Auteur Topic: Wie Is De Mol in de media  (gelezen 375014 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #500 Gepost op: 18-03-2014, 12:49:31 »
Het is niet gek dat men nog steeds Freek verdenkt. Als je nagaat dat hij eerder een mol is dan Sofie vraag je je af waarom de strijd tussen Sofie en Susan gaat. Dan is het al overduidelijk en dat is jammer. Dat is ook waar men niet aan kan denken dat de mol winnaar en verliezer al bekend is. Bij mol Susan hoort degene die op haar gestemd heeft en dat is Sofie. Freek is de verliezer. Normaal was de spanning gewoon dat het niet bekend werd maar je wel vermoedens had. Zowel annemarie als Liesbeth konden het zijn. Zowel kees als Paulien. Zowel art als patrick.

Dat is een persoonlijke opvatting. Er zijn namelijk heeel veel mensen die beweren dat Anne marie en Patrick slechte mollen waren omdat ze juist zo snel bekend waren. Hoe bedoel je spanning in de finale. Dit jaar zijn er veel mensen die van Sofie naar Susan switchen nu nog en andersom. Het kunnen ze allebei zijn, ik vond ze allebei redelijk onverdacht op het begin. Susan heeft meer gemold, Sofie speelde verdeel en Heers. Het ligt voor mij nog open hoor. Qua verdenkingen zou je nu denken Sofie, maar misschien zit Freek wel fout, en is Susan het. Door montage en finale opbouw maken ze het ieder jaar spannend maar ik vind het nu spannender dan in het jaar met Anne marie en Liesbeth bijvoorbeeld.Of Sanne en Kim. Dat waren pas duidelijke mollen...

En freek is niet de mol. Cmon

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #501 Gepost op: 18-03-2014, 12:51:25 »
Normaal was de spanning gewoon dat het niet bekend werd maar je wel vermoedens had. Zowel annemarie als Liesbeth konden het zijn. Zowel kees als Paulien. Zowel art als patrick.

Mwah, eens met Ramonmol, dit is je persoonlijke opvatting. Tussen Kees en Paulien was het duidelijk Kees gezien de Case-hint, tussen Art en Patrick idem, want de topo-hint was toen allang gevonden. En zelfs Annemerie vs Liesbeth was het duidelijk A-M gezien de vele A-M verwijzingen.

Vergelijk het met seizoen 12 toen Hade als winnaar bekend werd, toen was de ontknoping ook al een feit impliciet. Hadewych heeft altijd op A-M in de test in gezet, nooit Liesbeth. Eenzelfde zie je dit jaar, Sofie heeft altijd getest op Suus, Freek/Suus altijd op Sofie. Je kunt dan met de aanwijzingen van Art gewoon concluderen dat de mol Suus of Sofie is. Dat het dan een slappe cliffhanger is omdat ze met hetgeen Art op het laatste zei alles al weggegeven is, tja.. daar ben ik het mee eens. Eenzelfde had ik bij seizoen 12, beetje om de hete brei heen draaien maar ondertussen als je alles naast elkaar legt ligt de uitkomst al vast. Ondertussen moet je nog een weekje geduld hebben om het definitief bevestigd te krijgen.  ::)
« Laatst bewerkt op: 18-03-2014, 12:53:01 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #502 Gepost op: 18-03-2014, 12:59:32 »

Vergelijk het met seizoen 12 toen Hade als winnaar bekend werd, toen was de ontknoping ook al een feit impliciet. Hadewych heeft altijd op A-M in de test in gezet, nooit Liesbeth. Eenzelfde zie je dit jaar, Sofie heeft altijd getest op Suus, Freek/Suus altijd op Sofie. Je kunt dan met de aanwijzingen van Art gewoon concluderen dat de mol Suus of Sofie is. Dat het dan een slappe cliffhanger is omdat ze met hetgeen Art op het laatste zei alles al weggegeven is, tja.. daar ben ik het mee eens. Eenzelfde had ik bij seizoen 12, beetje om de hete brei heen draaien maar ondertussen als je alles naast elkaar legt ligt de uitkomst al vast. Ondertussen moet je nog een weekje geduld hebben om het definitief bevestigd te krijgen.  ::)

Dat Hade winnaar was werd niet gezegd in de voorlaatste aflevering, dat werd verondersteld door forumleden aan de hand van de 'volgende week' beelden.
Waarom zou het niet Freek kunnen zijn? Niemand zat immers op hem.
En stel dat we ervanuitgaan dat de uitspraken van Art zo kloppen dan kunnen alsnog Sofie en Susan de mol zijn. Hoezo alles weggeven?
« Laatst bewerkt op: 18-03-2014, 13:05:05 door Mollenmania »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #503 Gepost op: 18-03-2014, 13:13:36 »
Dat Hade winnaar was werd niet gezegd in de voorlaatste aflevering, dat werd verondersteld door forumleden aan de hand van de 'volgende week' beelden.
Waarom zou het niet Freek kunnen zijn? Niemand zat immers op hem.
En stel dat we ervanuitgaan dat de uitspraken van Art zo kloppen dan kunnen alsnog Sofie en Susan de mol zijn. Hoezo alles weggeven?

