Auteur Topic: Sandra is (niet) de mol!  (gelezen 77458 keer)

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #120 Gepost op: 17-02-2003, 19:05:26 »
Blonde panters zijn ook een stuk minder mooi!
Sterker nog, ik heb er nog NOOIT één gezien!  :P







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #121 Gepost op: 17-02-2003, 19:09:48 »
Sandra is gaaaf!! (en niet de mol) 'k Hoop dat de theorie nu dan klopt en zij er tot in de finale bij is!! (Hoewel dan mijn mol Marc eerder uit de serie verdwijnt!! :-X)







Thank U

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #122 Gepost op: 17-02-2003, 19:16:36 »
Sterker nog, ik heb er nog NOOIT één gezien! :P
Nee dat kan kloppen, die zijn zeer zeldzaam!!







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #123 Gepost op: 17-02-2003, 20:49:26 »
Zag je Sandra kijken naar Michiel toen haar man zei, dat best veel kandidaten haar verdachten???








Lowprofile

  • Gast
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #124 Gepost op: 17-02-2003, 23:09:00 »
Sandra is de Lara Croft van De mol aan het worden.
Alleen dat schieten lukte haar op het einde niet zo goed 8)








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #125 Gepost op: 19-02-2003, 11:31:37 »
Sandra is wel/niet de Mol want:

Aflevering 1:
Mols:
-vergist zich in eerste instantie in namen, later niet meer
-slecht contact met Nicole, zo maar opeens weg
-komt bijna te laat terug
-gaat eerst zelf kleiduif schieten, houdt hiermee de slapers wakker, haalt later pas Corry op zodat slapers weer gewekt worden
Niet Mols:
-haalt opdracht 2

Aflevering 2:
Mols:
-is haar koker kwijt, die kan ze zelf hebben afgegeven
-komt laat bij de helicopter aan en dat kost tijd, we zien niet hoe ze de helicopter bereikt. Daarbij heeft ze ook een kans, dat zij zelf de vrijstelling krijgt, wat niemand in de groep wat oplevert
Niet Mols:
-haalde opdracht 1

Aflevering 3:
Mols:
-wou eerst Stijn, Shadia en Walter zeker weten afkopen, veranderde later haar mening
-was erbij toen vraag 2 en 3 fout werden beantwoord
Niet Mols:
-haalde de eerste opdracht

Aflevering 4:
Mols:
-auto start niet
-reageert cool bij Corrys beschuldigingen op Inge
-is relaxt tijdens het bellen
-reageert zenuwachtig bij opsommen mogelijke Molacties van haar
-we zien haar niet de bal vangen
Niet Mols:
-vangt bal bij opdracht 2

Aflevering 5:
Mols:
-bezoek ziet wel een Mol in haar
-reageert verbaasd/betrapt als bezoek zegt dat ze veel verdacht is. (Blik naar interviewer van: 'He, maar jullie zeiden toch dat bijna niemand mij verdacht?')
-kan door langzaam roeien opdracht 2 vertragen
-lijkt Shadia en Michiel te kunnen horen
Niet Mols:
-zegt te bungeejumpen, bezoek verwacht dat ook

Conclusie:

Sandra is vanaf aflevering 1 mijn Mol en alleen Bruno heeft me een keer doen veranderen van Molkeuze (Toen moest hij er de aflevering erna ook gelijk uit, dus dat was dat.). Sandra is een subtiele Mol en valt niet erg op met haar Molacties. In tegenstelling bij Inge moet je echt zoeken naar haar Molacties en velen zien ze niet. Een echte supermol dus. Als je niet op Sandra let, zie je ze denk ik ook niet, maar ze zijn er zeker wel. Ook een sterk punt is dat Sandra zichzelf totaal niet verdacht maakt, door sommige opdrachten wel te halen, die je veel aanzien geven in de groep (zoals het vangen van de bal). Daarbij maken de andere kandidaten wel duidelijk dat er meer aan de hand is met Sandra dan dat wij op tv zien. Inge, Shadia en Stijn zagen haar allemaal als verdachte. Net als met George vorig jaar krijgen we door montage niet alle Molacties te zien. Als je aflevering 5 bijvoorbeeld ziet, zou je denken dat Sandra niet veel aan het Mollen is, maar bij de opdracht met de fakkel kan ze heus wel gemold hebben, zonder dat wij het op camera zien. Daarbij lijkt Sandra ook als enige een band heeft met Michiel, alsof er meer is tussen die twee. Natuurlijk ben ik gevaarlijk bezig. Vanaf aflevering 1 is Sandra mijn Mol en daarom zie je dingen die er soms niet zijn en concentreer je je soms teveel op dat ene persoon.


