Auteur Topic: MolFanDag 2015  (gelezen 189524 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #420 Gepost op: 16-03-2015, 12:43:41 »
Maar toen wij door die deur kwamen kregen wij te horen dat deze rij dus in in U vorm stond.

De rij bij Rik was erg goed georganiseerd vond ik, er werd gelijk overgegaan tot op de foto gaan met kleine groepjes, en Carolina liep ook snel door.

Maar het was qua rijen beter georganiseerd dan vorig jaar. Want toen was het vooral rond Susan gewoon een groot wespennest. En ik miste wel de papiertjes met wie waar stond. Was ook wel handig

Ik ben bang dat je een wespennest rondom populaire kandidaten nooit weet te voorkomen, tenzij je een in/uitgang qua wandelpad van te voren creeërt, maar dat past niet bij het concept: de binnenplaats zelf moet zo open mogelijk blijven omdat de onderdelen (vragenvuur, veiling, meet&greet) snel elkaar opvolgen. Vorig jaar was het raak bij Susan, dit jaar bij Marlijn (heb haar niet persoonlijk kunnen bedanken voor het ingaan op mijn verzoekje  :\'()

Rik/Margriet waren ook drukke rijen, was bij Margriet begonnen al stond ik eerst bij waar Marlijn even later zou komen. Nadat ik bij de rij van Margriet achteraan aansloot en toen naar Rik ging was er geen doorkomen aan. (zo leek het althans) Maar plots kwam daar de vaart er wel in, dankzij de kandidatenassistente ter plekke die mij nog van Moltalk herkende  :D

Nadien wou ik dus nog kijken of ik Marlijn kon bedanken, maar met die rij in een U-vorm zat dat er niet meer in qua tijd. (ik wou haar ook niet 'belagen' nadat het meet&greet deel erop zat terwijl ze op weg was naar achter de schermen) Dus dan maar naar Miss Molly & Me op mijn verjaardag  ::wijn::
Papiertjes ophangen was wel handig geweest, dan weet je op voorhand waar je moet gaan staan om in elk geval een kandidaat gehad te hebben. Wat meer zou helpen zijn 'lichte' dranghekken zoals museumpaaltjes of linten die gebaande paden aangeven waar de wachtrij is en waar het wandelpad om nadien snel weg te kunnen komen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #421 Gepost op: 16-03-2015, 12:49:45 »
Dank jullie wel, lieve Molloten voor een onvergetelijke Molfandag!

De recordopbrengst van de veiling, de geweldig strakke meet n greet, jullle waanzinnig enthousiasten onthaal van de kandidaten (en hun filmpjes) en, last but certainly not leat, jullie ontroerend lieve woorden voor mij!

Organisatoren van realitynet; ik maak, samen met kandidaten en IDTV-crew, een diepe buiging voor jullie.
Wat een geweldige middag!

Ik heb inmiddels onze Molfandag-ervaringen overgebracht aan de rest van ons team die op researchreis zijn in een nieuwe locatie X waar seizoen XVI langzaam vorm krijgt.

Ik zal dat seizoen, net als jullie, als kijker gaan zien. Kijk ernaar uit! Ontdek ik wie de Mol is? Spannend!

Heel veel liefs, en dank voor 15 jaar steun, door dik en dun. Jullie zijn de BESTE fanbase die een programma zich wensen kan!

X
JP


HELD! Bedankt voor alles! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Femke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Waarom duurt een week altijd zo lang?
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #422 Gepost op: 16-03-2015, 13:01:11 »
Kunnen jullie dat filmpje van Chris sturen, die vonden wij erg grappig. En waar staat de kinderfoto? 😊
Niets is wat het lijkt...

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #423 Gepost op: 16-03-2015, 13:23:40 »
Wow, wat een gezellige, superleuke molfandag! Ik heb vanaf minuut 1 genoten! Aan iedereen van de organisatie heel erg bedankt!

En zowaar een vraag van mij gesteld in het vragenvuur (de bijnamen) alleen wel heel jammer dat JP net niet zei van wie die vraag kwam... :\'( ::) Ook de gesprekken waren superleuk. Hopelijk volgend jaar weer!
Ich bin ein Bärliner!

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #424 Gepost op: 16-03-2015, 13:31:54 »
Super bedankt voor t gefilmde vragenvuur Molletje Myrthe! En wat gezellig allemaal. Heb nu echt t gevoel dat ik iets heeeeel leuks heb gemist. Hopenlijk volgend jaar weer van de partij!

JP super bedankt voor je werk de afgelopen 15 jaar! T ga je goed!

eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline kim0no

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #425 Gepost op: 16-03-2015, 13:43:41 »
Ze staan nog niet online voor zo ver ik weet ;)

Ah oké, vandaar. Jammer!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #426 Gepost op: 16-03-2015, 14:55:26 »
 ::zwaai:: de quizantwoorden staan online. (excuus voor eventuele tiepvautjes)
er was eens......

