Auteur Topic: [Mol] Kees Tol  (gelezen 401964 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #680 Gepost op: 14-02-2013, 23:53:44 »
Verder snap ik niet zo goed waarom je als mol zou willen proberen de doka te frustreren. De bedoeling was toch dat dit gewoon wel ging lukken? (niet te snel natuurlijk, beetje leuke tv eerst). Die papiertjes moesten ontwikkeld worden, ook al was er vrijwel niets meer te halen (dat weet de mol waarschijnlijk wel).

Daar was ook niet echt een reden voor qua 'saboteren' mijns inziens.  ::ohno::
Maar ik moet eerlijk zeggen dat de laatste afleveringen me af en toe wat geregisseerd overkomen.  :-[
Het staat al van te voren vast dat maar bij één onderdeel écht geld verdiend kan worden, waar de mol ook nog een klein beetje kan saboteren misschien. Vorige aflevering lag dat hem in de hoogte van het bedrag in de envelop, maar dat die heli er niet voor niks staat lijkt dan toch ook wel weer logisch, en het is ook wel leuk als er wát geld verdiend wordt..

Ook deze aflevering was er naast de vooral 'lege' kokers alleen in opdracht 3 iets te saboteren - en zelfs daar is nog maar de vraag hoever de mol het redde omdat hij of zij de factor Daniël niet onder controle had (gesteld dat er niet zoals destijds met Yvon en Godzilla, iets gemanipuleerd is).
Dus heel veel mogelijkheden tot saboteren liggen er ook niet, door de opzet van de opdrachten. Vind ik zelf jammer want hoewel visueel aantrekkelijk mis ik ook wel de gelaagdheid/psychologie in sommige. Het is wat vlak en er zijn voor ons als kijker weinig mogelijkheden om echt wijzer te worden over de mol behalve kijken naar gedrag onderling en (in)consistenties.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2013, 23:55:38 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #681 Gepost op: 14-02-2013, 23:57:54 »
Nou er moet wel wat meer in die pot komen hoor.. ze zitten nu op ongeveer 11.000, ik kan me niet herinneren dat de pot zo laag stond in de halve finale(!), met uitzondering van vorig jaar misschien, maar daar werd de pot leeggetrokken, en dat is dit jaar niet gebeurd.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #682 Gepost op: 15-02-2013, 00:02:55 »
Nou er moet wel wat meer in die pot komen hoor.. ze zitten nu op ongeveer 11.000, ik kan me niet herinneren dat de pot zo laag stond in de halve finale(!), met uitzondering van vorig jaar misschien, maar daar werd de pot leeggetrokken, en dat is dit jaar niet gebeurd.

Klopt. Maar ik kan me ook geen molserie herinneren waar naar verhouding er zo weinig opdrachten waren waarbij geld te verdienen was. Deze aflevering ook weer - afgezien van de kokers (die mogelijk mislukt zijn door factoren als onduidelijkheid, nieuwsgierigheid??) - was er wéér maar één opdracht waar mogelijk wat geld verdiend kon worden. Met een opdracht die heel moeilijk haalbaar was, wederom.

Heel vreemd maar een paar opdrachten hebben ineens relatief veel geld in de pot gebracht en verder is het allemaal spelen om andere dingen dan de pot. Ook een vorm van kunstmatig laaghouden of de mol niet teveel laten doen wellicht. Beetje jammer vind ik wel, maar er zijn nog twee afleveringen. Toch zal het geen vetpot worden naar het zich laat aanzien, nee..
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #683 Gepost op: 15-02-2013, 00:08:27 »
Wat ik nog het meest mols aan Kees vind is op het moment dat Zarayda, Kees en Daniel hun molkransje houden. Zarayda vertrouwt Kees, Daniel verdenkt Kees niet, dus dat Kees aan Daniel zijn molboekje laat doornemen en daarin leest dat Kees Carolien verdenkt, sterkt Daniel meer in zijn eigen overtuiging dat de mol een vrouw is. Kortom, de ideale molsactie om ervoor te zorgen dat de (in rook opgegane) actie om in het veld de vrijstelling weg te spelen, als nog geen roet in het eten gooit.

