Ga je dat van de anderen ook doen?
Nee, ik hou het hierbij
N.a.v. de opname voor de terugblikaflevering tweette Janine deze foto..
.. die ik sindsdien als avatar overgenomen heb.
Ik heb geen vaste avatar, maar dikwijls per seizoen eentje waar mijn favoriete kandidaten op staan gedurende dat seizoen. En dit seizoen zijn dat Janine/Carolien. Dus toen ik die foto zag had ik zoiets met het oog op de MFD: daar kan je meer mee doen dan slechts als ava in te stellen.
Zo heb ik inmiddels een exemplaar laten afdrukken en als foto klaar liggen om te laten signeren volgend weekend. Vervolgens kwam Rat met zijn post in het topic van Carolien en toen had ik zoiets: 1+1=2, een foto laten signeren of om een handtekening bietsen doen zoveel op de MFD. Met de Ingrid Jonker-opdracht/Rat zijn post in het achterhoofd kon ik beide net zo goed combineren om aan ze te geven op de MFD zelf.
Iedereen heeft zo zijn/haar eigen favorieten, dus het staat je vrij een soortgelijk iets te doen voor anderen
Ik hou het hierbij want het levert ook meteen weer een goedkoop molitem op wat bij de rest van de ingelijste verzameling kan
(tekening Nadja door Highwaykind serie 7, foto serie 8 met Patrick/Dennis, eigen gemaakte foto serie 9 bij Petra)