Auteur Topic: De Gouden Televizier-Ring 2013!  (gelezen 157872 keer)

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #220 Gepost op: 30-09-2013, 23:38:26 »
Het is RTL, man. Normaal gesproken kijk ik veel liever Pauw en Witteman en ik denk de gemiddelde Wie is de Mol kijker ook.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #221 Gepost op: 1-10-2013, 00:06:01 »
Hahahhahahahhhahahahhaha RTL blijft een grap

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #222 Gepost op: 1-10-2013, 00:11:10 »
Ik vermoed dat (dit is toch geen politiek gevoelig bericht?) de Wie is de Mol kijker over het algemeen linkser stemt en de Divorce kijker wat rechtser.

Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #223 Gepost op: 1-10-2013, 00:13:57 »
Hahahhahahahhhahahahhaha RTL blijft een grap

Feit is wel dat RTL programma's veelal winnen. Zegt ook genoeg dat een serie die net een jaar op tv draait en waar half nederland nog nooit van gehoord heeft gelijk kans maakt op die ring.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #224 Gepost op: 1-10-2013, 00:31:49 »
Kijk, ik zal je uitleggen hoe het werkt bij de RTL 4 werkt.

Mensen krijgen een PRACHT serie als Gooische Vrouwen voorgeschoteld.
Dat stopt helaas na 5 seizoenen, en dan moet RTL meteen met iets nieuws komen.
Wat eigenlijk precies hetzelfde is. Ze kunnen Gooische vrouwen niet loslaten en kijken daarom naar Divorce, terwijl het VEEL minder goed in elkaar zit. Het zijn RTL 4 kijkers, die gaan gewooon niet voor Wie is de mol stemmen, of voor Flikken.

Je zult bekende RTL'ers ook nooit over dat soort programma's horen in de media, omdat ze over de concurrent gaan. Bij de publieke zijn ze wat wereldwijzer en gunnen ze andere programma's ook meer.
Natuurlijk is het knap dat RTL met divorce nu al een nominatie heeft, maar ik denk dat er persoonlijk achter de schermen gebeuren die wij niet weten. Als er geen 1 programma van RTL bijzit, komen er al veel mensen niet, en hebben ze minder stemmers. Zeker met programma's als over mijn lijk en moeder ik kom bij de Revue. Die mensen stemmen niet. Dus het is ook een kwestie van geluk. Enfin, als Divorce de ring wint over Wie is de mol, zou het het beschamend zijn voor de Nederlandse TV en kun je concluderen dat niet alles eerlijk verloopt daar bij die stemming.

Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #225 Gepost op: 1-10-2013, 00:41:37 »
Kijk, ik zal je uitleggen hoe het werkt bij de RTL 4 werkt.

Mensen krijgen een PRACHT serie als Gooische Vrouwen voorgeschoteld.
Dat stopt helaas na 5 seizoenen, en dan moet RTL meteen met iets nieuws komen.
Wat eigenlijk precies hetzelfde is. Ze kunnen Gooische vrouwen niet loslaten en kijken daarom naar Divorce, terwijl het VEEL minder goed in elkaar zit. Het zijn RTL 4 kijkers, die gaan gewooon niet voor Wie is de mol stemmen, of voor Flikken.

Je zult bekende RTL'ers ook nooit over dat soort programma's horen in de media, omdat ze over de concurrent gaan. Bij de publieke zijn ze wat wereldwijzer en gunnen ze andere programma's ook meer.
Natuurlijk is het knap dat RTL met divorce nu al een nominatie heeft, maar ik denk dat er persoonlijk achter de schermen gebeuren die wij niet weten. Als er geen 1 programma van RTL bijzit, komen er al veel mensen niet, en hebben ze minder stemmers. Zeker met programma's als over mijn lijk en moeder ik kom bij de Revue. Die mensen stemmen niet. Dus het is ook een kwestie van geluk. Enfin, als Divorce de ring wint over Wie is de mol, zou het het beschamend zijn voor de Nederlandse TV en kun je concluderen dat niet alles eerlijk verloopt daar bij die stemming.

Dan was Ik Hou Van Holland toch logischer geweest?

Maar uberhaupt zijn de RTL4 kijkers al actieve stemmers. Ze worden het hele jaar klaargestoomd om te stemmen, kijk vooral naar programma's als The Voice Of Holland en X-Factor. Dat soort programma's leeft niet alleen van kijkcijfers maar vooral van stemmers.

