Auteur Topic: MolFanDag 2015  (gelezen 189523 keer)

Offline Molletje myrthe

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #340 Gepost op: 15-03-2015, 21:22:21 »
Heb ik ook wat gemist??? Die uitnodiging heb ik niet gezien

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #341 Gepost op: 15-03-2015, 21:22:42 »
Doodop en bijna onderkoeld weer thuis in Groningen, maar ook erg tevreden met m'n handtekeningen van en foto's met vier van de vijf aanwezige kandidaten (jammer van Marlijn!) en het setje stemkaartjes dat ik kon kopen van een vrouw in de rij voor de kassa die per ongeluk twee setjes had gekregen. Waarvoor dank!

Het was weer mooi, tot molgend jaar!
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #342 Gepost op: 15-03-2015, 21:23:34 »
De Mol Uitnodiging? Heb ik iets gemist?
Heb ik ook wat gemist??? Die uitnodiging heb ik niet gezien
Dat was mijn uitnodiging om de finale bij te wonen :D
...óf niet!

Offline Nickvangameren

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #343 Gepost op: 15-03-2015, 21:26:32 »
Top dag gehad vandaag! Met alle kandidaten op de foto geweest, plus JP. Zijn laatste jaar toch nog een fotootje mee gepikt. Zoals meerdere mensen gezegd hebben; de meet & greet worden ieder jaar korter. Daar doen de organisatie ook zeker hun best voor, daar twijfel ik niet aan! Maar zoals je ziet, in 45 minuten is het mij gelukt om met iedereen op de foto te gaan. Waarom jullie niet dan?!

Wederom weer een topdag gehad!

Tot volgend jaar allemaal!! ::zwaai::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #344 Gepost op: 15-03-2015, 21:27:41 »
Wat ontzettend fijn om al die positieve reacties te lezen ::bravo:: ::ok:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #345 Gepost op: 15-03-2015, 21:28:02 »
Doodop en bijna onderkoeld weer thuis in Groningen,
vriest het zo hard in het noorden dan ;) ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #346 Gepost op: 15-03-2015, 21:30:12 »
Complimenten aan de organisatie voor weer een top-MFD. ::ok::

Leuk ook om weer een aantal nieuwe gezichten achter bekende forumnamen te leren kennen! ::bravo::

Alvast een paar leuke weetjes die de dag opleverden:

- De foto op het min geld was wel degelijk een foto van Margriet.
- Margriet maakte met haar vingers op sommige groepsfoto's een M-teken en ook bij het invullen van de test door drie vingers op de muis te leggen.
(- Margriet vond het duidelijk niet zo leuk om steeds door JP "moppermol" genoemd te worden, zoals hij dus op dit forum gelezen had. ;D)

Verder heeft het vragenvuur vast ook nog een paar nieuwe antwoorden opgeleverd maar die weet ik zo niet uit mijn hoofd. (Er komt vast weer een filmpje van online.)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #347 Gepost op: 15-03-2015, 21:32:42 »
- De foto op het min geld was wel degelijk een foto van Margriet.
Ik weet niet meer wat er precies gezegd werd, maar ik vatte dat juist op als een grapje :P
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #348 Gepost op: 15-03-2015, 21:36:19 »
Ik weet niet meer wat er precies gezegd werd, maar ik vatte dat juist op als een grapje :P

O, dat moeten we nog eens nakijken dan, als het tenminste gefilmd is. Ik dacht dat JP serieus begon te vertellen over een hint in het molgeld, waarna hij dus zei dat het Margriet was op de -250 euro.

In de (goed georganiseerde) hectiek van de meet & greet ben ik er helaas niet in geslaagd om Margriet naar haar (al dan niet) molactie op Taprobane eiland te vragen. (Kiezen goede categorie namen.) Dus dat is nog steeds een prangende vraag die ik heb. :P

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #349 Gepost op: 15-03-2015, 21:38:36 »
vriest het zo hard in het noorden dan ;) ?

Dat nog net niet, maar erg guur was het wel. Niet dat het in Amersfoort veel beter was trouwens...
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #350 Gepost op: 15-03-2015, 21:39:46 »
Hoe kan ik ook weer een fotolink maken? Ik weet het niet precies meer...Later meer. Was een hele leuke middag dat verklap ik alvast.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #351 Gepost op: 15-03-2015, 21:40:28 »
O, dat moeten we nog eens nakijken dan, als het tenminste gefilmd is. Ik dacht dat JP serieus begon te vertellen over een hint in het molgeld, waarna hij dus zei dat het Margriet was op de -250 euro.
Waarschijnlijk hoorden we allebei wat we wilde horen ::) Maar volgens mij had hij het in ieder geval over 'bijna ieder jaar een aanwijzing of een grapje in het molgeld'
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #352 Gepost op: 15-03-2015, 21:43:08 »
Waarschijnlijk hoorden we allebei wat we wilde horen ::) Maar volgens mij had hij het in ieder geval over 'bijna ieder jaar een aanwijzing of een grapje in het molgeld'

Waarna hij zei dat dit jaar alle oud-mollen er op stonden en Margriet op het min geld. Nou ja, we moeten het JP nog maar eens vragen dan. ;D

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #353 Gepost op: 15-03-2015, 21:44:14 »
Het was wel erg koud, en wat heb ik me lopen verbazen tijdens de veiling zeg ::hypocriet::
Dat die artikelen zooooo gewild zijn ::bravo::
Wit is ook een kleur!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #354 Gepost op: 15-03-2015, 21:45:26 »
Geïnteresseerd in de eerste minuten van het Vragenvuur? Hierna kreeg ik last van lamme armen, dus helaas staat het VV er niet in zijn geheel op :( Maar wel een beginnetje ;)

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #355 Gepost op: 15-03-2015, 22:05:52 »
Op de fandagpagina zijn de biedingen van de veiling verwerkt.

In totaal heeft de verkoop van de mol-items en de persoonlijke items van de kandidaten dit jaar het geweldige bedrag van ruim 3500 euro opgebracht. Echt geweldig, namens de Tamils hartelijk dank allemaal! ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #356 Gepost op: 15-03-2015, 22:06:06 »
Het was weer super gezellig. Iedereen van de organisatie bedankt  ::bravo::
En natuurlijk ook JP en de kandidaten bedankt  ::bravo::

Er is volgens mij veel geld op gehaald tijdens de veiling! niet te geloven!
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Molletje myrthe

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #357 Gepost op: 15-03-2015, 22:09:08 »

Ik heb heel het vragen vuur gefilmd onder welke naam zou ik het op YouTube zetten? En ik heb het stukje dat marlijn zingt ook appart.

Offline Meilingsen

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #358 Gepost op: 15-03-2015, 22:09:38 »
Super leuke dag gehad! Was voor mij de eerste keer(volg al wel vele jaren de mol) en had niet gedacht dat zo leuk zou zijn! En dan ook nog het t shirt van Viktor gewonnen op de veiling! ::vlagrechts:: volgend jaar weer!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #359 Gepost op: 15-03-2015, 22:10:59 »
Het was geweldig! En ook zoonlief vond het "té leuk!"  Kandidaten bedankt voor de komst, crew bedankt voor de geweldige organisatie!  ::bravo::

Fijn inderdaad dat het nog lukte om met alle kandi's op de foto te gaan. Jammer dat Chris er niet was, en zijn pet uiteindelijk ook niet. Vonden wij wel erg jammer. Leuk om alle hardcore molloten weer te zien. Jammer dat JP 'het niet meer doet'. Leuk dat hij er elk jaar bij was.  :D

Tot volgend jaar!  ::bravo::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you