Auteur Topic: Televizierring 2009  (gelezen 115940 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Televizierring 2009
« Reactie #320 Gepost op: 24-10-2009, 09:52:15 »
Het was gaaf. Het feestje achteraf ook. Binnenkort vast een iets uitgebreider verslag.. ::tandpastasmiley::

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Televizierring 2009
« Reactie #321 Gepost op: 24-10-2009, 11:17:48 »
Leuk om Lottie een keer terug te zien  :D
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Televizierring 2009
« Reactie #322 Gepost op: 24-10-2009, 13:16:44 »
Ik vond trouwens dat Chantal het niet zo goed deed.
soms kon ik niet volgen waar ze het over had. En vooral niet toen ze in het publiek stond. Niet te verstaan...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Televizierring 2009
« Reactie #323 Gepost op: 24-10-2009, 13:27:04 »
Ik vond dat Chantal het juist erg leuk deed. In de zaal was ze prima te volgen.

Leuk momentje op het feestje achteraf (we hebben met verschillende mensen van WIDM kunnen praten): Anton: "Er lopen hier wel vier mollen rond" (Yvon, Milouska, Inge en Jon). Ik: "Ja, alleen Dennis Weening en Sanne Vogel ontbreken" (van de BN'er mollen). Uiteraard gaf Anton geen krimp. ;D

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Televizierring 2009
« Reactie #324 Gepost op: 24-10-2009, 13:28:06 »
Ik vond trouwens dat Chantal het niet zo goed deed.
soms kon ik niet volgen waar ze het over had. En vooral niet toen ze in het publiek stond. Niet te verstaan...

Vond vooral het openingsnummer een aanfluiting. Kreeg een plaatsvervangende schaamte toen ik haar hoorde zingen.
Lotti daarentegen was wel goed. Laat haar volgend jaar maar de hele gala presenteren.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Televizierring 2009
« Reactie #325 Gepost op: 24-10-2009, 13:31:59 »
(Misschien liepen er zelfs wel vijf mollen rond, want Erik van der Hoff was er ook.)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Televizierring 2009
« Reactie #326 Gepost op: 24-10-2009, 13:35:08 »
(Misschien liepen er zelfs wel vijf mollen rond, want Erik van der Hoff was er ook.)
Heeft Anton nou zijn mond voorbij gepraat :P

Volgend jaar gaan we er weer voor zorgen dat ze genomineerd worden! en dan winnen we wel! Want dan is er geen boer zoekt vrouw EXTRA :P en geen GV.  nu alleen er nog voor zorgen de BZV niet mee doet :P

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Televizierring 2009
« Reactie #327 Gepost op: 24-10-2009, 13:46:06 »
Vond vooral het openingsnummer een aanfluiting. Kreeg een plaatsvervangende schaamte toen ik haar hoorde zingen.
Lotti daarentegen was wel goed. Laat haar volgend jaar maar de hele gala presenteren.
Ik heb niet alles gezien, maar wat ik zag was idd vrij slecht. Zo ongelooflijk opgelezen. Laura zou het beter doen. :P
Maar Lottie zou ook leuk zijn, zij heeft tenminste wel talent.
The British are not impressed.

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re: Televizierring 2009
« Reactie #328 Gepost op: 24-10-2009, 14:25:20 »
Ik heb toch genoten van het gala, ondanks dat WIDM niet gewonnen heeft. Ik vind het al een eer dat we bij de top 3 van Nederland zitten ::bravo:: ::bravo::
Gooische Vrouwen was wel een terechte winnaar. Het wordt goed bekeken en is best een leuke serie. En 4 keer op rij genomineerd worden betekent wel dat je een constante kwaliteit levert en een trouwe schare fans hebt. Linda, gefeliciteerd! ::ok::
Jammer dat Johnny de Mol de ster niet won, die heeft zich wel bewezen het afgelopen jaar. Vooral met Down met Johnny.
Ruben Nicolai was het afgelopen jaar niet op z'n best. Raar dat hij dan wel een Ster wint...

WIDM heeft dan wel niet gewonnen, ik heb wel veel "molmensen" voorbij zien komen, naast natuurlijk de officiele WIDM-afvaardiging: Marc-Marie, Lottie, Alex, Inge, Milouska, Paula, Yvon, Angela
En ik heb voor de zoveelste keer blauw gelegen om het fragment dat Marc-Marie geirriteerd op het strand staat te zwaaien naar Isabel ::rofl:: ::rofl::
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Televizierring 2009
« Reactie #329 Gepost op: 24-10-2009, 16:17:38 »
En ik heb voor de zoveelste keer blauw gelegen om het fragment dat Marc-Marie geirriteerd op het strand staat te zwaaien naar Isabel ::rofl:: ::rofl::

Ja dat blijft 1 van de leukste scenes allertijden  ;D ;D

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Televizierring 2009
« Reactie #330 Gepost op: 24-10-2009, 16:18:23 »
Idd... Die serie uberhaupt... Die was echt ge,niaal
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Televizierring 2009
« Reactie #331 Gepost op: 24-10-2009, 16:37:24 »
die scene was de allereerste aflevering die ik ooit heb gezien
had gelijk na die dag alle afleveringen terug gezien
maar doordat die aflevering zo leuk was ben ik het blijven kijken
en wieisdemol wezen "ademen" zoals PJ dat zo mooi zegt :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Televizierring 2009
« Reactie #332 Gepost op: 24-10-2009, 16:46:27 »
T si voor mij ook de eerste serie die ik gezien heb (volgens mij heb ik het vanaf afl 3 gezien ofzo...)(en daarvoor volgens mij af en toe een opdracht
Vanaf toen was ik verslaafd..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Televizierring 2009
« Reactie #333 Gepost op: 24-10-2009, 16:49:34 »
T si voor mij ook de eerste serie die ik gezien heb (volgens mij heb ik het vanaf afl 3 gezien ofzo...)(en daarvoor volgens mij af en toe een opdracht
Vanaf toen was ik verslaafd..
::rofl::
maar naar mijn mening was dat seizoen ook het leukste seizoen
leukste kandi's denk ik :-\\
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Televizierring 2009
« Reactie #334 Gepost op: 24-10-2009, 17:09:01 »
Ben ook ff m´n bed uitgestrompeld, heftig feestje hoor..  ::zweet::

Straks zal ik een uitgebreid verslag doen, het was echt het gaarste molfeestje ooit.
Om te beginnen mochten we al over de rode loper, en we stonden achter een vrouw die Jos aanzag voor Linda Wagenmakers. Jos vloog er natuurlijk direct op af en we kregen een gesprekje over de genomineerden. Toen ´Linda Wagenmakers´ zei dat Gooische vrouwen ging winnen keek ik voor de grap een beetje vuil naar haar en zei dat WIDM echt veel toffer is en dat ik mooi op de mol ging stemmen.
Eenmaal op de rode loper werd ze uitgebreid gefotografeerd door de horde fotografen aan de zijkant dus ik vroeg me inmiddels wel af wie zij was en waarom de journalisten haar zo interessant vonden. Het antwoord kwam niet veel later in Carré, ze bleek die Tippi Wan van Gooische vrouwen.  ::) Haha, wisten wij veel.

Op het feestje wemelde het echt van de bn´ers. Het was echt heel raar om daar zo tussen te lopen. We hebben veel mensen van het molteam gesproken, gelukkig waren ze allemaal nog opgewekt ondanks het verlies.
De ingewikkelde cocktails waren gratis en de caviaar of wat het ook was ook. En we hebben met de man van het geluid gepraat, of eigenlijk vooral Heinz, en ik heb nog gevraagd wat hij zegt als ik ´vogelgeluidjes´ zeg. Het antwoord moet ik jullie nog even schuldig blijven.  :P
Verder was iedereen heel aardig en hebben we ook nog met wat oud-molkandidaten gepraat.
Straks komt de rest en de foto´s.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Televizierring 2009
« Reactie #335 Gepost op: 24-10-2009, 17:17:44 »
Hoe kwamen jullie op dat feest terecht? Jullie hadden toch ook gewoon kaarten via televizier.nl?Dan had je geen toegang tot de after party..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Televizierring 2009
« Reactie #336 Gepost op: 24-10-2009, 17:22:07 »
Gewoon blijven?
We zijn eerst naar de cirkels geweest waar de genomineerden zaten, geprobeerd dat mol bord te jatten  ;), en dat feest was gewoon overal in Carré. Alleen die disco zat in de benedenzaal en daar konden we ook gewoon heen.
Ben jij niet via de rode loper naar binnen gegaan dan? Misschien ligt het daaraan, dan kom je het feestje inderdaad niet in denk ik.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Televizierring 2009
« Reactie #337 Gepost op: 24-10-2009, 17:25:48 »
Gewoon blijven?
We zijn eerst naar de cirkels geweest waar de genomineerden zaten, geprobeerd dat mol bord te jatten  ;), en dat feest was gewoon overal in Carré. Alleen die disco zat in de benedenzaal en daar konden we ook gewoon heen.
Ben jij niet via de rode loper naar binnen gegaan dan? Misschien ligt het daaraan, dan kom je het feestje inderdaad niet in denk ik.

Jawel, wel via de rode loper,.. Maar we zaten op het balkon he.. Dus je kan dan niet via de hoofdingang naar binnen.. Maar via de zij ingang.. zijn jullie achteraf via de hoofd ingang naar binnen gegaan?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Televizierring 2009
« Reactie #338 Gepost op: 24-10-2009, 17:29:17 »
We zijn nooit naar buiten geweest.
Zelfs al hadden we naar buiten gewild dan hadden we nog tussen het feestje door moeten lopen, want het feestje was gewoon waar wij ook waren.
Ik snap niet hoe jij daar dan niet geweest kunt zijn. ???

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Televizierring 2009
« Reactie #339 Gepost op: 24-10-2009, 18:26:58 »
Hoe kwamen jullie op dat feest terecht? Jullie hadden toch ook gewoon kaarten via televizier.nl?Dan had je geen toegang tot de after party..
Ik hoor net dat mensen die eenmaal binnen zijn, ook gewoon toegang hebben tot het feestje.

Het moest mij natuurlijk weer overkomen, maar 1 van die veiligheidsmensen liet me niet meer binnen toen ik eenmaal buiten was. Maar een suppost had gezegd dat ik dat rustig kon doen, als ik mijn kaart maar bij me hhad.

Toch hield die veiligheidsman me tot twee keer tegen, ik liep door, een hij trok ongeveer mijn jas uit.

Vervolgens kwam die suppoost tussenbeide, en zegt: die meneer was inderdaad al binnen, en ik heb hem toestemming gegeven om even naar buiyten te gaan.

Dat was dus een gevolg van de miscommunicatie tussen personeel van Carré en die veiligheidsheren, die opdracht hadden niet zomaar mensen van buitenaf binnen te laten. Hij keek behoorlijk op zijn neus toe ik TOCH naar binnen kwam. Ik sprak met iemand van Carré, en hij zei: die man had je niet op die manier mogen tegenhouden, maar die veiligheidsmensen, daar hadden ze al eerder problemen mee gehad. Nou: weg ermee, dan.......


Dit voor wat betreft het negatieve deel.