Auteur Topic: MolFanDag 2010  (gelezen 331832 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #260 Gepost op: 25-02-2010, 09:08:35 »
Tjongejonge wat een gemopper zeg! Wacht nou allemaal gewoon die bevestigingsmail af...
Keep calm and eat chocolates!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #261 Gepost op: 25-02-2010, 09:54:34 »
het is irritant omdat als de fandag vol zit en je niet meer kan aanmelden en dan krijg je geen bevestigingsmail omdat iets is fout gegaan bij de AVRO..

Dan kan je de fandag wel meemaken.. Buiten het AKN gebouw. Omdat je geen enkel bewijs hebt. Snap wel dat mensen dat irritant vinden als je er zo naar uit kijkt..

Je heb geen zekerheid.  :-\\
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #262 Gepost op: 25-02-2010, 10:12:14 »
het is irritant omdat als de fandag vol zit en je niet meer kan aanmelden en dan krijg je geen bevestigingsmail omdat iets is fout gegaan bij de AVRO..

Dan kan je de fandag wel meemaken.. Buiten het AKN gebouw. Omdat je geen enkel bewijs hebt. Snap wel dat mensen dat irritant vinden als je er zo naar uit kijkt..

Je heb geen zekerheid.  :-\\

In zo'n geval kun je natuurlijk altijd een screenshot maken van de pagina waarop staat dat je aanmelding in orde is. Mocht het dan zo zijn dat wanneer het uitverkocht is, en de bevestigingsmail verstuurd wordt, jij aan kunt tonen dat je je wel degelijk hebt ingeschreven ;)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #263 Gepost op: 25-02-2010, 13:51:52 »
Als hier straks gemeld wordt dat mensen hun bevestiging binnen krijgen, en jij hebt er geeneen gekregen, dan kun je toch direct contact opnemen met de Avro en het uitleggen? Lijkt me sterk dat daar geen oplossing voor is.

En dan kun je op dat moment alsnog gaan mopperen. Maar nu begint het al bij voorbaat, en dat zet zo'n negatieve sfeer.

Het is toch superleuk dat er weer een fandag is, en dat er zoveel mogelijk kandidaten komen :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #264 Gepost op: 25-02-2010, 13:54:12 »
En anders knijpen Swifty en Bakkertje vast een oogje toe.  ;) ::hypocriet::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #265 Gepost op: 25-02-2010, 13:55:14 »
::fluit::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #266 Gepost op: 25-02-2010, 14:07:57 »
En anders knijpen Swifty en Bakkertje vast een oogje toe.  ;) ::hypocriet::

Als ik er bij ben...eh...tja...ehh... ::hypocriet::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #267 Gepost op: 25-02-2010, 17:44:40 »
Natuurlijk is het irritant dat je die mail niet direct krijgt, maar vorig jaar is het ook in orde gekomen. Zorg er gewoon voor, dat je je gegevens, en dan vooral je emailadres, foutloos ingeeft. Bovendien: er zullen altijd mensen die zich hebben opgegeen, op het laatst zonder afmelding wegblijven.

Dus als je je hebt opgegeven, houd het er dan maar op dat je gewoon binnen kunt.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #268 Gepost op: 25-02-2010, 18:06:20 »
Ja, maar Jos, als je bij je inschrijving eerst een foutmelding krijgt, dan is er bij de tweede poging weinig vertrouwen dat het echt wel goed is gekomen. Dus ja, ik heb me opgegeven, heb het scherm gezien waarop stond dat ik me had aangemeld, maar ik heb geen vertrouwen dat het echt goed is doorgekomen. Dat is gewoon onhandig, bijzonder irritant en stressverhogend. En dan vraag ik nogmaals: wat is er op tegen om gewoon een bevestigingsmail automatisch te sturen? Dat scheelt gewoon heel veel gedoe.
The British are not impressed.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #269 Gepost op: 25-02-2010, 18:14:44 »
Ik snap wel wat je bedoelt. Als je bij inschrijving al weet dat de aanmelding mislukt is, doe je het opnieuw, of krijg je dat scherm dan niet meer? Als dat zo is, kun je de aanmelding alsnog overdoen op een computer met een ander email-adres, maar dan zul je eerst de molmail daarheen moeten sturen (of je moet toevallig de juiste URL hebben onthouden).

Krijg je dan het bevestigingsscherm, dasn kun je ervan uitgaan dat het in orde komt.


