Auteur Topic: Wie is de mol in de media  (gelezen 225571 keer)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #360 Gepost op: 5-03-2013, 14:39:16 »
Als het ongeluk niet zou zijn gebeurd en Janine naast Paulien in de finale had gestaan, vermoed ik dat Paulien alsnog zou hebben gewonnen.

Dat kunstmatig spekken van de pot vind ik ook jammer.
En dan staat er bij de hints op de Avrosite: "Hoe kwam het dat er €2250,- is verdiend in de trein?"
Omdat ze hoe dan ook 3 x 250 euro per persoon kregen.  ???
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #361 Gepost op: 5-03-2013, 14:49:15 »
Als het ongeluk niet zou zijn gebeurd en Janine naast Paulien in de finale had gestaan, vermoed ik dat Paulien alsnog zou hebben gewonnen.

Dat kunstmatig spekken van de pot vind ik ook jammer.
En dan staat er bij de hints op de Avrosite: "Hoe kwam het dat er €2250,- is verdiend in de trein?"
Omdat ze hoe dan ook 3 x 250 euro per persoon kregen.  ???

Dat is inderdaad ook zoiets raars. Moet je daarbij dan doordenken? Hoe dan? Ik kom ook niet verder dan die 750 euro per persoon. Maar dat is wellicht niet voor dit topic, maar voor die van afl. 9 of van de moltrein.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #362 Gepost op: 5-03-2013, 14:53:25 »
Dat is inderdaad ook zoiets raars. Moet je daarbij dan doordenken?

Nee. Dat moet je vooral niet teveel doen bij WIDM. (Geen sarcasme.) En zeker niet met iets wat alleen op de website staat. (Maar we dwalen inderdaad af. En dat is nog mijn schuld ook door over dat geld te beginnen. Misschien kunnen we er inderdaad in het afl. 9 topic over doorgaan.)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #363 Gepost op: 5-03-2013, 14:59:10 »
Nee. Dat moet je vooral niet teveel doen bij WIDM. (Geen sarcasme.) En zeker niet met iets wat alleen op de website staat. (Maar we dwalen inderdaad af. En dat is nog mijn schuld ook door over dat geld te beginnen. Misschien kunnen we er inderdaad in het afl. 9 topic over doorgaan.)

Het is op zich wel een interessante discussie vind ik  :D
Temeer daar het betrekking heeft op het verschil van deze serie ten overstaande van vorige, en wat daarvan de reden maar vooral ook het gevolg is mede voor de mogelijkheden voor de Mol om te saboteren..

Misschien hiervoor een apart topic opstarten? Ik ben wel benieuwd naar de verschillende visies eerlijk gezegd, maar ik weet zo snel ook niet waar het het best onder te scharen zou zijn qua huidige topics.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #364 Gepost op: 5-03-2013, 15:01:26 »
Het is een promo voor BVN, de promo op televisie zal wel anders (beter) zijn denk ik.

De promo van Nederland 1 is hetzelfde, zie download.omroep.nl/portal/parkpost/1P0703DO_WIEISMOL.mp4

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #365 Gepost op: 5-03-2013, 15:03:47 »
De promo van Nederland 1 is hetzelfde, zie download.omroep.nl/portal/parkpost/1P0703DO_WIEISMOL.mp4

Wat een gruwelijk hoge beeldkwaliteit is dit, hea!  ::oink::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #366 Gepost op: 5-03-2013, 15:59:52 »
Als het ongeluk niet zou zijn gebeurd en Janine naast Paulien in de finale had gestaan, vermoed ik dat Paulien alsnog zou hebben gewonnen.

Dat kunstmatig spekken van de pot vind ik ook jammer.
En dan staat er bij de hints op de Avrosite: "Hoe kwam het dat er €2250,- is verdiend in de trein?"
Omdat ze hoe dan ook 3 x 250 euro per persoon kregen.  ???
iedereen kreeg sowieso 250 euro voor elk van de drie antwoorden. Maakt 2250 euro totaal.

MIS, denk ik: maakt 1500 totaal. Het geld dat de mol daar inbrengt, is verloren geld. Tenminste, er zijn opdrachten geweest (seizoen 3, seizoen 6), waarbij het door de mol ingebrachte geld, voor zover rechtstreeks aan de mol te linken, niet meetelde als prijzengeld.


Even heb ik nog gedacht: hebben we daar die mysterieuze 1500 euro? Maar dat kan dus niet......

Offline Toupeira

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #367 Gepost op: 5-03-2013, 16:09:40 »
iedereen kreeg sowieso 250 euro voor elk van de drie antwoorden. Maakt 2250 euro totaal.

MIS, denk ik: maakt 1500 totaal. Het geld dat de mol daar inbrengt, is verloren geld. Tenminste, er zijn opdrachten geweest (seizoen 3, seizoen 6), waarbij het door de mol ingebrachte geld, voor zover rechtstreeks aan de mol te linken, niet meetelde als prijzengeld.


Even heb ik nog gedacht: hebben we daar die mysterieuze 1500 euro? Maar dat kan dus niet......
Daar werd het ook expliciet verteld. In dit geval was dat niet zo. Ik zie daarom niet in waarom het zo zou zijn eigenlijk, als op de AVRO-website ook 2250 staat. Maargoed, we zullen het afwachten. :)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #368 Gepost op: 5-03-2013, 16:32:09 »
Nee, maar dat is wel te verwachten, dat de mol (Kees?) die briefjes welgevoeglijk uit het treinraam sodemietert.
The British are not impressed.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #369 Gepost op: 5-03-2013, 16:48:23 »
Nee, maar dat is wel te verwachten, dat de mol (Kees?) die briefjes welgevoeglijk uit het treinraam sodemietert.

Ja, weer zo'n ijzersterke molactie van 'de beste mol ooit!!!!1!1!' :-\\
Woosie down?

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #370 Gepost op: 5-03-2013, 16:51:43 »
Ja, weer zo'n ijzersterke molactie van 'de beste mol ooit!!!!1!1!' :-\\
Als Paulien de mol zou zijn en ze dat zou doen, zou je het zeker wel een briljante molactie vinden?
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #371 Gepost op: 5-03-2013, 16:53:40 »
En dan nu weer ::ontopic::  graag (zoals jullie zelf al constateerden ;) )
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #372 Gepost op: 5-03-2013, 23:49:05 »
Het item van Shownieuws is hier te zien vanaf 11:10.

@Molcrazy (Andreas wordt genoemd in het item! ::ok::): Ik snap je hint nog niet helemaal. ::rofl::

Bij mij laadt het niet ???
2024: wie is de Mol?

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #373 Gepost op: 6-03-2013, 18:52:50 »
Om de laatste bijna 24 uur nog iets draaglijker te maken:

http://frontpage.fok.nl/special/588276/1/1/100/interview-frits-huffnagel-widm.html

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #374 Gepost op: 6-03-2013, 19:00:27 »
Om de laatste bijna 24 uur nog iets draaglijker te maken:

http://frontpage.fok.nl/special/588276/1/1/100/interview-frits-huffnagel-widm.html
Jammer dat er een fout in staat (zoals helaas wel vaker op FOK!): "Tim (Akkerman, eerste afvaller van seizoen 10, red.)"
Tim was de tweede afvaller.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #375 Gepost op: 6-03-2013, 19:19:01 »
Lange Frans antwoord dat ie een slappe krijgt van Wie is de Mol als hem door een RTL Boulevard verslaggever wordt gevraagd of zijn nieuwe programma Sabotage niet teveel op Wie is de mol lijkt.

Fransie is blijkbaar op zijn pik getrapt  ::trots::
When life knocks you down, fight back!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #376 Gepost op: 6-03-2013, 19:30:21 »
Om de laatste bijna 24 uur nog iets draaglijker te maken:

http://frontpage.fok.nl/special/588276/1/1/100/interview-frits-huffnagel-widm.html

Leuk Tinuzzz. Je WIDM-artikelen voor FOK! zijn altijd van hoge kwaliteit en lekker uitgebreid. ::ok::

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #377 Gepost op: 7-03-2013, 10:20:31 »
Beste Mol-fans,

Omdat vanavond de finale is en het razend spannend wordt willen wij van het NCRV programma Man bijt hond vanmorgen een item opnemen waarin we met twee fans de aanwijzingen en tips doornemen die zij hebben verzameld! Het item wordt vanmorgen/begin van de middag opgenomen en komt vanavond in de uitzending.

Ben jij een echte fan en wil je vertellen over alle hints en aanwijzingen die je hebt verzameld?
Neem dan vanmorgen z.s.m. contact op! via:

035-6719519
iris.kleinsman@ncrv.nl

Hartelijke groet,
Iris Kleinsman
NCRV Man bijt hond
...maar soms even niet :)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #378 Gepost op: 7-03-2013, 13:11:17 »
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #379 Gepost op: 7-03-2013, 13:54:04 »
Zo, ik heb wat meegemaakt vandaag!

Eerst Man Bijt Hond aan de lijn. Zij willen mij in de toekomst waarschijnlijk in een item hebben, prima.

Vervolgens belt Editie NL; of ik voor de camera iets wil vertellen over de online community (wij dus), voor een item vanavond. Superleuk natuurlijk. Maar op het laatste moment werd ik afgebeld; ze gaan nu gewoon 'fans' op straat interviewen...