Auteur Topic: Molfandag 2013  (gelezen 225477 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2013
« Reactie #360 Gepost op: 9-03-2013, 19:39:10 »
Zoals je misschien wel verwacht heb ik er zin in ::bravo::

Ik ben te herkennen aan een Pac-Man-button ;D
...óf niet!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molfandag 2013
« Reactie #361 Gepost op: 9-03-2013, 19:41:14 »
Ben er morgen voor het allereerst bij. Dus een vraagje voor de ervaren Molfandag-ers. Wat vinden jullie het leukste van de dag? En wat maakt dat jullie elk jaar/meerdere jaren gaan?
Dat is voor iedereen verschillend. Voor de een de meet en greet, voor de ander de veiling. Voor degenen die er al jaren komen is het bovendien een jaarlijks feestje, een reunie.

Misschien heeft iemand anders hier nog iets aan toe te voegen?

Offline pepijnbrem

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • wie denk jij dat de mol is? Ik denk .........
Re: Molfandag 2013
« Reactie #362 Gepost op: 9-03-2013, 19:41:50 »
Ben er morgen voor het allereerst bij. Dus een vraagje voor de ervaren Molfandag-ers. Wat vinden jullie het leukste van de dag? En wat maakt dat jullie elk jaar/meerdere jaren gaan?

ik ben er morgen ook voor het eerst hoop wel wat te scoren op de veiling en handtekeningen natuurlijk

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #363 Gepost op: 9-03-2013, 19:50:06 »
Dat is voor iedereen verschillend. Voor de een de meet en greet, voor de ander de veiling. Voor degenen die er al jaren komen is het bovendien een jaarlijks feestje, een reunie.

Misschien heeft iemand anders hier nog iets aan toe te voegen?

Dank voor je antwoord!  ::ok::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #364 Gepost op: 9-03-2013, 19:50:30 »
ik ben er morgen ook voor het eerst hoop wel wat te scoren op de veiling en handtekeningen natuurlijk

Jij gaat voor de heb dus?  :P ;)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Molfandag 2013
« Reactie #365 Gepost op: 9-03-2013, 19:58:21 »
Ben er morgen voor het allereerst bij. Dus een vraagje voor de ervaren Molfandag-ers. Wat vinden jullie het leukste van de dag? En wat maakt dat jullie elk jaar/meerdere jaren gaan?
Ik ga voor de forummers en de meet&greet ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Molfandag 2013
« Reactie #366 Gepost op: 9-03-2013, 20:01:33 »
Dat is voor iedereen verschillend. Voor de een de meet en greet, voor de ander de veiling. Voor degenen die er al jaren komen is het bovendien een jaarlijks feestje, een reunie.

Misschien heeft iemand anders hier nog iets aan toe te voegen?

Ben er morgen voor het allereerst bij. Dus een vraagje voor de ervaren Molfandag-ers. Wat vinden jullie het leukste van de dag? En wat maakt dat jullie elk jaar/meerdere jaren gaan?

Ik ben in 2011 en 2012 geweest, dus kom er nog niet zo lang, maar ik kan wel iets zeggen.

Als ik één onderdeel moest kiezen dan denk ik het vragenvuur. Het is heel leuk om meer te weten te komen hoe de kandidaten dingen ervaren hebben en de kandidaten zijn ook vaak grappige mensen en een hecht clubje dus dat is heel ontspannen. Het is een kant van bekende Nederlanders die ik niet gewend ben en mede daarom heel fijn is om te zien.

De veiling heb ik zelf niet zo heel veel mee omdat ik er geen geld voor over heb, maar het gezelligheidselement van het vragenvuur heb je daar ook.

Dan heb je de meet en greet. Ik vind het ontmoeten van bekende Nederlanders altijd toch heel bijzonder, het zijn toch mensen die je normaal alleen op tv hun werk ziet doen en meestal blijft het daar bij - je kent de gezichten maar je vergeet bijna dat het echte mensen zijn. Überhaupt die mensen in het echt zien, er mee kunnen interageren en dat zo iemand een minuut van zijn tijd aan jou besteedt vind ik een bijzondere ervaring als je bedenkt dat die mensen door 2.000.000+ mensen bekeken zijn op tv.

Het feit dat ze vaak niet opvallen tussen de mensenmassa vind ik ook altijd leuk ::rofl:: Zo had ik in 2011 dat er iemand vlak voor mij langs zich tussen de mensen door kriegelde en dat zag ik en pas daarna zag ik, oh dat is Horace :P

Het moment dat de kandidaten binnenkomen vind dan ook altijd een bijzonder moment.

De quiz is leuk, maar voor mij toch meer een opwarmertje dan een reden-om-te-komen zeg maar (en dat zeg ik als quizwinnaar). Hetzelfde geldt voor de "executie" voor de onlinequiz - dat zijn dingen die mij persoonlijk niet zo veel doen.

Dus ja, voor mij gaat het toch om de prominenten :)
« Laatst bewerkt op: 9-03-2013, 20:03:46 door Erik Leppen »
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline desuz

  • Forumlid
Re: Molfandag 2013
« Reactie #367 Gepost op: 9-03-2013, 20:07:44 »
Heb je een toegangsnummer gehad van Dolfie?
Of stuur haar anders een persoonlijk bericht om het te vragen  ;)
ik heb al een bericht gestuurd. maar heb nog niet een toegangsnummer

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #368 Gepost op: 9-03-2013, 20:10:33 »
Dank jullie voor jullie antwoorden op mijn vraag  ::bravo::

Ik zelf denk dat ik er in sta als Erik Leppen. Wat hij noemt als leukste lijk mij ook het leukste (vragenvuur en meet & greet).. Op de veiling ga ik ook niet bieden, maar ik zie wel of dat wel of niet leuk is. Die quizzen/test interesseren me niet zo  :-[

Hoop alleen wel dat jullie heel gezellig zijn, want ik kom in mijn eentje en ken dus écht helemaal niemand daar (niet dat dat me er van zal weerhouden tegen iemand aan te gaan kleppen  :P, maar toch)  :D

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #369 Gepost op: 9-03-2013, 20:12:09 »
ik heb al een bericht gestuurd. maar heb nog niet een toegangsnummer

Voor mij wordt het de eerste keer morgen, maar één van de anderen weet vast wel of je ook binnen kunt komen als je op de "betaald"-lijst staat..

Dus mensen, komt desuz ook binnen zonder toegangsnummer?

Offline pepijnbrem

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • wie denk jij dat de mol is? Ik denk .........
Re: Molfandag 2013
« Reactie #370 Gepost op: 9-03-2013, 20:14:35 »
Jij gaat voor de heb dus?  :P ;)

nee ook voor de gezelligheid  hahahahahaha :D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molfandag 2013
« Reactie #371 Gepost op: 9-03-2013, 20:16:56 »
Na 9 fandagen ga ik niet meer voor een specifiek onderdeel, maar meer voor de traditie en de gezelligheid. De meeste kandidaten heb ik al twee keer ontmoet dit seizoen, maar ik hoor graag hun verhalen achteraf. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molfandag 2013
« Reactie #372 Gepost op: 9-03-2013, 20:23:23 »
De meeste kandidaten heb ik al twee keer ontmoet dit seizoen, maar ik hoor graag hun verhalen achteraf. :)

 ::rofl::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molfandag 2013
« Reactie #373 Gepost op: 9-03-2013, 20:25:01 »
::rofl::

Ik bedoel, vooraf kunnen ze niets zeggen, maar morgen mogen ze eindelijk praten. :D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molfandag 2013
« Reactie #374 Gepost op: 9-03-2013, 20:28:02 »
Ik neem morgen trouwens twee meiden mee die helemaal lyrisch zijn van Kees. Ze hebben het plan opgevat om hem met een zak over zijn hoofd te kidnappen.  ::)

Offline desuz

  • Forumlid
Re: Molfandag 2013
« Reactie #375 Gepost op: 9-03-2013, 20:31:41 »
Voor mij wordt het de eerste keer morgen, maar één van de anderen weet vast wel of je ook binnen kunt komen als je op de "betaald"-lijst staat..

Dus mensen, komt desuz ook binnen zonder toegangsnummer?
ja voor mij wordt het ook de eerste keer morgen
niet schrikken want ik kijk vanaf vorig jaar pas en kon vorig jaar niet dus ja... :)[/quote]

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Molfandag 2013
« Reactie #376 Gepost op: 9-03-2013, 20:35:38 »
Hoop alleen wel dat jullie heel gezellig zijn
Nee, eigenlijk zijn wij heel saai :P

;)

(Ik kom ook altijd alleen, heb dat nooit als een minpunt ervaren, ook de eerste keer niet, en dan ben ik niet de sterkste in contacten leggen met nieuwe mensen).

Daarnaast, er zijn altijd mensen voor het eerst bij. De mensen die altijd komen weten dat :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Molfandag 2013
« Reactie #377 Gepost op: 9-03-2013, 21:41:56 »
ik heb al een bericht gestuurd. maar heb nog niet een toegangsnummer
hoe lang geleden heb je je eigenlijk ingeschreven ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #378 Gepost op: 9-03-2013, 21:49:18 »
Nee, eigenlijk zijn wij heel saai :P

;)

(Ik kom ook altijd alleen, heb dat nooit als een minpunt ervaren, ook de eerste keer niet, en dan ben ik niet de sterkste in contacten leggen met nieuwe mensen).

Daarnaast, er zijn altijd mensen voor het eerst bij. De mensen die altijd komen weten dat :)

Dank voor de geruststelling  :-*

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #379 Gepost op: 9-03-2013, 21:49:59 »
Ik neem morgen trouwens twee meiden mee die helemaal lyrisch zijn van Kees. Ze hebben het plan opgevat om hem met een zak over zijn hoofd te kidnappen.  ::)

 ::rofl:: Ze weten dat hij ....?  :P