Want door een inkijk te geven in zijn molboekje, weet Kees als mol in elk geval een ding zeker: die vrijstelling gaat niet voor gekke uitslagen zorgen bij de executie. En verder waarom dat Kees die koker vind? Voorkennis.. iedereen zat rond te lopen en te zoeken met 'koop spullen waar je een kamer mee kan verduisteren' dus liep te zoeken naar doka-materiaal. Kees kwam 'plots' op het lumineuze idee nu net uitgerekend die bakken op de vloer onder een plankenstellage aan een inspectie te onderwerpen. Daniel, die deed wat ik als kandidaat ook zou doen: het overzicht opzoeken en het hoger opzoeken en vanaf daar met een arendsoog de juiste spullen aanwijzen.

Kees deed eerder een William-is-paranoïde-en-zoekt-jokers-in-het-stro. :P Ideale molsactie, want door zijn voorkennis weet hij dat daar nog een resterende koker ligt. En door de aandacht daarop te leggen vergeten alle anderen waarom ze in de winkel zijn. Om natuurlijk doka-materiaal te kopen. Dat hij dan daarmee debet is aan 500 euro in de pot, tja.. net zoals die 1500 euro met de helicopter opdracht. Sommige opdrachten zijn inderdaad te mooi om te laten mislukken of in zijn geheel niet door te laten gaan. Waar banken 'too big to fail' zijn, zijn sommige widm-opdrachten 'too nice to fail'  :)

Soms moet de mol gewoon een spel op gang helpen of een handje helpen in het doen slagen daarvan, wanneer de echte kandidaten er volledig langs kijken. Die doka-opdracht was toch al gedoemd te mislukken door de twee nieuwsgierige aagjes (jut en jul Zarayda en Tania  ::rofl::) en die heb je altijd in elke groep. Verder hing Kees weer mooi de held uit in Daniel zijn five seconds of fame naast Tom de Piloot, Tom de marinier  :D Want net doen alsof je bijdraagt aan de laatste kwart om een hele topo te verzilveren, terwijl je ondertussen allang en breed afgeschoten bent. De schijn ophouden van een welwillende kandidaat, terwijl je ondertussen als mol wel beter weet. Ja, Kees is wat mij betreft hard op weg om zich bij George/Dennis te voegen  ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #684 Gepost op: 15-02-2013, 00:36:34 »
En verder waarom dat Kees die koker vind? Voorkennis.. iedereen zat rond te lopen en te zoeken met 'koop spullen waar je een kamer mee kan verduisteren' dus liep te zoeken naar doka-materiaal. Kees kwam 'plots' op het lumineuze idee nu net uitgerekend die bakken op de vloer onder een plankenstellage aan een inspectie te onderwerpen. Daniel, die deed wat ik als kandidaat ook zou doen: het overzicht opzoeken en het hoger opzoeken en vanaf daar met een arendsoog de juiste spullen aanwijzen.

Kees deed eerder een William-is-paranoïde-en-zoekt-jokers-in-het-stro. :P Ideale molsactie, want door zijn voorkennis weet hij dat daar nog een resterende koker ligt. En door de aandacht daarop te leggen vergeten alle anderen waarom ze in de winkel zijn. Om natuurlijk doka-materiaal te kopen. Dat hij dan daarmee debet is aan 500 euro in de pot, tja.. net zoals die 1500 euro met de helicopter opdracht. Sommige opdrachten zijn inderdaad te mooi om te laten mislukken of in zijn geheel niet door te laten gaan. Waar banken 'too big to fail' zijn, zijn sommige widm-opdrachten 'too nice to fail'  :)

