Auteur Topic: MolFanDag 2015  (gelezen 189514 keer)

Offline Femke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Waarom duurt een week altijd zo lang?
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #380 Gepost op: 15-03-2015, 22:58:50 »
Oh oké, jammer, toch bedankt! :)
Niets is wat het lijkt...

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #381 Gepost op: 15-03-2015, 22:59:07 »
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel fouten ik had bij de quiz; kan ik dat ook ergens terugvinden? 😊
Als je je antwoorden nog weet kun je je eigen test natuurlijk wel nakijken als de antwoorden morgen online komen :)
...óf niet!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #382 Gepost op: 15-03-2015, 23:00:16 »
De veiling heeft het hoogste bedrag ooit opgeleverd!
Top! Aan het begin van de veiling leek het alsof het geen hoog bedrag zou gaan worden omdat er kavels voor slechts enkele tientjes geveild werden. Mooi dat het een recordbedrag is geworden  ::ok::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #383 Gepost op: 15-03-2015, 23:03:14 »
Net even naar de quiz gekeken maar eist er echt veel. Bij een paar zat ik te twijfelen.
Dus benieuwd naar de antwoorden 😃

En mooie opbrengst van de veiling en goed te lezen dat iedereen het naar de zin heeft gehad

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #384 Gepost op: 15-03-2015, 23:05:03 »
En hoorde ik het nou goed dat Margriet een nieuw programma van JP gaat presenteren?! Of was ik niet aan het opletten en was dat ook een grapje?  ::oink::

Offline Molletje myrthe

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #385 Gepost op: 15-03-2015, 23:06:10 »
Geen idee zou wel cool zijn!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #386 Gepost op: 15-03-2015, 23:06:54 »
En hoorde ik het nou goed dat Margriet een nieuw programma van JP gaat presenteren?! Of was ik niet aan het opletten en was dat ook een grapje?  ::oink::

Klopt. ::jaja::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #387 Gepost op: 15-03-2015, 23:16:48 »
::bravo::



Superleuk al die mol met molfoto's! ::bravo::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #388 Gepost op: 15-03-2015, 23:20:10 »



Dank aan Stormpie voor het maken van de quiz dit jaar ::bravo::
Robbie heeft er een geduchte concurrent bij.

Leuke vragen weer.


Intussen ben ik weer thuis. Moe, maar voldaan. De meet en greet verliep perfect. Natuurlijk was het soms een beetje druk, maar door hier en daar te combineren (met meer mensen tegelijk op de foto te gaan), was dit geen probleem.


Het molletje van Vveerraak had ik al gemist. Maar het beestje bleek er toch echt weer te zijn geweest.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #389 Gepost op: 15-03-2015, 23:24:24 »
::bravo::



Wat leuk zeg!  ::bravo::
Die met Milouska is zo schattig!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #390 Gepost op: 15-03-2015, 23:46:56 »
Ik vond het ook heel leuk, bedankt iedereen :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline coach

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #391 Gepost op: 15-03-2015, 23:48:35 »
Dank jullie wel, lieve Molloten voor een onvergetelijke Molfandag!

De recordopbrengst van de veiling, de geweldig strakke meet n greet, jullle waanzinnig enthousiasten onthaal van de kandidaten (en hun filmpjes) en, last but certainly not leat, jullie ontroerend lieve woorden voor mij!

Organisatoren van realitynet; ik maak, samen met kandidaten en IDTV-crew, een diepe buiging voor jullie.
Wat een geweldige middag!

Ik heb inmiddels onze Molfandag-ervaringen overgebracht aan de rest van ons team die op researchreis zijn in een nieuwe locatie X waar seizoen XVI langzaam vorm krijgt.

Ik zal dat seizoen, net als jullie, als kijker gaan zien. Kijk ernaar uit! Ontdek ik wie de Mol is? Spannend!

Heel veel liefs, en dank voor 15 jaar steun, door dik en dun. Jullie zijn de BESTE fanbase die een programma zich wensen kan!

X
JP

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #392 Gepost op: 15-03-2015, 23:56:38 »
JP  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::

Offline Molletje myrthe

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #393 Gepost op: 15-03-2015, 23:58:18 »
Dank jullie wel, lieve Molloten voor een onvergetelijke Molfandag!

De recordopbrengst van de veiling, de geweldig strakke meet n greet, jullle waanzinnig enthousiasten onthaal van de kandidaten (en hun filmpjes) en, last but certainly not leat, jullie ontroerend lieve woorden voor mij!

Organisatoren van realitynet; ik maak, samen met kandidaten en IDTV-crew, een diepe buiging voor jullie.
Wat een geweldige middag!

Ik heb inmiddels onze Molfandag-ervaringen overgebracht aan de rest van ons team die op researchreis zijn in een nieuwe locatie X waar seizoen XVI langzaam vorm krijgt.

Ik zal dat seizoen, net als jullie, als kijker gaan zien. Kijk ernaar uit! Ontdek ik wie de Mol is? Spannend!

Heel veel liefs, en dank voor 15 jaar steun, door dik en dun. Jullie zijn de BESTE fanbase die een programma zich wensen kan!

X
JP


Jp!!! ::bravo:: ::bravo::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #394 Gepost op: 16-03-2015, 00:06:26 »
Dankjewel JP! ::bravo::

Zonder jou had deze fanbase zich niet zo kunnen opbouwen, hoop van harte dat de geweldige samenwerking blijft!
Keep calm and eat chocolates!

Offline ilseed

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #395 Gepost op: 16-03-2015, 00:13:04 »
Zozo, wat was dit een fantastische widm-fandag!
Ten eerste wat een superleuke beslissing om samen met iedereen naar de Observant te lopen want was dat gezellig en eindelijk dan toch tijd om Heinz te stalken -sorry, hierna hoor je me niet meer over- en met de andere molloten over alles van widm te praten.
Daarna waren we -mijn buurmeisje was mee- vrij vlot binnen en snel de lastige quiz maken -morgen maar gauw de antwoorden controleren- en gezellig met wat molloten gesproken.
Het vragenvuur was geweldig en wat kan Marlijn goed zingen zeg!  ::oink::
De meet en greet liep bij mij ook boven verwachting want 4/5 foto's kunnen scoren en wat korte gesprekjes gevoerd en wat een hoop geld voor de veiling.
Nadat het helaas afgelopen was heerlijk gegeten bij de Chinees en rennend de trein naar het hoge noorden gehaald! ^^
Iedereen heel erg bedankt voor dit geweldige seizoen, ik was een stille lezer en dit is dan ook mijn langste reactie van 2015 op het widm-forum maar wat heb ik genoten!
En JP, heel erg bedankt voor de jarenlange begeleiding en de presentaties van alle kandidaten! Je was geweldig!  ;D
Tot molgend jaar en dan kom ik met avatar en alles terug!
« Laatst bewerkt op: 16-03-2015, 00:15:41 door ilseed »
“Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light.”

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #396 Gepost op: 16-03-2015, 00:15:24 »
Citaat
Ik zal dat seizoen, net als jullie, als kijker gaan zien. Kijk ernaar uit! Ontdek ik wie de Mol is? Spannend!
Je kunt altijd nog hier je theorietjes spuien wie jij denkt dat de mol is :D

Nogmaals bedankt voor alle jaren die je aan WIDM hebt besteed :D


Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #397 Gepost op: 16-03-2015, 00:20:28 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #398 Gepost op: 16-03-2015, 00:28:50 »
Graag gedaan, JP!


Het moet een gekke ervaring voor je zijn, volgend jaar, om eens NIET te weten wie de mol is.


Een goede tip: vlooi Realitynet eens door, daar staat vast wel iets tussen dat je behulpzaam kan zijn bij de zoektocht naar de Mol.



Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #399 Gepost op: 16-03-2015, 00:36:47 »
JP, molminnend Nederland zal je missen!  ::joehoe::

Dank voor je tomeloze inspanning om 'Wie is de Mol' niet alleen voor TV-kijkers maar ook voor fans de meest interessante serie te maken!
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.