Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic topic  (gelezen 487959 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1480 Gepost op: 22-09-2013, 19:09:24 »
Ik kwam gistermiddag in een winkel in Amsterdam deze hippe mollenrugzak tegen en bij behorende knuffels!  ::rofl::

Leuk. Je ziet ze steeds vaker in (strip)winkels. Het is van het Tsjechische tekenfilmpje Krtek ("Het Molletje").

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1481 Gepost op: 23-09-2013, 14:26:14 »
Leuk. Je ziet ze steeds vaker in (strip)winkels. Het is van het Tsjechische tekenfilmpje Krtek ("Het Molletje").

Nice! De grap was dat dit één stratenblok verwijderd van Carre verkocht wordt.

Om precies te zijn hier!
« Laatst bewerkt op: 23-09-2013, 14:33:42 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1482 Gepost op: 23-09-2013, 15:24:30 »
Nja, het is geen fragment waarin ie het letterlijk zegt natuurlijk, maar juist buiten de camera's om. Ik had op het eind van de serie echt het gevoel dat patrick gewoon tegen art had gezegd dat hij de mol was om 2 redenen. Hij wou dat art zou winnen. 2. Art zou dan lang blijven en hij zou een rookgordijn hebben. Hij heeft in totaal 2 jokers aan art gegeven, en wie weet nog wel een extra vanaf afl 7. patrick heeft er daar 3 gepakt en je ziet hem nergens jokers inleveren erna, 1tje bij die opdracht van meet the mole. dus ik had meer een vermoeden, hoe zou dat gaan als iemand het gewoon zegt als alle cameras en microfoons uitzijn?
er vanuitgaande at het niet gebeurt natuurlijk, maar STEL

Dat risico loop je toch met BN-ers vind ik, er zijn er altijd wel een paar bij die elkaar al kennen of zelfs al bevriend zijn, de kans is dus groot dat die de ander de pot gunt (of misschien een aandeel wil) als een van hen de Mol is.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1483 Gepost op: 23-09-2013, 16:39:30 »
Toch heb ik niet het idee dat een mol zichzelf zou verraden zodat zijn/haar vriend(in) wint. Vaak respecteert de mol het spel enorm en zou het dus niet zo spelen. Denk ik

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1484 Gepost op: 24-09-2013, 16:01:12 »
Even een vraagje tussendoor...
Zouden er bij 'Atlas' ook opdrachten gebruikt zijn die eigenlijk voor WIDM 12 in Marokko bedoeld waren?
...óf niet!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1485 Gepost op: 24-09-2013, 16:06:38 »
Even een vraagje tussendoor...
Zouden er bij 'Atlas' ook opdrachten gebruikt zijn die eigenlijk voor WIDM 12 in Marokko bedoeld waren?

Ik hoop het niet, want ik vind de kwaliteit van de opdrachten nou niet bepaald denderend. (Maar het is geen gek idee dat er wat opdrachten / contacten die al gelegd waren gebruikt zijn; het is immers allebei van de Avro.)

Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1486 Gepost op: 24-09-2013, 17:50:35 »
Toch denk ik dat je een ander verschil niet over het hoofd moet zien: Avro is slechts de koper van het programma. Wie is de Mol wordt geproduceerd door IDTV, de Avro levert geloof ik slechts de presentator. Hoe het met de deelnemers is weet ik niet, maar ik neem aan dat de producer ook de randzaken regelt als de locatie en vooral de opdrachten. Atlas is geproduceerd door concurrent Eyeworks. Ik denk niet dat die opdrachten van IDTV koopt.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1487 Gepost op: 27-09-2013, 20:39:49 »
Zeg, welke dag was een dag voor eergisteren eigenlijk een week geleden?
...óf niet!

anoniem 24971

  • Gast
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1488 Gepost op: 27-09-2013, 20:53:24 »
Zeg, welke dag was een dag voor eergisteren eigenlijk een week geleden?

