Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic topic  (gelezen 487957 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1640 Gepost op: 26-10-2013, 13:45:21 »
Misschien omdat Wilmie er gevoelsmatig nu veel meer vanaf staat?

Offline mol24

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1641 Gepost op: 26-10-2013, 18:43:57 »
Zou best kunnen Bodejos.

anoniem 24971

  • Gast
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1642 Gepost op: 27-10-2013, 18:52:25 »
Nog een leuk weetje tussendoor; dit is het eerste seizoen sinds 2001 dat er weer alleen maar donkerharige mannen tussen zitten. Geen blonde dus dit jaar.

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1643 Gepost op: 27-10-2013, 20:12:38 »
Ik zie dat het Twitterblokje van widm is aangepast naar 2014  :D
Wel jammer dat Sofie, Maurice en Freek als enige een beetje actief tweeten...
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1644 Gepost op: 27-10-2013, 20:23:54 »
En de homepage ook ::bravo::

we draaien warm :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1645 Gepost op: 27-10-2013, 20:38:01 »
En de homepage ook ::bravo::

we draaien warm :D

De linkjes moeten we nog wel even aanpassen, en er moet ook nog een en ander worden aangevuld ;)
De komende tijd zal er druk gewerkt worden om alles klaar te maken voor een nieuwe reeks van Wie is de Mol ::cheerleader::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1646 Gepost op: 27-10-2013, 20:42:40 »
De messen worden geslepen, de molloten zitten reeds in de startblokken.


Dat is te merken aan de theorieën die al van de grond komen. Knap hoor, er is nog geen seconde van de reguliere serie uitgezonden, alleen de intro met Art zelf.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1647 Gepost op: 27-10-2013, 20:48:45 »
Nog een leuk weetje tussendoor; dit is het eerste seizoen sinds 2001 dat er weer alleen maar donkerharige mannen tussen zitten. Geen blonde dus dit jaar.
Dat moet een hint zijn! Dat kan niet anders! Dat is expres! Met een blonde man als presentator moet er een verband zijn!
Dat kan maar drie dingen betekenen!

  • De mol is een blonde vrouw!
  • De mol is een donkerharige vrouw!
  • De mol is een man!


Ik ben er nog niet uit welke van de drie de juiste is, maar bij elke optie kunnen we alvast in ieder geval de helft uitsluiten!

::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1648 Gepost op: 27-10-2013, 20:57:41 »
What about roodharigen? :(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1649 Gepost op: 28-10-2013, 01:12:50 »
Misschien omdat Wilmie er gevoelsmatig nu veel meer vanaf staat?

Niet erg ofzo, maar geef dan niet aan dat je een paar vragen wilt beantwoorden. Ze komt op mij nu echt over van, o jeetje nog steeds dit gezeik. Je weet eigenlijk van tevoren dat je meedoet aan een televisieprogramma dus dat je een bekendere status heb dan voorheen. Hoe groot de impact is kan je zelf niet bepalen, maar als er anno 2013 iemand aan komt met de vraag of je wat vragen wilt beantwoorden moet je ook eerlijk naar jezelf zijn en zeggen, nee ik heb er geen enkele binding meer mee. Ik heb een leuke tijd gehad maar dat is voor mij een afgesloten hoofdstuk.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1650 Gepost op: 28-10-2013, 09:34:15 »
Is toch ook niet zo gek na al die jaren xD. Na zo veel jaren en geen fan in het bijzonder zijn van het programma kan ik me voorstellen dat je er nooit meer bij stilt staat en eigenlijk niet zo behoefte hebt aan dit soort vragen.

Offline Hulst

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Allemaal Theater'
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1651 Gepost op: 28-10-2013, 10:14:30 »
What about roodharigen? :(
Ja wanneer weer?
候选人谁是鼹鼠初中?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1652 Gepost op: 28-10-2013, 11:21:02 »
Niet erg ofzo, maar geef dan niet aan dat je een paar vragen wilt beantwoorden. Ze komt op mij nu echt over van, o jeetje nog steeds dit gezeik. Je weet eigenlijk van tevoren dat je meedoet aan een televisieprogramma dus dat je een bekendere status heb dan voorheen. Hoe groot de impact is kan je zelf niet bepalen, maar als er anno 2013 iemand aan komt met de vraag of je wat vragen wilt beantwoorden moet je ook eerlijk naar jezelf zijn en zeggen, nee ik heb er geen enkele binding meer mee. Ik heb een leuke tijd gehad maar dat is voor mij een afgesloten hoofdstuk.

