Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic topic  (gelezen 488089 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1120 Gepost op: 3-05-2013, 14:16:37 »
De Mol heeft een eigen
Dier
Muzieknoot
Eenheid
Kleur (Taupe)
Plaats
IJshockeycompetitie
Pan
Etc. ::tandpastasmiley::
...óf niet!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1121 Gepost op: 4-05-2013, 12:27:19 »
Vandaag teamuitje gehad. We hebben o.a. WIDM gespeeld en dit is mijn persoonlijke resultaat ::trots::

Gaaf!   ::ok::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1122 Gepost op: 6-05-2013, 14:25:39 »
30 maart hebben we in Rotterdam met een groep fanatiekelingen Wie is de Mol gespeeld. Het was een fantastische dag en zeker voor herhaling vatbaar.

Zie hieronder de eerste teaser:

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1123 Gepost op: 7-05-2013, 10:26:02 »
30 maart hebben we in Rotterdam met een groep fanatiekelingen Wie is de Mol gespeeld. Het was een fantastische dag en zeker voor herhaling vatbaar.

Zie hieronder de eerste teaser:



Mooi! Ik ben erg benieuwd, die muziek is er ook heel mooi onder (heb je wel de rechten geregeld? want anders haalt Youtube het geluid weg)

Iets heel anders. Ik volg sinds kort Levenslied. Nadja Hupscher, die ik in WIDM vooral erg irritant vond, is echt geweldig als actrice. Dit is de eerste keer dat ik haar zie acteren, maar voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1124 Gepost op: 7-05-2013, 11:33:46 »
Ik kom er net achter dat er sinds maart een Bulgaarse WIDM is  ::cheerleader::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1125 Gepost op: 7-05-2013, 11:49:53 »
Ik kom er net achter dat er sinds maart een Bulgaarse WIDM is  ::cheerleader::

Ha, je hebt gelijk. Maar ik vind het nou niet iets om over te juichen; het ziet er vreselijk (Big Brotherig) uit. (Zie hier de website met fragmenten. Je ziet ook meteen wie er al afgevallen zijn trouwens.)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1126 Gepost op: 7-05-2013, 11:58:16 »
Over Levenslied en Nadja: ze is inderdaad echt een goede actrice! Grappig dingetje: ik vroeg iemand Nadja's leeftijd te schatten. Het antwoord was 23. Ze is 41!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1127 Gepost op: 7-05-2013, 12:24:55 »
Nadja was niet helemaal op haar plaats in WIDM, denk ik. Maar acteren, dat kan ze inderdaad.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1128 Gepost op: 7-05-2013, 15:51:15 »
Ha, je hebt gelijk. Maar ik vind het nou niet iets om over te juichen; het ziet er vreselijk (Big Brotherig) uit. (Zie hier de website met fragmenten. Je ziet ook meteen wie er al afgevallen zijn trouwens.)
Heb je ook een link naar de eerste aflevering? (en issie nog gaande?)
...óf niet!

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1129 Gepost op: 8-05-2013, 05:58:02 »
Ik begin langzamerhand in wie is de mol opdrachten te denken.
zo was ik 2 weken terug in Berlijn en toen we langs het Holocaust monument (duizenden stenen die even hoog blijven, maar de grond word steeds dieper naarmate je verder loopt) liepen dacht ik direct: Pinonnen en jagers met geld aan de muren! En de mol kan dan geld weggooien of een lege enveloppe mee geven! Lijkt me trouwens wel leuk om weer eens een opdracht te zien in een echte drukke wereldstad.
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1130 Gepost op: 8-05-2013, 09:30:45 »
Grappig, ik was een paar weken eerder ook in Berlijn.

Het monument lijkt me inderdaad een mooie locatie voor zo'n opdracht, maar ik kan me voorstellen dat zoiets respectloos kan overkomen. En het risico dat je gespot wordt door een Nederlandse toerist is daar wel heel erg groot...
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1131 Gepost op: 8-05-2013, 12:53:22 »
Leuk, ik was op 4 mei bij dit monument. En bij het Joods museum kwamen we Daniel de Boissevain tegen. Misschien toch een extra opdracht voor onze grote vriend om iets goed te maken?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1132 Gepost op: 8-05-2013, 13:55:56 »
Dat holocaustmonument MAG inderdaad niet voor dit soort opdrachten gebruikt worden, hoe respectvol men er ook mee omgaat, men wil dit gewoon niet.

Ik was er in 2006, en het is nogal beklemmend om er rond te lopen. Er lijkt geen bewaking te zijn, maar die is er weldegelijk. Je mocht zelfs niet eens op een lagere steen even in de zon zitten. En skateboarden, wat sommigen probeerden: helemaal not done.

Berlijn is verder een heel open stad geworden, ik voelde me overigens prettiger in het voormalige Oost-Berlijn dan op de Kurfurstendamm.

Overigens: wat er in souvenir-shops na 24 jaar nog wordt aangeboden aan ''resten van de muur'': allemaal authentiek namaak.......
« Laatst bewerkt op: 8-05-2013, 13:58:07 door Bodejos »

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1133 Gepost op: 8-05-2013, 15:20:58 »
Ik weet dat het natuurlijk nooit gaat gebeuren maar ik dacht: wat als?
Het tourisme zou ook wel een groot probleem zijn maar bij een grote/hoofd stad buiten (west-)europa zou het wel kunnen, toch? Ik merkte dat seizoen 13 een beetje leeg voelde omdat er niet veel opdrachten met massa's bewoners in voor kwamen. Hetzelfde had ik bij het begin van 2012.

(Bode)jos: Geen wonder dat de kleinere stukjes met officiele oorkonde daar 3X zo duur waren  ::rofl::
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1134 Gepost op: 8-05-2013, 15:27:48 »
Overigens lijken er op die foto veel meer blokken te staan dan ik me kan herinneren, en lijken de gangen ook smaller.


Onderstaande clip heb ik al elders geplaatst, en in ''molverband'' is deze zwaar off-topic, maar omdat het nu even over de Berlijnse muur gaat: degenen die korter of langer geleden in Berlijn zijn geweest, zullen dit nummer niet met droge ogen kunnen bekijken. Ik niet, in elk geval.






Bij nader inzien: toch niet zo offtopic als het lijkt, kijk maar eens goed.
« Laatst bewerkt op: 8-05-2013, 15:48:19 door Bodejos »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1135 Gepost op: 8-05-2013, 17:33:26 »
Ik kwam op Facebook deze moltaart tegen. Erg gaaf.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1136 Gepost op: 8-05-2013, 18:04:05 »
Is het jullie al eens opgevallen dat bij heel veel groepsfoto's 1 iemand in het rood gekleed is? ::ok::
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1137 Gepost op: 8-05-2013, 18:27:12 »
Is het jullie al eens opgevallen dat bij heel veel groepsfoto's 1 iemand in het rood gekleed is? ::ok::

Nee. En waarom is dat ::ok:: ?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1138 Gepost op: 8-05-2013, 19:08:51 »
Nee. En waarom is dat ::ok:: ?
Omdat ik een smiley zocht.
...óf niet!

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1139 Gepost op: 8-05-2013, 22:23:14 »
Ik kwam op Facebook deze moltaart tegen. Erg gaaf.

Maar niet erg sympathiek om iemand op z'n verjaardag een rood scherm te geven.  :P
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn