Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic topic  (gelezen 488021 keer)

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #780 Gepost op: 1-03-2013, 18:27:07 »
::oink::
Ik kom er net achter dat mijn nicknaam de mollen van de laatste seizoenen al verklapte!
PAC- mol: Patrick, Anne-Marie, Case Mol!

Voorkennis  ::rofl::

Offline Alja

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #781 Gepost op: 1-03-2013, 18:31:13 »
Ik heb het RN-forum volgens mij nog nooit zo sterk in twee kampen verdeeld zien zijn. De ene groep (ik ook  ::tandpastasmiley:: ) verklaart de andere groep voor gek dat ze nog steeds op Paulien zitten, en de andere groep verzet zich met hand en tand tegen de gedachte dat Kees de mol is. Oh, heerlijk!  ::bravo::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #782 Gepost op: 1-03-2013, 18:59:52 »
Ik heb het RN-forum volgens mij nog nooit zo sterk in twee kampen verdeeld zien zijn. De ene groep (ik ook  ::tandpastasmiley:: ) verklaart de andere groep voor gek dat ze nog steeds op Paulien zitten, en de andere groep verzet zich met hand en tand tegen de gedachte dat Kees de mol is. Oh, heerlijk!  ::bravo::

vooral heerlijk omdat het op een normale en respectvolle manier gebeurt en dat er nauwelijks hoeft te worden ingegrepen door ons ::ok::

Op nationale complimenten dag is dat ook zeker een compliment waard voor alle forummers!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #783 Gepost op: 1-03-2013, 19:01:23 »
Ik heb het RN-forum volgens mij nog nooit zo sterk in twee kampen verdeeld zien zijn. De ene groep (ik ook  ::tandpastasmiley:: ) verklaart de andere groep voor gek dat ze nog steeds op Paulien zitten, en de andere groep verzet zich met hand en tand tegen de gedachte dat Kees de mol is. Oh, heerlijk!  ::bravo::

Zie daar waarom voor mijn gevoel serie 13 zich op gelijke hoogte kan meten met serie 6. :) Want ook toen was het Milouska kamp vs Roderick kamp, zoals het nu camping Case vs camping Cornelisse is  ;D Zulke series blijven om meerdere reden gewoon goed in het geheugen bewaard  ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #784 Gepost op: 1-03-2013, 19:21:30 »
Wie durft met mij de volgende discussie aan? (ik wilde niet NOG een topic openen, maar als dit daarentegen wel beter in een apart topic past: splits hem maar af. Sowieso heeft deze specifieke discussie na volgende week donderdag haar waarde verloren).

Hoewel ik de hints in de finale prachtig vind, hoewel ik de Priesterhint een magnifieke samenvatting vind van de geschiedenis van Zuid-Afrika, bekruipt me toch het ''Trust Nobody-gevoel'', de titel van de finale.

Kan iemand met me mee redeneren, of deze stelling juist ontkrachten:

What if......wat, als de hints die we tot nu toe gezien hebben, nephints zijn geweest? Dan is het TOCH Paulien.

Valt dit te rijmen met wat we Kees hebben zien doen? Is dit te beredeneren? Of zijn er zodanig sterke aanwijzingen naar Kees, dat er aan zijn mol-zijn niet te tornen valt?

Ik geef een voorzet: Kees geeft drie antwoorden aan Spencer, die samen leiden naar de zin: De Mol de enige op de berg.

Inderdaad: er was iemand op de berg, en dat was Kees.

Maar wat nou, als het een nephint was, dan was de mol NIET op de berg.

Wat nou als alle duimendik erop liggende hints nephints zijn geweest?

Is deze bewering (ik wil ze in feite ontkrachten, laat ik daar duidelijk in zijn) staande te houden?


Barman Spencer stelde vragen, en bij een goed antwoord kreeg de kandidaat geld, maar ook bij een fout antwoord. Dus uit het verkregen geld kun je niet afleiden of het antwoord correct of fout was.


SHOOT!!!!!!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #785 Gepost op: 1-03-2013, 19:22:52 »
deze discussie werd ook al in het aflevering 9 topic gehouden. Mag daar verder. Veels te ontopic voor hier ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #786 Gepost op: 1-03-2013, 19:31:30 »
Kees is gewoon mijn mol omdat hij mols en Paulien niet.
Die hints hecht ik weinig waarde aan.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #787 Gepost op: 1-03-2013, 19:32:17 »
@Lukie, dan poets ik hem uit........:)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #788 Gepost op: 1-03-2013, 20:02:24 »
Ik ben hier vandaag trouwens exact 1 jaar lid! Niet zo indrukwekkend als alle 10 en 5-jarige jubilea die ik hier voorbij heb zien komen, maar die zijn toch ook allemaal ooit met 1 jaar begonnen :D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #789 Gepost op: 1-03-2013, 20:19:25 »
Sterker nog, die zijn net als jij begonnen met 1 dag, 1 uur, of beter gezegd: met zich inschrijven. Het groeit vanzelf. Terugkijkend denk ik dan: hoe heb ik het voor elkaar gekregen om ruim 24000 berichten bij elkaar te krijgen? Maar er zijn er ook, met NOG meer berichten.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #790 Gepost op: 1-03-2013, 20:34:19 »
hoe heb ik het voor elkaar gekregen om ruim 24000 berichten bij elkaar te krijgen?
Bij jou verbaast ons dat niks :P
The British are not impressed.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #791 Gepost op: 1-03-2013, 21:23:08 »
Zat toevallig te zoeken op wie is de mol op youtube, bij toegevoegd deze week. Kwam ik dit filmpje vam het Jeugdjournaal uit 2002 tegen. Moet je eens opletten wie er rond minuut 2.18 in beeld komt lopen  ;D zegt ze nog: de verrader ben jij het, de mol? Wat deze persoon toen niet kon weten is dat zij 4 jaar later ineens heel dicht op het spel zou zitten :P De rest is geschiedenis. Vond het wel grappig om met jullie te delen :)


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #792 Gepost op: 1-03-2013, 22:02:33 »
Wat een leuk filmpje! Ze hebben het serieus aangepakt met een Mol die twee maanden voorbereidingstijd had. ::rofl::

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #793 Gepost op: 1-03-2013, 22:07:48 »
vooral heerlijk omdat het op een normale en respectvolle manier gebeurt en dat er nauwelijks hoeft te worden ingegrepen door ons ::ok::

Op nationale complimenten dag is dat ook zeker een compliment waard voor alle forummers!
Oh het was écht nationale complimentendag  ::oink::
Ik dacht dat mijn mentor dat uit zijn duim zoog...

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #794 Gepost op: 1-03-2013, 23:07:55 »
Nu is het ook duidelijk waarom Tim zijn Molboekje moest inleveren... @ perspresentatie ::joehoe::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #795 Gepost op: 2-03-2013, 00:04:20 »
Soms brengen anderen je op een idee  ::nieuwsgierig:: Een beetje van mezelf en een beetje van Google translate  :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #796 Gepost op: 2-03-2013, 00:10:07 »
Mooi!

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #797 Gepost op: 2-03-2013, 00:11:17 »
Geef je die aan ze op de fandag?

(Er staat trouwens insae, waar ik denk dat er insage moet staan. Gokje. Ik spreek geen Google Translator.)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #798 Gepost op: 2-03-2013, 00:16:45 »
insae kan best goed zijn, net als dat oë ook ogen betekent.
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #799 Gepost op: 2-03-2013, 00:22:10 »
Geef je die aan ze op de fandag?

(Er staat trouwens insae, waar ik denk dat er insage moet staan. Gokje. Ik spreek geen Google Translator.)

Dat is wel de bedoeling ja en dan neem ik die foto van twitter uitgeprint mee (heb hem laten afdrukken ondanks de lage resolutie. En nee, die hoefde niet nog ontwikkeld te worden  :P) om te laten signeren  :) Insage lijkt me ook logischer ja, gewoon op zijn Nederlands waarbij s=z. Nu vertrouw ik woorden een op een door Google Translate halen al meer dan hele zinnen. Maar dan nog is GT niet feilloos natuurlijk.

Laat ik me toch verleiden noodgedwongen mee te doen aan de meet&greet, terwijl dat nu net mijn ding niet is. Maar dit is anders dan anders, overhandigen, krabbel scoren en ik ben er van tussen  ::rits::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan