Auteur Topic: WIDM in de media 2011  (gelezen 363876 keer)

Offline Teun

  • Forumlid
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #520 Gepost op: 21-02-2011, 15:49:26 »
Maar worden de opdrachten dan zo vlugvlug op de locatie en tijdens de reis allemaal georganiseerd dan? Zo doet het artikel een beetje klinken. Ik dacht altijd dat dat allemaal allaaang van tevoren allemaal piekfijn geregeld was. Zo van "die en die dag willen wij graag het stadion bezoeken met de toestemming om vuurwerk af te steken". Voor sommige opdrachten hoeft niet zo heel veel voorbereid te worden, maar ik nam altijd aan dat alles van tevoren tot in detail geregeld werd.

Of interpreteer ik nu het artikel verkeerd?

Ja, dat interpreteer je dan niet helemaal goed. Bij het Levend Stilleven zijn allerlei mensen (en het plein) ruim vantevoren geregeld. Denk aan de muzikanten, de krabbenverkoper en de fotograaf. Maar tijdens de voorbereidingen kwamen we er achter dat het 'beeld' wel wat voller mocht. Tja, dan pluk je kort voor aanvang van de opdracht even wat extra mensen van de straat of achter hun bureau vandaan.
Met andere woorden: mocht de indruk zijn ontstaan dat alles vlak vantevoren wordt geregeld, dan is dat een verkeerde indruk. Alle opdrachten worden ver vantevoren voorbereid.
Anton.
IDTV - Redactie Wie is de mol.



Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #521 Gepost op: 21-02-2011, 15:54:37 »
Bedankt voor de toelichting. Zoiets had ik ook verwacht. Sommige dingen waar je niet op bedacht was kun je nog wel fixen on spot. maar zo'n programma dat allemaal heel nauw komt kun je in helemaal improviseren.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #522 Gepost op: 21-02-2011, 22:06:00 »
Dat Paul de Leeuw en Wie is de Mol? niet samengaan mag toch wel vereeuwigd worden op YouTube:

"Dus dan zitten ze allemaal achter een computertje, dan denk je: 'Wie zou de Mol kunnen zijn?', dan zie je groen, groen, groen en dan rood en dan weet je een van die mensen is echt de mol..."
Jaja, praat maar lekker door...
« Laatst bewerkt op: 21-02-2011, 22:28:38 door bartjel »

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #523 Gepost op: 25-02-2011, 20:37:23 »
Net een leuk stukje bij DWDD, met Marc Marie over Wie is de Mol 2011, met beelden van Karin in de golven op zoek naar kokertjes...

Hij weet tenminste waar hij over praat  ::jaja::

Kan iemand mss een linkje plaatsen?
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Ohmiyax

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #524 Gepost op: 25-02-2011, 20:51:34 »
Ja, hij verdenkt karin ook al..
En soundos noemt hij ook.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #525 Gepost op: 25-02-2011, 20:55:44 »
ik vond het een slechte keuze die hij maakte, het was van de vorige aflevering, daar zaten veel betere beelden in.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #526 Gepost op: 25-02-2011, 21:44:26 »
Art komt (of was?) bij de Madiwodovrijdagshow vandaag. Zag ik op de reclame maar ging niet speciaal over Wie is de Mol maar hij zei wel iets van 'of het is de mol' ofzoiets, dus misschien nog ergens iets?
...óf niet!

Offline Joszwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #527 Gepost op: 25-02-2011, 23:34:57 »
Art komt (of was?) bij de Madiwodovrijdagshow vandaag. Zag ik op de reclame maar ging niet speciaal over Wie is de Mol maar hij zei wel iets van 'of het is de mol' ofzoiets, dus misschien nog ergens iets?
Niks bijzonders, Paul vroeg of hij de mol is en Art zei dat 'ie niets mocht zeggen. Ze hebben het er nauwelijks een minuut over gehad.
Every step you make could be your biggest mistake, but that's the risk that you take.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #528 Gepost op: 27-02-2011, 20:34:51 »



Nou en of!