Soms moet de mol gewoon een spel op gang helpen of een handje helpen in het doen slagen daarvan, wanneer de echte kandidaten er volledig langs kijken. Die doka-opdracht was toch al gedoemd te mislukken door de twee nieuwsgierige aagjes (jut en jul Zarayda en Tania  ::rofl::) en die heb je altijd in elke groep. Verder hing Kees weer mooi de held uit in Daniel zijn five seconds of fame naast Tom de Piloot, Tom de marinier  :D Want net doen alsof je bijdraagt aan de laatste kwart om een hele topo te verzilveren, terwijl je ondertussen allang en breed afgeschoten bent. De schijn ophouden van een welwillende kandidaat, terwijl je ondertussen als mol wel beter weet. Ja, Kees is wat mij betreft hard op weg om zich bij George/Dennis te voegen  ::jaja::

Tja ik weet het niet. Natuurlijk is het leuk dat er nog 1 koker verzilverd wordt, maar waarom zou uitgerekend de mol deze koker moeten vinden en dus voor 500 euro in de pot zorgen? De crew had de laatste koker ook aan de ladder kunnen plakken ofzo om zo gevonden te worden door een 'echte' kandidaat. Dit was voor mij te opvallend en getuigde enorm van voorkennis. En een mol die geld verdient dat ook voorkomen had kunnen worden, dat blijf ik jammer vinden.

De helikopteropdracht was voor mij anders omdat er sowieso geld mee verdiend zou worden (en dan kun je als mol in ieder geval nog een laag bedrag uitkiezen).

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #685 Gepost op: 15-02-2013, 00:55:21 »
De voorkennis droop er weer vanaf bij Kees deze aflevering. Dat hij die gebruikte om een beetje geld te verdienen is natuurlijk wel iets wat nog voor twijfel kan zorgen.

Opmerkelijk ook dat Kees het als enige over topitos had, terwijl hij eens gezegd heeft (ik weet niet meer waar of wanneer, maar mogelijk bij de perspresentatie) dat hij nog nooit naar WIDM gekeken had. (Het kan dat hij voor vertrek nog wat teruggekeken heeft. Een Mol doet dat in zijn voorbereiding sowieso, maar een kandidaat kan dat natuurlijk ook doen.)

Even terug naar aflevering 2: nu ook Daniël niet de Mol blijkt te zijn is alleen Kees nog over van de kandidaten die in het veld met de jagers een envelop met geld pakten. Er is daar geld gestolen/verduisterd. Het wijst er nu sterk op dat Kees dit gedaan heeft.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2013, 01:02:32 door Heinz »

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #686 Gepost op: 15-02-2013, 01:05:00 »
Opmerkelijk ook dat Kees het als enige over topitos had, terwijl hij eens gezegd heeft (ik weet niet meer waar of wanneer, maar mogelijk bij de perspresentatie) dat hij nog nooit naar WIDM gekeken had. (Het kan dat hij voor vertrek nog wat teruggekeken heeft. Een Mol doet dat in zijn voorbereiding sowieso, maar een kandidaat kan dat natuurlijk ook doen.)

Was zeker opvallend ja. Nu kan het idd 'vers in zijn geheugen staan' maar ik vond het vreemd om juist dit detail zo duidelijk te onthouden, zeker daar hij zelf aangaf kennelijk nooit een aflevering te hebben gezien voor hij 'ja' zei op het kandidaatschap. Niemand van de overige kandidaten leek dit zo te benoemen of op te vallen. Op een gegeven moment beschrijft hij zelfs dat ze 4 topito's krijgen (wat dus niet klopt want het is een kwart niet een 8e) en dat ze samen één vormen. Eén wat Kees, een TOPO?  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #687 Gepost op: 15-02-2013, 01:05:04 »
Ik vind het vinden van de koker juist wel mols omdat ik bijvoorbeeld nooit op het idee zou komen om te gaan zoeken naar die dingen. Kees was al begonnen met zoeken en vond de koker later pas. Hoe groot is de kans dat er zomaar ergens in die winkel een koker ligt? Voorkennis. Als ik zou weten dat er een koker was en de mol zou zijn, zou ik hem vinden, minder verdacht worden en daarna proberen bij het verduisteren alsnog het geld te laten mislukken.

Exactly my thoughts :) zeker omdat de andere kokers allemaal al belicht waren en het niet leuk is als ze met enkel zwart fotopapier de opdracht afsluiten.

Offline Poontang

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #688 Gepost op: 15-02-2013, 01:17:38 »
Het enige dat ik daar gek aan vind is dat dat pontificaal in beeld wordt gebracht (of, in geluid, eigenlijk).

Exact. Het lijkt bijna of het ze dit jaar niets uitmaakt dat we er snel achter kunnen komen.

Kijk, als Zarayda volgende week uitvalt, dan is het toch allemaal wel overduidelijk dat het gewoon kees is.
Het begint er bijna dik bovenop te liggen.

Vond trouwens als kees de mol is. Dat hij ons rond deze hele executie een slecht staaltje acteerkunst heeft vertoont.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #689 Gepost op: 15-02-2013, 01:22:52 »
Overigens..

Op het moment dat Kees, Daniël en Zarayda bijeen zitten, elkaars 'verdenkingen' te bespreken en Kees heel gul zijn mollenboekje heeft gegeven ter inzage aan Daniël... ( ::))... staat Daniël op het punt om met hen te delen op wie hij gaat stemmen.
Kees komt er snel tussenin en geeft aan dat hij niet zeker weet of hij dat wel delen wil..
Waarom zou Kees als kandidaat er iets op tegen hebben als Daniël dat deelt? Misschien wilde hij zich idd niet verplicht voelen oid maar het is wel vreemd als je al wel zover bent gegaan dat je iemand je mollenboek laat lezen.   ::)

Maar als Mol zou Kees er baat bij hebben dat Zarayda niet direct één of misschien twee verdachten hard wegstreept (in gedachten houdend dat hij weet dat Carolien en Paulien hem verdenken dus waarschijnlijk niet exit gaan). Zijn interruptie vind ik daarom best verdacht omdat het niet strookt met de rest van zijn zogenaamde 'open' gedrag en vertrouwen. Daniël klapt ook onmiddellijk dicht. Daar heb je als kandidaat mijns inziens helemaal geen baat bij zeker niet nadat je net je ziel bloot hebt gelegd door de inhoud van dat boekje te delen..  ::)
« Laatst bewerkt op: 15-02-2013, 01:25:01 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #690 Gepost op: 15-02-2013, 01:33:59 »
Exact. Het lijkt bijna of het ze dit jaar niets uitmaakt dat we er snel achter kunnen komen.

Kijk, als Zarayda volgende week uitvalt, dan is het toch allemaal wel overduidelijk dat het gewoon kees is.
Het begint er bijna dik bovenop te liggen.

Nou ja lag het er eerder zoveel minder dik bovenop dan? ???
Van Soundos werden ook alle verdenkingen die ze had over Patrick en zijn verhalen heel duidelijk uitgemeten in de testbiechts o.a.
In die serie ging ook iedereen die niet Patrick verdacht duidelijk exit. Er werd nog wat onduidelijkheid gecreëerd omtrent Art (bij Karin's stem, waar ze idd ook twijfelde) maar verder was het toen Pepijn exit was wat mij betreft overduidelijk ook..