En die volgende week beelden waren wat dat betreft dus de clou, die de ontknoping al weggaf. Je zag dat ze Hadewych omhelsden, dat doe je enkel als je weet wie de winnaar is als mol/verliezend finalist. Waarom Freek het niet kan zijn? Omdat je er vanuit mag gaan dat wanneer een presentator van widm zegt: Freek, jij bent niet de mol, dat dat ook zo is. Hoe graag Art/Anton dan ook in dit interview er niets is wat het lijkt in gooien, dat je alle uitspraken van kandidaten met een korreltje moet nemen i.v.m. montage en/of molschap: ala. Maar als kijker zou je niet de uitspraken van een presentator in twijfel moeten trekken. Te meer omdat de afleveringstitel niet was 'niets is wat het lijkt' want dan zouden alle Freek-aanhangers nog een punt hebben wat mij betreft. In plaats daarvan was de titel 'iets kan gebeuren'. Dat Freek niet de mol is is iets wat kan gebeuren, maar hoe je daar dan Freek=mol uit wil halen maakt voor mij de toekomstige presentator bij volgende seizoenen bij voorbaat ongeloofwaardig want je weet nooit zeker of de informatie die de presentator je dan nog voorschotelt wel juist is.

WIDM is en blijft een programma van misleiding, bedrog en [/excusez le mot] een f*cking psychologische achtbaan. Maar er zijn maar zoveel dingen waar je als crew niet de kijker een rad voor ogen kan draaien en das toch wel de info vanuit een presentator/trice.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #504 Gepost op: 18-03-2014, 13:29:20 »
Wat ik dan wel jammer vind, is dat ze de (probably) mol en winnares naar dat glazen huis hebben gestuurd.

En "iets kan gebeuren" zou in een Freektunnel kunnen slaan op dat niemand hem verdacht als mol. Maar goed. Vergezocht.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #505 Gepost op: 18-03-2014, 14:44:03 »
Kunnen we nu weer on topic dan?
::jaja::

Graag weer on topic dames en heren ::ontopic::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #506 Gepost op: 18-03-2014, 15:30:30 »
Hoezo alleen Sofie achter de schermen. Susan zit er toch ook??
En mol en winnaar??? Dus Susan dan de mol en Sofie de winnaar??

Zou de KRO zo lomp zijn om dit weg te geven? Of zouden ze het in zijn algemeenheid bedoelen.

Linkje toevoegen is dan ook wel zo handig https://twitter.com/KROcommunicatie/status/445906878229278720/photo/1
« Laatst bewerkt op: 18-03-2014, 16:05:36 door Syllie10 »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #507 Gepost op: 18-03-2014, 16:09:50 »
Omdat Sofie voor de KRO werkt en Susan niet.
The British are not impressed.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #508 Gepost op: 18-03-2014, 16:15:29 »
Nou ik vind het wel redelijk impliceren dat Susan en Sofie de Mol en winnaar zijn.

Alleen kan de KRO dat ook niet weten (toch?), dus is het ook voor hun gissen. :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #509 Gepost op: 18-03-2014, 16:19:02 »
Er wordt wel overal vanuit gegaan dat Freek verliezer is, he?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #510 Gepost op: 18-03-2014, 17:58:46 »

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #511 Gepost op: 19-03-2014, 16:18:26 »
Straks bij DWDD zijn Liesbeth Staats, Arjen Lubach, Paul Rabbering en Carolien Borgers te gast om alvast vooruit te blikken op de finale van morgen.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #512 Gepost op: 19-03-2014, 18:22:59 »
Leuk, ik ga kijken zo!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #513 Gepost op: 19-03-2014, 19:55:27 »
Hahaha die ene hint die Arjen bij had. Je hebt ver zoeken en ver zoeken  ::oink::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #514 Gepost op: 19-03-2014, 20:02:04 »
Hahahahahaha ja, daar moest ik ook om lachen. Verder vond ik het saai en totaal niks toevoegen, alsof dwdd nog wat tijd moest vullen ;)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #515 Gepost op: 19-03-2014, 20:05:59 »
Hahaha die ene hint die Arjen bij had. Je hebt ver zoeken en ver zoeken  ::oink::
En Liesbeth die meteen over haar 'lakmoesproef' begint ;D

Was erg leuk!
Van Nieuwkerk had het over een traditie, waren ze er vorig jaar ook dan? ???
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #516 Gepost op: 19-03-2014, 20:08:23 »
ja vorige keer waren er ook wat bn'ers.
Het jaar ervoor zaten er molloten
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #517 Gepost op: 19-03-2014, 20:13:23 »
ja vorige keer waren er ook wat bn'ers.
Het jaar ervoor zaten er molloten
Goh, helemaal vergeten ::regenboog::
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #518 Gepost op: 19-03-2014, 20:20:55 »
ow die molloten is langer geleden, dat was met Kim.....
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #519 Gepost op: 19-03-2014, 21:18:34 »
Ik snap alleen niet waarom het vandaag was, en niet morgen. Volgens mij deden ze het vroeger altijd in de uitzending vlak voor de laatste aflevering.