P.S. 1: Geen mollenboekje helaas, als je de Avrobode bij de stripmap krijgt, zitten daar meestal geen extras bij.
P.S. 2: De tekst is misschien niet overal even leesbaar; dat komt omdat ik de scans teveel verkleind heb, en als je ze weer vergroot wordt het alleen maar erger. Excuses!

- sorry voor dit megacitaat -

Wat mij opvalt, is dat de mensen die volgens de Avrobode de kleinste molfactor hebben, er nog als laatste in zitten.
Misschien moeten we juist het tegenovergestelde doen als wat de Avro zegt?
Net als met die top 3 op die officiële site: de mol staat blijkbaar nooit op nummer 1 in de verdenkingen.
Want zijn die mensen bij de Avro toch een gluiperds ......  :-X
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #529 Gepost op: 27-02-2011, 21:09:35 »
De widm tune bij boer zoekt vrouw ;D
Volgend jaar een boer in WIDM ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #530 Gepost op: 27-02-2011, 23:18:23 »
De widm tune bij boer zoekt vrouw ;D

En dan stond er ook nog "Goed opletten" oid in de ondertiteling ... ik was even erg gespitst ... totdat ik me realiseerde dat ik naar de KRO zat te kijken ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #531 Gepost op: 28-02-2011, 02:32:42 »
De widm tune bij boer zoekt vrouw ;D
Volgend jaar een boer in WIDM ?

JA! Ik zat echt zo ::oink:: in volle verwachting van de rode vingerafdruk bij Richard ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #532 Gepost op: 28-02-2011, 17:58:35 »
Erg leuk interview met Pepijn vandaag in de Volkskrant! Ik zal het zo scannen. Alvast een leuk stukje:

Citaat van: Pepijn Gunneweg in Volkskrant 28/02
Bij Wie is de Mol? wisselde ik vaak van horloge om de kijkers op het verkeerde been te zetten. Ook daar probeerde ik dus een fantasiewereld te scheppen. Kinderlijk misschien, maar het werd wel opgepikt. Ik heb de horlogetheorie teruggezien op internet.

edit: gescand!

::vlaglinks:: pagina 1 - pagina 2 ::vlagrechts::
« Laatst bewerkt op: 28-02-2011, 18:14:24 door Heinz »

Offline Ohmiyax

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #533 Gepost op: 28-02-2011, 19:30:46 »
Erg leuk interview met Pepijn vandaag in de Volkskrant! Ik zal het zo scannen. Alvast een leuk stukje:

edit: gescand!

::vlaglinks:: pagina 1 - pagina 2 ::vlagrechts::

leuk interview! Erg jammer dat hij eruit moest.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #534 Gepost op: 28-02-2011, 22:39:39 »
bedankt voor de scan heinz ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #535 Gepost op: 28-02-2011, 22:48:19 »
Messie Bokoee  ;D  :D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #536 Gepost op: 1-03-2011, 09:20:07 »


Uit de Avrobode. Niet veel nieuws, maar het is WIDM en het is in de media, dus...
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #537 Gepost op: 1-03-2011, 09:37:41 »
Dus het wordt dan dat in de 10de aflevering bekend wordt gemaakt wie de winnaar is..

En dat dan de 2 hoofdverdachte's.. Ik denk Karin en Patrick als laatste 2 overblijven..
« Laatst bewerkt op: 1-03-2011, 11:12:02 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #538 Gepost op: 1-03-2011, 10:08:26 »
Dus het wordt dan dat in de 9de aflevering bekend wordt gemaakt wie de winnaar is..

Het is de nieuwe Avrobode, dus dit slaat op aflevering 10.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #539 Gepost op: 1-03-2011, 11:11:51 »
Het is de nieuwe Avrobode, dus dit slaat op aflevering 10.

Oohjaa ik vergeet steeds de 11de aflevering  ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !