Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic topic  (gelezen 487946 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #260 Gepost op: 17-01-2013, 17:40:44 »
Deze foto plaatste iemand van WIDM op Facebook. Anton zit hier overduidelijk te hinten met zijn handen :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #261 Gepost op: 17-01-2013, 17:43:03 »
Mooie foto. ::ok::

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #262 Gepost op: 17-01-2013, 18:33:19 »
Daar dacht ik idd ook aan, paar dagen terug!
En ook de executie in 2011 met de handdoekjes. Die ervoor zorgde dat 3 mensen een vrijstelling hadden.

Zou leuk zijn als we dat ooit eens te weten kwamen, teminste.. Ik vind dat leuk  :P

Of wie er moest afvallen in Japan toen ze hun schermen mochten afkopen (en alleen Arjen dat niet deed).

Is inderdaad leuk om dat soort dingen te weten. Geeft toch meer inzicht in het spel.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #263 Gepost op: 17-01-2013, 18:53:23 »
Eerder werd Karel hier aangehaald.

Ik vind wat ie later in een van de afterparties zei, nog veel leuker:


"Eigenlijk zou er een finale moeten komen, waarbij de kijkers niet te zien krijgen wie de Mol, wie de winnaar, en wie de verliezer is, jullie zullen dan tot in de eeuwigheid in onzekerheid verkeren."


Hij zei dat met een beetje satanische blik in zijn ogen. Helaas leende juist DAT seizoen (2007) zich niet voor zo'n scenario, want mol Inge had in eigen persoon ervoor gezorgd dat het allang bekend was wie de mol was.

Offline tjommepsv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oud mol
Geen tweede land
« Reactie #264 Gepost op: 19-01-2013, 21:15:19 »
Ik weet niet of het hier al bekend is, maar is zal zo goed als zeker geen tweede land zijn dit jaar.



Zie dit vanaf 1.40
Ze zegt dat de 3 finaliste in de buurt van het ziekenhuis waren, dus ze verbleven nog steeds in Zuid-Afrika!
Niets is wat het lijkt

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Geen tweede land
« Reactie #265 Gepost op: 19-01-2013, 21:22:02 »
Even los van het feit dat de meesten daar al van overtuigd waren:

Ik ben blij dat ze niet naar een 2e land gaan. Ik vind dat een tweede land niet snel moet voorkomen. Australië/Indonesië, goed, prima. Noord-Ierland/Jordanië vond ik super, de verandering kon niet groter.

El Salvador/Nicaragua, oké, prima..
IJsland/Spanje, alweer een tweede land?  ???

Van mij mag het wel de komende 2 series niet. Daarna zien we wel verder. :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Geen tweede land
« Reactie #266 Gepost op: 19-01-2013, 21:31:42 »
hahaha, maar je conclusie is correct. Geen tweede land. Laat overigens dat ''zo goed als zeker'' maar weg.

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geen tweede land
« Reactie #267 Gepost op: 19-01-2013, 21:32:09 »
moet daar nu een nieuw topic voor aangemaakt worden?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #268 Gepost op: 19-01-2013, 21:37:21 »
moet daar nu een nieuw topic voor aangemaakt worden?
nee dus het is samengevoegd met off topic.... al is het niet helemaal off topic maar waar moet het dan heen ? ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #269 Gepost op: 19-01-2013, 21:43:41 »
 ::oink::

En Roemenië dan?!
...óf niet!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #270 Gepost op: 19-01-2013, 21:51:17 »
::oink::

En Roemenië dan?!

Volgend jaar misschien? samen met Polen o.i.d.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #271 Gepost op: 19-01-2013, 21:51:33 »
::oink::

En Roemenië dan?!
::rofl:: Ik denk dat we maar gewoon moeten accepteren dat je door een vreemde Roemeen word gestalkt  ::jaja::
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #272 Gepost op: 19-01-2013, 21:54:24 »
::oink::

En Roemenië dan?!

