Auteur Topic: Wie Is De Mol in de media  (gelezen 374668 keer)

Offline Mik1986

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #480 Gepost op: 18-03-2014, 09:46:56 »
Avrobode over aflevering 10:

Ontknoping wie is de mol.

Kandidatenbegeleider Jan Peter Pellemans denkt dat de fans verrast zullen zijn. "Het is een supermol",
ik ben heel trots op deze persoon. Zeker voor de kandidaten die er vroeg uit waren, zal het een enorme verassing zijn als de mol zijn of haar identiteit onthult. ::) ::)

Dit is natuurlijk ook afhankelijk van wanneer deze uitspraak is gedaan. Ik weet ook niet in hoeverre dat de makers af en toe eens een kijkje nemen op de verschillende fora. In het geval dat Susan de mol is, is dat naar mijn idee geen verrassing voor de fans. Vanaf de eerste visserboot en 'de mol is in balans' in aflevering 1 is Susan al de mol volgens velen. Ook door haar manier van doen gedurende de afleveringen is mollig te noemen. Ook voor mij is Susan niet bepaald een verrassing als ze de mol mocht zijn. Ondanks dat ik nog steeds gezellig knus in de Freektunnel verblijf (oké en een beetje in de Sofietunnel). Voor de kandidaten is het misschien wel een verrassing, zeker gezien het feit dat er zelfs iemand in de finale zit die Susan niet door heeft gehad. Ik vind overigens niet dat hij daardoor dommig overkomt. Hij heeft het evengoed goed gespeeld, juist omdat hij een beetje op de achtergrond is gebleven. Terwijl de rest heel erg zijn best heeft gedaan om vooral zo mols mogelijk over te komen is Freek wel steeds verder gekomen. De andere kandidaten zijn waarschijnlijk het overzicht kwijt geraakt, doordat ze teveel met zichzelf bezig zijn geweest. In de finale kun je misschien dan ook maar beter goed verliezen, dan verliezen en de juiste mol hebben. Maar dan moet wel Susan de mol zijn natuurlijk.

In bovenstaande tekst zou natuurlijk Freek het beste passen. Zowel kandidaten en fans zullen dan meer dan verbaasd zijn. Op een klein groepje na dan. Door dat praatje van Art lagen voor mij ook nog alle opties open. Ook het feit dat de fanfora de mogelijkheid tot Freek als mol al hadden afgeschreven was voor mij ook nog geen reden om te gaan twijfelen. Niets is wat het lijkt 2.0 zou ik nog steeds een briljante actie vinden. Maar dat dan de AVRO maar twee foto's op facebook zet, dat zou ik dan wel wat flauw vinden als Freek dan echt de mol blijkt te zijn. Dat is de reden waarom ik dan toch voor Sofie ga. Sofie is ook niet altijd verdacht geweest voor de kandidaten en gezien het feit dat 90% van de fans voor Susan gaat, is het dus ook wel een verrassing als het Sofie blijkt te zijn. Mocht 1 van de dames de mol zijn, dan is de verleiding inderdaad groot om de notaris in te schakelen, maar ik denk toch dat ik dat maar gewoon zonder notaris aanvaard dat Freek niet de mol is  ;)

Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #481 Gepost op: 18-03-2014, 10:06:35 »
Sofie zou een goede mol zijn en mij verrassen. Echter snap ik dan niet dat JW is afgevallen en Tygo is doorgegaan. JW zat juist op Sofie en Tygo op Susan.

Offline Mik1986

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #482 Gepost op: 18-03-2014, 10:16:47 »
In dat geval zou dan Tygo toch net iets meer gespreid hebben op Sofie, misschien onbewust. Van Daphne en Jennifer weten we ook dat ze wilde spreiden, maar toch uiteindelijk op 1 paard hebben gewed.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #483 Gepost op: 18-03-2014, 10:18:25 »
Maar Sofie zou ook geen verrassing zijn, want in het begin zaten heel veel kandidaten op haar. Ze is toen wel 4 a 5 keer per aflevering genoemd als potentiële mol. Dus met die tekst van avrobode zou Sofie het al niet kunnen zijn. Susan en Freek werden beide 1x genoemd de eerste afleveringen. Dat is de enige reden waarom ik denk dat Susan het is.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #484 Gepost op: 18-03-2014, 10:33:53 »
Of dat het juist wel verrassend is als het Sofie is. Juist omdat in het begin een aantal kandidaten haar als verdachte meenamen en uiteindelijk toch afvielen.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #485 Gepost op: 18-03-2014, 10:44:00 »
Ja... ik zit het wie verdenkt wie terug te lezen en de hoofdverdachte van Aaf was Susan. We weten hoe dat is afgelopen...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #486 Gepost op: 18-03-2014, 11:12:25 »
Ja... ik zit het wie verdenkt wie terug te lezen en de hoofdverdachte van Aaf was Susan. We weten hoe dat is afgelopen...

Aaf zat niet op Susan hoor. Bij de test dat ze eruit vloog was het onduidelijk op wie ze nou zat. Maar eerder zei ze dat de mol in de processie meeliep en ergens anders zei ze dat ze dacht dat zij zelf en Suus in de meest benarde positie zaten om eruit te gaan. Daarnaast heeft ze ook nog eens gezegd dat ze wel vindt dat Suus een goede actrice is maar zo'n goede actrice...?

Ik denk niet dat Aaf op Susan zat.


Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #487 Gepost op: 18-03-2014, 11:14:10 »
Aaf zat niet op Susan hoor. Bij de test dat ze eruit vloog was het onduidelijk op wie ze nou zat. Maar eerder zei ze dat de mol in de processie meeliep en ergens anders zei ze dat ze dacht dat zij zelf en Suus in de meest benarde positie zaten om eruit te gaan. Daarnaast heeft ze ook nog eens gezegd dat ze wel vindt dat Suus een goede actrice is maar zo'n goede actrice...?

Ik denk niet dat Aaf op Susan zat.


Aaf heeft vanaf aflevering 2 Susan genoemd in haar lijstje van verdachte bij de test. Of ze ook daadwerkelijk op haar gestemd heeft dat wordt natuurlijk nooit duidelijk.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #488 Gepost op: 18-03-2014, 11:16:17 »
Naarmate het spel vorderde is ze daar wel vanaf gestapt denk ik gezien bovenstaande uitspraken van haar.

We zullen het donderdag wel zien  ;)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #489 Gepost op: 18-03-2014, 11:25:04 »
Klopt, ik was te vroeg met antwoorden, las daarna posts dat Aaf van Susan zou zijn afgestapt.

Susan is de mol

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #490 Gepost op: 18-03-2014, 11:30:03 »
Heb nog even alle executies nagekeken voor de zekerheid  8)

Grappige is dat Aaf er telkens in bleef toen ze Suus invulde bij de eerdere testen.
Op 6 feb stapte ze daar vanaf en ging denk ik voor tygo. Ze vulde nl in dat de mol meeliep in de processie en zei daarbij dat JW veilig was ivm zijn joker. Ze is voor Tygo gegaan dus en vloog eruit.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #491 Gepost op: 18-03-2014, 12:04:11 »
Is dit een grap of zie ik dat er nog steeds mensen Freek verdenken?

Jongens, Art heeft gezegd hij is NIET de mol, hij staat niet meer als potentiele mol op zowel de Avro site als de facebookposter. EN hij zit bij de reunie niet naast art. En de mol zit altijd (rechts of links) naast Art. Daar gaat het tenslotte om in de laatste aflevering.
Kom allemaal uit die tunnels joh  :-X

Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #492 Gepost op: 18-03-2014, 12:17:49 »
Is dit een grap of zie ik dat er nog steeds mensen Freek verdenken?

Jongens, Art heeft gezegd hij is NIET de mol, hij staat niet meer als potentiele mol op zowel de Avro site als de facebookposter. EN hij zit bij de reunie niet naast art. En de mol zit altijd (rechts of links) naast Art. Daar gaat het tenslotte om in de laatste aflevering.
Kom allemaal uit die tunnels joh  :-X

Het is niet gek dat men nog steeds Freek verdenkt. Als je nagaat dat hij eerder een mol is dan Sofie vraag je je af waarom de strijd tussen Sofie en Susan gaat. Dan is het al overduidelijk en dat is jammer. Dat is ook waar men niet aan kan denken dat de mol winnaar en verliezer al bekend is. Bij mol Susan hoort degene die op haar gestemd heeft en dat is Sofie. Freek is de verliezer. Normaal was de spanning gewoon dat het niet bekend werd maar je wel vermoedens had. Zowel annemarie als Liesbeth konden het zijn. Zowel kees als Paulien. Zowel art als patrick.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #493 Gepost op: 18-03-2014, 12:19:44 »
Uhmm dat is persoonlijke opvatting mag ik hopen want om eerlijk te zijn heb ik in Freek nooit een mol gezien. In Susan ook niet eerlijk gezegd. En Sofie heb ik gewoon nooit weg in de gaten gehad. Dus dat zou voor mij de grap van dit seizoen zijn als ze de mol is.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #494 Gepost op: 18-03-2014, 12:24:21 »
Is dit een grap of zie ik dat er nog steeds mensen Freek verdenken?