(voor alle kandidaten, zie bijlage in topic: Inge is wel/niet de Mol)








Offline Dragonius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...hoe meer ik weet, hoe meer ik twijfel...
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #126 Gepost op: 19-02-2003, 13:14:41 »
Daarbij lijkt Sandra ook als enige een band heeft met Michiel, alsof er meer is tussen die twee.
Daar heb je een punt, Chriz. Het is me ook opgevallen dat Sandra en Michiel zeer 'intieme' blikken uitwisselen. Als ze niet de Mol is, maar haar vriendje het ergste vrezen...







Rozemarijn en palmwijn, Monnikslatijn in kwatrijn, Rare pipo in woestijn, Hiero, daaro, toto, tricot...

Lowprofile

  • Gast
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #127 Gepost op: 20-02-2003, 11:38:32 »
uit de opsomming van Chriz blijkt idd zijn molkeuze.
Ik zal dus proberen Sandra wat te 'ontmollen'.
Moeilijk natuurlijk, want de feiten zijn tegen haar. Wat verkoopt Sandra ? Jeans !!!! En waar loopt Michiel de hele tijd in ? Juist ! Overigens de hele WV-ploeg loopt in jeans ! ;)
Grapje hoor.

Even wat serieuser:
- afl.1 opdracht 1: Sandra vindt 2 deelnemers
- afl.1 opdracht 3: ze gaat over de touwen.
- afl.2 helikopter: veel seconden zal dat als laatste aankomen niet gekost hebben.
Het is veel molser om de heli niet te halen en de vrijstelling af te kopen.
- afl. 3: heeft de koker niet geopend.
- afl. 4: samen met Corry heeft ze een vraag juist en binnen de tijd beantwoord (de enige juiste).
- afl. 5: duels: ze verliest tegen Stijn. als ze de mol was, had ze het anders gespeeld want dan wist ze dat Shadia op Stijn gokte.








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #128 Gepost op: 20-02-2003, 14:56:51 »
Daar heb je een punt, Chriz. Het is me ook opgevallen dat Sandra en Michiel zeer 'intieme' blikken uitwisselen. Als ze niet de Mol is, maar haar vriendje het ergste vrezen...

Ik bedoelde dit eigenlijk iets anders......








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #129 Gepost op: 20-02-2003, 15:03:14 »
Niet dat ik Sandra verdenk, maar:
Even wat serieuser:
- afl.1 opdracht 1: Sandra vindt 2 deelnemers
De 2 deelnemers kwamen toevallig tegelijkertijd samen en ze had er dus 2 ineens. Dus zo geweldig is het ook weer niet ze er 2 heeft.

Citaat
- afl.1 opdracht 3: ze gaat over de touwen.
Maar verliest wel tijd met haar hartslag (cfr George die lessen kreeg om te leren zijn hartslag te verhogen)
Citaat
- afl. 5: duels: ze verliest tegen Stijn. als ze de mol was, had ze het anders gespeeld want dan wist ze dat Shadia op Stijn gokte.

Ze had het dan mss wel anders kunnen spelen, maar je moet dan ook nog kunnen raak schieten, wat niet evident is. Zelfs als mol zijnde kan je zo'n schot missen.








Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #130 Gepost op: 20-02-2003, 16:22:38 »
Er zijn heel wat meer redenen om Sandra niet als mol te kiezen:
Afl. 2 Ze brengt ook de opdracht 'Superkandidaat' tot een goed einde, samen met Walter.
Afl. 3 Ze blijft zonder ook maar enige moeite staan op die paal, terwijl ze, vooral na Marcs avonturen daarop, daar makkelijk had kunnen mollen. ;)
Afl. 5 Zonder ook maar enige aarzeling doet ze precies datgene wat haar vriendje van haar verwacht; bungee-jumpen... (Maar misschien was dat wel in de gaten gelopen, als ze dat niet gedaan had ???...)







Thank U

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #131 Gepost op: 20-02-2003, 19:43:53 »
Er zijn heel wat meer redenen om Sandra niet als mol te kiezen:
Afl. 2 Ze brengt ook de opdracht 'Superkandidaat' tot een goed einde, samen met Walter.
Afl. 3 Ze blijft zonder ook maar enige moeite staan op die paal, terwijl ze, vooral na Marcs avonturen daarop, daar makkelijk had kunnen mollen. ;)
Afl. 5 Zonder ook maar enige aarzeling doet ze precies datgene wat haar vriendje van haar verwacht; bungee-jumpen... (Maar misschien was dat wel in de gaten gelopen, als ze dat niet gedaan had ???...)