Ik denk dat ze komende aflevering naar Roemenië gaan. Daarna doen ze dezelfde reis, maar in spiegelbeeld (zoals werd aangekondigd in aflevering 2!). Dus van Roemenië terug naar Zuid-Afrika. Alle tot dan toe gespeelde opdrachten worden nog een keer gedaan, in spiegelbeeld. Ze moeten de koeltorens beklimmen, vanuit de kerk terug gaan naar de plek waar ze werden gedropt, een Zuid-Afrikaans gedicht voordragen, etc. Een beetje jammer dat je deze 'twist' zo vroeg in de serie al aanziet komen.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #273 Gepost op: 19-01-2013, 22:08:49 »
Ik denk dat ze komende aflevering naar Roemenië gaan. Daarna doen ze dezelfde reis, maar in spiegelbeeld (zoals werd aangekondigd in aflevering 2!). Dus van Roemenië terug naar Zuid-Afrika. Alle tot dan toe gespeelde opdrachten worden nog een keer gedaan, in spiegelbeeld. Ze moeten de koeltorens beklimmen, vanuit de kerk terug gaan naar de plek waar ze werden gedropt, een Zuid-Afrikaans gedicht voordragen, etc. Een beetje jammer dat je deze 'twist' zo vroeg in de serie al aanziet komen.

 ::rofl:: You just made my day  ::bravo::
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #274 Gepost op: 19-01-2013, 22:59:58 »
Ik doe er een millennium over om het forum bij te lezen na mijn Bangladesh-reis van vorige week. Willen jullie aub wat minder posten? ;D

Ik krijg btw een punthoofd van alle spelling en werkwoordsfouten. Beroepsdeformatie misschien, maar zéér irritant. Ik wil een forumtool waarmee je andermans post kan verbeteren. >:D

Verder gaat alles goed met me.
Tell me what your telescope says

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #275 Gepost op: 19-01-2013, 23:02:05 »
wil je mischien modderetor wordden ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #276 Gepost op: 19-01-2013, 23:04:57 »
Ik krijg btw een punthoofd van alle spelling en werkwoordsfouten. Beroepsdeformatie misschien, maar zéér irritant. Ik wil een forumtool waarmee je andermans post kan verbeteren. >:D

G-root had vanmiddag toevallig bedacht om een subforum op te richten, enkel toegankelijk voor mensen die minder dan één spelfout per post maken. :P

PS. het zal inderdaad aan ons vakgebied liggen; beter hadden we een ander beroep gekozen...

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #277 Gepost op: 19-01-2013, 23:10:35 »
G-root had vanmiddag toevallig bedacht om een subforum op te richten, enkel toegankelijk voor mensen die minder dan één spelfout per post maken. :P

Ben ik hélemaal voor. ::jaja:: ::rofl::
Tell me what your telescope says

Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #278 Gepost op: 19-01-2013, 23:50:39 »
Ik krijg btw een punthoofd van alle spellings- en werkwoordsfouten.

Gelukkig, ik dacht dat ik hier de enige was...  ;)
Goede jacht!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #279 Gepost op: 20-01-2013, 00:02:37 »
Ik doe er een millennium over om het forum bij te lezen na mijn Bangladesh-reis van vorige week. Willen jullie aub wat minder posten? ;D

Ik krijg btw een punthoofd van alle spelling en werkwoordsfouten. Beroepsdeformatie misschien, maar zéér irritant. Ik wil een forumtool waarmee je andermans post kan verbeteren. >:D

Verder gaat alles goed met me.
Los van mijn dyslexie schuif ik de schuld voor de afgelopen twee weken af op de sneltekst van mijn telefoon. Echt vervelend dat een telefoon niet automatisch weet wat je bedoeld. Ze wordt we; zat wordt wat; mol wordt ook. Het is al lastig om berichten te typen en dan moet je achteraf ook nog een alles aanpassen.

wil je mischien modderetor wordden ?
;D

G-root had vanmiddag toevallig bedacht om een subforum op te richten, enkel toegankelijk voor mensen die minder dan één spelfout per post maken. :P
:( Dan ben ik vast niet welkom. Ondanks alle spellingschecks die ik doe slippen er altijd fouten doorheen... mag ik ook op het subforum als ik niks type, maar met behulp van plaatjes en schetsen duidelijk maak.  :P