Jongens, Art heeft gezegd hij is NIET de mol, hij staat niet meer als potentiele mol op zowel de Avro site als de facebookposter. EN hij zit bij de reunie niet naast art. En de mol zit altijd (rechts of links) naast Art. Daar gaat het tenslotte om in de laatste aflevering.
Kom allemaal uit die tunnels joh  :-X

Wat betreft Art: Niets is wat het lijkt, heeft hij ook nog eens benadrukt in dat interview. Voor de rest van de analyse van Arts praatje, zie het aflevering 9-topic.
Op de AVRO-site is Freek gewoon nog als mol te verdenken hoor, net zoals in de widm-app. En over Facebook: Daar Freek nog als poster neerzetten zou te verdacht zijn, dan weet iedereen meteen dat het toch Freek is.
Wat betreft de finaleuitzending: Freek blijft 'buiten schot', de suggestie dat hij de mol niet is moet natuurlijk wel in leven blijven tot aan de ontknoping. Nadat bekend is geworden dat Freek toch de mol is wisselt hij met Sofie/Susan.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #495 Gepost op: 18-03-2014, 12:27:27 »
Geloof je nou serieus alles wat je zelf zegt?  ::) Dat Susan/Sofie van plaats wisselt met Freek?

Het zou ongelooflijk zonde van het programma zijn als Freek toch de Mol blijkt te zijn. En niet omdat Freek niet meer te vertrouwen is, maar omdat we dan in het volgende seizoen alles wat Art zegt met een korreltje zout moeten nemen. Dan zijn we als kijker door Art voorgelogen. Art is de presentator, geen Mol of kandidaat. De presentator heeft er toch geen belang bij om te liegen?

EDIT: typefout
« Laatst bewerkt op: 18-03-2014, 12:32:59 door Conejo »
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #496 Gepost op: 18-03-2014, 12:30:09 »
Geloof je nou serieus allemaal wat je zelf zegt?  ::) Dat Susan/Sofie van plaats wisselt met Freek?

Het zou ongelooflijk zonde van het programma zijn als Freek toch de Mol blijkt te zijn. En niet omdat Freek niet meer te vertrouwen is, maar omdat we dan in het volgende seizoen alles wat Art zegt met een korreltje zout moeten nemen. Dan zijn we als kijker door Art voorgelogen. Art is de presentator, geen Mol of kandidaat. De presentator heeft er toch geen belang bij om te liegen?

Ja dat geloof ik  ::hypocriet::
En ja wat betreft Art, dat snap ik ook wel, ik denk dat ze wel met een heel goede verklaring moeten komen willen ze Freek nog de mol laten zijn maar toch. Zei Art echt niet "Jij wint niet de mol?"
« Laatst bewerkt op: 18-03-2014, 12:32:57 door Mollenmania »

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #497 Gepost op: 18-03-2014, 12:35:40 »
Ja dat geloof ik  ::hypocriet::
En ja wat betreft Art, dat snap ik ook wel, ik denk dat ze wel met een heel goede verklaring moeten komen willen ze Freek nog de mol laten zijn maar toch. Zei Art echt niet "Jij wint niet de mol?"

Nee, dat zei die niet. :P Dat kan ik er echt niet van maken. Zou onlogisch zijn ook, en het zou niets afdoen aan het feit dat 99% denkt dat hij 'bent' zei -> zelfde ongeloofwaardigheidsfactor bij Art volgend jaar.

Maar goed, van mij mag je in je tunnel blijven zitten hoor..  ::jaja::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #498 Gepost op: 18-03-2014, 12:43:55 »
Kunnen we nu weer on topic dan?
The British are not impressed.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #499 Gepost op: 18-03-2014, 12:44:24 »
Wat betreft Art: Niets is wat het lijkt, heeft hij ook nog eens benadrukt in dat interview. Voor de rest van de analyse van Arts praatje, zie het aflevering 9-topic.
Op de AVRO-site is Freek gewoon nog als mol te verdenken hoor, net zoals in de widm-app. En over Facebook: Daar Freek nog als poster neerzetten zou te verdacht zijn, dan weet iedereen meteen dat het toch Freek is.
Wat betreft de finaleuitzending: Freek blijft 'buiten schot', de suggestie dat hij de mol niet is moet natuurlijk wel in leven blijven tot aan de ontknoping. Nadat bekend is geworden dat Freek toch de mol is wisselt hij met Sofie/Susan.


Ehm....... Ja ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)