Doel je op nu of op 2001...?

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1489 Gepost op: 27-09-2013, 21:05:15 »
Zeg, welke dag was een dag voor eergisteren eigenlijk een week geleden?

Prinsjesdag  :D
Ja Patrick: IK WEET HET WEL!!  ;D

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1490 Gepost op: 28-09-2013, 16:44:01 »
Ik wist niet echt waar ik dit moest plaatsen, dus dan maar hier.

Waar komt eigenlijk de grap van Jody Bernal als kandidaat van WIDM vandaan? Want ik vind 'm hilarisch en ik hoop er ook vurig op dat hij echte een keer mee gaat doen, maar ik heb die oorsprong nooit meegekregen eigenlijk XD

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1491 Gepost op: 28-09-2013, 16:49:16 »
Ik wist niet echt waar ik dit moest plaatsen, dus dan maar hier.

Waar komt eigenlijk de grap van Jody Bernal als kandidaat van WIDM vandaan? Want ik vind 'm hilarisch en ik hoop er ook vurig op dat hij echte een keer mee gaat doen, maar ik heb die oorsprong nooit meegekregen eigenlijk XD
...óf niet!

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1492 Gepost op: 28-09-2013, 16:55:42 »
Haha wat erg ik heb dit gewoon live meegekeken toen en ik was het totaal vergeten! Dankjewel!

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1493 Gepost op: 29-09-2013, 01:48:59 »
Wat vinden jullie: Doet een mol het ook goed als veel antwoorden in de test richting hem/haar zijn ingevuld, terwijl de kandidaat een andere mol in gedachten heeft. Dus stel een kandidaat heeft 16/20 terwijl die helemaal niet op de goede mol zit. Goed of niet?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1494 Gepost op: 29-09-2013, 07:45:46 »
Wat mij betreft doet een mol het sowieso goed als men in de test van een andere mol uitgaat. Al vraag ik mij af hoe vaak het voor zou kunnen komen dat je zeg 16 vragen goed zou kunnen hebben als je op een compleet andere mol zit!
Ich bin ein Bärliner!

Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1495 Gepost op: 29-09-2013, 09:03:30 »
Wat mij betreft doet een mol het sowieso goed als men in de test van een andere mol uitgaat. Al vraag ik mij af hoe vaak het voor zou kunnen komen dat je zeg 16 vragen goed zou kunnen hebben als je op een compleet andere mol zit!

Dat kan als je gaat spreiden. Dan geef je net de goede antwoorden op de vragen omdat die ene mol bij de echte mol in het team heeft gezeten.

Of jouw mol heeft in die aflevering de hele dag in het team of in de buurt van de echte mol gezeten. Dan vul je onbewust de goede antwoorden in.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1496 Gepost op: 29-09-2013, 11:32:55 »
Maar is 16 niet erg veel? Er worden immers ook nog genoeg vragen gesteld zoals de favoriete kleur of de naam van de moeder van de mol.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1497 Gepost op: 29-09-2013, 12:01:59 »
Het gaat mij niet om hoeveel antwoorden een kandidaat goed heeft in de test, maar wie in hun hoofd de mol is.  ::jaja::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1498 Gepost op: 29-09-2013, 12:20:26 »
 ::ok:: ::ok:: ::ok::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1499 Gepost op: 2-10-2013, 00:27:21 »
Onze Limburgse Trots Hadewych Minis is genomineerd voor een gouden kalf in de categorie Beste actrice!!! De nominatie is voor haar rol in Borgman.
Verder zijn Yoota Wong Song Lai en Vivian Reinikx genomineerd voor hun rollen in Hoe duur was de suiker en de Ontmaagding van EVA.

Ook maken Georgina verbaan kans op een kalf in de categorie beste vrouwelijke bijrol voor haar rol in de marathon.
Het NFF gala is aanstaande Vrijdag te zien op Ned.2 voor de geintresseerden!