 17:41:31 »
Een beetje met te veel nadruk op schuim,want ze werd hier met aandrang binnengebracht door haar familie die de schande van hun dochter niet meer aankon.Altijd zat en onderwege, meer in de kroeg dan op de universiteit, dat kon zo niet blijven duren.

Dit klinkt volgens Knudde toch écht wel autobiografisch!  ;D

Ondertussen hebben de lettertjes die tante Nonneke een rad voor de ogen draaiden zichzelf vertaald als zijnde een doorslagje van de proefomschrijving. Niet meer en niet min.
Wat het bevriezen van de plaatjes echter wel in petto had, was een hartje welke in Michiels kapsel(?) geschoren is en zichzelf zichtbaar tovert bij het afscheid nemen van Nicole. Waar zou onze dirigent zijn hart aan verpand hebben?








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #289 Gepost op: 29-01-2003, 18:05:05 »
Zojuist heeft broeder D het voorportaal van de orde een lik verf gegeven en vermengd met het Orakel, opdat een ieder bij het binnentreden reeds direct het Orakle in volle aanschouw kan nemen.

Kwestie van niet met een touw naar bladzijde 12 te klimmen als er ook gewoon een deur naar het Orakel wijst. Ik hoop dat de andere ordeleden me het vergeven dat ik dit heb gedaan.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #290 Gepost op: 29-01-2003, 19:36:22 »
Na woelige dagen en duistere nachten vol geprevelde rozenkransen,gefluisterde Onze Vaders,doorleefde Weesgegroeten en uitputtende Kruiswegen langs de 14 Staties van de Via Dolorosa is het eindelijk zo ver.

Het Orakel der Promoliaten heeft Het Levenslicht aanschouwd en zal de uitdaging van Zijn Scheppers aangaan !

Het Orakel der Promoliaten is een uitdaging aan alle Zoekende Zielen die er van overtuigd zijn dat hun kennis van de Mol groter is dan die van ons ,Broeders en Zusters Promoliaten.

En die uitdaging gaat als volgt :
Wij, de Orde der Promoliaten, hebben vorige vrijdag, 24 januari 2003,dus vóór aflevering 2, de naam van onze Mol gedeponeerd via een verzegeld en gedagtekend schrijven. Deze gesloten enveloppe zal echter gesloten blijven tot ze geopend wordt. Dat gebeurt vaker bij gesloten enveloppes. De datum waarop deze enveloppe geopend zal worden staat nog niet exact vast, maar situeert zich zeker na 9 maart,de dag van de finale en wel in Danscafé 't Dul Konijn in Bissegem,alom gekend als bedevaartsoord voor Mollenvangers.

Onze uitdaging aan alle Mollevangers,waar ook ter wereld, is dan ook duidelijk.

Stel vanaf nu Uw Molkeuze tegenover die van ons en bewijs dat U een grotere Molkenner bent dan wij. Argumentatie bijvoegen hoeft niet,wij geloven U zo ook wel.
Je kan dat doen door een e-mail te sturen naarPromoliaten@pandora.bemet vermelding van Uw nickname en volgende gegevens :
1. Je Mol
2. Je winnaar
3. Je verliezende finalist
4. Het aantal stemmen dat de hoogstgeklasseerde winnaar zal hebben in de week van 2 maart op de stempagina van de Molsite van www.dulkonijn.be
5.Het totaal aantal keer dat ons topic (Orakel der Promoliaten)op dit forum gelezen zal zijn op 9 maart om exact 21.00 uur.
 
Ik zie jullie al denken " een makkie, ik wacht gewoon tot 9 maart dan weet ik de 3 finalisten al zeker en ken ik ook het aantal  stemmen en berichten en stuur dan rap-rap een mailtje" Maar zulke trucjes van Luie Sjarel pakken geen verf bij de Promoliaten. De e-mails worden maar tot een bepaald aantal aanvaard en daarna niet meer.
Wie eerst komt, wordt eerst bediend. Fair is fair.
Er hangt, van onze kant, immers iets vast aan Het Orakel. En wel 1 prachtige hoofdprijs en 1 mooie troostprijs.Wat die prijzen zijn gaan we lekker niet aan jullie nieuwsgierige neusjes hangen,maar ze zijn gegarandeerd waardevol én uiteraard van Promoliaanse originaliteit.
En die prijzen worden uitgereikt vlak nadat wij onze enveloppe openen en onze Mol bekend maken.
Als wij een foute Mol hebben, winnen jullie en wordt er aan de hand van de gegevens die jullie ons gestuurd hebben én de inschrijvingsdatum bepaald wie er in de prijzen valt. Niet letterlijk liefst, want anders loopt dat mogelijk slecht af.
Als wij echter de juiste Mol hebben winnen wij,en dan mogen jullie,sportief als jullie zijn, ons een pintje tracteren als jullie dat willen. Of twee,of...
Maar omdat de Promoliaten hele brave jongens en meisjes zijn schenken wij ook in dat geval toch nog onze prijzen weg aan de rechthebbenden.
Als jullie nog vragen hebben over ons Orakel kan je je steeds richten tot Tante Nonneke op het mailadres tantenonnetje@hotmail.com en NIET naar Promoliaten@pandora.be, want dat dient enkel voor de verwerking van de Orakelse wedstrijdmails.