Ik ben het wel met je eens dat het een kleine moeite is om die bevestigingsmail als autoreply te sturen. Al staat er alleen maar: ''Hallo Molloot, je bent erbij.....'', dan weet je immers genoeg.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #270 Gepost op: 25-02-2010, 18:51:50 »
Zouden ze weer zo'n lekker gebakje hebben??? Die was erg jummie  ::)
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #271 Gepost op: 25-02-2010, 18:57:25 »
Zouden ze weer zo'n lekker gebakje hebben??? Die was erg jummie  ::)

Ga er maar niet van uit want dat was geloof ik een behoorlijk kostenplaatje ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #272 Gepost op: 25-02-2010, 18:59:21 »
Ga er maar niet van uit want dat was geloof ik een behoorlijk kostenplaatje ;D

We betalen nu 2,50 euro pp meer dan vorig jaar, dus misschien dat we ons eigen gebakje gaan betalen? Ach, vorig jaar was nieuwigheid, ze moesten ons nog een beetje paaien ;) We zien het wel. Met of zonder gebak, ik ben van de partij!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #273 Gepost op: 25-02-2010, 19:16:38 »
We betalen nu 2,50 euro pp meer dan vorig jaar, dus misschien dat we ons eigen gebakje gaan betalen? Ach, vorig jaar was nieuwigheid, ze moesten ons nog een beetje paaien ;) We zien het wel. Met of zonder gebak, ik ben van de partij!!
::ok:: ::ok:: ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #274 Gepost op: 25-02-2010, 19:17:49 »
Heeft er iemand belangstelling voor eem minimollotenploppertje? Moet eens kijken of ik er voor de fandag een aantal van kan laten maken.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #275 Gepost op: 25-02-2010, 19:20:01 »
Als hier straks gemeld wordt dat mensen hun bevestiging binnen krijgen, en jij hebt er geeneen gekregen, dan kun je toch direct contact opnemen met de Avro en het uitleggen? Lijkt me sterk dat daar geen oplossing voor is.

En dan kun je op dat moment alsnog gaan mopperen. Maar nu begint het al bij voorbaat, en dat zet zo'n negatieve sfeer.

Het is toch superleuk dat er weer een fandag is, en dat er zoveel mogelijk kandidaten komen :D
Zo ver ik me kan herinneren heb ik vorig jaar een avro mail adres gemaild en had ik geen reactie terug. Maar goed, ik ben er uiteindelijk zonder problemen in gekomen met dank aan Erik TKS.

Mijn opmerkingen komen voort uit onzekerheid, omdat ik niet weet wat er vorig jaar nou precies is gebeurd. Ik kan er niet zo goed tegen dat ik twijfel over mijn geheugen. Zoals ik al eens heb aangegeven kan ik zelf ook fouten gemaakt hebben. In mijn beschuldigende speculatie richting de AVRO had ik in veel gevallen wat genuanceerder kunnen/moeten zijn, omdat het slechts speculatie is. (Directe bevestiging per mail zou deze onzekerheid trouwens wel wegnemen.)

In elk geval heb ik voor alle mogelijk redenen waarom het vorig jaar niet goed zou zijn gegaan een verklaring. Mensen die alles goed ingevuld hebben en geen speciale tekens hebben gebruikt hoeven volgens mij nergens bang voor te zijn. Daarnaast zijn er in deze community genoeg mensen die je willen helpen.

Ik heb trouwens ook een oplossing voor mijn stommiteit dat ik dit jaar weer aanhalingstekens gebruikt heb en daardoor weer onzeker werd. Ik heb mij nogmaals ingeschreven, en neem iemand mee als er wel gewoon twee inschrijvingen doorkomen.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #276 Gepost op: 25-02-2010, 19:23:29 »
::ok::  ::ok::  ::ok::  ::ok::   ::ok::  ::ok::  ::ok::  ::ok::  ::ok::  ::ok::  ::ok::

Voor Arco  ;)

Mijn duimen heb je hoor!

Ze hebben geholpen hoor, ik ben er bij!! ::oink:: 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #277 Gepost op: 25-02-2010, 19:31:42 »
@Limone, typt dat nou lastig, nu je geen duimen meer hebt?

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #278 Gepost op: 25-02-2010, 19:34:06 »
Ze hebben geholpen hoor, ik ben er bij!! ::oink:: 8)
::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

@Limone, typt dat nou lastig, nu je geen duimen meer hebt?
Het was even wennen, maar het was zeker voor een goed doel!!! Mijn quizvriendje is er gewoon bij!!!!!!!!!!!!!!!!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #279 Gepost op: 25-02-2010, 20:43:13 »
het is gewoon lastig dat je niet direct een auto reply terug krijgt want stel je voor....je geeft je op maar je blijkt nadien bv nr 601 te zijn.....dan ben je dus te laat en krijg je geen bevestigingsmail. iedereen dus nu wachten en wachten en wachten op de bevestigingsmail en er zijn zelfs mensen dus geen mail terug krijgen en die toch gaan.... stel je voor er zijn er echt 600 en het is vol en toch komt er iemand onaangemeld....tsja dan sta je daar he? wel aangemeld, geen bevestiging, denkende dat het een evt foutje is, toch gaan omdat dat meestal toch wel en dan bij de deur horen...ja sorry tis vol. dan kun je praten als brugman denk ik maar dan komen er egt geen 10 mensen of hoeveel het er dan ook evt mogen zijn meer bij....men gaan ergens toch de grens trekken lijkt me..dus vandaar de reply mal is het best want dan heb je egt 100% zekerheid!
WIDM 2012: Traust enginn!!