Zelfde voor de serie van Kim eigenlijk. Ik kan me niet veel series herinneren waarin dit heel duidelijk anders was. In sommige series zijn ze duidelijker dan andere maar in dit geval weet je uiteindelijk nog steeds weinig want hij spreidde op drie dames en er zijn nog verdenkingen richting bijna alle dames, dus je kunt er niet één op één iets uit afleiden-tenzij je inderdaad uitgaat van het meest waarschijnlijke scenario en de grote gemene deler. Dat werkte in de vorige 4 series ook zo dus ik ga ervan uit dat het in deze serie toch het meest voordehandliggende scenario is, alles overwegend. Ik kan mis zitten maar het is mijns inziens zeker niet zo dat het zo enorm subtiel was in het verleden, sterker nog in S11 zat 80% van het forum op Patrick na de executie van Pepijn.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #691 Gepost op: 15-02-2013, 08:36:28 »
Ik zou het briljant vinden als tijdens de ontknoping blijkt dat Kees een laser-pennetje in zijn zak had, en niet daniël, maar hij de andere kandidaten heeft uitgeschakelt...  ;D

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #692 Gepost op: 15-02-2013, 10:53:44 »
Ik zou het briljant vinden als tijdens de ontknoping blijkt dat Kees een laser-pennetje in zijn zak had, en niet daniël, maar hij de andere kandidaten heeft uitgeschakelt...  ;D

Haha!

Ik denk dat, als Kees de mol is (of Carolien for that matter), hij wel gemerkt heeft dat hij is geraakt, maar daarna gewoon superfanatiek is doorgegaan. Dan lijkt het voor de andere kandidaten net alsof hij een kandidaat is, terwijl de opdracht nooit meer  zou kunnen slagen.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #693 Gepost op: 15-02-2013, 12:39:49 »
Haha!

Ik denk dat, als Kees de mol is (of Carolien for that matter), hij wel gemerkt heeft dat hij is geraakt, maar daarna gewoon superfanatiek is doorgegaan. Dan lijkt het voor de andere kandidaten net alsof hij een kandidaat is, terwijl de opdracht nooit meer  zou kunnen slagen.

Hij stopte toch toen hij geraakt werd? Hij leidde Daniël af, zodat Carolien snel naar de eindton kon rennen. Toen Daniël Kees eruit schoot, ging hij af op Carolien. Kees is toen niet verder gegaan met het spel volgens mij.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #694 Gepost op: 15-02-2013, 13:03:49 »
Nou, voor mij is Kees het nu dus juist echt niet meer.
Dat hij zijn molboekje aan Daniël liet zien en dat Daniël daarin mogelijk meer versterkt werd in zijn gevoel dat de mol een vrouw is, wil niet zeggen dat Kees de mol is. De laatste vier afvallers hadden allemaal Carolien op hun lijstje staan. Dus Paulien en Zarayda maken nog kans de mol te zijn  :P

Art heeft gezegd dat sommige artikelen niet op ooghoogte te vinden waren. Daniël zocht het hogerop voor het overzicht. Carolien en Zarayda waren met die doeken bezig. Paulien heb ik alleen met wat tape zien rondlopen. Kees lag op de grond te tijgeren en in bakken te snuffelen (want dat is niet op ooghoogte te zien). Als hij de mol was had hij helemaal geen geld in de pot willen brengen, óók geen 500 euro. Voordat hij die koker liet zien, had hij die dan wel even vlug opengedraaid of juist weggemoffeld.

In het veld was hij de fanatiekste. Het enige wat ik nog terug wil zien is hoe die verwarring ontstaan is over de kleur van de topito's die er al lagen. Kees is erg leuk, maar voor mij géén mogelijke mol meer.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #695 Gepost op: 15-02-2013, 14:01:40 »
Nou, voor mij is Kees het nu dus juist echt niet meer.
Dat hij zijn molboekje aan Daniël liet zien en dat Daniël daarin mogelijk meer versterkt werd in zijn gevoel dat de mol een vrouw is, wil niet zeggen dat Kees de mol is. De laatste vier afvallers hadden allemaal Carolien op hun lijstje staan. Dus Paulien en Zarayda maken nog kans de mol te zijn  :P

Art heeft gezegd dat sommige artikelen niet op ooghoogte te vinden waren. Daniël zocht het hogerop voor het overzicht. Carolien en Zarayda waren met die doeken bezig. Paulien heb ik alleen met wat tape zien rondlopen. Kees lag op de grond te tijgeren en in bakken te snuffelen (want dat is niet op ooghoogte te zien). Als hij de mol was had hij helemaal geen geld in de pot willen brengen, óók geen 500 euro. Voordat hij die koker liet zien, had hij die dan wel even vlug opengedraaid of juist weggemoffeld.

In het veld was hij de fanatiekste. Het enige wat ik nog terug wil zien is hoe die verwarring ontstaan is over de kleur van de topito's die er al lagen. Kees is erg leuk, maar voor mij géén mogelijke mol meer.


Helemaal mijn idee...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #696 Gepost op: 15-02-2013, 14:19:06 »
Dat hij ons rond deze hele executie een slecht staaltje acteerkunst heeft vertoont.

Inderdaad. Paulien moest er zelfs een beetje om lachen. Toen Paulien een groen scherm kreeg, keek ze opzij naar haar mol - Kees - maar besefte dat dat moest opvallen en keek toen opzichtig de andere kant op, en toen nog maar een keer naar links.  ::rofl::

Kees ging het veld in om de schutter af te leiden en liet Carolien in haar eentje naar de finish rennen. Dat is niet zo handig, je kunt beter met zijn tweeën gaan waardoor de schutter niet weet wie de betreffende topito heeft en omstebeurt onverwacht verschuilen in het gras, dan heb je nog een kans. Nu was het een kwestie van eerst Kees afschieten en daarna Carolien. Kees liet zich makkelijk afknallen en Carolien had geen schijn van kans.

Paulien wordt niet de winnaar want ze maakt de fout dat ze niet steeds dicht bij de mol gaat zitten om informatie te verzamelen. Carolien doet dat wel, die zit steeds bovenop Kees en zal dus meer informatie verzamelen.
Ik gok erop dat zij expres foute informatie over de kleur van de topito gaf aan Kees om hem te testen. Is hij de mol, dan gaat hij erin mee. Kees ging er niet in mee, dat is slim. Die wist natuurlijk dat er een grote kans was dat het afschieten vanuit de lucht zou lukken.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2013, 14:34:28 door Run »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #697 Gepost op: 15-02-2013, 14:27:41 »
Waarom zou Kees als kandidaat er iets op tegen hebben als Daniël dat deelt? Misschien wilde hij zich idd niet verplicht voelen oid maar het is wel vreemd als je al wel zover bent gegaan dat je iemand je mollenboek laat lezen.   ::)

Kees weet als Mol dat Daniel hem het minste verdenkt, en dat de kans groot is dat Daniel er bij de test uitligt. Om Daniel nog een kans te geven, geeft hij hem zijn mollenboekje waar wellicht wat aanwijzingen staan die Kees verdacht maken. Het heeft helaas niet gewerkt.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #698 Gepost op: 15-02-2013, 16:59:21 »
Tja, zo kan je werkelijk alles als een aanwijzing zien als je in een tunnel zit...

Trouwens, nog even terugkomend op het geld bij die laseropdracht waarbij geld verdwenen zou zijn. Wie zegt, dat als het ook daadwerkelijk gebeurd is, niet IN de tent gebeurd is?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #699 Gepost op: 15-02-2013, 18:22:51 »
Tja, zo kan je werkelijk alles als een aanwijzing zien als je in een tunnel zit...

Trouwens, nog even terugkomend op het geld bij die laseropdracht waarbij geld verdwenen zou zijn. Wie zegt, dat als het ook daadwerkelijk gebeurd is, niet IN de tent gebeurd is?

Omdat er IN de tent steeds minimaal 4/5 mensen aanwezig waren is het MEGA RISKANT (in mijn ogen) om dan geld te stelen.
ALS iemand je ziet dan weet diegene het natuurlijk al.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.