Tante Nonneke en de Promoliaten wensen U tenslotte nog veel moed,doorzettingsvermogen en succes en geen stijve vingers van het typen of een muispols.Wij hopen van harte dat U een leuke portie plezier beleeft aan ons Orakel ( wij in elk geval wel !) en misschien zien we elkaar nog eens weer op ons forum of in 't Dul Konijn
Was getekend en getypt,
Tante Nonneke en de Promoliaten

*aheum aheum*

Beste Broeders en Zusters,
We moeten wat meer waarde hechten aan ons enige en ware geloof, ons Evangelie, de grondvesten van ons klooster namelijk Het Orakel. Zuster Portensia wist me te melden dat de kamers in het klooster evenveel gevuld waren als een kalkoen rond de kerstperiode. Dit valt echter niet af te leiden uit het aantal duiven in de meeldoos, hoewel er onlangs een priorras van gekweekt is. Daarom kwoot ik hierboven nog eens het ware Orakel zodoende dat onze stemmen tot een waar koor kunnen leiden.








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #291 Gepost op: 29-01-2003, 19:52:15 »
Ook ik heb iets aan de verspreiding gedaan van ons orakel en het siert nu onze voordeur. Zuster portensia heb er geen last van zegt ze. Ik hoop op wat meer mail binnekort.

Laat al onze broeders en zusters zich gedragen als ware missionarissen uit vervlogen tijden en het Orakel uitdragen, ik ben zelf al op de site van de vlinder geweest en in het ecafe van wolfje







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Frêre Soi-même

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #292 Gepost op: 29-01-2003, 20:13:09 »
Broeders en zusters,
Dank u voor de onuitgesproken steun in mijn tijden van vertwijfeling veroorzaakt door de eerdergenoemde torturen. Alles is me nu duidelijk. Die rode priemende oogjes in het duister, de vergeef-mij-blik in de ogen van Broeder VHS. Niet hij is de afvallige binnen deze muren, maar wel zijn duister gerimpelde bruid, zuster Videoteca, complice des poissoins de sable, zaaister van verwarring. Hopelijk overleeft Zuster Celibatica deze ontboezemingen. Maar de hemel zij geprezen. Net toen ik van plan was om de goede raad van de Spaanse Frater op te volgen en met nu eens bengelende, dan weer hangende koorden de klokkentoren te beklimmen om vervolgens de theorie van het vallen te toetsen aan de praktijk van het te pletter storten, werden de nevelen in de gangen van mijn hoofd als door een verschijning verjaagd. Daar stond plots een herinnering in een levend, zij het digitaal, lijf. Een ontbrekende schakel in de theorie-evolutie. Op haar habijt prijkt de heilge S. De nevel trekt op. Alles wordt zonneklaar. Vergeten de wandaden van het duivelspaar. Klaar voor eeen volgende vertoning. Meer flitsen uit een ver verleden. Cijfers op spiegels. Nacht wordt weer dag. Zuster Portasia, gedaan met uw nachtrust, haal het nachtslot van de keuken. Of zou het toch een zinsbegoocheling zijn? De tijd zal het wijzen. Als de dampen van Drambuie en Bruine Vleer zich mengen met de geur van Cuvee La Taupe zal alle twijfel verdwijnen in de waterval van s en z. Nu zijt wellecome taupenjaagster. Of mag ik taupenlokster zeggen? To Orakel or not to Orakel that's the question. Laat de dekmantels nu maar één voor één vallen. Het spel is nu echt begonnen. Dat de beste moge winnen.
BZZ.








Hoe meer je weet, hoe meer er is dat je nog niet weet.

Offline Teddybear

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Bach rules !
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #293 Gepost op: 30-01-2003, 00:11:11 »
Beste vrienden, broeders en zusters,

broeder uwêigen, er is goed nieuws.
Ik heb de ê gevonden.
Jammer genoeg is dat het enige goede nieuws dat ik melden kan.
Behalve dan dat na het lezen van de ontboezemingen (small but perky) van Ingegardveearts, ik er nu wel zeker van kan zijn dat ik ook dit mens van mijn lijst kan schrappen.
Een echte mol zou zoiets nooit doen. Een echte mol zou niet reageren.
Tenzij het een mol is, natuurlijk.
In mijn linker ooghoek zie ik dat er weer ettelijke broeders en zusters binnengekomen zijn. Slapen zij of waken zij ?
Overigens is er nog slecht nieuws : mijn oude schotse is weg.
Gestolen, vermoed ik.
Al is er een kleine kans dat ik hem zelf geledigd heb, maar dat is vrijwel onmogelijk.
De baas van de Tuin van de bloeiende boom laat weten dat we altijd in zijn tuin kunnen komen verpozen, als we maar niet met teveel zijn, en als we de vrienden uit Perzië erbij betrekken. Ik zal al mijne bevriende (nou ja) Perzische tapijtverkopers eens aan de tand voelen, of zij hun wilde schrijfsels enigzins  naar Felix Timmermans willen richten. Begrijp je. Nee, verkeerd : Behrijp je hihi?
Zo, dat klopt al iets meer.
De kokertjes, dat is dus opgelost, daar moeten we ons nix meer van aantrekken. Want tenzij Ingewolfbeestendokter (zij verandert van naam net als van uiterlijk. Quote : "Ik vind u een ongelooflijk schoon wijf, en ik zou graag met u het beest met de twee ruggen uitbeelden, en om te beginnen een tong draaien, maar op deze videobeelden ziet u er inderdaad niet zo goed uit. Unquote. Sprak Verliefde Stijn, vooraleer de zandhengelaars zijn zin wat korter knipten en meer geschikt voor een prime time programma voor als de klein mannen nog op zijn. Waar was ik gebleven?)nog leper is dan ik dacht, zit er in die kokertjes nog minder dan in de bh van Justine Henin.
Maar wie ze opendraaide (Ja Shadia, ik heb het wel degelijk over u) draait onherroepelijk op voor de gevolgen.
De Mol lacht weer in zijn vuistje.
De mol is blind, maar niet ziende blind.
de mol is maw zo blind als Vrouwe Justitia.
Blind als het haar uitkomt.
DJ, een Drambuieke ? Ik heb net pootjelap gedaan bij zuster Alcoholica, en twee flessen bemachtigd. Een fles die ik niet ken, en een fleske D.
De rest een pint.








Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #294 Gepost op: 30-01-2003, 00:16:28 »
een mailtje van hoofdverdachte Inge zelf.
Xandragon merkt hierbij op dat onze kandidate in casu zeer prominent aanwezig is op de Via Grappia. Kwestie van dat ons kloosterkat nu zeker naar Bilzen zal gebracht worden om ene heilzame verzorging met wachtels ende pleister te ondergaan bij onzer plebejer Ingeborg. Stellende me toch de vraag of de afgebeelde fosforberoeringen hun pulsen dateren van voor de queeste al dan niet erna om publiekelijke belangstelling ten ondergaan. Het is deze plebejer echter gegund hoor, dit mag niet misverstaan worden... ;D







Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #295 Gepost op: 30-01-2003, 00:17:46 »
Tante Nonneke is blij en mistevreden tegelijk met de dienstmededeling van Eerwaarde Broeder Knudde.
Ten eerste mistevreden met zijn verwijzing naar een liederlijk verleden van Tante Nonneke.Foei,foei, Broeder Knudde,waar haalt ge het ?
Als brave kloosterzusters onder elkaar werden er in de kloosterschool van Zuster Educativa nooit ,maar dan ook nooit,enige schuimhoudende vloeistoffen geconsumeerd,laat staan spirituose dranken. Zelfs het schuimend sopje van Zuster Spicenspania lieten we eerbiedig aan ons voorbijgaan,maar dat was meer uit andere overwegingen...
Onze spiritualiteit stamt trouwens uit de nachtelijke verhalen van Zuster Fantasia,die ons trouwens veel te vroeg ontvallen is wegens een dolle verliefdheid op één van de vloerders van de Kloosterkapel.Haar kap ligt trouwens nog altijd aan de andere kant van de haag, als eerbetoon van onzentwege aan haar felgesmaakte dichtkunst.
Blij is Tante Nonneke echter wel met de ontrafeling van het geheim van de verdoken letters.Het lucht haar op en nu kan ze zich  concentreren op een nieuw onderzoek naar een opvallend onopvallend kenmerk van het hotel alwaar die mollige geschiedenis van de kokerrollen zich afspeelde.
Naast de deur van 2 kamers in het hotel staan woorden geschreven.En wel bij Bruno en Stijn,als ik me niet vergis.Voor Tante Nonneke is het slechts in een flits te zien, en ze kan enkel vaststellen dat ze eindigen op -OSA. Mimosa, Formosa of iets dergelijks.Hoogstwaarschijnlijk zijn het de namen van de kamers,zoals daar zijn de Napoleon en de Richelieu in een geteleviseerde reclameboodschap voor een Oranje wandelfoonabonnementenverkoper ( én ik had er zelfs nog wandeltelefoonabonnementenhandelaar van kunnen maken, maar ik heb me nog net kunnen beheersen ).Misschien dat Broeder Knudde met zijn hightech systeem daar ook iets meer kan uit opmaken?







Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline DJHouss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #296 Gepost op: 30-01-2003, 00:18:14 »
Zijn julie al op sabbatsrust? Of zitten jullie te spijbelen in de sacristie? De sabotage in dit spel gebeurt wel door Mol S.








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #297 Gepost op: 30-01-2003, 00:36:28 »
DjMaison verblijd ons met een post met een hoog waarheiskans gehalte, daar er drie plebejers rondlopen met zon initiaal. De mol is S, maar ook niet S, die zin kan kloppen voor wel 3 mensen dus.

Verklaar u dus nader want hoewel identiteiten gewaarborgd dienden te blijven is in deze de vervolmaking van de naam heiliger dan de verhulling van de identiteit.

Broeder D is in zijn dikke boek op zoek gegaan naar een tuin met een bloeiende boom en dat in combinatie met de Sjah van Perzie maar kan er helaas geen appelmoes van maken. Waarom zeg ik appelmoes omdat ik in de zoektocht naar de boom, in onze eigen kloostertuin een appelboom heb aangetroffen en weet dat er in een verlden appelmoes gemaakt werd, zodat nu nog eetbaar zijn. Wie ging er ook weer over de tuin?

Dus tuinman raap de apllen bijeen en maak er appelmoes van en Broeder pluche sturr een duif naar mijn meeldoos over de combinatie Tuin der bloeined boom en Perzische handelaren, aub.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Teddybear

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Bach rules !
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #298 Gepost op: 30-01-2003, 00:39:08 »
Mimosa = Stijn.

... dera = Bruno.

In een moment van liederlijke verdwazing heb ik mijn uitgekopiëerde tekst (ik doe dit echt, met ganzenveer en inkt) nog eens nageplozen.
Ik dacht : "Daar zit misschien iets in".
Ik dwaalde, vrees ik.
Mimosa was leesbaar, maar behalve broeder Mikael (waar bestu trouwens) is niemand daar veel wijzer mee.
... dera zou Madera kunnen zijn, of voor de adepten van Broeder Dictionarius Kundera.
Maar in Italiaanse rusthuizen zal het wel niet de habitude zijn om moeilijke schrijvers op de muren van de gangen waar bezoekers slapen te kladden.
Klopt deze zin grammaticaal ?
Ja. Dat doet ze.
Zuster Dehousse (van 't Walenland zeker ?). Ik richt mij specialiter tot u. Opdat u, vooraleer u zich verliest in Drambuie-escapades, ons enig soelaas brengt over de zogeheten S-theorie.
Ik vind dat een fijne zet, temeer daar er nog drie konijen rondhuppelen in die Italiaanse Giardino die dan in aanmerking komen. Wat u één kans geeft op minder dan drie. Wat meer is dan wij, onnozele kloosterordenaars, die het nog met één kans op acht moeten doen.
Die fles van Zuster Alcoholica die ik niet heb doorgespeeld aan de platenruitster/platenruiteres is niet te zuipen. Even het etiket ontleden.








Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #299 Gepost op: 30-01-2003, 00:53:49 »
Xandragon heeft Helena van Troje in de persoonlijke kapel vluchtig ontmoet om als Caesar boven te komen in de felle strijd als Talpa-vanger eerste klasse. De berichten hieromtrent zijn legio en derhalve gekende door el Mundio. Wat echter onbetwist gebleven is, is de plausibiliteit der molliaanse trucjes van de uitgedroogde landschapbewoners. In hoeverre dwaalden zij af van de originele toereikenis der voorbode van de vrijstelling ? Ook Michael de gevleugelde behoort tot de vuige kant van de blinde en haalt alzo de kans van W weg door te rekenen op de gretigheid van de medeplebejers. Een kinderhand kon niet sneller gevuld zijn dan dezer oudgestredene in topconditie. De twee mannen moesten eigenlijk Sandraatje kiezen omdat zij het meest de verleidenis der vrouwelijke natuur ten tonele spreidt. En dat gebeurde niet onder alternatieve gezinde mensen die oosterse spiritualiteit onder hunne kavuizel bezigden (inderdaad Stijntje). Deze melkdragendevoetomhulselachtige herbivoor pleegt suicide door de unanimiteit te ruilen door de logica van Zuster Loteria. Dit echter niet in dank afgenomen door Sandra én Michael die dan het noodplan der gretigheid lanceren om alsnog de vrijstelling te dwarsbomen. Denk hier maar eventjes over na...







Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.