Ik vind deze reactie een beetje jammer. Hoe minimaal haar antwoorden ook waren, ik vind het leuk om weer iets van Wilmie te horen. Ze neemt al de moeite om antwoord te geven, waar ze natuurlijk niet toe verplicht is. En ja, ik kan me voorstellen dat je na 13 jaar wel iets anders aan je hoofd hebt dan WIDM. (Het ligt er ook aan dat het een e-mail interview was, uit ervaring weet ik dat mensen in e-mails minder uitgebreid reageren dan tijdens een telefonisch interview, waar vanzelf een gesprek ontstaat. Bij vraag 1 was een logische vervolgvraag wat we dan niet hebben gezien.)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1653 Gepost op: 28-10-2013, 11:55:50 »
Ook zijn we allemaal gewend dat als een interview in de krant of een tijdschrift staat, dat het dan ook redelijk goed wordt aangekleed door de interviewer/schrijver van het stukje. Misschien heeft mol24 hier nog niet zoveel ervaring mee, maar ik denk wel dat Wilmie genoeg heeft gezegd waar een professionele interviewer makkelijk een vol artikel mee kan vullen. Ik vond het ook leuk om wat van haar te horen!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1654 Gepost op: 28-10-2013, 16:22:12 »
Ik vind deze reactie een beetje jammer. Hoe minimaal haar antwoorden ook waren, ik vind het leuk om weer iets van Wilmie te horen. Ze neemt al de moeite om antwoord te geven, waar ze natuurlijk niet toe verplicht is. En ja, ik kan me voorstellen dat je na 13 jaar wel iets anders aan je hoofd hebt dan WIDM. (Het ligt er ook aan dat het een e-mail interview was, uit ervaring weet ik dat mensen in e-mails minder uitgebreid reageren dan tijdens een telefonisch interview, waar vanzelf een gesprek ontstaat. Bij vraag 1 was een logische vervolgvraag wat we dan niet hebben gezien.)

Het gaat mij om de toon hoe er geantwoord is. Het komt mij nogal over van, ik heb er geen zin in maar het moet maar. Bovendien wilde ik met mijn opmerking aangeven dat ze gewoon eerlijk moet zijn. Als ze er geen zin in heeft, vind ik het niet erg, maar dan is het minste wat ze kan doen even aangeven dat ze er geen binding meer mee heeft. Dan kan mol24 proberen verder te zoeken naar een andere oud kandidaat die het wellicht op een andere manier beleefd is. De verliezend finalist of zelfs de winnares.

Natuurlijk begrijp ik dat het echt heel lang geleden is en dat wellicht al deze mensen hun binding mee verloren hebben. Maar ik ga daardoor bij mezelf een ander beeld erbij schetsen bij iemand als Wilmie, juist door het interview.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1655 Gepost op: 28-10-2013, 16:35:47 »
Tja, ik kan die toon die jij beschrijft er niet in terugvinden. Ze zegt dat ze 'gelukkig niet' meer herkend wordt, maar dat betekent alleen dat ze dát niet leuk vond en dat dat een afgesloten hoofdstuk is. Dat betekent niet dat ze dit ook niet wil doen.
The British are not impressed.

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1656 Gepost op: 28-10-2013, 16:50:08 »
Tja, ik kan die toon die jij beschrijft er niet in terugvinden. Ze zegt dat ze 'gelukkig niet' meer herkend wordt, maar dat betekent alleen dat ze dát niet leuk vond en dat dat een afgesloten hoofdstuk is. Dat betekent niet dat ze dit ook niet wil doen.

Het ligt ook niet echt aan de toon, maar ze was erg 'kortaf' met haar antwoorden.
Gebeuren er veel dingen buiten de camera's om?
Haar antwoord was een 'ja,' maar geef dan een voorbeeld e.d. , want haar antwoord wisten we natuurlijk al, ook van Anna Drijver in moltalk met het paardrijden bijvoorbeeld.
En ze geeft ook aan om niet naar een koud land te willen gaan; geeft mij het idee dat ze graag naar een warm land gaat, niet om de mol te ontmaskeren maar het meer beschouwen als een vakantie. De mol ontmaskeren kun je immer overal doen, warm of koud....
« Laatst bewerkt op: 28-10-2013, 16:52:30 door JPMoL »
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1657 Gepost op: 28-10-2013, 17:37:41 »
Ik kwam vandaag met de bus langs deze plek..  ::tandpastasmiley::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline mol24

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1658 Gepost op: 28-10-2013, 18:17:04 »
Ik heb idd geen ervaring als het gaat om interviewen. Maar ik vond het gewoon leuk om haar wat vragen te stelen. Begrijp wel wat mensen zien in dit interviewtje maar Wilmie zetten er wat smileys in die ik heb weggelaten dus misschien dat het daar aan ligt. Bij mij kwam ze in ieder geval aardig over zover dat dan kan via de chat. ;)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1659 Gepost op: 28-10-2013, 18:23:16 »
Ik vind wel tof om iets van Wilmie te horen.  ::ok:: Leuk dat ze vragen erover wilde beantwoorden!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48