Maar ik heb er zeer weinig over in de kranten gelezen of op nieuws sites en geloof me, ik lees dat elke dag bij. Er gaat geen dag voorbij dat ik het nieuws niet gevolgd heb en niet ken. Ik ken niet alle artikelen uit mijn hoofd, ik ken helemaal niks uit mijn hoofd in feite, maar als ik dan iets over Divorce lees dan denk ik wel terug aan dat ik er ooit over gelezen heb. Dat heb ik nu totaal niet.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #226 Gepost op: 1-10-2013, 06:38:24 »
Divorce???? Heb ik iets gemist?  ???  ::rofl::

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #227 Gepost op: 1-10-2013, 07:44:01 »
Haha, blijkbaar, maar de meeste molloten houden er niet zo van, blijkt.  ;D

Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #228 Gepost op: 1-10-2013, 08:02:42 »
Ik heb even via google informatie ingewonnen en het blijkt dat er 2,1 miljoen zieltjes naar dergelijke series wilt kijken. De laatste aflevering was de zondag na WIDM finale, dus ongeveer dezelfde opnameperiode. Zal me wel benieuwen hoeveel Molkijkers die serie ook hebben gezien. Met andere woorden: hoe worden de stemmen verdeeld. O en de serie is bedacht door Linda de Mol, dan weten we wel hoe laat het is.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #229 Gepost op: 1-10-2013, 08:39:34 »
Divorce???? Heb ik iets gemist?  ???  ::rofl::
Ik kende het ook niet...
Ich bin ein Bärliner!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #230 Gepost op: 1-10-2013, 08:40:22 »
ik ken het wel maar ik vond er niks aan. halverwege de 1ste aflevering ben ik maar fifa gaan spelen
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #231 Gepost op: 1-10-2013, 08:49:24 »
Ik vermoed dat (dit is toch geen politiek gevoelig bericht?) de Wie is de Mol kijker over het algemeen linkser stemt en de Divorce kijker wat rechtser.
Hopelijk gaat dat niet over het stemgedrag van ons, want dan zou ik volgens deze beredenering juist een fan van Divorce moeten zijn! ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #232 Gepost op: 1-10-2013, 09:29:18 »
Misschien moeten we dit jaar iets heel degelijks verzinnen waardoor WIDM trending topic is, of iets wat viral gaat, of in ieder geval zo veel mogelijk mensen bereiken om hun stem uit te brengen. Als er één jaar is dat WIDM het (weer) verdient om de Ring te winnen, dan is het wel dit jaar!
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #233 Gepost op: 1-10-2013, 09:33:20 »
Desnoods verzinnen we nog een extra prijs: "het allerbeste tv-programma van de afgelopen x jaar"-prijs ofzo, en die smokkelen we naar binnen en reiken we zelf uit aan Art.  ;)
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #234 Gepost op: 1-10-2013, 10:55:40 »
Misschien moeten we dit jaar iets heel degelijks verzinnen waardoor WIDM trending topic is, of iets wat viral gaat, of in ieder geval zo veel mogelijk mensen bereiken om hun stem uit te brengen. Als er één jaar is dat WIDM het (weer) verdient om de Ring te winnen, dan is het wel dit jaar!

Misschien iets van een facebook actie, share & win. Deel het bericht met promotiemateriaal om op WIDM te stemmen voor de gouden televizier-ring en maak kans op 2 plekken om de 1e aflevering van het nieuwe op te nemen seizoen bij te wonen (samen met de winnaars van de Mol quiz). Ze hebben toch al een vliegtuig vol richting het land om op te nemen dus het kost niks extra's en mag het dus in mijn ogen.

anoniem 24971

  • Gast
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #235 Gepost op: 1-10-2013, 12:38:29 »
Of op 18 allemaal massaal met #WIDMvoordeRing gaan twitteren.

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #236 Gepost op: 1-10-2013, 13:36:19 »
Of op 18 allemaal massaal met #WIDMvoordeRing gaan twitteren.

Zullen we dat doen? Iedereen op de 18e #WIDMvoordering ??? Trending topic is leuk  ::bravo::
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #237 Gepost op: 1-10-2013, 13:41:42 »
Kun je eigenlijk smsen vanuit belgie met je nederlandse telefoon. Iemand die dat weet? Ik zit namelijk in Brussel tijdens het gala.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

anoniem 24971

  • Gast
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #238 Gepost op: 1-10-2013, 14:48:33 »
Zullen we dat doen? Iedereen op de 18e #WIDMvoordering ??? Trending topic is leuk  ::bravo::

Vind ik goed. Moeten wel even alle grote accounts met veel volgers (zijn er misschien op dit forum wel) dat van te voren laten weten, en wijzelf moeten dat ook promoten.

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #239 Gepost op: 1-10-2013, 14:52:45 »
Ik ga meedoen!