Je hebt helemaal gelijk wat betreft afl. 2 en 3 ik heb het ook in het overzichtje gezet met Mols en Onmolse acties hoor!!! Maar over afl. 5 ben ik het niet met je eens. Zoals je zelf al zegt, wil de Mol tijdens de aanwezigheid van het bezoek niet verdacht worden. Stel dat ze niet had gesprongen en later zou de vriend van Sandra aan de andere kandidaten vertellen: 'Ik snap niet waarom ze niet sprong. Ze heeft het al een keer eerder gedaan en ze vondt het hardstikke gaaf.' Voor Sandra was het gewoon weer een prachtige actie om zichzelf totaal niet verdacht te maken, zoals ze ook deed met het vangen van de bal, het staan op de paal en de Superkandidaatopdracht. Sandra blinkt altijd uit in de opdrachten waarin ze alleen of met een klein groepje kan schitteren. Ten eerste is de kans om dan te mollen kleiner, er wordt teveel op je gelet. Ten tweede nemen de verdachtingen in de groep sneller af.








Lowprofile

  • Gast
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #132 Gepost op: 20-02-2003, 22:40:19 »
Chriz. je redenering is wel juist, maar je moet het even rigide toepassen op alle kandi's.
Verkijk je niet op één kandidaat.
Daarbij worden er heel wat signalen gegeven door WV zelf. Uitgerekend voor Sandra zijn er bijzonder weinig van die signalen te vinden.









Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #133 Gepost op: 20-02-2003, 23:12:53 »
Chriz. je redenering is wel juist, maar je moet het even rigide toepassen op alle kandi's.
Verkijk je niet op één kandidaat.
Daarbij worden er heel wat signalen gegeven door WV zelf. Uitgerekend voor Sandra zijn er bijzonder weinig van die signalen te vinden.

En daarbij moet een mol voorkomen dat de pot gespekt wordt. (Dat het in een andere buitenlandse serie anders ging, zou door een slechte regie van die serie kunnen komen, maar in België en Nederland heb ik het nog niet anders gezien). Zij is geloof ik hoogstpersoonlijk (mede)verantwoordelijk voor de helft van de pot.







Thank U

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #134 Gepost op: 20-02-2003, 23:18:11 »
Zullen we de haakjes in de titel van dit topic dan maar weghalen? :-[







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Lysdexie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #135 Gepost op: 21-02-2003, 13:04:50 »

Voor Sandra was het gewoon weer een prachtige actie om zichzelf totaal niet verdacht te maken, zoals ze ook deed met het vangen van de bal, het staan op de paal en de Superkandidaatopdracht. Sandra blinkt altijd uit in de opdrachten waarin ze alleen of met een klein groepje kan schitteren. Ten eerste is de kans om dan te mollen kleiner, er wordt teveel op je gelet. Ten tweede nemen de verdachtingen in de groep sneller af.

Maar je vergeet dan wel dat ze zich meestal kandidaat stelt voor die opdrachten (superkandidaat, paal)

Het is de taak van de mol om geld uit de pot te halen, niet om geld erin te steken.  Dan zou ze als mol zich toch wel afzijdig houden, zeker ?  En geld verdienen om zich niet verdacht te maken, dat lijkt me dus niet te kloppen, zeker niet als het individuele en zelf gekozen opdrachten zijn.







't is beter zo dan omgekeerd !

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #136 Gepost op: 21-02-2003, 15:21:38 »
En geld verdienen om zich niet verdacht te maken, dat lijkt me dus niet te kloppen, zeker niet als het individuele en zelf gekozen opdrachten zijn.
Gelukkig heb je geen dyslexie op je Mol-hersenhelft...klopt dus wat je zegt







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Tom_Tom-

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #137 Gepost op: 23-02-2003, 21:16:07 »
Sandra is mijn mol. Ze doet alles heel subtiel maar heeft vanavond met de dagboeken wel mooi 4000 euro (toch?) uit de pot gehouden.







en de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van pa zijn zojuist gepasseerd

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #138 Gepost op: 23-02-2003, 21:16:56 »
ik vond dat sandra erg slecht meehielp met het bouwen aan de ikeaspullen, maar dat vond ik nog niet het opvallendst.

door die vrijstelling te verdienen, boorde ze de groep 4000 euro door de neus. ik vind het ook niet echt iets voor sandra om zo strategisch te werk te gaan bij de dagboeken opdracht, het lijkt wel alsof er van te voren over is nagedacht.

ik denk trouwens dat de mol niet in het groepje van de denker en de doener zat, omdat die opdracht echt gedoemd was te mislukken en de mol daar dus niet per se bij hoeft te zitten. de ikea-opdracht was misschien ook wel gedoemd te mislukken met deze drie dames, maar minder dan de denker en de doener dus is het voor de mol een betere positie.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #139 Gepost op: 23-02-2003, 21:23:13 »
Of wou ze gewoon graag de vrijstelling? Goeie tactiek om eerst alles goed te bestuderen en dan heel snel toeslaan .Je mag pas schieten als je 1 boek hebt dus moet je het niet verspreiden. Hoe ze plotseling toch aan 5 boeken kwam is me een raasel . Misschien hebben de mensen op de torens verkeerd geteld of had ze reeds een nepboek?







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?