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #427 Gepost op: 16-03-2015, 15:07:30 »
::zwaai:: de quizantwoorden staan online.

2 fouten maar. :D (Vraag 7 en vraag 24.)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #428 Gepost op: 16-03-2015, 15:10:51 »
::zwaai:: de quizantwoorden staan online. (excuus voor eventuele tiepvautjes)

5 fout (vr 7, 21 koos C somehow  ::), 24 pure gok, 36 getwijfeld ipv B D gekozen en 38 wist de volgorde niet) desondanks beste persoonlijke quiz-resultaat ooit  :D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #429 Gepost op: 16-03-2015, 15:15:15 »
Had uiteindelijk bijna al m'n twijfels goed gegokt dus ::dans::
Alleen vraag 18 fout; ging er vanuit dat het een strikvraag was (in vraag 20 stond dat het cijfer 798 of 796 moest zijn, dat klopte dus ::regenboog::)
...óf niet!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #430 Gepost op: 16-03-2015, 15:37:30 »
vind het een prestatie.. maar 1 fout! (trouwens 2 foutjes vind ik ook al een prestatie)
er was eens......

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #431 Gepost op: 16-03-2015, 16:02:13 »
9 fout ::schaam::, 31 goed ::trots:: en bij de overbodige benaderingsvraag zat ik er maar 1 minuut naast ::trots::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #432 Gepost op: 16-03-2015, 16:17:28 »
Bij de overbodige benaderingsvraag zat ik er maar 1 minuut naast ::trots::

Ik een heel radioprogramma. ;)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #433 Gepost op: 16-03-2015, 16:29:35 »
5 fout, waarvan ik er eentje goed had maar fout veranderde... En 3 minutan van de tijd af van het radioprogramma! Hiermee ben ik best tevreden, moet ik zeggen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #434 Gepost op: 16-03-2015, 17:38:17 »
Ik zat vandaag nog even uitgebreid na te genieten van gisteren en vroeg me ineens af wie die kandidaat begeleiders eigenlijk zijn. Zijn dit vrijwilligers of mensen van de AVRO of iemand die altijd bij PR dingen van de kandidaat is?

Je merkt wel meteen wat zo'n kandidaat begeleider kan doen, ik wil inderdaad ook nog even vermelden dat de dame die bij Rik stond het allemaal strikt maar toch super netjes regelde, waardoor iedereen tevreden was en Rik volgens mij ook wat relaxter daar stond dan Marlijn (die allemaal mensen zag ' vechten ' om de volgende te zijn, zeker tegen het einde van de meet & greet).

De fouten durf ik niet eens na te kijken, het zal wel rampzalig zijn..  ::schaam::

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #435 Gepost op: 16-03-2015, 18:00:08 »
14 fout bij de quiz. Tja, ik zei het al tegen vveerraak: Ik maak vast geen kans. Zeker niet met "Al sla je me dood" als antwoord op de beslissingsvraag!
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline ieeerr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #436 Gepost op: 16-03-2015, 18:54:22 »
Ik weet echt niet meer hoe ik de quiz gisteren heb gemaakt, maar ik heb 'm vanochtend nog eens gemaakt (en ik neem aan dat ik toch veel dezelfde antwoorden heb gekozen), gelijk nagekeken en ik had -maar- 19 vragen fout.  ::rofl::   Kansloos.  ::schaam::

Ik ben nog steeds heel hard aan het nagenieten!   ::bravo::

Offline margrietisdemol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • dit wordt het jaar...
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #437 Gepost op: 16-03-2015, 18:58:31 »
JAJA mijn welverdiende foto met de mol! Aangezien ik al een hele tijd op haar zat vond ik dat ik dit wel had verdient! :D:D
Ja toch?!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #438 Gepost op: 16-03-2015, 19:07:24 »
14 fout bij de quiz. Tja, ik zei het al tegen vveerraak: Ik maak vast geen kans. Zeker niet met "Al sla je me dood" als antwoord op de beslissingsvraag!

lol... dat antwoord is wel erg rigoreus

en leuke foto margrietisdemol ::ok::
er was eens......

Offline AmbieBambie22

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Trust Nobody...
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #439 Gepost op: 16-03-2015, 19:14:31 »
Ik vond de MolFanDag weer GEWELDIG!!
Alles was weer goed geregeld, ook de Meet&Greet naar mijn mening!
Ik had echt een super dag  ::love::

Dat wilde ik graag even mededelen  ::tandpastasmiley::

Nog wel een vraagje:
Vorig jaar stond er een top (?) van de Quiz op de site, komt die er dit jaar ook weer op te staan?
« Laatst bewerkt op: 16-03-2015, 19:17:46 door AmbieBambie22 »